Τρίτη, 5 Φεβρουαρίου 2013

Σπανακόρυζο

 700 γραμμάρια σπανάκι,1 μεγάλο κρεμμύδι,μισό ματσάκι άνηθο,δυόσμο ξερό η μισό ματσάκι φρέσκο αν υπάρχει,ελαιόλαδο 1 μικρό ποτηράκι,αλάτι, πιπέρι κόκκινο,1 φλυτζανάκι του καφέ ρύζι,ντομάτα σάλτσα πελτέ η ψιλοκομμένη,νερό.
 Πλένετε καλά το σπανάκι,κόβετε το κρεμμύδι τον άνηθο,το δυόσμο και τα βάζετε σε μία κατσαρόλα.
 Ρίχνετε το αλάτι το λάδι και  τα σοτάρετε μέχρι να μαραθούν καλά.
 Καθαρίζετε και πλένετε το ρύζι.
Το ρίχνετε στην κατσαρόλα μαζί με το κόκκινο πιπέρι και τη ντομάτα.Ρίχνετε και το νερό που πρέπει ίσα να το σκεπάζει.Το βράζετε για 10-12 λεπτά σε μέτρια φωτιά και αφού σβήσετε το μάτι κλείνετε το καπάκι και αφήνετε την κατσαρόλα πάνω στη φωτιά.Έτσι θα φουσκώσει το ρύζι και θα τραβήξει και όλα τα υγρά από το φαγητό που θα μείνει μόνο με το λάδι.
Το σερβίρετε με χυμό λεμόνι και το συνοδεύετε αν θέλετε με φέτα.
                          ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!

39 σχόλια:

  1. Θα σου στείλω τον γιο μου τον μικρό, και κάθε μέρα σπανακόρυζο να τρώει, δεν έχει πρόβλημα, είναι το φαγητό του!
    Και τι νόστιμα που το μαγείρεψες!!!
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mπράβο είναι ένα πολύ υγιεινό και νόστιμο πιατο,σωστός ο γιός σου,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,φιλιά και απο μένα ,καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  2. Το αγαπώ αυτό το φαγητό, αν και το σπανάκι μου προκαλεί καούρες!!! :((
    Παρόλα αυτά όμως το τρώω.
    Φιλιά, καλό βραδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω και εγώ αν μου αρέσει κάτι το τρώω και ας υποστώ τις συνέπειες μετά.Φιλιά και απο μένα ,καλό ξημερωμα.

      Διαγραφή
  3. Μια από τις αδυναμίες μου!!!!!!! Ευχαριστούμε Χρυσούλα για τη συνταγή!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου αρέσει είναι ένα απλό και νόστιμο πιάτο και προπαντώς γεμάτο βιταμίνες,καλό βράδυ και φιλιά.

      Διαγραφή
  4. Τρελαίνομαι για σπανακόρυζο
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου αρέσει,εύκολο και νόστιμο πιάτο.Φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  5. Από τα πιο αγαπημένα φαγητά της κόρης μου....μου έδωσες και ιδέα για αύριο...!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο στην κόρη σου που έχει υγιεινά γούστα,χαίρομαι αν σε διευκόλυνα στο αιώνιο ερώτημα 'τι θα φάμε?'φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  6. Χτες ειχαμε λαικη και φυσικα πηρα μπολικο σπανακι οποτε αυριο η συνταγουλα σου θα ειναι στο πιατο μας, φαινεται πεντανοστιμο!!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε καλή σας όρεξη Ελενάκι μου και νόστιμο και εύκολο,και προπαντώς ωφέλιμο για τα παιδιά ,φιλιά και καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  7. Τι νοστιμο και θρεπτικο φαγακι Νελη μου!Μακαρι να το τρωγανε και τα παιδια μου, οπως εκαναν παλιοτερα!Και ειναι ενα φαγητο που δεν μπορει να καταναλωθει μετα απο δυο ημερες γιατι ανεβαζει τοξικοτητα.Χαιρομαι που σε συναντησα Νελη μου! Θα χαρω να τα λεμε! Φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με την τοξικότητα δεν το ήξερα,σε ευχαριστώ που μου το είπες,και εγά θα χαρώ να συνεχίσουμε να τα λέμε πολλά φιλιά,καλώς βρεθήκαμε.

      Διαγραφή
  8. Νέλη μου απο τα αγαπημένα φαγητά!Πάρα πολύ ωραίο!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου και μένα μου αρέσει,και γενικά μου αρέσει το σπανάκι,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Νέλη μου!!Αγαπημένο φαγητό ,πού όλοι τρώνε ,ωραία συνταγή!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα dimi μου,τελικά αυτό ανακάλυψα αρέσει γενικώς το σπανακόρυζο,φιλάκια και απο μένα,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για τις συνταγές σας! είμαι νέα μαγείρισσα και σίγουρα τις χρειάζομαι!
    Επίσης δε μπορώ να μη σχολιάσω την πασχαλίτσα που βάλατε στη θέση του δείκτη του ποντικιού! είναι εξαιρετικό, αν τα καταφέρω να το βρω, θα βάλω μία μελισσούλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και μακάρι να σε βοηθήσουν οι συνταγες μου,θα χαρώ πολύ,σου έστειλα σχετικό λινκ με τη σελιδα,να βάλεις και εσύ οτι θες αφου σου άρεσε η πασχαλίτσα μου.

