Πέμπτη, 1 Νοεμβρίου 2012

Kαλό μήνα .....και βραβείο


Νάτος κι ο Νοέμβρης,μας βάζει για τα καλά στο κλίμα της εποχής.Είναι ο μήνας που αρχίζει και μας προετοιμάζει για τις γιορτές των Χριστουγέννων.
Για τις χαρές του Χειμώνα,για τις παρεείστικες βραδιές για όμορφα απογεύματα με καφεδάκι με καλή παρέα .
Η φύση έχει πάρει πια τα χρώματα που ταιριάζουν στην εποχή ,οι μέρες μικραίνουν και όλα μυρίζουν Χειμώνα.
Εύχομαι για όλους μας να είναι γλυκός,όμορφος και γεμάτες γαλήνιες και όμορφες στιγμές με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.

Ένα όμορφο βραβείο μου ήρθε από τη γλυκιά Ολυμπία και με χαροποίησε πολύ http://memorieswitholdthings.blogspot.gr/#
Στο μπλόγκ της πάντα βρίσκω ενδιαφέροντα θέματα και η ίδια μου είναι πολύ συμπαθής,χαίρομαι πολύ ,καλή μου Ολυμπία που σε γνώρισα έστω και έτσι.
Σου εύχομαι προσωπική και οικογενειακή ευτυχία και όλα σου τα όνειρα και σχέδια να είναι πραγματοποιήσιμα.Σε φιλώ γλυκά.
Το βραβειακι μπορεί να το πάρει όποιος ακόμη θέλει με όλη μου την αγάπη.




36 σχόλια:

  1. Η χαρά είναι δική μου ,που συνάντησα μία ακόμη καλή φίλη!
    Χαίρομαι που βρίσκεις κάποια ενδιαφέροντα θέματ στη σελίδα μου , εγώ όμως τόσα χρόνια "νοικοκυρά " θαυμάζω τον τρόπο και τα υλικά που χρησιμοποιείς . Να είσαι πάντα καλά για να απολαμβάνουμε και μείς τις δημιουργίες σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,με τιμάς ιδιαίτερα μ αυτά που λες.Καλό μας μήνα και να είσαι πάντα καλά,καλό βράδυ.Φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Καλημερα και καλο μηνα Νελη μου!!!Μπραβο για το βραβειο σου!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και όμορφο μήνα Αναστασία μου,να είσαι καλα ,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Νέλη και Καλό Μήνα! Κι εσύ με όμορφο τραγουδάκι ξεκινάς!!! Ναι ο Νοέμβριος ενδείκνυται για cocooning με συντροφιά και οικογενειακή θαλπωρή. Καλή συνέχεια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα να είναι όμορφος και γλυκός,έτσι ειναι μηνάς για μέσα και παρέες.Και στιγμές με τους δικούς μας,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα!Νοέμβριος και εδώ στην Κρήτη φοράμε καλοκαιρινά!(Δεν πειράζει, οικονομία στο πετρέλαιο!)Συγχαρητήρια για το βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Πινελιά μου,ακόμη κοντομάνικα?δίκιο έχεις οικονομία γιατί είναι ζόρικα τα πράγματα,Σε ευχαριστω.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Νέλη μου!Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο!Πάντα τέτοια!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα dimi,σε ευχαριστώ πολύ,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα με υγεία!Πολύ ωραίο το βραβειάκι όπως και το blog της Ολυμπίας! Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Κατερίνα,με υγεία και χαρούμενες στιγμές για όλους μας.Πραγματικά είναι όμορφο το μπλογκ της Ολυμπίας.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Neli μου πολύ όμορφο το βραβειάκι που πήρες πολλά συγχαρητήρια!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Έλενά μου,να είναι για όλους μας όσο το δυνατόν καλύτερος,σε ευχαριστώ,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα με υγεία γεμάτος χαμόγελα και ωραίες στιγμές
    το τραγούδι του θαλασσινού καλή επιλογή το έβαλα και γω σ σημερινή μου ανάρτηση
    πολύ ωραία τα λόγια που γράψατε και όμορφα
    συγχαρητήρια για το βραβείο να το χαρείτε και εύχομαι κι άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου μήνα Δελφινάκι μου,ο Θαλασσινός είναι ένας πολυ αγαπημένος μου τραγουδιστής,μου αρέσουν και τα τραγούδια του και η φωνή και η ευγενική του φυσιογνωμία.Σε ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια,πολλά φιλιά καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα Νέλλη μου!
    Χαρούμενο και αισιόδοξο, σαν κι εσένα!
    Εύχομαι να σου φέρει πολλά χαμόγελα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ελενα μου ,σε ευχαριστώ που με θεωρείς αισιόδοξο άτομο.Μακάρι να χαμογελάμε όλοι μας περισσότερο,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  10. Καλό και δημιουργικό μήνα εύχομαι!!
    μου αρέσει η καινούρια όψη του μπλογκ σου..
    με γειά και τα βραβείοοο!
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μας μήνα και να φέρει για όλους μας τα καλύτερα,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για το μπλόγκ και για το βραβείο.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  11. Κάλησπέρα και καλό μήνα Νέλη μου!!!Συγχαρητήρια για το βραβείο!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ελένη μου,να είναι καλός και χαρούμενος,σε ευχαριστώ πολύ.Φιλιά πολλά και απο μένα,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Καλό και γλυκό για όλους μας φιλενάδα μου,φιλά πολλά.

      Διαγραφή
  13. Καλό μήνα Νέλη και να χαίρεσαι το βραβειάκι σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και όμορφο μήνα Ελένη,σε ευχαριστώ πολύ,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  14. .



    Hoje o tempo fica apastelado,
    sem sol, sem brilho, sem cor.
    Amanhã tudo é finado, sem vida,
    sem companhia, sem amigo e sem
    amor. Dia 2 de novembro, dia de
    tristeza, vida vazia e muita chuva
    na vidraça da janela dos meus o-
    lhos.

    Detalhes no meu blog.

    silvioafonso








    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα Χρυσούλα μου, συγχαρητήρια για το βραβείο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και γλυκό μήνα σου εύχομαι Έρη μου να είσαι πάντα καλα,σε ευχαριστώ πολυ.

      Διαγραφή
  16. Καλό μήνα κι από δω!!! Συνέχισε να μας ανοίγεις την όρεξη με τις συνταγές σου!!! Συγχαρητήρια και για το βραβειάκι !!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μηνα φωτεινή να είναι όμορφος για όλους μας,σε ευχαριστω,φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  17. Καλό μήνα, Νέλη. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου. Σύμφωνα με τους μετεωρολόγους, θα δούμε φΘινόπωρο επιτέλους! Θα δούμε;;;;!!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ειρήνη ,σε ευχαριστω πολύ ,εμεις ηδη βλεπουμε κανονικα,καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  18. ¸.•°✿⊱╮
    °✿ Olá, amiga!

    Passei para uma visitinha.
    Encontrei receitas maravilhosas.
    Ótimo mês de novembro para você.

    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.°✿
    ♫•*¨*•.¸¸✿✿¸¸.•*¨*•♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό μήνα
    Να χαίρεσαι το βραβείο σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μήνα και σε σένα σε ευχαριστώ πολύ ,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........