Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Παστίτσιο

1 πακέτο μακαρόνια για παστίτσιο,600 γραμμάρια κιμά,250 γραμμάρια φέτα,1 κιλό γάλα,2 αυγά,διάφορα τυριά τριμμένα 150 γραμμάρια,αλάτι, πιπέρι,κόλιαντρο,μείγμα μπαχαρικών για κιμά,1 πακέτο φρέσκο βούτυρο,μισό ποτηράκι λάδι,σάλτσα ντομάτα 2 κουταλιές σούπας,,λίγο άσπρο κρασί,5 κουταλιές σούπας αλεύρι .
 Βάζετε σε ένα τηγάνι τον κιμά μαζί μετά μπαχαρικά όλα, το λάδι και το αλάτι να τσιγαριστούν.Μόλις δείτε ότι ψήθηκαν ρίχνετε το κρασί και μετά τη σάλτσα ντομάτας και λίγο νερό.

 Τα αφήνετε να βράσουν περίπου μισή ώρα σε μέτρια φωτιά μέχρι να τελειώσουν τα υγρά.
 Βράζετε τα μακαρόνια και αφού τα πλύνετε τα αφήνετε.
Τα στρώνετε μετά στο ταψί και βάζετε και κομματάκια βούτυρο.
 Στρώνετε μετά από πάνω τον κιμά
 και βάζετε και τη φέτα τριμμένη.
 Βάζετε τα υπόλοιπα μακαρόνια και ξανά βούτυρο.
 Ρίχνετε το μισό γάλα στο τηγάνι,μαζί με λίγο αλάτι και λίγο βούτυρο.Στο υπόλοιπο γάλα που θα πρέπει να είναι σε χάρτινη συσκευασία την οποία θα ανοίξετε από πάνω ρίχνετε το αλεύρι και και μετά αφού την ξανακλείνεσετε την κουνάτε πάνω κάτω σαν σέικερ και έτσι ενσωματώνεται το γάλα με το αλεύρι και δεν σβολιάζει.
 Ανακατεύεται σιγά σιγά σε μέτρια φωτιά.
Αφού έχει πήξει και την έχετε κατεβάσει από τη φωτιά να κρυώσει ελαφρά ρίχνετε και τα αυγά 
 Και ανακατεύετε ξανά να ενσωματωθούν και αυτά.
Στρώνετε την κρέμα στο ταψί και από πάνω βάζετε τα τριμμένα τυριά και λίγη τριμμένη φρυγανιά.
Βάζετε το ταψί στο φούρνο και το ψήνετε στους 200 βαθμούς Κελσίου περίπου 45 λεπτά η αν δείτε και ροδίσει η επιφάνεια του το βγάζετε ίσως και πιο νωρίς.

ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!

47 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ ,το παστίτσιο είναι το αγαπημένο πολλών νομίζω,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  2. Μπραβο σου Νελλη μου,καλομαγειρεμενο και σιγουρη η νοστιμια του.
    Καλοφαγωτο!
    Ενα απο τα αγαπημενα μας φαγητα.
    Καλη σου μερα,φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γωγούλα μου,και ποιός δεν συμπαθεί το παστίτσιο ε?Ήταν όντως πολύ νόστιμο,φιλιά και απο μένα καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Νέλι μου με τις ωραίες συνταγές και προτάσεις...το κάνουμε και μεις αυτό το φαγητό...ειναι ωραίο φαγητό..ευχαριστούμε..φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ είναι πολύ ωραίο φαγητό και το αγαπάει πολυς κόσμος,φιλιά και απο μένα Δελφινάκι μου.

