Σάββατο, 2 Φεβρουαρίου 2013

Μανιτάρια τηγανητά

 600 γραμμάρια μανιτάρια άσπρα,3 κολοκυθάκια,(όσο πιο μικρά είναι τα κολοκυθάκια τόσο καλύτερα γίνονται)1 σκελίδα σκόρδο,1 πράσινη πιπεριά,αλάτι,πιπέρι κόκκινο,ρίγανη,ελαιόλαδο,ένα ποτηράκι,λίγο άσπρο κρασί,1 λεμόνι.
 Πλένετε και ξεφλουδίζετε τα μανιτάρια.Τα κόβετε σε φετάκια.
 Κόβετε και την πιπεριά κι αυτή σε ροδέλες.
 Τα βάζετε σε ένα τηγάνι με το λάδι, το αλάτι,  τη ρίγανη και το σκόρδο.
 Τα αφήνετε να τηγανίζονται και εν τω μεταξύ εσείς καθαρίζετε και κόβετε κατά μήκος τα κολοκυθάκια.
Αφού τηγανιστούν καλά τα μανιτάρια,ρίχνετε τα κολοκυθάκια και το κόκκινο πιπέρι.Συνεχίζετε το τηγάνισμα μέχρι να πάρουν χρώμα και τα κολοκυθάκια.Ρίχνετε μετά το χυμό από το λεμόνι και το κρασί και τα αφήνετε να βράσουν μέσα σε αυτά μέχρι να εξατμιστούν τα υγρά  και να μείνουν μόνο με το λάδι.
Αν θέλετε τα μανιτάρια σας να γίνουν πιο πικάντικα,αντικαθιστάτε την πράσινη πιπεριά με μια καυτερή.
Είναι ωραίος ουζομεζές.Αλλά και σαν κύριο πιάτο αν συνοδευτεί με φέτα και σαλάτα,εγώ τα προτιμώ με πράσινη σαλάτα.
                                         ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!!!

42 σχόλια:

  1. μμμμ,μου αρέσουν πάρα πολύ τα μανιτάρια,και φέτος έμαθα και να τα μαζεύω-)))
    η συνταγή σου είναι και φαίνεται νοστιμότατη!!!!Μία μικρή συμβουλή....στο λάδι προσθέτω λίγο βούτυρο,και έτσι δεν καίγονται-)))
    φιλιά ζουζούνα και καλό ΣΒΚ-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν ξέρω να μαζεύω άλλά επειδή τα μαγειρεύω συχνά αγοράζω και συχνά ,ωραία η συμβουλή σου για το βούτυρο αν και μένα μου αρέσουν λίγο παραψημένα,καλή εβομάδα και φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  2. Αυτό το μεζεδάκι είναι για μένα που λατρεύω τα μανιτάρια, δεν μπορείς να φανταστείς τι αδυναμία τους έχω!!!
    Φιλιά Νέλλη μου, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ Ελενα μου τα τρώω πολύ και γι αυτό σε καταλαβαίνω.Καλή μας εβδομάδα,φιλιά.

      Διαγραφή
  3. καλα, ξερεις ποσο καιρο θελω να φιαξω μανιταρια τηγανιτα? λιγο διαφορετικα απο τα δικα σου, θελω να τα αφησω ολοκληρα και να τα παναρω. τωρα που ειδα τα δικα σου ξεσηκωθηκα. θα φροντισω να τα φιαξω συντομα.
    καλο σαββατοκυριακο

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως και να τα φτιάξεις τα μανιτάρια είναι καταπληκτικό μεζεδάκι,μου αρέσουν πολύ.Καλή εβδομάδα Ειρήνη μου,φιλιά.

      Διαγραφή

  4. Καλησπέρα!
    Μέρες έχω να σου αφήσω σχόλιο,μα δεν σε ξεχνώ!
    Η συνταγή σου,όπως και οι προηγούμενες,φαίνεται πεντανόστιμη..
    Τα μανιτάρια τα αγαπώ και μου αρέσει να τα δοκιμάζω με διαφορετικούς τρόπους κάθε φορά!
    Καλή συνέχεια εύχομαι και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου αρέσουν πολύ και αυτή εδώ η συνταγή βγήκε απο αυτοσχεδιασμό και είναι καταπληκτική τουλάχιστον για τα δικά μου γευστικά γούστα.Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Η καλύτερη συνταγή για τηγανιτά μανιτάρια είναι να τα αλευρώσετε και να τα τηγανίσετε σε ζεστό λάδι!

