Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2013

Μπριζόλες μοσχαρίσιες με λαχανικά

 
 3-4 μπριζόλες μοσχαρίσιες,1 κιλό πατατούλες,μικρές,1 καρώτο,1 πράσινη πιπεριά,1 κόκκινη,1 πορτοκάλι ,1 λεμόνι,2 σκελίδες σκόρδο,αλάτι,πιπέρι κόκκινο,ρίγανη κόλιαντρο, ελαιόλαδο, βούτυρο,νερό,κρασί άσπρο.

Πλένετε τις μπριζόλες και τις βάζετε σε ένα τηγάνι με λίγο νερό,το ελαιόλαδο,το κόλιαντρο και το κόκκινο πιπέρι και τις αφήνετε να βράσουν μέχρι να σωθεί το νερό.
 Καθαρίζετε τις πατάτες και τις βάζετε να βράσουν σε αλατισμένο νερό με μια κουταλιά βούτυρο.Τις βράζετε ώσπου να μαλακώσουν.
 Καθαρίζετε και κόβετε τα λαχανικά σε μακρόστενα κομμάτια.
Όταν σωθεί το νερό στο τηγάνι και ροδοκινίσουν οι μπριζόλες ρίχνετε τα λαχανικά και τα αφήνετε να τηγανίζονται και αυτά.
 Στίβετε το πορτοκάλι και το λεμόνι
 και προσθέτετε στο χυμό το κρασί ,αλάτι και ρίγανη.
 Τον ρίχνετε στο τηγάνι και βάζετε και τις πατατούλες που θα έχουν μαλακώσει.
Τα αφήνετε να βράσουν όλα μαζί και με ένα κουτάλι ρίχνετε που και πού λίγο από το ζουμί πάνω σε κάθε πατάτα.
Το βάζετε για 10 λεπτά σε χαμηλή φωτιά.
Όταν θα σερβίρετε ρίχνετε άν θέλετε πάνω στη μπριζόλα λίγο τριμμένο κεφαλοτύρι.

ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!

43 σχόλια:

  1. Νέλη μου καλημέρα
    Το φαγάκι σου είναι ότι πεις για το Κυριακάτικο γεύμα. Θα το δοκιμάσω.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο μια χαρά παέι για Κυριακάτικο και είναι εύκολο και νόστιμο,φιλάκια καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  2. Καλημερα Νελη μου!Το Φαγακι φαινεται νοστιμοτατο και υγιεινο και μαλλον γρηγορο! Καποια στιγμη θα το απολαυσουμε! Καλο Σαββατοκυριακο! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αρκετά γρήγορο και πολύ νόστιμο,όταν το δοκιμάσεις θα το διαπιστώσεις,φιλάκια ,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα!
    Το φαγάκι μου αρέσει πολύ!
    Ευκολο και πολύ θρεπτικό!
    Αυριο έχω μπριζολίτσες..Λέω να δοκιμάσω τη δική σου εκδοχή!
    Να περνάς όμορφα!
    καλό σ/κ*
    φιλιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να το έφτιαξες και να σας άρεσε,να είσαι και εσύ πάντα καλά ,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα!
      Το δοκιμάσαμε και ήταν απλά πεντανόστιμο!!
      Ευχαριστώ για τη συνταγή!
      καλή εβδομάδα:)

      Διαγραφή
  4. Εδώ με έπιασες για τα καλά...!!!
    Θα το φτιάξω σύντομα!
    Καλό Σαββατοκύριακο...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε,φτιάξτο και πες μου μετά εντυπώσεις,φιλιά καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  5. Πολυ νοστιμο μαλακο και μελωμενο φαινεται το φαγακι σου Νελλη μου,γεια στα χερακια σου!!!
    Καλο Σ/Κ να εχεις φιλακια πολλα πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γωγουλα μου για τα καλά σου λογια,να είσαι πάντα καλά φιλια πολλά και απο μένα και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα.

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα!Το φαγάκι σου φαίνετε πάρα πολύ νόστιμο και υγιεινό!Γεια στα χέρια σου!Κρατώ τη συνταγή και θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία!Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου,όταν το φτιάξεις πες μου αν σου άρεσε,φιλάκια πολλά και να έχεις καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  7. Το φαγητό σου είναι λαχταριστό και για να είμαι ειλικρινής πεινάω αυτή την ώρα και αν μπορούσα θα είχα ορμήσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα..μακάρι να μπορούσα και εγώ να σου κάνω το τραπέζι,φιλιά ,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  8. Ωραιο κ για Κυριακατικο.....
    εχεις ενα βραβειο εδω.......http://tsimarisofia.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί πάει μια χαρά και για Κυριακή,ευχαριστώ για το βραβειάκι έρχομαι σύντομα να το παραλλάβω,φιλιά και καλη εβδομάδα.