      Διαγραφή
  4. ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι,σε ευχαριστώ πολύ,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  5. Δύσκολη ώρα διάλεξα να σε διαβάσω. Τώρα με κάνεις να δω με στραβό μάτι τον αρακά που ετοίμασα για μεσημεριανό. Μας έσπασες τις μύτες. Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ δηλαδή έκανα ζημιά?χαχαχα ,οχι μωρέ και ο αρακάς μια χαρά είναι ,εμένα πολυ μου αρέσει και αυτος ,αλλα λεμονάτος οχι με κοκινη σάλτσα.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  6. Το αγαπημενο φαγητο νομιζω ολων των Ελλήνων πραγματικα δεν ξερω αν υπαρχει ανθρωπος που να μην το λατρεύει...
    Και μην σου πω οτι αυτο θα φτιαξω τωρα, σκεφτομουν μακαρονια με κιμα αλλα θα κανω αυτο χα χα.....Παω για μαγείρεμα!!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε τότε φτιάξε το παστίτσιο που είναι και πιό νόστιμο, αλλά έχει λίγο παραπάνω κόπο ,αξίζει όμως,το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει ,φιλια πολλά ,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  7. Εντάξει τι να πούμε τώρα για αυτό το φαγητό!
    Υπέροχο και λίγα λέω!
    Προσωπικά δεν βάζω φέτα στο παστίτσιο, αλλά δοκίμασα πρόσφατα και του πάει πάρα πολύ!
    Φιλιά Νέλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ απο δοκιμή τη βάζω,είπα να δω πως θα είναι με φετα και τώρα πάντα βάζω και είναι καταπληκτική,φιλιά και απο μένα ,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  8. Υπέροχο φαγητό Νέλη μου!!!
    Κι εμένα μου αρέσει πολύ με φέτα.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ και ως πρός το υπεροχο και ως πρός τη φέτα,φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο φαγάκι που θυμίζει μανούλα!!!!
    Θα το δοκιμάσω και με φέτα την επόμενη φορά, μου έκανε εντύπωση.
    Συνήθως βάζω μπόλικα τριμμένα κίτρινα τυριά.
    Φιλάκια Νέλλη μου, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ βάζω τριμένα αλλά απο πανω,η φέτα του πάει τέλεια,φιλάκια και απο μένα ,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  10. Τέλειο το παστίτσιο σου Νέλη μου γεια στα χέρια σου.
    Φιλιά καλό σου βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά ,φιλιά και απο μένα ,καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  11. φετα δεν εβαλα ποτε στο παστιτσιο, αλλα η ιδεα αξιζει και θα δοκιμαστει την επομενη φορα του παστιτσιου!
    μπραβο

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις Ειρήνη μου και εγώ απο μια τέτοια δοκιμή την καθιέρωσα,φιλια καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  12. Ίσως να βρέθηκε το μοναδικό άτομο που δεν του αρέσει το παστίτσιο και ό, τι άλλο έχει τυρί..εγώ!...ευτυχώς στους άλλους αρέσει, οπότε το φτιάχνω συχνά..
    Καλό βράδυ..φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμμ όντως έχεις δίκιο,δεν έχω ξανακούσει κάποιον που να μην του αρέσει το παστίτσιο,αλλα εντάξυ,γούστα είναι αυτά,φτιάχνε το για όσους αρέσει,καλό βράδυ και απο μένα και φιλάκια.

      Διαγραφή
  13. Καταπληκτικό!!!Εχω δοκιμάσει με φέτα και είναι πεντανόστιμο!!!Γεια στα χέρια σου Νέλη!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελένη,φιλιά και απο μένα,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα Νέλη μου!Δέν έχω δοκιμάσει μέ φέτα,αλλά σίγουρα θά είναι πολύ νόστμο!!Τό είδα καί τό ζήλεψα!!!Είναι τό αγαπημένο φαί!!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις μια φορά και με φέτα να δοκιμάσεις πως είναι,μπορει να το καθιερώσεις και εσυ μετά dimi μου,καλό βράδυ και φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  15. Υπέροχο Νέλη!
    Αγαπημένο στο έπακρο κι ας μην το φτιάχνω συχνά.
    Ο λόγος απλός, από το παστίτσιο της μάνας μου, έχω ανεβάσει 2 φορές πυρετό, απο το τόσο που είχα φάει!!!!
    Και είναι απολύτως αλήθεια αυτό που σου γράφω :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα καλά πόσο έφαγες Πηνελόπη μου? και εγω ειμαι ικανη να φάω ουτε και εγω ξέρω πόσο,μου αρεσει πολυ.

      Διαγραφή
    2. Κρύβε λόγια...κρύβε λόγια...
      Πολύ, μα πάρα πολύ!!!

      Διαγραφή
    3. Κρύβω ,κρύβω ,χαχαχα,να είσαι καλα και να τρώς δεν πειραζει.

