Σάββατο, 1 Δεκεμβρίου 2012

Καλό μήνα.....

 Δεκέμβρης....Ο πιο γιορτινός μήνας του χρόνου.Κουβαλάει μαζί του γιορτές,χαρές δώρα στολίδια,προσδοκίες,απολογισμούς,όνειρα,πραγματοποιήσιμα η μη.
 Τα σπίτια στολίζονται γιορτινά,τα τραπέζια γίνονται πιο επίσημα η πιο οικογενειακά.Οι συγκεντρώσεις των ανθρώπων πιο χαρούμενες και αισιόδοξες.
 Τα δώρα δίνουν και παίρνουν,δεν έχει σημασία αν είναι μεγάλα η μικρά,ακριβά η φθηνά,είναι η σκέψη ,η κίνηση και η χειρονομία που μας κάνει χαρούμενους και αυτούς που θα τα δώσουν και αυτούς που θα τα δεχτούν.
 Οι άνθρωποι χαίρονται ,ο Χριστός θα ξαναγεννηθεί άλλη μια φορά στις καρδιές όλων,να τους βοηθήσει να αντιμετωπίσουν τις όποιες δυσκολίες περνάνε προσωπικές ,οικογενειακές και γενικά να δώσει το μήνυμα ότι εκεί θα γεννιέται κάθε φορά που τον χρειάζονται.
 Το άστρο της Βηθλεέμ φώτισε το δρόμο των μάγων να βρουν την ταπεινή καλύβα.Ας φωτίσει την καρδιά όλων μας .Ας μας δείξει ένα δρόμο για την ψυχική γαλήνη του καθενός μας, την ανάταση της ψυχής μας και να δείξει ότι οι άνθρωποι πρέπει να είναι πιο καλοί μεταξύ τους.Να έχουν περισσότερη αγάπη,ανεκτικότητα ,υπομονή,δύναμη και να προσπαθούν να φτιάξουν όλοι μαζί τον κόσμο πιο όμορφο και ανθρώπινο.
Εύχομαι για όλους μας αυτός ο Δεκέμβρης να είναι πιο καλός από κάποιους άλλους,η τουλάχιστον όπως ο καθένας μας θα ήθελε να είναι για να τον κάνει να νιώθει ήρεμος και γαλήνιος.

49 σχόλια:

  1. Τι όμορφα λόγια..
    Αισιόδοξα..
    καλό μήνα φίλη μου..
    με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μας μήνα με αγάπη και υγεία,φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Χρυσούλα μου!! Καλό μήνα!
    Πόσο όμορφα τα λόγια σου, αλλά και η παρουσίαση.
    Ας ξεκινήσουμε από σήμερα όλα αυτά που ανέφερες για έναν καλύτερο κόσμο.
    Μια μικρή προσπάθεια χρειάζεται από όλους μας...μια τοσοδούλα προσπάθεια!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μας μήνα Παρασκευή μου,μακάρι να ξεκινούσαμε και ας κάναμε μικρά βηματάκια,κάποια στιγμή θα γινόταν όλα ιδανικά,εύχομαι και ελπίζω για καλύτερο αύριο σε όλους τους τομείς,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  3. merry christmas, neli....:))I love Christmas because my family will gather on that day..hugs!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό Μήνα, νελάκι μου ! μακάρι όλα να πάνε κατ' ευχήν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλό μηνα Φωτεινούλα μου ,μακάρι,φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Νέλλη μου!
    Μακάρι ο Χριστός να ξαναγεννηθεί στις καρδιές μας και να μας φέρει λίγη ηρεμία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Έλενα μου,Το εύχομαι και εγω ολόψυχα,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  6. Kαλό μήνα, με υγεία βεβαίως και μακάρι οι καρδιές μας να νιώσουν ομορφότερα!Φιλιά πολλά Νέλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Πινελίτσα μου,μακάρι να ζεσταθούν οι καρδιές φιλιά πολλά και ζεστά και απο μένα.

