Κυριακή, 6 Ιανουαρίου 2013

Τυροσαλάτα ή Τυροκαυτερή

 4 πιπεριές καυτερές,500 γραμμάρια φέτα,μια σκελίδα σκόρδο,1 κουταλάκι πάπρικα (κόκκινο γλυκό πιπέρι)μισό ποτηράκι ελαιόλαδο,2 κουταλιές σούπας ξύδι(καλύτερα να είναι άσπρο),1 κεσεδάκι γιαούρτι στραγγιστό.
Πλένετε και ψήνετε τις πιπεριές.Αν έχετε φούρνο μικροκυμάτων τις ψήνετε για 3 λεπτά,αλλιώς σε φούρνο η στα κάρβουνα.
 Πατάτε τη φέτα με το πιρούνι να λιώσει καλά.
 Ψιλοκόβετε με ψαλίδι κουζίνας την πιπεριά,λιώνετε τη σκελίδα του σκόρδου και βάζετε και την πάπρικα,το ξύδι και το λάδι.
 Συνεχίζετε να τα δουλεύετε όλα μαζί και προσθέτετε που και που και λίγο ελαιόλαδο.
 Στο τέλος βάζετε και το γιαούρτι και τα ανακατεύετε να ενσωματωθούν καλά.













Είναι μια πικάντικη αλλά νόστιμη σαλάτα.Αν δεν αντέχετε την πολύ καυτερή γεύση μπορείτε να την κάνετε πιο απαλή.Αν και περνώντας οι μέρες (γιατί διατηρείται αρκετές μέρες στο ψυγείο )θα δείτε ότι χάνει το κάψιμο της σταδιακά λόγω της φέτας που έχει.Συνοδεύει όλα σχεδόν τα φαγητά αλλά και τα ουζάκια σας.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!

29 σχόλια:


  1. Νέλη μου ,ωραία φαίνεται η σαλάτα ! Δεν ήξερα πως γίνεται ,παρά αυτό που κάνουμε συνήθως πατάμε το τυρί και διαλύουμε τη πιπεριά με το πηρούνι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα προσωπικά Ολυμπία μου είναι η αγαπημένη μου και όσο και να καίει θα φάω.Και εγώ τη φτιάχνω πολλά χρόνια και όλο και κάτι προσθέτω και τελικά βγήκε αυτό που έδειξα.

      Διαγραφή
  2. Δε την έχω φάει ποτέ αλλά φαίνεται πολύ νόστιμη
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως αρκεί να σου αρλσει το καυτερό,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  3. Καλά αυτό δεν είναι μια απλή τυροκαυτερή!
    Είναι ένα μοναδικό άλειμμα τυριού, με τη δική σου πινελιά Νέλη μου.

    Καλό απόγευμα!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λογια Ζαμπία μου.Μοναδικό δεν ξλερω αν είναι ότι εχω εξοντώσει όμως όλο το τάπερ είναι γεγονός χααχαχα.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  4. ...Ευλογημενη χαρουμενη και με πολλες ωραιες νοστιμιες..να σαι καλα κοριτσι..και γω χαιρομαι που θα τα λεμε..η σαλατα οντως ειναι μμμμμμμ πραμα..καλη γευστικη βδομαδα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε Μαρία,θα χαρώ πολύ να τα λέμε όντως ,σε ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια.Φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  5. Χαρούμενη και ευτυχισμένη χρονιά εύχομαι!
    Η σαλάτα είναι σούπερ!!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ και σε σένα εύχομαι ότι καλύτερο τη νέα χρονιά,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  6. Δέν τήν είχα αυτή τήν συνταγή Νέλη μου!!Καί μού αρέση πολύ η τυροκαυτερή!!Μέ μπύρα ή ούζο συνοδεύται πολύ όμορφα!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η συταγή έχει και μερικές δικές μου παρεμβάσεις dimi μου,την προσάρμοσα λίγο με τα δικά μας γούστα.Εχεις δίκιο και με τα δύο ποτά πάει πολύ,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  7. Ο τέλειος μεζές για το ουζάκι μας και όχι μόνο!
    Σούπερ την έκανες Νέλλη μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενά μου την έχω τσακίσει σούπερ δεν ξερω αν είναι αυριο σκέφτομαι να φτιάξω κι άλλη,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  8. και μ'αρέσει!!!!!!!!!αλλά δεν ήξερα να την κάνω έτσι!τώρα δε θα εχω ανάγκη τη νύφη μου που μου την έφτιαχνε χαχαχα
    καληνύχτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξέχασα...απο πάνω είμαι η Νασια ,αλλά τωρα που φευγω βάλαμε το λογαριασμό του Κώστα και ξεχάστηκα...τωρα δε γραφω πάλι το δικό μου ...φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Γεια σου ρε Κώστα που είσαι και Νάσια χαχαχαχα.Αντε σου έμαθα και κάτι ακόμη χαχαχαχα.συγγνώμη για τα χαχανα αλλα μου βγάζεις πάντα κάτι αστείο και αλέγκρο,χαίρομαι πολύ να βλεπω και σχόλια σου αλλά απολαμβάνω πολύ και τις αναρτήσεις σου.Σου χρωστάω ένα μενού ,δεν το ξέχασα,θα σου το στείλω για τα φουκαριάρικα τα μικρά(απο το για την φουκαριάρα τη μαννα μου το δανείστηκα γιατι μόνο φουκαριάρικα δεν είναι αυτά με τόσο ωραία οικογένια)Φιλιά πολλά,τα λέμε.

