Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου 2013

200+....και βραβεία





















Ένα βραβειάκι μου έδωσε η Νάσια.http://nasiasblog2012.blogspot.gr/.
Η Νάσια είναι ένας άνθρωπος που συμπαθώ και θαυμάζω πολύ ,έχει χιούμορ, έχει την τάση να διηγείται τόσο ωραία όλες τις καταστάσεις που ζει και είναι σαν να τις περνάμε όλοι μαζί.
Είναι τυχεροί η οικογένεια της που την έχουν αλλά και οι μαθητές της.Θεωρώ ότι θα πάρουν πράγματα από αυτήν .Νάσια να είσαι καλά και  σε ευχαριστώ πολύ που με τίμησες με αυτό το βραβειάκι.
Το ίδιο βραβείο μου έδωσε η Σοφίαhttp://tsimarisofia.blogspot.gr
Τη Σοφία τη γνώρισα τώρα τελευταία,αλλά μου φαίνεται πολύ καλός και ζεστός άνθρωπος.Εύχομαι να τη γνωρίσω λίγο καλύτερα γιατί μου είναι πολύ συμπαθής.
Σοφία να είσαι πάντα καλά  και σε ευχαριστώ πολύ που με τίμησες.
Το ίδιο πάλι βραβείο μου έδωσε η γλυκιά Έλενα.http://elenas1986.blogspot.gr/
Η Έλενα είναι ένα πολύ γλυκό κορίτσι που την συμπαθώ ιδιαίτερα γιατί μου φαίνεται πολύ απλός και καλός άνθρωπος.Εύχομαι να είναι πάντα καλά και να έχει πάντα αυτό τον ενθουσιασμό που έχει για δημιουργίες διάφορες.
Έλενα σε ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες.
Τώρα αυτό το βραβείο εγώ πρέπει να το δώσω σε άλλους 11.Αλλά επειδή έχω δει ότι το έχουν πάρει πολλοί θα πω να το πάρει όποιος το θέλει και όποιος δεν το έχει.
Όσο για τα 11 πράγματα που πρέπει να πω για μένα σας έχω πει αρκετές φορές πράγματα για μένα.Οπότε δεν έχω κάτι άλλο να σας πω.
Αλλά θα πω 11 λέξεις που νομίζω ότι αν τις έχει ο κάθε άνθρωπος στη ζωή του τα έχει όλα.Κατά την ταπεινή μου άποψη πάντα και με τη σειρά που τα γράφω.
1)Υγεία
2)Οικογένεια
3)Αγάπη
4)Φίλους
5)Χαμόγελο
6)Υπομονή
7)Ηρεμία
8)Χρήματα
9)Αισιοδοξία
10)Δύναμη
11)Θέληση
Ακόμη θα ήθελα να σας πω ότι τα μέλη του μπλόγκ μου μόλις ξεπέρασαν τα 200.
Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους σας που είστε γραμμένοι και εύχομαι να είμαστε όλοι μια καλή παρέα για όσο κρατήσει.
Σας εύχομαι επίσης γαλήνη και προσωπική ευτυχία στον καθένα από σας.Ακόμη μην ξεχνάτε να λέτε στους δικούς σας ανθρώπους ότι τους αγαπάτε.

48 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το βραβείο και τους αναγνώστες Νέλη μου!
    Έχεις απόλυτο δίκιο για την 11άδα! Τι άλλο μπορεί να ζητήσει κανείς;
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Εμιόνη μου,νομίζω ότι αυτές είναι οι πραγματικές αξίες της ζωής μας,είναι η ίδια η ζωή του ανθρώπου.Πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια, Νέλη!
    Πολύ όμορφες λέξεις χρησιμοποίησες, σημαντικές και με περιεχόμενο!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ,έτσι νομίζω και εγώ το παν στη ζωή μας είναι αυτά,ακλό βράδυ και απο μένα.

