Παρασκευή, 8 Φεβρουαρίου 2013

Φασόλια γίγαντες φούρνου

 400 γραμμάρια φασόλια γίγαντες,1 μεγάλο κρεμμύδι ,1 φρέσκο κρεμμυδάκι,1 κόκκινη πιπεριά,1 πράσινη πιπεριά,1 ρίζα σέλινο,αλάτι πιπέρι κόκκινο και μαύρο,ελαιόλαδο,ένα ποτηράκι,νερό,σάλτσα ντομάτα.
 Πλένετε και βράζετε τους γίγαντες(εγώ δεν μουσκεύω ποτέ τα όσπρια ,προτιμώ να τα αφήνω να σιγοβράσουν μέχρι να μαλακώσουν αρκετά.)
 Πλένετε καθαρίζετε και ψιλοκόβετε τα λαχανικά.(τη σελινόριζα την κάνετε στον τρίφτη)
 Αφού βράσουν καλά οι γίγαντες τους βάζετε σε ένα ταψί.
Βάζετε τα λαχανικά σε ένα τηγάνι,με το ελαιόλαδο ,το αλάτι και το κόκκινο και μαύρο πιπέρι.Τα αφήνετε να μαραθούν και ρίχνετε και τη σάλτσα.Εδώ χρησιμοποίησα τη σάλτσα που είχα φτιάξει,http://neli62.blogspot.gr/2012/08/blog-post_4.html και αυτήν χρησιμοποιώ σε όλα μου τα φαγητά μαζί με πελτέ έτοιμο η και μόνη της.Αφήνετε τη σάλτσα να πάρει λίγες βράσεις.




 Τη ρίχνετε μετά στο ταψί και τα ανακατεύετε καλά να ενσωματωθεί με τα φασόλια.Ρίχνετε και νερό να φτάσει λίγο πιο κάτω από το χείλος του ταψιού.
Σκεπάζετε μετά το ταψί με αλουμινόχαρτο και το βάζετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς Κελσίου.Το ψήνετε περίπου για 1 'ωρα σκεπασμένο και το ξεσκεπάζετε μετά και αφήνετε να ψηθεί ακόμη λίγο μέχρι να φύγουν τα υγρά αλλά όχι να στεγνώσουν κιόλας.
Συνοδεύετε τους γίγαντες με ελιέςhttp://neli62.blogspot.gr/2012/11/blog-post_6859.html
και γαύροhttp://neli62.blogspot.gr/2012/09/blog-post_29.html.










                                                                 Και τώρα θα σας πω τι μπορείτε να κάνετε αν σας περισσέψει φασολάδα και δεν θέλετε να τη φάτε ξανά ίδια αλλά να έχει λίγο διαφορετική γεύση.

Κόβετε λάχανο τουρσί .
 Το βάζετε σε ένα τηγάνι και το τσιγαρίζετε με ελαιόλαδο και λίγο κόκκινο πιπέρι.Ρίχνετε και νερό και το αφήνετε να βράσει μέχρι να μαλακώσει αρκετά το λάχανο.
Ρίχνετε το λάχανο μέσα στην κατσαρόλα με τη φασολάδα και το αφήνετε να βράσει για μισή περίπου ώρα.
Είναι ένα ωραίο πιάτο που το φτιάχνουμε εδώ στα μέρη μας.
Αν θέλετε μπορείτε να το δοκιμάσετε, μπορεί να σας αρέσει,σίγουρα πάντως ξεφεύγει από τη γεύση της κλασσικής φασολάδας.
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!

41 σχόλια:

  1. αγαπημένο μου φαγητο,αλλα επειδή δεν το τρωνε τα μικρα δεν το φτιαχνω μόνο για μένα!μου τρεχουν τα σαλια τωρα!φετος το χειμωνα δεν το εχω φαει ουτε μια φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα Νάσια μου,κρίμα που δεν το τρώνε ,έγιναν πολυ ωραίοι,για κάνε μια προσπάθεια ,ίσως φάνε για να το φας κι εσυ δηλαδή ,όχι τίποτε άλλο,φιλία στα καμάρια σου.