      Διαγραφή
  11. αχουυυυυυυυυυυ το φαι της κορης μου..............τελειο τι τα θες τα κρεατα.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο στην κόρη σου ,ωραίο φαγητό και με πολλές βιταμίνες,και σίγουρα πιο υγιεινό απο το κρέας,αν και ένας ανθτώπινος οργανισμός τα χρειάζεται όλα για να διατηρείται σε καλή φόρμα,καλό μεσημέρι Σοφία μου.

      Διαγραφή
  12. Ελιναι φανταστικό, νόστιμο και πολύ υγιεινό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Λίλα μου.Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτικό φαγάκι!Νοστιμότατο!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι πολύ ωραίο,φιλάκια πολλά και απο μένα Σπυριδούλα μου.

      Διαγραφή
  15. Το αγαπημένο του εγγονού μου...το τρώει και μετά μας δίχνει τα μπράτσα του...
    Νέλη το φαγάκι σου είναι καλομαγειρεμένο!...και είμαι σίγουρη ότι είναι πεντανόστιμο!
    Καλή συνέχεια σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαχαχα...είναι ένα πολύ καλό κόλπο να φάνε σπανάκι τα μικρά γιατί θα γίνουν σαν τον Ποπάυ με τα δυνατά μπράτσα.Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,καλό μας βράδυ.

      Διαγραφή
  16. Αγαπημενο,μυρωδατο και καλομαγειρεμενο το εφτιαξες Νελη μου ,με μπολικη φετουλα και ψωμι ειναι σουπερ...αχ ποσο μου λειπει...μπραβο γεια στα χερακια σου..Καλο σου βραδυ,φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί έχεις δίκο με φέτα και ψωμί είναι τέλειο,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λογια,υπομονή να τελειώσει η διατροφή και θα το ξαναφάς,καλο βράδυ και πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  17. Αργησα να περάσω, αλλά ήρθα..Χαθηκα λίγο αυτές τις μέρες από τη μπλογκογειτονιά..Μιαμ,μιαμ,νοστιμιές..τι νόστιμο φαγητό και γεμάτο βιταμίνες..Κάτι ήξερε ο Ποπάι που έτρωγε μόνο σπανάχι :) Δε το κάνουμε αυτό το φαγητό , όμως το σπανάχι το τρώμε σε άλλες συνταγές,σε άλλα φαγητά.. Ευχαριστούμε καλή μας κυρία Νέλι για τις ωραίες μαγειρικές προτάσεις..Φιλούθκια και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Aντε να το μαγειρέψεις τότε και έτσι να μου πείς αν σου άρεσε,είναι ωραίο εύκολο και οπως είπες γεματο βιταμίνες αυτό το πιάτο,καλό βράδυ Δελφινάκι μου και φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κοίτα να δεις που για χρόνια(εκτός μέσα στην πίτα)δεν τρώγαμε σπανάκι.Και από τότε που τα φυτεύω στον κήπο,άρχισα πάλι να το μαγειρέυω.Μούρλια πάλι η συνταγή σου,και πολλές βιταμίνες!!!!
    πολλά φιλιά....κάτι ήξερε ο popay-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλά κάνεις και που τα φυτεύεις και που ξαναρχίσατε να τα τρώτε,εμένα μου αρέσουν και σαλάτα βραστά με λαδολέμονο σαν τα χόρτα,είναι ωραίο λαχανικό,ε φυσικά το είχε μελετήσει το θέμα ο Ποπαυ,καλό μεσημέρι και φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  20. Η γιαγιά μου συνήθιζε να το μαγειρεύει με ντομάτα .
    Εγώ από τότε που παντρεύτηκα το μαγειρεύω άσπρο με λεμόνι στο τέλος ένεκα του ότι, ο καλός μου το ήθελε όπως του το μαγείρευε η μανούλα του και εγώ όλα αυτά τα χρόνια δεν του έφερα αντίρρηση(ως προς το σπανακόρυζο) .
    Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ παντα βάζω λίγη ντομάτα,μου αρέσει,ευτυχώς δεν έχουμε τέτοια πράγματα εμείς αν και πολλά φαγητά τα έμαθα απο τη μανούλα του που μαγειρεύει ωραία όσα φαγητα φτιάχνει,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  21. Καλημέρα φιλενάδα μου!!! Μπορεί να έλειψα λίγες μέρες αλλά θα απολαύσω όλες τις συνταγές σου μια μια! Δυστυχώς το σπανακόρυζο δεν κατάφερα ποτέ να κάνω τα παιδιά μου να το φάνε.
    Θα το φτιάξω αύριο όπως προτείνεις! Για να δούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το καταφέρουμε και αυτό να το φάνε μπράβο μας χαχαχα,αντε φτιάξτο και πες μου αποτελέσματα,φιλιά.

      Διαγραφή
  22. Σπανακόρυζο, Πρασόρυζο, ό,τι υπάρχει σε "όρυζο" το καταναλώνω βουλιμικώς !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........