Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2013

Μωσαικό(σαλαμι γλυκό)....αλλά αλλιώς


 1 κουτί γάλα εβαπορέ,7 κουταλιές ζάχαρη,7 κουταλιές κορν φλάουερ,1 πακέτο Βιτάμ,2 σοκολάτες κουβερτούρες,2 πακέτα μπισκότα τετράγωνα,μια κουταλιά σούπας κακάο,νερό,καρύδια τριμμένα,γλυκό κουταλιού κεράσι και σταφύλι,τρούφα σοκολάτας(μπορείτε να βάλετε ότι εσείς θέλετε από πάνω από τη σαντιγί για στόλισμα)
ΓΙΑ ΤΗ ΣΑΝΤΙΓΊ
1 κουτί φυτική κρέμα γάλακτος(αυτή στο τενεκεδάκι νομίζω είναι η καλύτερη,αλλά εσείς μπορείτε να βάλετε αυτή που χρησιμοποιείται συνήθως)
1 κουτί γάλα ζαχαρούχο.
                                                                                   Χτυπάτε τη σαντιγί με το ζαχαρούχο γάλα και την αφήνετε μέσα στο ψυγείο τουλάχιστον για μία ώρα να πήξει.

 Τρίβετε τα μπισκότα με τα χέρια να σπάσουν σε κομμάτια.
Βάζετε το γάλα εβαπορέ σε μια κατσαρόλα(καλύτερα να είναι το σκεύος αντικολλητικό)και ρίχνετε τόσο νερό όσο και το γάλα.Ρίχνετε ακόμη το Βιτάμ,τις σοκολάτες,το κορν φλάουερ και το κακάο .
 Ανακατεύετε σιγά σιγά σε χαμηλή φωτιά για να μην κολλήσει και να μην σβολιάσει.Μόλις αρχίσει να πήζει και γίνει μια ωραία κρέμα το κατεβάζετε από τη φωτιά.
 Αφού το αφήσετε να κρυώσει λίγο ,ρίχνετε μέσα τα μπισκότα και τα ανακατεύετε καλά για να ενσωματωθούν με την κρέμα.
 Στρώνετε το μείγμα σε  πλαστικό σκεύος.
 Βγάζετε τη σαντιγί από το ψυγείο και τη στρώνετε από πάνω.
 Την απλώνετε να πάει παντού και να καλύψει όλη την επιφάνεια.
 Τέλος στολίζετε το γλυκό σας με ότι σας αρέσει.
Είναι ένα πολύ νόστιμο γλυκό και οικονομικό.
Με τα υλικά που σας γράφω εδώ γίνεται μια αρκετά μεγάλη ποσότητα και κρατάει αρκετές μέρες στο ψυγείο.
Ευχαριστώ τη φίλη μου Ελένη για τη συνταγή.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!

66 σχόλια:

  1. Ενα γλυκάκι για μένα , που αγαπώ την σοκολάτα πολύ πολύ.. :)) Τι νόστιμο και τι ωραίο μου φαίνεται..Θα το τυπώσω και γω να το δοκιμάσω.Ευχαριστώ για την ωραία συνταγή Νέλι μου. Γιατί ονομάζεται σαλάμι;
    Πολύ όμορφο το τραπεζομάντιλο σου με ωραία διακοσμητικά (πετρούλες)
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίναι ενα νόστιμο και εύκολο γλυκό,να το φτιάξεις,γιατί έχει κυλινδρικο σχήμα σε άλλη μορφη αυτη εδω η εκδοχή ειναι απλωτη.Σε ευχαριστώ για τα ωραία λογια για το τραπεζομάντηλο,φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. Αυτό το διαφορετικό μωσαϊκό, μου θύμισε το ΄μπισκοτόγλυκο των παιδικών μου χρόνων!
    Πολλά μπράβο Νέλλη μου για την συνταγή!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ,είναι πολύ ωραίο σε αυτη την εκδοχή,με το κορν φλαουερ,φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  3. EEEEEE Τώρα με αποτελείωσες.....χα χα...... έστειλα το σύζυγο στο ζαχαροπλαστείο...πάει το καλοκαίρι δεν με βλέπω να πηγαίνω για μπάνιο...
    Είμαι πολύ γλυκατζού πολύ πολύ όμως...και το γλυκό σου είναι απλά υπέροχο!!!!
    Πολύ τυχεροί η οικογένεια σου!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ εκανα ζημια δηλαδή χαχαχα ,να τρεχει ο ανθρωπος?Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λογια,φιλια πολλα και απο μένα.