      Διαγραφή
  9. Νelaki μου
    είναι απ αυτά που δεν τρώω καθότι είμαι φιλη μόνο με τα κίτρινα τυριά,τη φέτα την απεχθάνομαι αν και την τρώω σε τυρόπιτα(αυτό λέγεται διαστροφή!)όμως,ήρθα να σου ευχηθώ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και να ξέρεις(δεν ξέρω πως να στο εξηγήσω) οτι μου έλειψες πραγματικά.
    Υγεία και προκοπή στο σπιτικό σου, μόνο ΧΑΡΕΣ!
    Φιλιά πολλά και γιορτινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαστροφή δεν θα το έλεγα Χαρά μου,γιατί έχω εγω να σου πώ τέτοιες διαστρφές που έχω ουυυυυυυυ.Καλή χρονιά να έχουμε όλοι όσο γίνται για τον καθένα ,σε ευχαριστώ για τις ευχές σου.Να είσαι και εσύ καλά και δυνατή θα τα λέμε εδώ θάμαστε όλοι μαζί στην όμορφη παρεούλα μας.Φιλά και απο μένα και αγκαλιές.

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα φιλενάδα μου!!
    Καλή χρονιά με υγεία,ευτυχία και χαμόγελα!
    Δεν είχα ιδέα πως γίνεται μια τέτοια σαλάτα. Την απέφευγα, αλλά μάλλον τώρα θα γίνει η αγαπημένη μου! Τρελαίνομαι για ότι έχει φέτα μέσα! :) Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την ,καλή χρονιά φιλενάδα μου και με υγεία και χαρά και για τις δυό μας αλλα και για όλο τον κόσμο.Λοιπόν τώρα που είδες πως την φτιάχνω φτιάξτην και πες μου εντυπώσεις,μια που σου αρέσει η φέτα θα γίνει η αγαπημένη σου ,το καυτερό το προσαρμόζεις ανάλογα με το όσο το αντεχεις ,επίσης και το σκόρδο αν δε σου αρέσει το αφαιρείς ,αν και της παέι πολύ.Φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  11. Τυροκαυτερή πάνω σε μια φέτα τραγανού χωριάτικου ψωμιου... Σλουρπ! Πολύ θα την ήθελα τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω τι δίκιο που έχεις,και μένα με τρελλαίνει αυτή η γεύση,έχω φάει ούτε και εγώ ξέρω πόση.

      Διαγραφή
  12. Καλή εβδομάδα κυρία Νέλι μου. Στα σουπερμάρκετ την βλέπω στα ράφια , ποτέ μου όμως δεν δοκίμασα, δεν ξέρω πώς είναι, τι γεύση έχει..Ευχαριστώ για το χθεσινό σχόλιο στην ανάρτηση μου και για την αγάπη και τη στήριξη και εύχομαι και γω να έχουμε πάντα αυτή τη καλή παρέα και επικοινωνία και χαίρομαι που γνωριστήκαμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Δελφινάκι μου,δεν είναι σαλάτα που την τρώνε όλοι ,γιατί δεν αρέσει σε όλους το καυτερό.Η αγάπη και η στήριξη πρέπει να είναι αμοιβαία για όλους και όλες μας εδω μέσα γιατί αυτός ο χώρος είναι η διέξοδος μας απο άλλες καταστάσεις πιο δύσκολες και σοβαρές.Και εγώ χαίρομαι που σε γνώρισα,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  13. Καλή χρονιά με υγεία, αισιοδοξία και πολλά χαμόγελα!!!
    Πάρα πολύ ωραία σαλάτα και μου αρέσει αρκετά!!!
    Ευχαριστούμε!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε ευχαριστώ Ελένη μου και σε σένα εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να μας δείχνεις όμορφα πιάτα,φιλιά πολλά και απο μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τελεια η συνταγή Neli μου!!!!!
    Η τυροκαυτερή είναι πολύ αγαπημένη σαλάτα μας πάντα την έχουμε στο ψυγείο!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραία.Δεν την έχω φτιάξει ποτέ, πάντα την αγοράζω.Κι αν εγώ δεν τρώω τα τυριά, ο άντρας μου τα λατρεύει.Θα του κάνω λοιπόν μια γευστική εκπληξούλα.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........