Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012

Αρακάς λαδερός

Μισό κιλό αρακά φρέσκο η 1 σακουλάκι κατεψυγμένο,2 καρότα,2 κρεμμύδια 1 λεμόνι ,μισό ματσάκι άνηθο,4-5 πατάτες μικρές,αλάτι πιπέρι, ελαιόλαδο, ένα ποτήρι του κρασιού,νερό.
 Πλένουμε και καθαρίζουμε τα λαχανικά.
Τα κόβουμε και τα βάζουμε στην κατσαρόλα,με το λάδι,το αλάτι και το πιπέρι σε σιγανή φωτιά να μαραθούν.Όταν βγάλουν τα λαχανικά τα υγρά τους και αρχίσουν να σιγοβράζουν ,ρίχνουμε το χυμό από το λεμόνι ,(αν τον θέλετε πιο ξινό ρίξτε 2 λεμόνια)Παίρνει το φαγητό και μερικές βράσεις έτσι και μετά ρίχνετε νερό ίσα να σκεπαστούν τα λαχανικά και συνεχίζετε το βράσιμο μέχρι να δείτε να μαλακώνουν και να χυλώνει το ζουμί από το φαγητό.Περίπου δηλαδή 40-45 λεπτά.Τον σερβίρετε με φέτα.
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!

30 σχόλια:

  1. χθες το βραδυ ειχα φιαξει αρακα με αγκιναρες και πατατες! υπεροχο φαγακι αλλα βρε παιδι μου εδω εχω βρει ανιθο νομιζω δυο η τρεις φορες μονο. και του παει τοσο πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο είναι αυτο το φαγητό αν και απλό και ειδικά με λεμόνι μου αρέσει πολύ,έχεις δίκιο ο άνηθος του πάει πάρα πολύ.Κρίμα που δε βρίσκεις.

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Χρυσούλα μου! Ο αρακάς είναι από τα φαγητά που τρώμε όλοι εδώ μέσα! :))
    Συνήθως τον φτιάχνω κοκκινιστό. Ωραία η ιδέα σου όμως για μια αλλαγή γεύσης! Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου φιλενάδα μου,ωραία που τον τρώτε όλοι,δοκίμασε τον και με λεμόνι γίνεται πιο ελαφρύς και πιό νόστιμος ,τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα. Ενα απο τα αγαπημενα μου φαγητα είναι και το μπιζέλι. Συμπτωματικά απόψε το βράδυ το φαγητό μας είναι αυτό, μπιζέλι (αρακάς) :) Ευχαριστούμε Νέλι μου για τις ωραίες συνταγές που μας προτείνει πάντα το όμορφο μπλογκοσπιτάκι σου. Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει Δελφινάκι μου,εγώ σας ευχαριστώ για τις επισκέεις και τα σχόλια που μου αφήνετε,φιλάκια.

      Διαγραφή
  4. Γειά σου, καλό μου!!!!Υπέροχο το φαγάκι που προτείνεις και το φτιάχνω συχνά στο σπίτι, αν και η μικρή κόρη μου, το τρώει με γκρίνια!!!!Κοντεύω να φτιάξω ειδικό παράρτημα στο τετράδιο συνταγών μου, με τις προτάσεις σου ..και εκεί γράφω μόνο τις δοκιμασμένες!Φιλάκια & μια αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Γιωργία μου,ε τι να κάνεις? τα παιδιά πάντα δεν τρώνε με ευχαρίστηση όλα τα φαγητά,σε ευχαριστώ που τμάς τη μαγειρική μου,να είσαι πάντα καλά ,φιλάκια και αγκαλιές και απο μένα.

      Διαγραφή
  5. Κι εμένα μου αρέσει ο αρακάς και τον κάνω κοκκινιστό..αλλά λατρεύω το λεμόνι, οπότε θα τον δοκιμάσω κι έτσι..
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον φτιάξεις και εγώ για πολλά χρόνια τον έκανα κοκινιστό,αλλά μια μέρα τον έκανα με λεμόνι και καθιερώθηκε έκτοτε,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  6. Και κοκκινιστό και λεμονάτο, τον λατρεύω τον αρακά!
    Λεμονάτο ακόμα πιο πολύ μιας και έχω αδυναμία στο λεμονάκι!
    Το καλομαγείρεψες το φαγάκι σου Νέλλη μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελενα,ναι είναι ωραίος και με τους δύο τρόπους μαγειρέματος.Φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει και μένα αυτό το πιάτο πολυ φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  8. Μου αρέσει πάρα πολύ ο αρακάς και με λεμονάκι αλλά και κοκκινιστός!!!Πολύ ωραίο φαγητό!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα Ελένη μου, αλλα περισσότερο με λεμόνι.Φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  9. Μοσχομύρισε μέχρι εδώ τό φαγάκι σου Νέλη μου!Μού αρέση πολύ ο αρακάς!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα καλό και απλό πιάτο,αλλα μάλλον αρέσει αρκετά,και μένα μου αρέσει ,φιλάκια και καλο μας βράδυ.

      Διαγραφή
  10. Όπως και να μαγειρέψω τον αρακά, Νέλη, μου αρέσει πολύ! Με το λεμονάκι βέβαια, είναι πιο ελαφρύς, αλλά εξίσου νόστιμος!
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω ότι είναι πιο ελαφρύς με το λεμόνι και για το δικό μου γούστο και πιό νόστιμος,καλό βράδυ.

      Διαγραφή

  11. Αρακάς αρωματισμένος με μπόλικο άνηθο...μμμμμ!!! Αγαπημένο φαγητό!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαίρη και δικό μου αγαπημένο,ένα απλό και νόστιμο πιάτο,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  12. Aπό τα αγαπημένα μου φαγητά!Τελείως ελληνικό και πεντανόστινο!!!Μου αρέσει και το καλοκαίρι και το χειμώνα!Και είναι και πάρα πολύ εύκολο!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Πινελίτσα μου σε όλα συμφωνώ μαζί σου και Ελληνικό και νόστιμο και εύκολο ειναι και μένα απο τα αγαπημένα μου,πολλά φιλιά και απο μένα και καλό υπόλοιπο Σαββατοκύριακου.

      Διαγραφή
  13. Πεντανοστιμος ο αρακας λεμονατος Νελλη μου,τον προτιμω καλυτερα απο τον κοκκινιστο..
    γεια στα χερακια σου...Καλη Κυριακη να εχεις φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Κυριακή Γωγούλα μου,κι εμένα μου αρέσει περισσότερο ,γίνεται νομίζω πιο ελαφρύς,φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  14. Σα της μητέρας μου!!! :) φιλιά και πολύ καλό βράδυ εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Σοφοκλή ,τελικά όλες οι μαμάδες το ίδιο μαγειρεύουν χααχαχχα,καλό βράδυ να έχουμε.

      Διαγραφή
  15. Πολυ καλος!!!!!!
    Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σκρουτζάκο,εύχομαι και συ να τα περασεις ονειρεμένα και με τους αγαπημένους σου κοντά σου,μακάρι να έχουμε πάντα ότι ποθούμε,καλές γιορτές.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........