    Οτι χρειαστείτε ...ρωτήστε με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά το αλεύρωμα και τηγάνισμα είναι ο κλασσικός ωραίος τρόπος,και φυσικά εσίς θα ξέρετε καλύτερα.Την επόμενη φορά που θα έχω απορία θα σας ρωτήσω,ευχαριστώ πολύ ,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  6. Πρέπει να είναι πολύ νόστιμο
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τα δικά μου γούστα είναι τέλειο,φιλιά και απο μένα ,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα.Καλωσόρισες. Δεν μου αρέσουν τα μανιτάρια , δεν έφαγα ποτέ μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα και καλό μήνα,είναι αρκετός κόσμος που δεν τα τρώει,αυτό συμβαίνει με τα μανιτάρια η θα τα λατρεύεις η θα τα απεχθάνεσαι,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή

  8. Μπορώ να φάω άπειρα χωρίς τελειωμό !! Αυτή τη συνταγή δεν την ήξερα !Μπράβο Νέλλη ,πάντα μας εκπλήσσεις με την πρωτοτυπία και την ευκολία που μαγειρεύονται !
    Καλό μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ,δοκιμασέ την ,πιστεύω θα σου αρέσει,αφου σου αρέσουν τόσο και τα μανιτάρια.Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Νέλη μου!
    Πράγματι ωραίο μεζεδάκι! Η πιπεριά και το σκόρδο θα δίνουν στα μανιτάρια πολύ ωραία γεύση!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ερμιόνη μου ,νομίζω ότι αυτά τα δύο κάνουν τη διαφορά.Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραίος μεζές! Μου αρέσει που πρόσθεσες και κολοκυθάκια! Αλλά και η ιδέα σου να βάλουμε καυτερη πιπερίτσα θα κάνει το πιάτο ακόμη πιο ιδιαίτερο! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να σου πω την αλήθεια τα προτιμώ με καυτερή πιπεριά,Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λογια,καλή εβδομάδα,φιλιά.

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Νέλη μου!Καλό μήνα!!Μού αρέσουν πολύ τά μαντάρια!!Καί η συνταγή σου είναι πολύ νόστιμή!Φαντάζομαι τί υπέροχη γεύση θά έχη!!Καλή Κυριακή!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπέρα dimi μου,και μένα επίσης μου αρέσουν πολύ,και αυτή εδω η συνταγή μου αρέσει ιδιαίτερα.Καλή εβδομάδα και φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  12. Λατρεύω τα μανιτάρια !!! Τα τρώω όπως κι αν είναι ! Αλλά έτσι δεν τα έχω φάει ποτέ ! Λες ν΄αρχίσω να μαγειρεύω τελικά ; Σε πολλές σκέψεις με βάζεις ! Κι ακόμα δεν ξεκίνησε ο μήνας ! Χαχα
    Φιλάκια, μαγείρισσα της καρδιάς μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου αρέσουν πολύ,αν είναι όμως να σε βάζω σε σκέψεις προτιμώ να σου κάνω εγώ το τραπεζι,εγω είμαι εδώ μη σε νοιάζει,ααχαχα.Σε ευχαριστώ για την ωραία προσφώνηση,φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
    2. Μη μου τάζεις, μη μου τάζεις !!!

      Διαγραφή
  13. Νέλη μου υπέροχο μεζεδάκι!!!Μοσχομύρισε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου,για τα καλά σου λόγια,φιλιά πολλα και καλη εβδομάδα.

      Διαγραφή
  14. kalispera glikia moy th yperwxh syntagh ta manitargia aresoyn polh ston gio moy ua ta ftijw kauws kai thn salata filakia.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μεσημέρι ,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,να του τα φτιάξεις αυτά θα του αρέσουν σίγουρα.Φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  15. Πολύ νόστιμη ιδέα και μ΄αρέσει ο συνδυασμός των υλικών!

    Προτιμώ την καυτερή πιπεριά γιατί δίνει ένταση στα φαγητά και σε ετούτο εδώ θα πηγαίνει τέλεια!

    Τα λέμε Νέλη μου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ με την καυτερή τα προτιμω περισσότερο,και μένα μου αρεσε τελικά το αποτέλεσμα.Φιλιά και θα τα πούμε....