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Νέλλη!Καλές εορτές σού εύχομαι φίλη μου!Εύχομαι τά καλύτερα γιά όλους μας!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα,dimi.Και εγώ σου εύχομαι ότι καλύτερο με την οικογένεια σου,και μακάρι όλα να πάνε καλά για όλους μας.

      Διαγραφή
  8. καλο μηνα φιλεναδα,τη ωραιες εικονες με εφερες σαραντα χρονια πισω στο αγαπημενο μου μικρο χωριο,τοτε που ειμουν παιδακι τι ωραια χριστουγεννα περνουσαμε,τωρα ομως δεν ειναι οπως παλια, βεβαια πρεπει να κοιταμε μπροστα,πιστευω οτι θα πανε ολα καλα ,να ειμαστε αισιοδοξοι,ας εχουμε και πονο μεσα μας ξερεις εσυ,καλο μηνα και παλι καλο ξημερωμα,και τα λεμε αυριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μας μήνα φιλενάδα μου καρδιακή,το ξέρω ότι σου αρέσουν τα Χριστούγεννα,μακάρι να πηγαίναμε σε εκείνα τα αγνά και όμορφα Χριστουγεννα των παιδικών αθώων χρονων μας.Πάντα κοιτάμε μπροστά, δεν γίνεται να κάνουμε διαφορετικά σφίγγουμε τα δόντια και προχωράμε,ειναι αγώνας η ζωή,καλό μας ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  9. καλό μήνα Νέλλη μου...σου εύχομαι καλές γιορτές!!!
    Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου!!!!! Φιλιά!!!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Φωτεινή μου να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου,σε ευχαριστώ ,φιλια.

      Διαγραφή

  10. Υπέροχη χριστουγεννιάτικη ανάρτηση γεμάτη απο όμορφες εικόνες
    και λόγια αγάπης . Καλές Γιορτές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ολυμπία μου,να είσαι καλά με τους δικούς σου ανθρώπους και να έχεις ένα καλό μήνα γιορτινό,φιλιά.

      Διαγραφή
  11. Εύχομαι αυτός ο μήνας να είναι καλύτερος και να μας χαρίσει πολλά πριν εκπνεύσει το 2012. Να μας χαρίσει όμορφες στιγμές, υγεία σε όλους μας και ψυχική ηρεμία.Ας ξεκινησουμε λοιπόν, ένα αισιόδοξο ταξίδι γεμάτο από θετικές σκέψεις στην βάρκα του Δεκέμβρη και εύχομαι ο προορισμός να είναι μοναδικός ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!Η αναρτηση σου πολυ ομορφη και χαρουμενη!!!!Ευχαριστω που παντα στελνεις στο face oμορφιες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και χαίρομαι που σου αρέσουν αυτά που στέλνω,καλό και ευλογημένο μήνα να έχουμε,ευχαριστώ για την επίσκεψη.

      Διαγραφή
  12. τι ομορφο φοντο εβαλες στο μπλοκ σου,ονειρεμενο,θα εχω ολη μερα το λαπτοπ ανοιχτο για να βλεπω την ωραια εικονα, οπως ειπα και πιο πανω με εφερες πολλα χρονια πισω σου ευχομαι μια καλη μερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα φιλενάδα,τι καλά που θα ήταν να ζούσαμε σ αυτη την εποχή έ? θάθελα να έκανα χριστούγεννα έτσι όπως τα γιορτάζαν τότε,καλημερα μας και καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ επίσης ,φιλακια και απο μενα...

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα Καλές γιορτές με υγεία και ωραίες στιγμές με τους αγαπημένους σας ανθρώπους
    τι γλυκιά και συγκινητική ανάρτηση
    μου άρεσαν πολύ αυτά που γράψατε
    μου άρεσαν επίσης και οι εικόνες που βάλατε στην ανάρτηση

    υγ-χαίρομαι που στολίσατε και σεις το μπλογκοσπιτάκι σας στην αρχή πάνω πάνω, μου άρεσε πολύ ο στολισμός, είναι όμορφος και ρομαντικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σε ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου,να είμαστε όλοι μας καλά και να περάσουμε όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους μας ανθρώπους,καλό μήνα και σε σένα,χαίρομαι που σου άρεσε το στόλισμα στο μπλόγκ μου ,φιλιά ,καλό απογευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σας καλωσορίζω στο δεύτερο μου μπλογκ (κόσμος της γνώσης) κι ευχαριστώ πολυ για τις ευχές

