Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2012

Ρολό κιμά...καλαθάκι

ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ
500 γραμμάρια κιμά,2 αυγά,1 κρεμμύδι,μείγμα μπαχαρικών για κιμά,κόλιαντρο ,αλάτι ,πιπέρι μαύρο,λάδι ,φρυγανιά τριμμένη.
ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΜΙΣΗ
250 γραμμάρια κοτόπουλο στήθος,μισή πράσινη ,μισή κόκκινη πιπεριά ,λίγα μανιτάρια κονσέρβα σε φετάκια,μείγμα μπαχαρικών για κοτόπουλο,κέτσαπ 5 κουταλιές μουστάρδα 2 κουταλιές σούπας μισό ποτήρι ελαιόλαδο,ένα ποτηράκι κρασί άσπρο,αλάτι.
Φτιάχνετε πρώτα τη γέμιση γιατί πρέπει να μείνει μερικές ώρες για να ενσωματωθούν καλά τα υλικά.Ακόμη καλύτερα είναι να τα φτιάξετε μια μέρα πιο μπροστά και να τα έχετε στο ψυγείο.Κόβετε το κοτόπουλο σ κομμάτια μακρόστενα ,όχι πολύ χοντρά.Τις πιπεριές σε λωρίδες  και ρίχνετε και τα μανιτάρια.Τα ανακατευτευετε με τα μπαχαρικά και αφού ανακατέψτε την κέτσαπ μα ε τη μουστάρδα και το λάδι τα ριχνετε στο μείγμα
Ανακατεύετε τα υλικά για τον κιμά και τον ζυμώνετε.

Ρίχνετε λίγο λάδι στον πάγκο της κουζίνας  και στρώνετε τον κιμά σε ορθογώνιο σχήμα



 Βάζετε πάνω το μείγμα του κοτόπουλου.Τυλίγετε σε ρολό και μετά σε μια λαδόκολλα.Το βάζετε στο φούρνο στους 200 βαθμούς Κελσίου,Το ψήνετε περίπου μισή ώρα.
Το βγαζετε από το φούρνο και βγάζετε τη λαδόκολλα.Χαράζετε το ρολό να ανοίξει και το βάζετε να ξαναψηθεί.Ετοιμάζετε ένα μείγμα από κέτσαπ μουστάρδα και λάδι αλάτι και πιπέρι και αλείφετε το ρολό.Το ξανα΄βαζετε στο φούρνο στο γκριλ και το ψήνετε μέχρι να ροδοκοκκινίσει.
Το κόβετε σε κομμάτια και το βάζετε κυκλικά σε κούπα σε σχήμα καλαθάκι.

Το συνοδευετε με ρύζι η πατάτες και κρασί κόκκινο.
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!

42 σχόλια:

  1. μου αρέσει αυτό το φαγητό..θα το δοκιμάσω και με τη δική σας τη συνταγή..νόστιμο μου φαίνεται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολυ νόστιμο και έχει πολλα υλικα και ωραία συνδιασμένα μεταξύ τους γευστικά.Καλό Σαββατοκύριακο Δελφινάκι.

      Διαγραφή
  2. Το ρολό με κιμά το συνηθίζω να το φτιάχνω ...έτσι όμως δεν τόφτιαξα ποτέ....
    Είμαι σίγουρη μ`αυτό που βλέπω...και μ`αυτό που διαβάζω...ότι θάναι πεντανόστιμο!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πάρα πολύ νόστιμο και ξεφεύγει απο τα συνιθισμένα,αξίζει να το δοκιμάσεις.Καλο Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  3. Πολύ μου αρέσει η ιδέα της γέμισης του ρολού με κοτόπουλου και πολύ ευφάνταστη η παρουσίαση του πιάτου!
    Φιλιά καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως κάτι το διαφορετικό και πολύ νόστιμο.Φιλιά και απο μένα και καλό σου Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  4. Από εμφάνιση και μόνο είναι σούπερ! Πόσο μάλλον με όλα αυτά που έχει μέσα. Φτιάχνω ρολό αλλά το δικό μου είναι πολύ φτωχότερο από αυτό :) Καλό απόγευμα! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και απο γεύση είναι καλό και νόστιμο,γιατι εχει πολλά υλικα και σάλτσες,καλό μας απόγευμα,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  5. Eνα διαφορετικό και πολύ νόστιμο ρολό μας έφτιαξες Νέλλη μου!
    Μ' αρέσει πολύ η γέμιση με κοτόπουλο που έβαλες, διαφορετικά υλικά που όμως πιστεύω θα δίνουν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι λίγο διαφορετικό και εχει ωραία γεύση,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  6. Ρολό υπερπαραγωγή! Δεν το έχω ξαναφάει έτσι...θα το φτιάξω και ελπίζω να αρέσει στην οικογένεια.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι λίγο υπερπαραγωγη χαχααχα δίκο έχεις αλλά το αποτέλεσμα βγήκε καλό,φτιάξτο και πες μου αν το φάγαν τελικά.Καλο μας Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  7. Νελλακι δειχνει υπεροχο και πρωτοτυπο θα ελεγα...μια δοκιμη θα μας πεισει νομιζω.
    Καλο Σ/Κ σου ευχομαι καλο σου βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γωγούλα μου,αν το φτιάξεις θέλω να μου πείς εντυπώσεις,καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα,καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  8. Νέλη μου πάρα πολύ ωραίο, εντυπωσιακότατο!!!!Μπράβο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου,να εισαι καλά.Φιλιά πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  9. Αισθάνομαι την ανάγκη ν απολογηθώ γιατί διπιστώνω οτι έχω χάσει πολλές αναρτήσεις σου και δε θάθελα. Συχώρα μου την αργοπορία,γιατί μου είσαι ένα άτομο ιδιαίτερα συμπαθές και δεν δικαιολογώ την απουσία μου.
    Το σημερινό σου φαγητό δεν το έχω ξαναδεί σε τέτοια εκδοχή,όπως πάντα φαίνεται λιγουρευτό.
    Φιλιά Νελάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Χαρα για τα αισθήματα συμπάθειας που τρέφεις στο προσωπο μου,είναι αμοιβαία,το φαγητό είναι λίγο πρωτότυπο αλλά είναι νόστιμο,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  10. nelaki telio to fagakisoy na eisai kala kai xarika poy se vrika ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως βρεθήκαμε ,Βάσω και εγώ χάρηκα.Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  11. Συνδυασμός κρεατικών! σ' ένα ρολό. Ωραία σκέψη Νέλη και πραγματικά με τα υπόλοιπα υλικά θα βγαίνει ωραίο το τελικό αποτέλεσμα!
    Και το σερβίρισμα τραβά αμέσως το μάτι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί είπα να κάνω μία δοκιμή και τελικά το αποτέλεσμα μου βγηκε καλό,και τα υπόλοιπα υλικά έδεσαν καλά μεταξύ τους οπότε όλα καλά.Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  12. Φοβερή ιδέα!!!!!!!!! Το λιγουρεύομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Λίλα,είναι νόστιμο όντως.Καλό Σαββατο κύριακο.