      Διαγραφή
  2. Αχ και εγω ακριβος το ιδιο θέμα έχω, ενώ μου αρεσει σαν φαγητο να το φαω εστω μια φορα το χειμωνα αλλα δυστυχώς τα μικρα δεν τα τρωνε με τιποτα και ειναι τοσο νοστιμο φαγητο!!!!
    Ευχομαι καποια μερα να το τρωμε ολοι μαζι στο μεσημεριανο μας τραπεζι!!!!Μεχρι τοτε μονη μου με το αντρούλη χα χα!!!!
    Φιλακια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει αν σου αρέσει τρώγε το και μόνη σου,τα μικρά παιδια δεν τα πάνε καλά γενικώς με τα όσπρια,καλό βραδυ,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  3. Επειδή τα φασόλια τα αποφεύγω, μου έδωσες ιδέα με την ...παραλλαγή.
    Όποτε, φτιάχνοντάς την, θα φάνε οι άλλοι τα φασόλια και εγώ το λάχανο.
    Καλό ΣΚ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία ,χαίρομαι αν σε βοήθησα θα σου αρέσει η παραλλαγή είναι τελείως διαφορετική γεύση.Καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
  4. Νέλλη μου ,οι γίγαντες γνωστοί , το λάχανο τουρσί με κόκκινο πιπέρι εντάξει αλλά και τα δύο μαζί !!Πρέπει να είναι υπέροχος ουζομεζές !Μία υπέροχη εναλλαγή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραία γεύση,η ξυνάδα του λάχανου ταιριάζει τέλεια με τα φασόλια,για μένα είναι ωραίος συνδιασμός,δοκίμασε το,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  5. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧ .......μουρλια ειδικα τα συνοδευτικα........και ας μην ειναι και κοκκινα φασολια........χχαχαχαχχαχχαχχαχα.........
    σ ευχαριστουμε που μας δινεις ομορφες ιδεες για το καθημερινο προβλημα "τι να μαγειρεψω σημερα"............σιγουρα βοηθαει πολυ κ τις νεες κ τις παλιες νοικοκυρες.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία τα συνοδευτικά τα προτιμώ και εγώ να σου πω την αληθεια χαχαχαχα.Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Τα κοκινα γίνονται πολυ ωραία μεξικάνα σαλάτα ,θα τα βάλω κάποια στιγμή.

      Διαγραφή
  6. Όμορφη συνταγή με την παραλλαγή της.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ,καλό βράδυ.Φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  7. Μ`αρέσουν πολύ και τα δύο φαγητά!...Νέλη από που είσαι;...την παραλλαγή την κάνουμε κι`εμείς...είναι το ποντιακό: Φασούλε με τα λάχανα...(ίσως να το γράφω λάθος...έτσι το ακούω πάντως)Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι απο τα θράκη,το φαγητο το ποντιακό που λες μου φαίνεται οτι είναι με λαχανο γλυκό ,αν και δεν είμαι σίγουρη,εχω φαει σε μια φίλη μου ποντια αλλά ηταν κατι σαν λαχανιδα και ηταν πεντανοστιμο,καλή Κυριακή σου εύχομαι.

      Διαγραφή
  8. Eχω προγραμματίσει γίγαντες για την επόμενη εβδομάδα
    Την παραλλαγή με το λάχανο θα την δοκιμάσω σίγουρα, με ενθουσίασε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη φτιάξεις Ελενα θα δεις οτι είναι τελειως διαφορετικη η γευση.Φιλια και καλη Κυριακη.

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα φίλη μου...Δεν είμαι φίλη με τα όσπρια, αλλά με τους γίγαντες είμαι..μου αρέσουν πολύ οι γίγαντες (ρεβύθια που είχαμε σήμερα και μπιζέλια)...Μου άρεσε η σημερινή πρόταση...Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή όρεξη τότε ,εμένα μου αρεσουν όλα τα όσπρια ,αν και δεν συμπαθώ και ιδιαίτερα τις φακές,φιλά πολλά Δελφινάκι μου.Καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
  10. Δεν εχω λογια σου εγιναν φανταστικοι οι γιγαντες Νελλη μου...οσο για το λαχανο με τους γιγαντες πρωτη φορα το βλεπω και μου αρεσε σαν εμφανιση και ιδεα..μπραβο σου!!!!
    Πολλες καλημερες -φιλια και καλο Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γωγούλα μου,δεν είναι με γίγαντες με φασολάδα είναι αλλα τώρα που το λες θα το δοκιμασω και με τους γίγαντες,πολλά φιλιά και απο μένα καή Κυριακή

      Διαγραφή
  11. Νέλη μου καί οι δύο μαγειρικές σου προτάσεις πολύ νόστιμες καί πολύ αγαπημένες!!Τήν δεύτερη τήν φτιάχνω συχνά καί αρέση σέ όλους!!Καλό Σ/Κ!ΦΙΛΆΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ωραία και νόμιζα ότι μόνο εδώ την φτιάχνουμε ,μπραβο χαίρομαι,μου αρεσουν και μένα και οι δύο γεύσεις,καλή Κυριακή φιλιά.