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια και Καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νέλη μου ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια, με συγκίνησες πολύ!!!!!
    Οσο για την 11δα εχεις απολύτο δίκιο αν τα έχεις όλα αυτα τοτε τι αλλο να ζητησεις!!!!
    Συγχαρητήρια για τους φαν σου ευχομαι να ξεπεράσεις και τους 1000 γιατι πραγματικα το αξιζεις και εσυ αλλα και τα υπέροχα φαγητά που ανέβαζεις κάθε φόρα...
    Φιλάκια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ελενα μου που με τιμάς για άλλη μια φορά και χαίρομαι που σε γνώρισα έστω και έτσι πολλά πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  5. Νέλλη μου η ανάρτησή σου αποπνέει όπως πάντα ευγένεια, αισιοδοξία και χαμόγελο!
    Να σαι καλά!
    Συγχαρητήρια για το όμορφο βραβείο σου!
    Εύχομαι να διπλοχιλιάσεις τους αναγνώστες σου!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενά μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχες να είσαι και εσύ πάντα καλά και τα κορίτσια της καρδιάς μας όλα επίσης,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  6. Γλυκιά μου Νέλη συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!
    Αξίζεις πολλά για αυτόν εδώ τον ιστότοπο μέσω του οποίου χαρίζεις στους αναγνώστες σου συμπάθεια, χαμόγελο, αισιοδοξία και φιλική διάθεση.

    Εύχομαι μια μακρινή πορεία συνεχώς βελτιούμενη!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ζαμπία μου,για όσα καλά είπες για μένα,να είσαι πάντα καλά και να μας χαρίζεις τις μοναδικες και ωραίες συνταγές σου,φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  7. Νέλη μου συγχαρητήρια για το βραβείο σου, πολύ όμορφα αυτά που έγραψες αλλά και με τη σειρά που τα έγραψες!
    Σου εύχομαι σύντομα να φτάσεις τους χίλιους αναγνώστες!
    Φιλιά πολλά ,καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά και εσυ και να είμαστε παρέα,οι λέξεις αυτες αν το καλοσκεφτείς αντιπροσωπευουν μια ωραία ζωή,μακαρι να την έχουν όλοι οι άνθρωποι,φιλιά πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  8. αχ!τώρα κοκκίνισα!!!να είσαιο καλά και εγω σε συμπαθώ πολύ!
    ωραια το έπαιξες και εσυ ,πονηρούλα!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα που κοκινισες χαχαχαχα....Νασια μου σε ευχαριστώ για ακόμη μια φορά,ευχομαι να τα έχεις όλα όσα ανέφερα στη ζωή σου και ότι αλλο εσύ θέλεις,φιλια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για το βραβείο φιλενάδα!
    Μου άρεσε ο τρόπος που έπαιξες και φυσικά τα 11 που έγραψες! :)
    Να χιλιάσεις σε πρώτη φάση του αναγνώστες σου γιατί πραγματικά το αξίξεις!!
    Καλό βράδυ!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φιλενάδα μου,να είσαι πάντα καλά και εσυ και η οικογένεια σου και να είμαστε παρεούλα εδω ,φιλια πολλά.

      Διαγραφή
  10. Να είσαι καλά Νέλη και σίγουρα ναι ,αυτή είναι η σωστή σειρά των λέξεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ και έτσι νομίζω και εγώ τα τοποθέτησα μετά απο σκέψη ,έτσι όπως εγω τα θέλω και τα αντιλαμβάνομαι.Φιλιά.