      Διαγραφή
  13. 'Ενα ρολλό γεμάτο γεύση και νοστιμιά !
    Το δικό μου έχει πάντα αυγά βρασμένα
    και τα τρώνε με μισή καρδιά !
    Θα το δοκιμάσω και πιστεύω ότι
    θα τρελλαθούν !Μπράβο , Νέλλη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε το και ετσι Όλυμπία μου είναι κάτι λίγο διαφορετικό,νομιζω θα τους αρέσει,αν το φτιάξεις πες μου εντυπώσεις,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  14. Πολύ νόστιμη συνταγή Νέλη μου!Ωραίος συνδυασμός γεύσεων!Ολα καλά σού εύχομαι!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι λίγο διαφορετική και ναι πολύ νόστιμη,νά είσαι καλά και όλα καλά και για σένα εύχομαι,καλό βράδυ, φιλάκια.

      Διαγραφή
  15. Πολύ νόστιμη συνταγή φαίνεται
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί είναι πραγματικά νόστιμο,φιλιά και απο μένα.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  16. Γειά σου Νέλη, αυτό θα είναι ωραίο και για τραπέζι, να ξεφύγω λίγο από τα συνηθισμένα που κάνω πάντα. Μ' αρέσει!!! Καλό Σαββατοκύριακο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και σένα,να σου πω την αλήθεια και εγω πιο πολύ σε τραπέζια το κάνω και πάντα με βγάζει ασπροπρόσωπη,καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  17. Πολύ διαφορετικό από τα ρολά που έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα! Φαίνεται τέλειο! Δεν θα έλεγα όχι σε μια μεριδούλα...
    Καλό σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί είναι λίγο διαφορετικό και πολύ νόστιμο,για μερίδα δυστυχώς δεν μπορώ να ου κάνω τη χάρη γιατί φαγώθηκε γρήγορα και όλο,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  18. Φαντάζομαι τι νόστιμο θα ήταν!!
    Φαίνεται υπέροχο..!!
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν ναι μας βγηκε πολυ καλό τελικά,πέτυχε η δοκιμη,καλό βράδυ και σε σένα.

      Διαγραφή
  19. Πολλές καλησπέρες Νέλη μου!

    Ωραία ιδέα για αυτό το διαφορετικό και δελεαστικό πιάτο, που μας προτείνεις.
    Πρέπει να το φτιάξω για να έχω τη χαρά να απολαύσω ένα τόσο καλοφτιαγμένο ρολό κιμά.
    Η γέμιση είναι πολύ πρωτότυπη, όπως και το σερβίρισμα.

    Γεια στα χέρια σου μαγείρισσα μου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και σε σένα Ζαμπία μου,είναι ένα ελαφρώς διαφορετικό ρολο,αλλα είναι πολύ νοστιμο και κρύο και ζεστό να το φας,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  20. καλημέρα Νέλη μου-)))
    κάτι διαφορετικό!!!!Το αποθηκεύω για το μέλλον-)))
    πολλά φιλιά και συγχαρητήρια για το μεράκι και τις ιδέες σου-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κριστα μου,είναι όντως κάτι το διαφορετικό αλλά και με απλά υλικά,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λογια,φιλιά καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  21. Απαντήσεις
    1. Είναι πραγαματικά ένα νόστιμο πιάτο και για τραπέζι πολύ εντυπωσιακό.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........