      Διαγραφή
  12. Λατρεύω τους γίγαντες, ειδικά αν συνοδεύονται από μπόλικη φέτα και ζεστό ψωμί! Μου αρέσει πολύ όμως και ο εναλλακτικός τρόπος που προτείνεις να αξιοποιήσουμε τα φασόλια! Φαίνονται πεντανόστιμα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαι μένα μου αρέσουν και οι δυο εκδοχές,το λάχανο το φτιάχνεις με φασολάδα, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λογια καλό βράδυ,φιλιά.

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα!Κι ότι έλεγα αύριο να φτιάξω γίγαντες είδα τη συνταγή σου!Θα τη δοκιμάσω πρώτα στην αρχική εκδοχή που μας δίνεις και μετά και με το λάχανο!Να είσαι καλά!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσεις ,πιστεύω θα σου αρέσει,αντε καλοφαγωτοι οι γιγαντες σου αύριο,πολλά φιλιά ,καλη εβδομάδα.

      Διαγραφή
  14. Πολύ νόστιμο φαγητό Νέλη μου αλλά η παραλλαγή με το λάχανο καταπληκτική, θα το δοκιμάσω!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις αν και γίνεται με φασολάδα,αλλά απο τώρα θα το φτιάξω και εγω με γίγαντες μάλλον θα είναι και έτσι ωραίο,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  15. Από τα πιο αγαπημένα μας φαγητά! Η παραλλαγή με το λάχανο καταγράφεται φυσικά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tελικά άρεσε αυτη η παραλλαγή,αν τη δοκιμάσεις θέλω εντυπώσεις,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  16. Εεεεεπ! Εδώ είμαστε!
    Τα πιάτα γεμάτα και με τα περιφερειακά/συνοδευτικά βεβαίως-βεβαίως!

    Μια από τις πολύ νόστιμες εκδοχές για γίγαντες στο φούρνο...Τη δεύτερη δεν την έχω δοκιμάσει και μου είναι και άγνωστη, οπότε ετοιμάσου να στρώσεις τραπέζι!:)

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το στρώνω πάραυτα και ετοιμάζω και τσίπουρο για τα συνοδευτικά χααχααχα,αντε γεια μας,σε περιμένω,φιλιά ,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  17. kalispera polh protothpi idea mai to laxanw ua thn kanw filia....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου βασούλα μου,να τη φτιάξεις είναι πολύ νόστιμη,φιλιά και απο μένα.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  18. Υπέροχη η ιδέα με το λάχανο!!!! Πολύ καλή εβδομάδα εύχομαι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ Σοφοκλή να έχεις μια πολύ καλή εβδομάδα,ο σταθμός πολύ ωραίος ,μόνο που δεν κατάφερα να ακούσω εσένα ακόμη,φιλιά καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  19. Τι νοστιμιά !!!
    Καλύτερη κι από της γιαγιάς Κασσιανής !!!!
    Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα,καλύτερη απο της γιαγιάς Κασιανής? δεν το πιστευω χαχαχαχα,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  20. Το μοναδικό φαγητό που τρώει όλη η οικογένειά μου!! Όπως κατάλαβες μου φτιάχνεις το μενού της ερχόμενης εβδομάδας! :)) Ωραία η ιδέα με το λάχανο αλλά δεν νομίζω να περισσέψει τίποτα! Φιλάκιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aντε χαίρομαι που σου χρησίμεψαν οι συνταγές μου πάλι,καλή σας όρεξη και καλοφάγωτο ότι φτιάξεις ,φιλιά πολλά ,χαιρομαι που σε ξαναείδα,μου έλλειψες.

      Διαγραφή
  21. Ω ναι ! Γίγαντες κοκκινιστοί με θαλασσινά !!! Μιάμμμμμ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........