Τρίτη, 18 Δεκεμβρίου 2012

Μελομακάρονα

 2 φλυτζάνια τσαγιού λάδι,1 φλιτζάνι τσαγιού ζάχαρη,μισό φλιτζάνι τσαγιού κονιάκ(εγώ βάζω ανάμικτο κονιάκ με λικέρ κεράσι η βύσσινο),μισό φλιτζάνι χυμό πορτοκάλι,κανέλα η ξύσμα πορτοκαλιού (εγώ τα βάζω και τα δύο)7,5 φλυτζάνια τσαγιού αλεύρι,2 κουταλάκια τσαγιού κοφτά μπαίκιν παουντερ,1 κουταλάκι κοφτό τσαγιού σόδα.
 Βάζετε σε μια λεκάνη,το λάδι,το κονιάκ,το χυμό από το πορτοκάλι,τα ζάχαρη,την κανέλα και το ξύσμα πορτοκαλιού και τα ανακατεύετε να διαλυ θεί λίγο η ζάχαρη.
 Ρίχνετε και το αλεύρι και ζυμώνετε καλά (ίσως χρειαστεί να ρίξετε παραπάνω αλεύρι από όσο λέει η συνταγή,να γίνει μια ωραία ζύμη που να πλάθετε εύκολα.
 Πλάθετε τα μελομακάρονα και τα βάζετε σε ένα ταψί που έχετε στρώσει μέσα λαδόκολλα.
 Για το σιρόπι θέλετε 2 φλυτζάνια τσαγιού μέλι,2 φλυτζάνια τσαγιού ζάχαρη ,2 φλυτζάνια τσαγιού νερό.
Τα βάζετε σε μία κατσαρόλα και τα βράζετε για 5 λεπτά.Όσο βράζει θα δείτε να αφρίζει,βγάζετε τον αφρό και ρίχνετε το σιρόπι στα μελομακάρονα όταν ετοιμαστούν.Τα μελομακάρονα πρέπει να είναι χλιαρά και το σιρόπι καυτό.
 Τα ψήνετε στους 180 βαθμούς Κελσίου για 25 λεπτά.
 Τα βάζετε σε ένα ταψί βαθύ και ρίχνετε πάνω το σιρόπι όπως είπαμε.
 Αν θέλετε να κάνετε και μερικά με σοκολάτα από πάνω,λιώνετε μια κουβερτούρα σε μπαιν μαρί ,ρίχνετε στη λιωμένη σοκολάτα και λίγο γάλα εβαπορέ και τα αλείφετε με ένα πινέλο σιλικόνης.
Τα βγάζετε από το σιρόπι και τα βάζετε σε ένα ταψί με λαδόκολλα και ρίχνετε πάνω κανέλα και καρύδια.
 Η συνταγή είναι πολύ εύκολη και πάντα έχει επιτυχία,την φτιάχνω πάρα πολλά χρόνια και έχει υποστεί βέβαια μικροαλλαγές από μένα.Γίνονται γύρω στα 45 μελομακάρονα η μία δόση.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!

46 σχόλια:

  1. Από εδώ έρχονται όλες αυτές οι μοσχοβολιές??
    Και του χρόνου Νέλλη μου, τα έφτιαξες υπέροχα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου Ελενα μου να είμαστε όλοι μας καλά και με υγεία,φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Και του χρόνου Χρυσούλα μου να είσαι καλά, υπέροχα φαίνονται τα μελομακάρονα σου.
    φιλιά πολλά, καλές γιορτές να έχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολυ Ερη μου,και συ να είσαι καλα με την οικογένεια σου,φιλάκια πολλά και σε σένα,καλές γιορτές επίσης.

