Τετάρτη, 2 Ιανουαρίου 2013

Ευχες και βραβειο...........

Καλή χρονιά φίλες και φίλοι μου.Το 2013 ξεκίνησε τουλάχιστον για μένα με τις καλύτερες προοπτικές.Πέρασα όμορφες οικογενειακές στιγμές και στην αλλαγή του χρόνου,αλλά και στις πρώτες ώρες της καινούριας χρονιάς.Πήρα πολύ ωραίες ευχές από συγγενείς και φίλους.

Στρώθηκαν τραπέζια ,άνοιξαν κρασιά,κόπηκαν βασιλόπιτες.Γελάσαμε με τα μικρά μέλη της οικογένειας που είχαν την τιμητική τους.Και γενικά όλα κύλισαν μέσα σε μια γιορταστική ατμόσφαιρα.Φέτος στο τραπέζι της Πρωτοχρονιάς ήμουν εγώ τυχερή που της έπεσε το νόμισμα.Που να το ήξερα όταν το έβαζα ότι θα ερχόταν πάλι σε μένα.Και πήρα και ένα πολύ όμορφο δωράκι από μια φίλη μας..Αυτό το όμορφο άσπρο τριαντάφυλλο από ένα πολύ όμορφο και καλό κορίτσι.Την ευχαριστώ πολύ και της εύχομαι να έχει υγεία και να είναι πάντα ευτυχισμένη.
Αλλά τα ωραία δεν τελειώνουν εδώ.
Με περίμενε και το πρώτο βραβειάκι της χρονιάς από τη φίλη Έλενα.http://elenas1986.blogspot.gr/
Και μάλιστα με συγκίνησε ιδιαίτερα με την προσφώνηση αγαπημένη Neli.
Την ευχαριστώ και της εύχομαι να είναι πάντα καλά και να έχει μια ζωή όμορφη και με τους αγαπημένους της κοντά της.
Και φυσικά όλα αυτά με κάναν να σκεφτώ ότι δε χρειάζεται και πολλά και σπουδαία ο άνθρωπος για να είναι χαρούμενος και ευτυχισμένος.
Μόνο υγεία,τους αγαπημένους του , καλούς φίλους και μικρά και απλά πράγματα για να του γεμίζουν τη ζωή.
Και επίσης θα ήθελα να πω ότι είμαι χαρούμενη που είμαι σε αυτή τη μεγάλη και ωραία παρέα.Το έχω ξαναπεί αλλά δεν θεωρώ ότι είναι πλεονασμός ,απλά χαίρομαι και το εκφράζω.
ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ!!!!!!!!

41 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά Νέλλη!!! Να είναι Ευλογημένο το 2013!!
    Να το χαίρεσαι το βραβειάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω για τις ευχές σου και σε σένα εύχομαι ότι καλύτερο,να είμαστε όλοι μας καλά.

      Διαγραφή
  2. Γλυκιά μου Νέλλη ,αξίζεις πολλά βραβεία !
    Εύχομαι όλα τη φετινή χρονιά να είναι όπως
    τα επιθυμείς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ολυμπία μου και για τα καλά σου λογια και για τις ευχές,και σε σένα εύχομαι μια χρονιά όπως επιθυμείς και ονειρεύεσαι.

      Διαγραφή
  3. Χρυσούλα μου Χρόνια Πολλά, Καλή κ Ευτυχισμένη Χρονιά σου εύχομαι! Να είσαι πάντα υγιής, δημιουργική και χαρούμενη! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ερη μου και εσύ να έχεις ότι επιθυμείς και να χαίρεσαι την οικογενειά σου,με όμορφες στιγμές πάντα και υγεία πολλή.

      Διαγραφή
  4. Τι πιο όμορφο να ξεκινάει ο καινούριος χρόνος με ένα βραβείο, Νέλη!
    Καλό ξεκίνημα λοιπόν και πάντα επιτυχίες σου εύχομαι! Τη μαντινάδα μου και τις ευχές μου στις άφησα εδώ: http://neli62.blogspot.gr/2012/12/blog-post_31.html
    Να περνάς πάντα όμορφα!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά Αντώνη ,πολύ καλό ξεκίνημα όντως,τις είδα τις ευχές και σ ευχαριστώ πολύ,σου εύχομαι και σένα να είσαι καλά πάντα και να συνεχίζεις να σκορπάς χαμόγελα,παιδικά αλλα και μη ,όλοι μας έχουμε ανάγκη το χαμόγελο,είναι πνοή ζωής.

