Κυριακή, 20 Ιανουαρίου 2013

Ουγγαρέζα ή πικάντικη

1 λάχανο μέτριο,3 καρότα μεγάλα,1 πράσινη πιπεριά,1 κόκκινη,σέλινο 2 κλαδιά,1 σκελίδα σκόρδο(αν θέλετε το βάζετε),αλάτι ,ξύδι άσπρο.
 Καθαρίζετε και ψιλοκόβετε το λάχανο σε μια λεκάνη.
 Κόβετε τις πιπεριές σε κομματάκια ,τρίβετε το καρώτο σε τρίφτη αφού το έχετε καθαρίσει πρώτα και ψιλοκόβετε και το σέλινο.Κόβετε ψιλά κομματάκια και τη σκελίδα το σκόρδο,αν αποφασίσετε τελικά να το βάλετε στη σαλάτα σας.
 Ρίχνετε το αλάτι και  το ξύδι και τα ανακατεύετε καλά.Καλύτερα να την έχετε κάνει από την προηγούμενη μέρα πριν τη σερβίρετε.
Δένουν καλύτερα τα υλικά της μεταξύ τους και παίρνει πιο ωραία γεύση.Ταιριάζει και με κρέας και με ψάρι αλλά και με όσπρια επίσης.
Είναι σαλάτα αυτής της εποχής και τρώγεται ευχάριστα.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!

35 σχόλια:

  1. Η συγκεκριμένη Ουγγαρέζα είναι αγαπημένη της κόρης μου..καλό βράδυ..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμείς εδώ την τρώμε πολύ,μας αρέσει σαν σαλάτα,συνδιάζει πολλές γεύσεις και είναι και της εποχής,καλό βράδυ,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα. Μου αρέσουν πολυ οι σαλάτες.Ευχαριστούμε για την ωραία συνταγή.Καλό βράδυ.Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Δελφινάκι μου,οι σαλάτες είναι υγιεινή τροφή ,με πολλές βιταμίνες,να είσαι καλά ,εγω σε ευχαριστώ για τα σχόλια σου,φιλάκια.

      Διαγραφή
  3. Πραγματικά σαλάτα της εποχής, πολύ αγαπημένη!
    Και σίγουρα ταιριάζει με όλα!
    Καλή βδομάδα Νέλλη μου, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Ελενα μου,και σε μένα αρέσει πολύ αυτή η σαλάτα,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή

  4. Νέλλη , η σαλάτα ωραιότατη , γρήγορη και με λαχανικά της εποχής .
    Για το σκόρδο δεν ήξερα 'οτι μπαίνει έστω και προαιρετικά .
    Θα το δοκιμάσω ! Καλή Βδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι δική μου επιλογή το σκόρδο,της δίνει πιό πικάντικη γεύση ,επίσης μπορεις να προσθέσεις αγγουράκια τουρσί, πάνε πολύ ωραία μέσα,καλή μας εβδομάδα.

      Διαγραφή
  5. Τέλεια σαλάτα και της εποχής!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ ,μαζί σου,και εγώ τέλεια τη βρίσκω.

      Διαγραφή
  6. Kαλημέρα! Αλήθεια γιατί την λένε Ουγγαρέζα? Στη Ουγγαρία οι κλασσικές σαλάτες είναι από λαχανικά τουρσί. Προσφάτως μπήκε στο τραπέζι τους το φρέσκο λαχανικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ,δεν ξέρω ακριβώς να σου πω γιατί λέγεται έτσι,τόσα χρόνια έτσι την ξέρω,αν και κατα μία εννοια επειδή κραταέι μερες στο ψτγείο,γίνεται και λίγο σαν τουρσί με το ξύδι και το αλάτι,οπότε πλησιαζει λίγο στη γεύση ,τις κλασικές σαλατες της Ουγγαρίας,αλλού τη λένε και πικάντικη.

      Διαγραφή
  7. Αυτή η σαλάτα είναι τέλεια γιατί τη φτιάχνεις στην αρχή της εβδομάδας και μπορείς να τη διατηρήσεις στο ψυγείο σου και να τη τρως για μέρες!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ,πολύ σωστά το λές,και μάλιστα όσο μένει τόσο πιο ωραία γίνεται,καλό μας βραδυ καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα και καλή εβδομάδα φιλενάδα!!
    Αν και μου αρέσει πολύ το ωμό λάχανο δεν αντέχω με τίποτα την γεύση του σέλινου και του ξυδιού! Χωρίς αυτά θα συνεχίσει να λέγεται Ουγγαρέζα; :) Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα την κάνεις με άλλο τρόπο εσύ,με λεμόνι και καρότο και χωρίς το σέλινο,είναι το ίδιο ωραία και θα φας και το λάχανο που σου αρέσει,μαλλον όμως δε θα τη λενε ουγγαρέζα ,αλλα σαλάτα ,λαχανο καρότο χαχαχαχα,φιλάκια πολλά καλό μας βράδυ.