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα φιλενάδα μου! Δεν σου κρύβω πως περίμενα πως και πως την δική σου συνταγή για τα μελομακάρονα....Είμαι μάλλον η πιο "αχρηστη" της αποτυχίας στα μελομακάρονα!! Ποτέ μα ποτέ δεν κατάφερα να φτιάξω ένα μελομακάρονο της προκοπής. Μάλλον το έχω πάρει στραβά!
    Θα προσπαθήσω και φέτος με την δική σου συνταγή! Κάτι μου λέει πως με αυτή θα τα πετύχω!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φιλενάδα μου,είμαι σίγουρη ότι αυτά θα τα πετύχεις ,είναι πανεύκολη συνταγή και πολλά χρονια δοκιμασμένη.Φτιάξτην και πες μου εντυπώσεις,μακάρι να μου πείς ότι άρεσε και αυτή σαν τις άλλες μου συνταγές μου στην οικογένεια σου.Φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου,καλές γιορτές να έχουμε ,και του χρόνου,φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές και του χρόνου επίσης ,φιλιά πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Νέλι μου..Τι τηλεπάθειες έχουμε :) Οταν έγραφες τον αρακά, την ίδια μέρα το φαγητό μας συμπτωματικά ήταν αυτό. Σήμερα που γράφεις τα μελομακάρουνα, συμπτωματικά σήμερα κιόλας κάναμε τα δικά μας :)) Εκανα και νέα σχήματα , διάφορα σχήματα, όχι μόνο το συνηθισμένο και πολύ χάρηκα... Αυτό με τη σοκολάτα πρώτη φορά το ακούω...μου αρέσει πολύ η σοκολατα..Καλοφάγωτα να τα χαρούμε και του χρόνου...Φιλούθκια και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δελφινάκι μου,και αλλη φορά κάναμε το ίδιο, και τον χαλβά νομίζω ,είδες κάτι συμπτώσεις?Αντε να είμαστε γερές να ξαναφτιάξουμε του χρόνου πάλι τα μελομακάρονα μας.καλές γιορτές να έχουμε,φιλάκια.

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ άντε και του χρόνου,φιλιά.

      Διαγραφή
  8. Ωραία! Ήρθα να κεραστώ ένα σοκολατένιο και ένα σκέτο!
    Μεγάλη αδυναμία τους έχω και ως μελομακάρονα και ως σοκολατένια μελομακάρονα.
    Άρα θα πάρω δυο! :)

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου αφού σου αρέσουν να πάρεςι 4 ,έτσι θα έχω και εγώ το θάρρος να πάρω απο όλα αυτά τα θαυμαστά και πεντανόστιμα που ετοιμάζεις κάθε φορά,φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου καλές γιορτές φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  10. Και του χρονου Νελλη μου να εισαι καλα να ξαναφτιαξεις γλυκακια..
    πολυ ωραια δειχνουν τα μελομακαρονα σου,παιρνω ενα γιατι ειμαι μελομακαρονου..
    Καλη σου μερα,φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γωγούλα μου ,και βεβαίως να πάρεις σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Φιλάκια πολλα και απο μένα και του χρόνου νάμαστε καλά.

      Διαγραφή
  11. Και του χρόνου με υγεία!!!!Δείχνουν πεντανόστιμα!Παίρνω να κεραστώ!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου ,σε ευχαριστώ πολύ,να πάρεις για κέρασμα,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  12. Με το καλό να τα ξαναφτιάξεις Νέλλη και του χρόνου και του παραχρόνου...
    Και για πολλά χρόνια ακόμη.
    Αυτήν την μέθοδο μελώματος κάνω κι' εγώ, μέσα σε ταψί τα μελώνω και ταφήνω να "πιούν" όσο τους χρειάζεται γυρίζοντας τα μια-δυο φορές. Είναι ίσως πιο εύκολο από το "βάπτισμα" μέσα σε κατσαρόλα νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Πηνελόπη μου και νάμαστε όλοι μας καλά,σ ευχαριστώ για τις ευχές.Είναι πιο καλή νομίζω αυτη η μέθοδος,παίρνουν όσο ακριβώς θέλουν μάλλον σιρόπι και είναι πιό εύκολο ναι.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  13. Καί τού χρόνου Νέλλη μου!Εχθές τά έτιαξα,πολύ όμορφη συνταγή !!Νά είμαστε καλά νά ξαναφτιάξουμε!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου dimi μου και μακάρι να είμαστε όλοι μας καλά και να ξαναγράψουμε ότι τα φτιάξαμε,φιλάκια καλό μας βράδυ.