      Διαγραφή
  4. Μας ξελιγωσες βρε Νελλη μου..υπεροχο το μωσαικο αλλιως και αρκετα εμφανισιμο για να το σερβιρεις ακομα και σε γιορτη.
    Μπραβο στην φιλη σου Ελενη και γεια στα χερακια σου που το εφτιαξες.
    Καλη εβδομαδα σου ευχομαι,πολλα πολλα φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λογια,και ναι μπράβο στην Ελένη που μου έδωσε μια τόσο ωραία συνταγή και απλή,καλή εβδομάδα και απο μένα,φιλάκια.

      Διαγραφή
  5. Άχ! τι μου κάνεις Νέλη!....άχ! και νάξερες!...και είμαι σε αυστηρή δίαιτα....
    Το γλυκό σου πάντως...από τ`αγαπημένα μας!...μια παραλλαγή του (χωρίς τη σαντιγύ)την κάνω κι`εγώ πολύ...ιδίως το καλοκαίρι...
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και τι έκανα?δίαιτα ε? να δω εγώ πότε θα κάνω ,εγώ τώρα που τη βρήκα τη συνταγή σκέφτομαι να την κάνω συχνά,καλή εβδομάδα ,φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Τι μας κάνεις μ' αυτά τα καταπληκτικά σου γευστικά θαύματα !
    Από φωτογραφία έως εκτέλεση το γλυκάκι σκίζει.....
    Μιαμ....μιαμ...τίποτ' άλλο δεν σου λέω !!!
    Καλό βράδυ και καλή βδομάδα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,περιμένω με αγωνία αλλη μια συνέχεια απο τη γιαγια μας...φιλάκια καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  7. Τι φανταστικό που φαίνεται...!!
    Έκανα μόλις την εγγραφή μου στο blog, καλώς σε βρήκα Νέλλη! :-)
    Θα περνάω από δω όταν θα γουργουρίζει η κοιλίτσα και θα θέλω ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε,θα περνας εσύ για να διαβάσεις συνταγές για φαγητα και εγω να ακουσω ωραία μουσική και να διαβάσω τρυφερές σκέψεις,φιλιά.

      Διαγραφή
  8. ωραιο το γλυκο σου φιλεναδα,θα το κανω και εγω για να ασχοληθω με κατι ξερεις εσυ γιατι,αυριο κερνας καφεδακι με ενα κομματι απο το ωραιο σου γλυκο σε ευχομαι καλο βραδυ η φιλη σου φριντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα να το πιούμε το καφεδάκι,να φάμε και το γλυκό οπως κάνουμε χρόνια τώρα φιλενάδα μου,εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να πιούμε πολλά πολλά καφεδάκια ακόμη,καλό βράδυ,φιλιά.

      Διαγραφή
  9. Ειχα αρκετο καιρο να περασω απο εδω αλλα δεν ξεχνω τους μπλοκοφιλους.Ευχομαι να εχεις καλη. φωτεινη εβδομαδα γεμάτη υγεία και χαμογελα!!!!Φανταστικο το γλυκο σου!!!!!!Παιρνω δυο μεγαλα κομματια για το δρομο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις όσο θες Σκρουτζάκο,σε ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά λογια.

      Διαγραφή
  10. Αχχχ τι μου κάνεις βραδιάτικα!!! :)))
    Υπέροχο το γλυκάκι σου Νέλη μου στείλε κανένα κομματάκι.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ θα ήθελα να μπορουσα να σου στείλω,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λογια.Φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  11. Ενδιαφέρουσα παραλλαγή, αλλά εξ ίσου νόστιμη και πολύ περισσότερο εμφανίσιμη.
    Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί έτσι είναι ,μου άρεσε και μένα αυτή η εκδοχή,καλή εβδομάδα και σε σένα.

