Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2013

Ψαρόσουπα

 Ψάρια διάφορα για σούπα 800 γραμμάρια,1σέλινο τη ρίζα και 2-3 κλαδιά,4 πατάτες μέτριες,2 μεγάλα καρότα,1 κρεμμυδάκι φρέσκο ,2 ξερά,2 κολοκυθάκια,1 μπρόκολο μικρό,μαϊντανό,αλάτι πιπέρι,ελαιόλαδο ένα ποτηράκι,1 λεμόνι,10 γαρίδες καθαρισμένες (εγώ εδώ έχω κατεψυγμένες)
 Πλένετε το ψάρι και το βάζετε να βράσει σε μια κατσαρόλα.
Πλένετε και καθαρίζετε τα λαχανικά.  
 Τα κόβετε σε κομμάτια σχετικά μικρά.Τα βάζετε σε μια κατσαρόλα με το ελαιόλαδο και τα αχνίζετε εκτός από το μπρόκολο.Αφού αχνιστούν καλά ρίχνετε νερό από τα ψάρια που έχουν βράσει αφού το στραγγίσετε με στραγγιστήρι για να μην έχει ψιλά κοκαλάκια από τα ψάρια.Συμπληρώνετε αν δε φτάνει με νερό από τη βρύση να πάει παραπάνω από τη μέση της κατσαρόλας και τα αφήνετε να βράσουν μαζί με το αλάτι ,το πιπέρι και το χυμό από το λεμόνι.
 Αφού βράσουν καλά κόβετε στη μέση το μπρόκολο και το ρίχνετε και αυτό μαζί με τις γαρίδες( μπορείτε εκτός από γαρίδες να βάλετε μέσα και ροδέλες καλαμάρι χταποδάκι,σουπιά,όσο πιο πολλά έχει η σούπα τόσο πιο νόστιμη γίνεται).
 Καθαρίζετε προσεκτικά το ψάρι από τα κόκαλα και το δέρμα και το βάζετε και αυτό στο τέλος σχεδόν του μαγειρέματος της σούπας.Τη βράζετε με το ψάρι μέσα μόνο 5 λεπτά για να μη διαλυθεί το ψάρι.
Είναι μια πολύ νόστιμη και θρεπτική σούπα για αυτούς βέβαια που συμπαθούν το ψάρι ,γιατί υπάρχουν και αυτοί που δεν τους αρέσει η γεύση του.
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!

40 σχόλια:

  1. To αγαπημένο μου φαγητό είναι η ψαρόσουπα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαί μένα είναι απο τις αγαπημένες μου σούπες.

      Διαγραφή
  2. Neli μου υπέροχη η ψαρόσουπα σου, πεντανόστιμη φαίνεται!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελένη μου ,την τιμήσαμε ιδιαίτερα ;-))))))))))φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  3. Από τις πιο αγαπημένες μου σούπες, με μπόλικα θαλασσινά και λαχανικά!!!
    Τέλεια Νέλλη μου!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου αρέσει Ελενα μου,φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  4. Σούπα τρώω, με ή χωρίς κρέας.Ψαρόσουπα δεν έφαγα ποτέ μου.Δεν μου αρέσει το ψάρι. Το μόνο ψάρι που τρώω είναι το φιλέτο.Εϋχαριστούμε όμως για τις συνταγές που μοιράζεστε μαζί μας κάθε φορά.Φιλούθκια κυρία Νέλι μου και καλό βραδάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενα Δελφινάκι να μην τρωει ψάρια?περίεργο,και εγω ευχαριστώ για τα ωραία σου σχόλια πάντα,φιλάκια ,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  5. Τις λατρεύω τις ψαρόσουπες..κι αυτή φαίνεται τόσο λαχταριστή!!
    Καλό βράδυ..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου αρέσουν,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,καλό βράδυ και φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα φιλενάδα μου!! Από τα πιο υγιεινά φαγητά μας έφτιαξες! Αν εξαιρέσω τις γαρίδες ( δεν τις τρώω....μμμ και τα κολοκυθάκια),θα ήθελα να έχω ένα πιατάκι τώρα! Άσε που μου θύμισες πως έχω αγοράσει μπρόκολο και δεν το έφτιαξα ακόμα! :) Βέβαια για το πιάτο σου ως έχει μην ξεχνάς πως υπάρχει και ο επίσημος δοκιμαστής! ( κατάλαβες ε;) :))
    Καλό ξημέρωμα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις όπως είναι γιατί έχω εμπιστοσύνη στο δοκιμαστή μου,θα το βρεί σίγουρα ωραίο χαχαχα πλάκα κάνω ,αντε να δω αν το φτιάξεις πες μου,είμαι περίεργη,φιλάκια πολλά και απο μένα,καλό ξημέρωμα επίσης.

      Διαγραφή
    2. Θα το φτιάξω όπως το έχεις και θα δοκιμάσω κι εγώ!! Θα σου πω εντυπώσεις!

