Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου 2012

Χοιρινό με λάχανο(λαχανιά)

700 γραμμάρια κρέας χοιρινό,1 λάχανο μικρό, 1 μεγάλο κρεμμύδι,2 καρότα,1 κόκκινη πιπεριά 1 πράσινη,σέλινο και τα φύλλα αλλά και τη ρίζα, λάδι ένα ποτήρι του κρασιού,μαϊντανό,αλάτι πιπέρι,κόκκινο και μαύρο,μπούκοβο(αν σας αρέσει το καυτερό στα φαγητά).2-3 ντομάτες ώριμες η σάλτσα ντομάτας,νερό.
Βράζετε το κρέας και το βάζετε στην κατσαρόλα μαζί με τα μπαχαρικά το λάδι και το κρεμμύδι.Τα βάζετε να αχνιστούν.
Πλένετε και κόβετε τα λαχανικά.Αφού αχνιστεί το κρέας τα προσθέτετε κι αυτά, και αφήνετε να μαραθούν κι αυτά.Ρίχνετε στο τέλος και τη σάλτσα η τις ντομάτες και  τα σκεπάζετε με νερό.Τα αφήνετε να βράσουν μέχρι να μαλακώσουν τα λαχανικά,περίπου 40-50 λεπτά σε μέτρια φωτιά,αν χρειαστεί ξανά συμπληρώνετε λίγο νερό.Στο τέλος πρέπει να μείνει με λίγα υγρά το φαγητό.
Το συνοδεύετε με φέτα και σαλάτα.

38 σχόλια:

  1. Μμμμμ....νομίζω πως με αυτή την συνταγή θα φάνε τα παιδιά μου το λάχανο! Έχω και εγώ θεματάκι στο βρασμένο λάχανο, αλλά κάτι μου λέει πως θα με κάνεις και μένα να το φάω με το χοιρινό!
    Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να φάνε αν δεν το τρώνε φιλενάδα.Για δοκίμασε το κι εσύ ίσως σου αρέσει ειναι νόστιμο φαγητό εδώ εμείς το μαγειρεύουμε και με τουρσί λάχανο.Φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή

  2. Νέλλη μου , το είχα την Κυριακή .Απο τα αγαπημένα μας φαγητά .Το χειμώνα το κάνουμε τακτικά .Εγώ ρίχνω και 4-5 δαμάσκηνα ξερά .Ελληνικό παραδοσιακό φαγητό !Μπράβο σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δαμάσκηνα πρωτη φορά τα ακούω ,θα το δοκιμάσω κι εγω την επόμενη φορά,και σε μας αρεσει αυτό το φαγητό πολυ.Όντως παραδοσιακό και Χειμωνιάτικο,καλό μας βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα κι από εδώ. Ωραία πρόταση. Ωραίο φαγητό. Ξέρω ότι το λάχανο όπως το λέτε εσείς οι Ελλαδίτες , είναι το δικό μας κραμπί. Καλό βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δελφινάκι μου,σε ευχαριστώ, ωραία έμαθα και πως το λέτε εσείς στην ωραία Κύπρο μας,πάντως κραμπί η λάχανο όπως και να λέγεται μου αρέσει πολύ οπως και να το φάω ακόμη και σκέτο.

      Διαγραφή
    2. Ωμό σε σαλάτες το τρώω πολύ και μου αρέσει. Μαγειρεμένο δε μου αρέσει καθόλου. Καλό βραδυ και φιλιά στην αγαπημένη μου Ελλάδα

      Διαγραφή
    3. Είνα αρκετός κόσμος που το τρώει στη σαλάτα αλλα όχι μαγειρεμένο,φιλιά και απο εδώ στην Κύπρο μας.

      Διαγραφή
  4. Δέν τήν έχω κάνη ποτέ αυτήν τήν συνταγή Νέλλη μου!Κάνω λαχανόρυζο,θά τήν δοκιμάσω σίγουρα!Καλο βράδυ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκιμασε την και νομίζω θα σου αρέσει,είναι νόστιμο πιατο και ότι πρέπει για το Χειμώνα,καλό βράδυ κα απο μένα,φιλάκια.

      Διαγραφή
  5. Νέλη μου φαίνεται νοστιμότατο το φαγάκι σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω είναι ,τουλάχιστον για μας που το τρώμε ευχάριστα,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο φαγητό, έχω καιρό να το φτιάξω αλλά μας αρέσει πολύ! Πιπεριά δεν έχω βάλει, θα πρέπει να είναι ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μας αρέσει και μάς ,η πιπεριά του δίνει άρωμα και γεύση ,πρόσθεσε την αν θες θα σου αρέσει νομίζω.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  7. Από τα πιο αγαπημένα μου χειμωνιάτικα φαγάκια Νέλλη μου!
    Και το χω πεθυμήσει!
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χειμωνιάτικο και νόστιμο,τώρα που άρχισε να θυμίζει κάπως Χειμώνα και άρχισε να κρυώνει ο καιρός πάει μιά χαρα,καλό βράδυ ,φιλιά.