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Νέλλη μου!Πολύ ωραία σαλάτα!Τήν φτιάχνω συχνά!Αλλά τήν ήξερα πολίτικη,άρα έχη δύο ονόματα!!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα dimi μου μάλλον έχει πολλά όπως είδες και πικάντικη λέγεται,πάντως όσα και να έχει συμφωνώ μαζί σου είναι μιά πολύ ωραία σαλατα,καλή εβδομάδα ,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  10. Aπλή αλλά εξαιρετικά νόστιμη! Δεν ήξερα ότι λέγεται ουγγαρέζα..
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως πολύ απλή αλλά πολύ ωραία στη γεύση,όπως είδες βρήκαμε και άλλα ονόματα,μάλλον έχει πολλά.Καλή μας εβδομάδα.

      Διαγραφή

  11. Amei a combinação de sabores. Adoro saladas.

    ¸.•°♡♡⊱彡
    BOM DIA!
    Beijinhos do Brasil.
    ░♡░♡░

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Buenas noches desde Grecia, sí usted es dueño es muy agradable combinado el material en esta ensalada, y el resultado es muy sabroso.
      muchos besos

      Διαγραφή
  12. Αυτή τη σαλάτα τη γνώρισα στη Φλώρινα που σπούδαζε η κόρη μου και μου άρεσε πάρα πολύ! Να είσαι καλά που μου τη θύμησες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον είναι λίγο Βόρεια αυτή η σαλάτα,έχει ωραία γεύση και φτιάχνεται εύκολα και με απλά υλικά,καλό βράδυ Μαίρη.

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραία σαλάτα Νέλη μου και ταιριάζει με όλα!!!Νοστιμότατη!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου αρέσει πολύ και τη συνδιάζω και με πολλά φαγητά,αλλά και σκέτη είναι πολύ ωραίο ελαφρύ βραδυνό,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  14. Πικάντικη αν βάλεις και καυτερές πιπεριές, ελιές όταν σερβίρεις. Ουγγαρέζα στη Θεσσαλονίκη λέμε την ρωσική με αλλαντικά. Δοκίμασε τη δική σου και με φρέσκο άνιθο, το είδα τυχαία στην ανατολική πλευρά του Αιγαίου... ταιριάζει πολύ.
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σε αυτη τη σαλάτα γίνονται πολλές παραλλαγές,πιο πανω λεω οτι μπαίνει και αγγουρακι τουρσί αν θες,ουγγαρέζα εδώ εμείς λεμε αυτή,κάθε τόπος έχει τα δικά του ονόματα,όσο για τον άνηθο θα το κοιτάξω την επόμενη φορα που θα φτιάξω,γιατί να μην ταιράζει? είπαμε ο καθένας προσθετει τη δική του πινελιά,κάπως έτσι δε βγαίνουν όλες οι συνταγές? φιλάκια και απο μένα,καλη εβδομάδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πόλυ αγαπημενη σαλατα εγω βαζω μπολικο λεμονι και ειναι τελεια!!!!! γενικα λατρέυω τις σαλατες ΜΠΡΑΒΟ Neli!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά καθένας προσαρμόζει τις συνταγές με τις δικές του γευστικές προτιμήσεις,ωραία θα είναι και με λεμόνι,και μενα μου αρέσουν πολύ οι σαλάτες,σε ευχαριστώ Ελενα,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα Νέλλη μου!!! τέλεια σαλάτα, μου αρέσει πολύ αλλά είχα την εντύπωση ότι λέγεται πολίτικη... Συνήθως με αυτό το όνομα τη βρίσκω σε ταβέρνες, γι'αυτο!!!
    Δεν έχει και πολλή σημασία :) Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον εξαρτάται το μέρος που θα τη ζητήσεις εδω εμείς τη λέμε ετσι, πάντως σημασία έχει ότι σου αρέσει όπως και σε πολλούς άλλους,φιλιά πολλά και απο μένα.;-)))))

      Διαγραφή
  18. Από τις αγαπημένες μου σαλάτες που τη κάνω τακτικά στην οικογένεια. Εγώ προσθέτω επίσης καλαμπόκι και καμμιά λιαστή αν έχω. Ευχαριστούμε για τις γεύσεις σου!!! Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σου Νέλλη. Ωραία ιδέα για βραδινό που έχω βαρεθεί λίγο το γιαούρτι χαχαχααχα Πολλά φιλιά και καλό Σ/κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........