      Διαγραφή
    3. Οκ ,σε έπεισα ε? θα περιμένω,φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Την έχω επιθυμήσει την ψαρόσουπα και μου την θύμισες Χρυσούλα μου, θα την φτιάξω αυτές τις μέρες! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη φτιάξεις τότε Ερη μου και να την απολαύσετε,φιλιά πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  8. Γεια σου Νέλη μου, πολύ πλούσια η ψαρόσουπα που έφτιαξες!Τρελαίνομαι για όλα τα ψαράκια και θαλασσινά, τα οποία έχεις πολύ όμορφα συνδυάσει με τα λαχανικά σ'αυτό το γεύμα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,και εγω προτιμώ τη γεύση του ψαριού απο το κρέας,οπότε μου αρέσει κάθε τι που έχει μέσα ψάρι,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  9. Πω!πω! χρώματα! Νοστιμότατη η σούπα!...κι`εγώ έτσι την κάνω εκτός από το μπρόκολο...
    Καλή συνέχεια Νέλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μπρόκολο αποφάσισα να το βάζω σε όλες τις σούπες που έχουν λαχανικά,γιατί τους δίνει μια ωράια γεύση,τουλαχιστον για τις δικές μου γευστικες προτιμήσεις,καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  10. Το κατάλληλο φαγητό στην καταλληλότερη ημέρα!

    Φιλί σούπερ βροχερό!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το πέτυχα ,φιλί και απο μένα εξίσου βροχερό.

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Νέλη μου!!Πολύ ωραία η συνταγή σου!!Μού άρεσε πού πρόσθεσες τίς γαρίδες καί τό μπρόκολο!!Φαντάζομαι τί γεύση εξαίσια θά έχη!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πού dimi μου,ναι έχει ωράια γέυση ,όσο περισσοτερα υλικα προσθετεις νομίζω ,τοσο πιό πλούσια γεύση έχει νομίζω,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  12. Νομίζω ότι η σούπα σου είναι άκρως θρεπτική και αρωματικη! Μπρόκολο δεν έχω βάλει ποτέ σε ψαρόσουπα αλλά λέω να το δοκιμάσω αφού μας το προτείνεις!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το βάλεις αν σου αρέσει η γέυση του,και εγω το δοκίμασα με επιφύλαξη,αλλα μου άρεσε τελικά,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  13. Δε την τρώω αλλά την φτιάχνω για τα παιδιά
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιαχνε την γιατί νομίζω είναι νομίζω η πιο θρεπτική σούπα,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  14. Νελλη μου εχεις φτιαξει μια υπεροχη ψαροσουπα με τοσα υλικα..ειναι σαν να την εφαγα..
    Μπραβο σου,γεια στα χρυσα σου χερακια..γιατι κακα τα ψεματα φτιαχνουν πολλα και υπεροχα πραγματα..φιλακια πολλα και καλο σου βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα τόσο καλά σου λόγια γωγούλα μου να είσαι καλά.Φιλάκια πολλά και απο μένα και καλό μας βράδυ.

      Διαγραφή
  15. Με το βαρύ κρυολόγημα που έχω περάσει Neli μου εδώ και 3 μέρες...
    Τι δεν θα έδινα για ένα τέτοιο έτοιμο πιάτο!!!παρά το γεγονός ότι με τους σούπες δεν είμαστε και "κολλητές".
    Καλό μεσημέρι και καλό ΣΚ εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως θα ηταν ότι πρέπει αυτό το πιάτο.Καμιά φορά τρώμε καποια φαγητά με λιγότερη ευχαρίστηση απο κάποια άλλα,περαστικά σου και καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  16. Μοσκοβόλησε η σούπα σου μέχρι εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Δήμητρα ,καλή χρονιά,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  17. Απίθανη η σούπα σου!!! Έχει όλα τα υλικά που αρέσουν, καταπληκτική!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλα σου λόγια,να είσαι καλά,φιλάκια και απο μένα,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπώ ότι έχει να κάνει με θαλασσινό, όμως με την ψαρόσουπα είχα ένα πρόβλημα...
    Η δική σου πρόταση όμως φαίνεται πολύ πολύ νόστιμη, με το μπροκολάκι μέσα!!!!
    Κάποια στιγμή θα την δοκιμάσω Νέλη μου.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχουμε.:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκιμασε το και θα δεις ότι εχει διαφορετική γεύση ,το μπρόκολο της δίνει κάτι διαφορετικό,Φιλιά και απο μένα και καλη μας εβδομάδα.

      Διαγραφή
  20. Υπέροχη!.. και μια καλή ιδέα γι αύριο το βράδυ!!Μέχρι τώρα την έφτιαχνα περίπου έτσι, αλλά δεν είχα ποτέ δοκιμάσει να προσθέσω μπρόκολο.
    Έτσι κορίτσι μου, να μας λύνεις τα χέρια και τα μυαλά για το "τι θα μαγειρέψω αύριο?", με τόσο νόστιμες και υγιεινές ιδέες!Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιωργία μου,το μπρόκολο το δοκίμασα μια φορά και ταιριάζει πολύ η γεύση του ,συν το ότι δίνει μια γλυκιά γέυση σε όλη τη σουπα,Καλό μας ξημέρωμα,φιλάκια.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........