      Διαγραφή
  12. Σήμερα είχαμε μωσαϊκό!!
    Αλλά δεν πρόλαβα να το μετατρέψω σε αυτο το υπέροχο γλυκό!!!!
    Την επόμενη φορά!!!
    Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειραζει ,την επόμενη φορά θα έχεις και αυτή την επιλογή,πολύ σωστά,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  13. Αυτή το γλυκάκι το φτιάχνει και η μικρή μου ανηψιά-το έχω αναρτήσει-αλλά με κακάο, όχι με σοκολάτες. Γίνεται υπέροχο και αρέσει σε όλους.
    Και το δικό σου είχε επιτυχία, αν κρίνω από την επιμελημένη του παρασκευή και την εξίσου ωραία του εμφάνιση. Μπράβο, Νέλλη, γεια στα χέρια σου!
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό έχει και απο τα δύο και σοκολάτες και κακαο,καλό έγινε όντως ,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λογια,καλή εβδομάδα και σε σένα.

      Διαγραφή
  14. Νέλλη μου ,παρόμοια συνταγή για κορμό όμως ,την κάνω ,αλλά έτσι που την παρουσιάζεις σήμερα φαίνεται κατπληκτική !Εμφανήσιμο γλυκό και νόστιμο με υλικά που συνήθως υπάρχουν στο σπίτι !Συγχαρητήρια και πάλι για την παρουσίαση της συνταγής !Καλή σου Βδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ Ολυμπία μου,να είσαι καλά με τιμούν τα καλά σου λόγια,καλή εβδομάδα να έχεις και εσύ.

      Διαγραφή
  15. γιατι οχι..........ωραια ιδεα για τουρτα γενεθλιων σε αυστηρα κλειστες ιοκογενειακες στιγμες..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολυ νόστιμη μάλιστα,συφωνώ μαζί σου,καλό βραδυ.

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα φιλενάδα!!Τι μου κάνεις πρωί πρωί!! Πόσο θα ήθελα να έχω ένα κομματάκι αυτή την στιγμή!! Έχω πολύ καιρό να φτιάξω! Μμμμ! σε λίγο πάω σούπερ μάρκετ.. Πάλι κιλά θα πάρω! :) Δυστυχώς το σπανακόρυζο δεν το έφαγαν φιλενάδα! Έγινε πεντανόστιμο και άρεσε σε όλους μας εκτός των παιδιών! Το πήρα απόφαση! Δεν θα το φάνε ποτέ! :) Φιλάκια πολλά και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ είχαμε αποτυχία δηλαδή στην επιχείρηση σπανακόρυζο,μάλλον δε θα το φάνε καλά λες.Αντε φτιάξτους το γλυκό τότε,αυτό θα το φάνε στάνταρ

      Διαγραφή
  17. Xρυσούλα μου, σίγουρα θα το φτιάξω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις είναι πολύ έυκολο και πολύ νόστιμο,καλό απόγευμα Μαίρη μου.

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα Νέλη μου!!Τό γλυκάκι σου,σκέτη κόλαση!! Καί μέ τήν σαντιγύ,είναι τέλειο!!Αυτήν τήν συνταγή δέν τήν ήξερα!!Μπάινη στά προσεχώς!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα dimi μου είναι λίγο διαφορετική αυτή η εκδοχή ,και εγω δεν την ήξερα αλλά είναι πολυ νόστιμο με αυτή την εκτέλεση,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  19. Πάρα πολύ νόστιμο φαίνεται...έκανες κι όμορφη παρουσίαση!
    Καλή εβδομάδα...φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ είναι όντως πολύ νόστιμο,φιλιά και απο μένα ,καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  20. Τι ωραία παραλλαγή του κλασικού μωσαικού! Φαίνεται πολύ λαχταριστό αλλά και ιδιαίτερα εμφανίσιμο! Μπράβο Νέλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι όντως μια πάρα πολύ ωραία παραλλαγή και εμφανίσιμη και νόστιμη,σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  21. Ευχαριστούμε και την Ελένη αλλά και εσένα Νέλη μου!
    Το γλυκό είναι υπέροχο στ' αλήθεια!
    Σοκολάτα, μπισκότο και σαντιγί ταιριάζουν φανταστικά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ερμιόνη μου σε ευχαριστώ και εγώ για τα καλά σου λόγια,έχεις δίκιο αυτές οι γεύσεις δένουν τέλεια μεταξύ τους,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  22. Μπράβο για το γλυκάκι Νέλη!!!! πεντανόστιμο φαίνεται και θα τη δοκιμάσουμε τη συνταγή! πολύ ωραία η παρουσίασή σου και πολύ όμορφο και το τραπεζομάντιλο δε μπορούσα να μη το σχολιάσω! καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όσα καλά είπες ,δοκιμασε την τη συνταγή και πες μου αν θες εντυπώσεις,καλό απόγευμα εύχομαι.