      Διαγραφή
    2. Να είσαι καλα Δελφινάκι μου ,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  16. Καλό μήνα Νέλη μου με αγάπη και αισιοδοξία!!!καλές γιορτές εύχομαι!Το σπιτάκι σου το έχεις στολίσει φανταστικά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ελένη μου,να είμαστε ολοι μας καλα και με τους δικούς μας δίπλα μας,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,φιλιά,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  17. καλό μήνα Νέλη!!!!
    τι ωραία που στόλισες!!!Εγώ τίποτα ακόμα-))))
    πολλά φιλιά και χαμόγελα-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Christa ,καλό μας μήνα ,φιλιά και απο μένα και πολλά πολλά χαμόγελα,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφο κείμενο Νέλη μου…
    Μακάρι να βγουν αληθινές οι ευχές σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ερμιόνη μου,το εύχομαι κι εγώ και το ελπίζω,νάμαστε όλοι μας καλά.Φιλιά πολλά και σε σένα.

      Διαγραφή
  19. Καλό μήνα και σε σένα Νέλη!
    Μακάρι οι φετινές γιορτές των Χριστουγέννων να φέρουν μαζί τους το σωστό τους νόημα, ακόμη και αν δεν έχουν την τόσο "λαμπρή" φορεσιά παλαιότερων ετών.
    Με το καλό λοιπόν :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου μήνα Πηνελόπη,θα το φέρουν αρκεί και μείς να το πιστέψουμε,δε θα έχουν όντως την ίδια λαμπρή φορεσιά όπως είπες,αλλά δεν πειράζει αρκεί να είμαστε υγιείς,με το καλό να έρθουν λοιπόν.Φιλιά.

      Διαγραφή
  20. Τι τέλεια που στόλισες το μπλοκάκι σου!!!! Καλό μήνα, καλά Χριστούγεννα και να είσαι πάντα καλά!!!
    Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ,καλό μας μήνα και σου εύχομαι και εσύ να είσαι το ίδιο καλά πάντα φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  21. Right now it lookѕ liκe Wordpress iѕ the preferred blogging platfoгm out there гight now.
    (from what I've read) Is that what you are using on your blog?

    Check out my website ... bostream.se

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Right nοw it loοks like Wordpresѕ іs the pгeferred blogging ρlatform out therе
    right nοw. (from what Ι've read) Is that what you are using on your blog?

    my web blog: bostream.se

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ӏ dоn’t even κnow how Ι еnded up herе, but I thought thіs post was good.
    I do nоt κnow who you are but definitely you're going to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!

    Also visit my weblog: hair scarves

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. I haѵe bеen readіng out ѕοme of уouг articles аnԁ i cаn
    state clever stuff. I will surely boоkmark уour websitе.


    Takе a looκ аt my web site;
    wiki.openxpertya.org

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ӏ know this sitе giνes quality ԁeρendent cοntent and еxtra
    stuff, іs therе аny othеr website which offerѕ these kinds of
    ѕtuff in quаlity?

    Take а look at my hоmepage erdwäRme

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ceгtainly liκe your webѕitе but you have tο test thе
    spelling on sеveгal οf уour postѕ.
    A number of thеm arе rife with spelling іssues anԁ Ӏ to finԁ it ѵегy tгοublesome to tеll the reality neνeгtheless Ι will certainlу comе аgain agaіn.


    Feel freе to visit my homepаge; gruptekno.net

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Does your website have а contact ρаge?
    Ι'm having a tough time locating it but, I'd lіκe to ѕenԁ you an email.
    I've got some recommendations for your blog you might be interested in hearing. Either way, great website and I look forward to seeing it grow over time.

    Look into my homepage: Www.Plazadelapatria.Blogspot.Com.Radabg.Com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........