      Διαγραφή
  11. Νέλη, μέσα στην ενδεκάδα που επέλεξες, περιγράφονται όλα όσα θα μπορούσε να επιθυμήσει κανείς. Εκείνα που δίνουν την ευτυχία και την γαλήνη στον άνθρωπο.
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου. Σίγουρα έχεις πολλά ακόμα να πάρεις.
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι νομίζω και εγώ Ειρήνη μου,δε χρειάζεται και τίποτε άλλο ο ανθρωπος για να έχει μια ωραία ζωή.Σε ευχαριστώ πολύ καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου γλυκό να είσαι πάντα καλά και να μας δείχνεις ωραία και χρήσιμα πράγματα ,φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Νέλη μου!Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο!!!Νά τά χιλιάσης!!Τά αξίζης!!Νά χιλιάσης καί τούς αναγνώστες σου φίλη μου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ dimi μου για τις ευχές σου να είμαστε καλά όλοι μας και να είμαστε μια ωραία παρέα.Φιλάκια και απο μένα,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια για το βραβείο και εύχομαι οι αναγνώστες σου να γίνουν σύντομα 2000! Μου άρεσε η 11αδα που μας παρουσίασες! Σου εύχομαι από καρδιάς να έχεις όλα αυτά τα καλά!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ και εγω απο καρδιάς για τις ευχές,και ναι η 11αδα είναι νομίζω όλη η ζωή και όλα τα θέλω ενός ανθρώπου.Πολλά φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητήρια!!!Εύχομαι να τα 1000σεις τα βραβεία σου Νέλη μου καθώς και τους αναγνώστες σου!Πολύ ωραία η 11άδα που έγραψες και προπαντώς η σειρά με την οποία τα έγραψες και σου εύχομαι ολόψυχα να τα έχεις όλα αυτά στη ζωή σου!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου για τις ευχές και τα καλά σου λόγια ,εύχομαι και για σένα ότι θες να το αποκτήσεις,φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια για το βραβείο..πολύ ωραία απάντησες και όλοι αυτά θέλουμε, έχεις δίκιο!
    Να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου..το αξίζεις..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και μακάρι όλοι οι άνθρωποι αυτά να τα έχουν στη ζωή τους είναι τόσο απλά αλλα και τόσο ανεκτίμητα όλα,φιλιά πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητήρια για το βραβείο.
    Να τους εκατοστήσεις.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά και ότι επιθυμησεις να το έχεις και εσυ,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  18. Το αξίζεις το βραβείο σου Νέλη!...Να το χαρείς!
    Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πάρα πολυ συνονόματη σου εύχομαι τα καλύτερα και εσενα,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  19. Καλώς σε βρίσκω κι εγώ !
    Να χαίρεσαι το βραβείο σου Χρυσούλα και να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!!!
    Καλό μήνα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα,καλο μηνα να έχουμε σε ευχαριστω παρα πολύ ελπιζω να τα λεμε.

      Διαγραφή
  20. Καλό μήνα, καλή μου!Είσαι απλά ένας συγκροτημένος και αξιόλογος άνθρωπος και η ανάρτηση σου αυτή, το αποδεικνύει.Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ για τα καλά σου λογια,καλό μηνα και πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  21. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ,και σε σένα ευχομαι το ίδιο.

      Διαγραφή

  22. Νέλλη μου , το αξίζεις το βραβείο ! Εύχομαι αποκτήσεις όσα δεν έχεις απο τα 11 ,που αναφέρεις , να είσαι πρώτα γερή να θαυμάζουμε τις υπέροχες συνταγές σου !Καλό Μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ολυμπία μου για όσα είπες και με τη σειρά μου σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά και χαρούμενη,καλό μηνα φιλάκια.

      Διαγραφή
  23. Καλώς σε βρήκα Χρυσούλα!!!!σε βρήκα από το δελφινάκι!!!!με μια μικρή εξερεύνηση που έκανα στο μπλογκς σου έχω μείνει ενθουσιασμένη!!!!
    συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!!!!
    Καλό μήνα!!!!!θα τα λέμε!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ήρθες Δέσποινα,σε ευχαριστώ,πολύ καλά έκανε το Δελφινάκι και μας γνωρίζει καλύτερα,και εμένα μου άρεσε πολυ το μπλόγκ σου ,καλό μας μήνα και θα τα λεμε φιλιά.

      Διαγραφή
  24. αχα...3 σε 1!!!Εύγε Νέλλη μου-)))
    Η 11άδα σου είναι γλυκύτατη,και αυτά που σου λείπουν θα τα λάβεις στο μέλλον
    Καλό βράδυ(ΕΞΥΠΝΟΥΛΑ)
    κατάλαβες...χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και μακάρι να πιάσει η ευχή σου...Καλή Κυριακή...ναι κατάλαβα χιχιχιχι.Φιλιά.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........