      Διαγραφή
  16. Το κόλπο σου για να μην σβολιάζει το αλεύρι πολύ μου άρεσε!
    Το παστίτσιο το λατρεύω και ευχαρίστως καταβρόχθιζα το κομμάτι της φωτογραφίας!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου το είπε και μένα μια καλή μου φίλη και απο τότε σώθηκα,πετυχαίνει σίγουρα η κρέμα και είναι και πιο εύκολο να τη φτειάξεις,και εγώ αυτό ακριβώς το κομμάτι έφαγα χαχαχα.Πολλα φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  17. Με το παστίτσιο τι να πω; Ειδικά με το δικό σου που έχει και φέτα που με τρελαίνει;
    Κάθε φορά που φτιάχνω παστίτσιο τρέχουν τα σάλια μου και σκάω από το κακό μου που δεν μπορώ να φάω ζυμαρικά!!! Όσο για την συμβουλή με το γάλα και το αλεύρι πολύ χρήσιμη!!
    Σε ευχαριστώ φιλενάδα μου!! Αύριο σπανακόρυζο...Δευτέρα γίγαντες....Τρίτη παστίτσιο ( μμμμ εγώ θα δοκιμάσω τα τηγανιτά μανιτάρια ) Φιλάκια πολλά πολλά!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα που δεν μπορείς να φας ζυμαρικά,ε ενα μικρό κομματάκι ίσως? ούτε και τόσο?ναι αυτό με το αλέυρι θα σε σώσει,και μένα μου το ειπε η φίλη μου και είναι πολύ χρήσιμο.Αντε φτιάξτα και μετά τα λέμε,φιλιά πολλά και απο μένα ,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  18. NELI ΜΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ....ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΟ!!!!!!!ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΕΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ .....ΟΝΕΙΡΟ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ..ΚΑΛΗΜΕΡΑ..ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημερα,ναί η φέτα του δίνει λίγο πιό πικάντικη γεύση,θα σου αρέσει σίγουρα,φιλιά και σε σένα.

      Διαγραφή
  19. Μια χαρά, μας έβγαλες το εβδομαδιαίο πρόγραμμα!!!Να μην έχω ν΄αναρωτιέμαι τι θα φάμε.Το κακό είναι πως τους έχω πολύ κακομάθει και θέλουν διαφορετικό φαγητό μεσημέρι - βράδυ.Ακόμα και το παστίτσιο, που όσο να΄ναι τον έχει τον κόπο του, δεν θα το φάνε ξανά το βράδυ.Αυτές τις εποχές, πρέπει να τους κόψω τον βήχα!Θα δοκιμάσω να βάλω φέτα, σ΄ ένα μικρό ταψί, μόνο για τον άντρα μου,θα ξετρελλαθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Α πολυ τους έχεις κακομάθει όντως,αλλά και πάλι γιατί όχι,πρέπει να κανουμε το καλύτερο για τους αγαπημένους μας παντα,φιλιά καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. νιαμ νιαμ...η μαγειρική μας μοιάζει πολύ Νέλη μου.Μου΄δωσες ιδέα για σήμερα!!!Είναι νοστιμότατο το παστίτσιο σου!!!
    πολλά φιλιά-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To διαπίστωσα και από λλες φορες που το είπες ότι μαγειρεύουμε με πολλά κοινά,αντε καλή σας όρεξη καλοφάγωτο άν το φτιάξεις.Καλό σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  22. Με το παστίτσιο και τα καλά σχόλια που διάβασα για την προσθήκη της φέτας, μου έδωσες μια καλή ιδέα που σύντομα θα μπει σε εφαρμογή.
    Καλή Κυριακή να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι θα δω τι ακριβώς ιδέα σου έδωσα και θα την εφαρμοσω κι εγώ αν μου αρέσει,κάπως ετσι ξεκινάνε όλα σε σχέση με τη μαγειρική,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  23. Παρά το γεγονός ότι άν με στίψεις, θα βγάλεις ... μακαρόνια, δεν μπορώ να πω ότι τρελαίνομαι για το παστίτσιο ! Με χαλάει η μπεσαμέλ ! Περίεργα πράματα ... Δεν αρνούμαι πάντως ότι στις φωτό σου φαίνεται λαχταριστόοοοο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........