      Διαγραφή
  5. σου ευχομαι ο καινουριος χρονος να ειναι τυχερος οπως και το ξεκινημα!
    πολλες ευχες για καλη χρονια.

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ειρήνη και σε σένα εύχομαι να είναι όπως τα θέλεις.Να περάσεις πολλές και όμορφες στιγμές γεμάτη υγεία και χαρά.

      Διαγραφή
  6. Καλή Χρονιά Νέλη.
    Εύχομαι η τύχη σου να συνεχιστεί σε όλο το 2013 αλλά και για πολλά-πολλά ακόμη χρόνια.
    Χρόνια Πολλά καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Πηνελόπη,και για σένα εύχομαι όλα να είναι χαρούμενα και να μας ετοιμάζεις ωραία πιάτα όπως μόνο εσύ ξέρεις.Να έχεις υγεία και όλους τους αγαπημένους σου κοντά σου.

      Διαγραφή
  7. Καλή Χρονιά να έχεις με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ και για σένα εύχομαι πάντα υγεία ,χαρά και πολλά χαμόγελα.Φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  8. Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και ευτυχία!
    Όλη η χρονιά να είναι γεμάτη όμορφες στιγμές, βραβεία και δώρα!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και σε σένα εύχομαι να έχεις υγεία αγάπη ,χαρά και πολλές χαμογελαστές μέρες,επίσης πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  9. καλή χρονιά Νέλλη μου,σου ευχομαι να παίρνεις πάντας τόσο όμορφα δώρα-))))
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και σε σένα ευχομαι να είσαι καλά και να ζωγραφίζεις πάντα όμορφα πράγματα,που γίνονται όμορφότερα χάρη στο ταλέντο σου,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά με υγεία! Καλή και ευτυχισμένη χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα και πολλά πολλά χαμόγελα ,υγεια και τύχη.

      Διαγραφή
  11. Καλή Χρονιά με αγάπη και υγεία. Πάντα όμορφες οικογενειακές στιγμές εύχομαι να έχετε. Είστε η τυχερή της χρονιάς ,αφού βρήκατε τα λεφτά της βασιλόπιτας, να σας πάνε όλα δεξιά σε ότι κι αν κάνετε..Να χαρείτε το ωραίο τριαντάφυλλο και το βραβείο..Συγχαρήτηρια και εύχομαι να πάρετε κι άλλα γιατί το αξίζει το μπλογκ σας αλλά κι εσείς.. Θα συμφωνήσω μαζί σας ,τα μικρά είναι που δίνουν χαρά και αγάπη και ευτυχία, πολλές φορές το ξεχνάμε... Οι τελευταίες δυο γραμμές με συγκίνησαν...Χαίρομαι κι εγώ που είμαστε όλοι μια τόσο όμορφη παρέα σ αυτό τον υπέροχο κόσμο της μπλογκογειτονιάς μας..και χαίρομαι που γνώρισα κι εσάς και το μπλογκ σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δελφινάκι μου και για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια,εύχομαι να είσαι πάντα καλά και ορεξάτη και να μας χαρίζεις ωραίες γνώσεις απο όλα σου τα μπλόγκς.Πραγματικά εδω μέσα γνωρίσαμε κόσμο που δεν θα μας δινόταν ποτέ η ευκαιρία και ειλικρινά είμαι χαρούμενη γι αυτό.Να είμαστε λοιπόν καλά και να συνεχίσουμε να κρατάμε ζωντανή αυτή την ωραία παρέα.Σε φιλώ γλυκά και χαίρομαι που σε έχω φίλη.