      Διαγραφή
  23. Νέλη μου τέλειο το γλυκάκι σου μου θύμισε τα παιδικά μου χρόνια!Θα το δοκιμάσω σίγουρα!Μπράβο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν Ελένη νομίζω αυτά τα φαγητα και γλυκά που μας πάνε στα χρόνια της αθωότητας νομίζω οτι μας κάνουν να αισθανόμαστε και πιο ωραία ξυπνώντας μας όμορφες αναμνήσεις που τόσο καλό μας κάνουν.Φιλιά και απο μενα.

      Διαγραφή
  24. Λιώνωωωωω !!!! Μου αρεσουν όλα τα γλυκά που έχουν κρέμα ! Παραγγελίες δέχεστε ;;; χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οποτε θες Φωτεινούλα μου αποφάσισε εσύ πότε θες και εγω την εκτελώ πάραυτα χαχαχαχα,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  25. Αχ αυτό το γλυκό ... κόλαση είναι ...
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζίσου για το 'κόλαση'''οπως και πολλοί άλλοι που το φάγαν,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  26. Πολύ ωραία ιδέα! Γίνεται και τούρτα έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί είναι μια πάρα πολύ νόστιμη και εύκολη τούρτα,καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  27. Τέλειο το γλυκάκι σου!!!Γειά στα χέρια σου!!!Φαίνεται απίθανο και θα το δοκιμάσω σίγουρα!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου ,να το δοκιμάσεις είναι νόστιμο,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  28. Απίθανο!!!!!! Μπράβο!!!!! Να σαι καλά!! Καλημέρα!!!!!! φιλιαααααααααααα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ένα από τα πλέον αγαπημένα γλυκά της οικογένειας μου, αλλά το κάνω ρολό, το βάζω στην κατάψυξη και το σερβίρω σε φέτες, με σιρόπι σοκολάτας.Η εικόνα του δικού σου γλυκού όμως μου άρεσε περισσότερο, είναι πιο επίσημη!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι λίγο διαφορετικό έτσι,δεν μοιάζει με το άλλο που λες,είναι πιο ελαφρύ και με πιό ωραία γεύση,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  30. Yummy ! Looks delicious !
    Thanks for the visit and have a nice day !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Obrigado Anna tanto por suas amáveis ​​palavras e visitar você também tem uma boa tarde

      Διαγραφή
  31. th omorfw gliko moy anije thn orejh mprabw..... ua to kanw filaKIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις Βάσω μου ,έγω το έχω ξανακάνει ,μας αρέσει πολύ ,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  32. Καλως σε βρηκα στο σπιτακι σου !!! Ενα σπιτακι ολο γευσεις και αρωματα!!!! Αυτο το μωσαικο θα το φτιαξω σιγουρα και θα σου πω εντυπωσεις!!!!!

    Να εισαι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες χαίρομαι που βρεθήκαμε,ναί φτιαξτο και πες μου μετά.Ελπίζω να τα λεμε συχνά,καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
  33. Το τσακίσαμε το γλυκάκι σου... Σ ευχαριστουμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είμαστε καλά και να ξαναφάμε βρε χαχαχα,φιλιά.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........