      Διαγραφή
  9. Γέμισες το πιάτο σου εκτός από νοστιμιές, και με όμορφα χρώματα!
    Φιλιά Νέλλη μου, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελενα μου,είπα να το κάνω εκτός απο νόστιμο και λίγο πιό Ανοιξιάτικο ,μιάς και μας έρχεται σύτομα,φιλιά και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα φιλενάδα μου!! Καλά μιλάμε.. από την φωτογραφία και μόνο φαίνεται πως το κρέας είναι σκέτο λουκουμάκι!! Θα το δοκίμαζα αύριο κιόλας αλλά αν συνεχίσει ο καιρός να είναι καλός όπως σήμερα με βλέπω να φεύγω για καμια εκδρομούλα!! :)
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας καλύτερα φιλεναδίτσα μου τηην εκδρομούλα σου εύχομαι ,και για να περάσεις καλά αλλά και για να μας δείξεις ωραία μέρη,και το φαγητό μπορεί να περιμένει,αν και τώρα που σου απαντάω μπορει και να ξεκουράζεσαι μετα απο αυτή.Εύχομαι να είναι έτσι,φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα να έχεις.

      Διαγραφή
    2. Έτσι είναι φιλενάδα μου!! Πήγα και σας έφερα υλικό να ταξιδέψουμε όλοι μαζί!! :)

      Διαγραφή
    3. Το είδα και ενθουσιάστηκα ,τί όμορφες εικόνες,εύχομαι να πηγαίνεις συνέχεια πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Νέλη μου!!Ο HEADER σου,φανταστικός!Η συνταγή σου πολύ νόστιμη,καί μέ ωραία χρώματα καί γεύσεις!!Θά τήν δοκιμάσω σίγουρα!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε σευχαριστώ πολύ dimi μου για όλα τα καλά που είπες,αν τη δοκιμάσεις πες μου αν σου άρεσε,φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. you're right he would go nicely with a rice vegetable Thanks for visiting kisses

      Διαγραφή
  13. Τι νοστιμιά είν' αυτή Νέλη μου !!!!!
    Το έφτιαξα και δεν έμεινε ούτε για δείγμα
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολυ που το δοκίμασες άμεσα και ακόμη πιό πολύ που σας άρεσε..φιλιά πολλά και απο μένα και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  14. Καλησπερούδια...με γεια οι νέες αλλαγές στο μπλογκοσπιτάκι σου Νέλι μου..Και η αρχή πάνω μου άρεσε..Και τα νέα χρώματα (πράσινο) που έβαλες στους τίτλους των γκάτζετς κλπ
    Ωραίο φαγητάκι, μοσχάρι όμως δεν έφαγα ποτέ..μόνο χοιρινό και κοτόπουλο
    Χαίρομαι πολύ που γνωρίστηκατε με την Φλώρα μας κι εσείς και τα μπλογκ σας..
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου για τα καλά σου λόγια,μπορείς να το φτιάξεις με φιλέτο κοτόπουλου,θα είναι τό ίδιο νόστιμο.Και εγώ χάρηκα που γνωριστήκαμε έστω και για λίγο με τη Φλόρα,θα πω για άλλη μια φορά ότι είχες μια πολύ καλή ιδέα να μας γνωρίσεις μεταξυ μας ,είναι πολλά μπλογκς που δεν γνωριζόμαστε,φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  15. Πλήρες φαγάκι, με το κρέας και τα λαχανικά του!
    Αυτές τις πατάτες πολύ τις ζήλεψα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές οι πατάτες Ερμιόνη μου είναι βιολογικές και πεντανόστιμες,και μένα μου άρεσαν πιο πολύ και απο το κρέας μη σου πω,φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή

  16. Νέλλη μου , ζωγράφισες με τα υπέροχα χρώματα , πάλι στον καθημερινό καμβά του σπιτικού φαγητου !
    Τι υπέροχη συνταγή είναι αυτή ! Νομίζω ότι μου έρχεται η μυρωδιά ,θα τη δοκιμάσω σίγουρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ για τα τόσο καλά σου λόγια Ολυμπία μου,να τη φτιάξεις είναι ευκολη και νόστιμη αυτή η συνταγή.Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καλη εβδομάδα και φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  18. Καλήμερα καλή εβδομαδα!!!!! Οι μπριζόλες είναι το αγαπημένο φαγητο του αντρα μου και να σου πω την αληθεια ποτε δεν τις εχω φτιάξει έτσι. Θα τιμήσιμε την συνταγη σου σιγουρα αυτες τις μέρες!!!!! Φαίνεται πεντανόστιμη!!!!!
    Επισεις έχεις και ένα βραβειο απο μένα με πολύ αγάπη!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάξτες και έτσι, ίσως σας αρέσουν,και ίσως ακόμη να την υιοθετήσετε τη συνταγή.Σε ευχαριστώ ακόμη μιά φορά για το βραβείο,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  19. Νέλη μου πολύ ωραίο φαγάκι και κοιτώντας τις φωτογραφίες το ζήλεψα!!!
    Φιλιά, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου είναι εύκολο και νόστιμο,φιλιά και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  20. Τέλειο φαίνεται το φαγάκι! Τι ωραία που έχουν μελώσει οι πατατούλες και πόσο γευστικές θα πρέπει να έχουν γίνει οι μπριζόλες χάρη στα λαχανικά! Εξαιρετική πρόταση!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ,ναι είναι μια ωραία συνταγή εύκολη και νόστιμη.Τα λαχανικά γίναν πιο ωραία απο τις μπριζόλες νομίζω,πολλά φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........