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα neli και καλώς σε βρήκα.Βλέπω ότι μπήκα σε ένα μπλοκ όντως γεμάτο από αρώματα και γεύσεις.Οι συνταγές σου θα μου χρειαστούν.Σου εύχομαι ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ και θα τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και καλώς ήρθες.Μακάρι να σου φανούν χρήσιμες ,καλές γιορτές να ΄χουμε και θα τα λέμε σίγουρα.

      Διαγραφή
  15. ¸.•°♡⊱彡

    Delícia!...

    Que o menino Jesus continue abençoando a vida de todos nós.
    Beijinhos.
    Brasil ✿ °•.¸


    (⁀‵⁀,) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫ MERRY CHRISTMAS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νέλη, γίνονται Χριστούγεννα χωρίς μελομακάρονα;; Να είσαι καλα, να τα ξαναφτιάξεις και του χρόνου!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι βέβαια,δεν γίνονται αυτά πάνε πάντα μαζί,όλοι μας νάμαστε καλά και να ξαναφτιάξουμε,καλό μας βράδυ.

      Διαγραφή
  17. Neli μου υπέροχα!και του χρόνου με υγεία!!!!Καλές γιορτές να έχουμε!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου νάμαστε όλοι μας καλά καλές γιορτές,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  18. neli moy poli omorfi sintagi na eisai kala kai toy xronoy soy eyxomai kales giortes filakia.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βάσω,καλές γιορτές να έχουμε και πολλά φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  19. στα μελομακαρανα ποτε δεν λεμε οχι!
    νελη μου καλα Χριστουγεννα, να περασεις καλα με ολους οσους σε αγαπουν και αγαπας.

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς ποτέ δε λέμε όχι,χρόνια πολλά Ειρήνη μου με αγάπη και υγεία και ολα όσα θες να γίνουν πραγματικότητα.

      Διαγραφή
  20. Νελάκι μου, φαίνονται υπέροχα ! Πρέπει να γνωριστείτε με τον σύζυγο για να ανταλλάσσεται συνταγές, γιατί εγώ ... μόνο τρώω !
    Σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα με Αγάπη και Ομόνοια ! Τυχεροί οι συνδαιτυμόνες σου !
    φιλιά πολλά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φωτεινούλα μου,να γνωριστούμε γιατί όχι μπας και έχει καμμιά καλή συνταγή.Χρόνια σου πολλά και πολυ χαρά και υγεία εύχομαι.

      Διαγραφή
  21. Καλά και Ευλογημένα Χριστούγεννα Νελάκι μου!!!
    Τα μελομακάρονα τα λατρεύω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου,χρόνια πολλά και όλα όσα θες να γίνουν πραγματικότητα,και μένα μου αρέσουν πολύ τα μελομακάρονα.

      Διαγραφή
  22. ˛.°★。˛ °.★** **★* *˛.
    ……………….*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*…………………….
    …………..*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*…………..
    …………. ˛°./• ‘♫ ‘ •\.˛*./______/~\*. ˛*.。…..
    ……….. *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ ……..
    ¯˜”*°••°*”˜¯`´¯˜”*°••°*”˜¯ `¬´¯˜”*°´¯˜”*
    ΓΛΥΚΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ Χρυσούλα μου και ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Χαρά μου και σε σένα εύχομαι ότι καλύτερο,υγεία και ευτυχία και εκπλήρωση όσων θες,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........