      Διαγραφή
  16. Ωραία σκέψη και συνδυασμό έκανες για ζεστή σαλάτα Νέλη μου.
    Αν και ο καλός μου θα έχει θέμα με τα κολοκυθάκια ... Δεν πειράζει θα τα φάω εγώ παρέα με τα μανιτάρια και με μπριζολίτσα που ήδη μαρνάρεται στο ψυγείο για το βραδάκι.
    Να σαι καλά για την ιδέα που μας έδωσε με την νέα εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν σαλάτα δεν το είχα σκεφτεί αλλά σίγουρα θα είναι ωραίο,τα κολοκυθάκια παίρνουν μια πολύ ωραία γεύση έτσι,γιατί ωφείλω να σου ομολογήσω ότι και εμένα δεν μου πολυαρέσουν.Σε ευχαριστώ,καλή εβδομάδα να έχουμε όλοι μας.

      Διαγραφή
    2. Νέλη μου, επιστρέφω για να σου πω ότι τα έκανα τελικά χθες το σούρουπο.

      Ψιλόκοψα μέσα στην σαλατιέρα και φρέσκο μαϊντανό, ενώ στο τρέσινγκ έβαλα: λαδάκι, λίγη μουστάρδα, λίγο αλάτι και ελάχιστη σκόνη σκόρδου.
      Έτριψα και λίγη ξυνομιζήθρα από πάνω, και έγινε μια σούπερ σαλάτα για την συνοδεία του κρεατικού.

      Προσωπικά πάντως θα την έτρωγα και μόνης με περισσότερη ευχαρίστηση.
      Μια πολύ καλή μέρα να έχεις και σ' ευχαριστώ για την ιδέα :-)

      Διαγραφή
    3. Γειά σου Πηνελόπη μου με τις ωραίες αλχημείες ,τέλεια θα έγινε,θα τη φτιάξω και εγώ να δω πως είναι έτσι,σε ευχαριστώ πολύ.Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα και εσύ,φιλιά.

      Διαγραφή
  17. Καλό μεσημερι φιλενάδα μου και καλή εβδομάδα!
    Προχθές άρχισα να ανησυχώ για σένα και δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χάρηκα όταν είδα το σχόλιό σου!
    Αν και μανιτάρια τρώω μόνο σε πίτσα, νομίζω πως τηγανιτά όπως και τα κολοκυθάκια θα μου αρέσουν πολύ! Με κονσέρβα μανιταριών γίνεται η συνταγή;
    Σήμερα έφτιαξα την συνταγή σου με τα ρεβύθια! Οι γονείς μου που έφαγαν μέχρι στιγμής ξετρελάθηκαν! Να ξέρεις πως μου έχεις λύσει τα χέρια πολλές φορές στο θέμα του καθημερινού φαγητού! Συγκεντρώνω φωτογραφίες!! Θα δεις!! :) Φιλάκια πολλά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μας απόγευμα,είχα ενα σοβαρό θέμα με το πισι μου,τωρα αντικαταστάθηκε και πάμε για άλλα.;-)Με κονσέρβα δεν το έχω φτιάξει ποτέ και γενικά μανιτάρια κονσέρβα χρησιμοποιώ μόνο σε πίτσα και όταν τα βάζω σε σάλτσες.Δοκίμασε το και με κονσέρβα και πες μου και μένα.Σε ευχαρριστώ για άλλη μια φορά που δίνεις τόση αξία στη μαγειρικη μου με τιμάς αφάνταστα θα το ξαναπώ.Επίσης πολλα πολλά πολλά φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  18. Αχ μανιτάρια,,, τα λατρεύουμε!!!
    Πολύ νόστιμη φαίνεται η συνταγή Neli μου!!!!!
    Στο πρώτο τραπέζι που θα κάνω σε φίλους σίγουρα αυτή η συνταγή θα είναι στο μενού!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα Ελενα μου,να τα φτιάξεις τότε και να μου πείς αν σας άρεσαν,γιατί εμένα μου αρέσει πολύ αυτή η συνταγή,φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  19. Πολύ νόστιμη η συνταγή σου!Λατρεύω τα μανιτάρια και το μεζεδάκι σου φαίνεται καταπληκτικό!Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σπυριδούλα μου,σε ευχαριστώ και εμένα μου αρέσουν πολύ ,τα φτιάχνω συχνά,καλό μας μήνα,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  20. Καλημέρα Χρυσούλα κι από εδώ και καλή εβδομάδα. Πολύ μου άρεσε η συνταγή σου!!! Θα δοκιμαστεί σήμερα κιόλας!!!! Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........