      Διαγραφή
  12. Καλή Χρονιά Νέλλη μου!!!!Μέ Υγεία, αγάπη,καί πολλές ευτυχισμένες στιγμές!Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο!!Πράγματι τό αξίζης!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ dimi μου,σου εύχομαι να είσαι και εσύ υγιής ,χαρούμενη να χαίρεσαι την ωραία σου οικογένεια και να μας χαρίζεις ωραίες δημιουργίες με το μοναδικο ταλέντο σου.Φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  13. Neli μου το αξιζεις πραγματικα οτι μαγειρέυεις οποτε ερχομαι στο σπιτακι σου παντα μετα πηγαινω στο ψυγειο χα χα!!!!
    Ευχαριστω πολυ πολυ για τα καλα σου λόγια και σ'σενα οτι καλυτερο στο καινουργιο ετος!!!!!
    Παντα τυχερη ευχομαι παιξε και κανενα λαχειο τωρα ποτε δεν ξερει;)!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενά μου ότι και να σου ευχηθώ θα είναι λίγο.Πραγματικά το χαρηκα αυτό το βραβείο.Το θεώρησα τυχερό και καλό σημάδι για την νέα χρονιά.Να είσαι πάντα χαρούμενη και με τους αγαπημένους σου δίπλα σου.Λες να παιξω κανένα τυχερό παιχνίδι?Θα το σκεφτώ σοβαρά χαχαχα.Πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι αλλά και για το φλουρί! Μου φαίνεται ότι φέτος είναι η χρονιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ,μακάρι να είναι και για μένα και για όλον τον κόσμο καλή αυτή η χρονιά σε πείσμα των δύσκολων καιρών που ζούμε και ο καθένας μας να βρεί τη γαλήνη και την ηρεμία που ψάχνει.

      Διαγραφή
  15. Neli χρόνια σου πολλά.Το φλουρί που κέρδισες να σου φέρει γούρι για το 2013.Συγχαρητήρια και για το βραβειάκι.Καλή χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και σε σένα εύχομαι όλα να πάνε καλά αυτή τη χρονιά και να είσαι υγιής και χαρούμενη πάντα.

      Διαγραφή
  16. καλή χρονιά σε σένα και την οικογένειά σου Neli μου!!!!!
    πραγματικα σου αξίζει το βραβείο ,για τις απλες ,πεντανόστιμες συνταγές σου!!!κι εγω είμαι χαρούμενη για την παρέα σου!!!!
    φιλάκια!καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια,θα περιμένω νέα σου απο εκεί που θα πας,σου εύχομαι ότι καλύτερο και προσωπικά και σε όλη την ωραία οικογένεια σου.Σε φιλώ γλυκά.

      Διαγραφή
  17. Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία! Πάντα τυχερή να είσαι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι υγεία και όμορφες στιγμές αυτή τη χρονιά αλλά και γενικα στη ζωη σου.

      Διαγραφή
  18. Eύχομαι από καρδιάς καλή χρονιά, με υγεία, αγάπη, ευτυχία. Να είναι καλύτερη από την προηγούμενη και να μας φέρει αυτό που μας αξίζει!
    Και φυσικά πολλές, πολλές υπέροχες αναρτήσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ.Και για σένα εύχομαι υγεία και να είσαι πάντα χαρούμενη και κεφάτη και να μας κρατάς ωραία συντροφια στο ραδιόφων οαλλα και απο το ωραίο σου μπλόγκ.

      Διαγραφή
  19. Νέλη μου,όπως σου έτυχε το φλουρί, σου εύχομαι να είσαι τυχερή από εδώ και μπρος!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Πινελίτσα μου και σε σένα εύχομαι ότι καλύτερο ,να είσαι υγιής και και ευτυχισμένη πάντα,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  20. Νελλη μου χρονια πολλα καλη χρονια, παντα τυχερη,ευτυχυσμενη με υγεια και χαμογελα να εισαι στην ζωη σου,σου ευχομαι τα καλυτερα!!!!
    Καλη σου μερα,να εχεις μια ομορφη Κυριακη,πολλα πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σε ευχαριστώ πολύ και για σένα εύχομαι υγεία και πολλές χαρές όλη τη χρονιά αλλά και γενικά στη ζωή σου.Φιλιά πολλά και να είμαστε όλοι μας καλά και μια ζεστή παρέα πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τυχερούλα!!!Ας είναι μια από τις πιο όμορφες, γεμάτες και αγαπησιάρικες χρονιές σου!!...και εγώ είμαι χαρούμενη που είμαι στην παρέα αυτή και που σε γνώρισα!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........