      Διαγραφή
  8. εχω ενα μεγαλο λαχανο φιλεναδα πρεπει να το μαγειρεψω γιατι θα μου χαλασει,θα κανω την ωραια συνταγη σου αυριο,καλο σου βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε τότε να το φτιάξεις ,είναι ωραίο φαγητό το ξέρεις,το φτιάχνουμε συχνά τώρα το Χειμώνα,καλό μας βράδυ.

      Διαγραφή
  9. μμμμμ..το αγαπημένο μας!!Αυτή τη φορά,μαγειρεύουμε με τον ίδο σχεδόν τρόπο-)))
    εγώ τσιγαρίζω λιγάκι το κρέας..και βάζω και ελάχιστη ζάχαρη-)))
    καλημέρα Νέλη-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δικό μας,περίπου έτσι το μαγειρεύουν μάλλον όλοι,καλή η ποσθήκη ζάχαρης μαλακώνει το κρέας και δίνει ωραία γεύση στο φαγητό,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  10. Ωραίο και άκρως χειμωνιάτικο! Ταιριάζει με τον καιρό...
    Καλό σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί ταιριάζει πολύ.Και είναι και πολύ νόστιμο.Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  11. εμεις εδω εχουμε ενα παραδοσιακο φαγητο "casoeula" λεγεται και ειναι παλιο μιλανεζικο που φιαχνεται με κρεας χοιρινο, λουκανικα, ποδαρακια, αυτακια, ουριτσες και ο,τι κλπ. και με λαχανο αυτο το σγουρο που ειναι σκουρο στο χρωμα. εγω ποτε δεν καταφερα να το φαω, αλλα οι αυθεντικοι μιλανεζοι που πια μετριουνται στα δαχτυλα το λατρευουν. επειδη ομως ο συνδυασμος λαχανο/χοιρινο μου αρεσει, η δικη σου συνταγη μου φαινεται ο,τι πρεπει.
    καλο σ/β
    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενδιαφέρουσα ακούγεται η Μιλανέζικη σπεσιαλιτέ αλλα ουτε κι εγώ ξέρω αν θα την έτρωγα,όμως η δική μας εκδοχή είναι σίγουρα πιό νόστιμο.Καλό Σαββατοκύριακο Ειρήνη μου.

      Διαγραφή
  12. Υπέροχο χειμωνιάτικο φαγάκι Νέλη μου!
    Μου αρέσει που έχει τόσα πολλά λαχανικά και το μπούκοβο είναι must!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου κι εγώ υπέροχο το βρίσκω,και το μπούκοβο του δίνει ωράια πικάντικη γέυση,φιλιά και απο μένα Ερμιόνη μου.

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, εμένα πάντως μου αρέσει πολύ,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  14. Λατρεμένο μου φαγάκι Χρυσούλα μου, είναι μέσα στο top 5 μου όλων των φαγητών όλων των εποχών! Φιλάκια πολλά, καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά ωραίο φαγητό και με τουρσί λάχανο γίνεται ωραίο,και μένα μου αρέσει πολύ,φιλακια πολλά και απο μένα,καλό μας Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  15. Ειναι φανταστικο φαγητο Νελλη το χοιρινο με το λαχανο,οπως και το χοιρινο με το σελινο..απο τα αγαπημενα μου..και το μπουκοβο που προσθεσες μου αρεσει πολυ γιατι προτιμω τα πικαντικα καυτερα φαγητα...
    Καλο μηνα σου ευχομαι και καλο Σ/Κ να εχεις!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου αρέσει πολύ και συμφωνώ μαζί σου και για τα δυο φαγητά,οπως επίσης μου αρέσει πολυ και το καυτερό ,Καλό μας μήνα και πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  16. Περιττό να σου πω ότι με το που ήρθα, μου άνοιξε η όρεξη και πήγα κατευθείαν στο ψυγείο ! Αλλά δεν βρήκα τίποτα που να μοιάζει τόσο ωραίο όσο τα πράγματα που φτιάχνεις εδώ και τόσες μέρες κι εγώ τα έχω χάσει ! Καλά, οι δικοί σου είναι απίστευτα τυχεροί ! Κι εγώ βέβαια είμαι τυχερή που έχω χρυσοχέρα μανούλα ,αλλά να μερικές φορές με πιάνει μια λιγούρα ... ειδικά όταν περνάω από δω ! Πωπωωωωω, να δω με τί θα χορτάσω τώρα ! Αχχχχχ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Φωτεινούλα μου θα το έχω τύψεις ,σε ευχαρσιτώ πάντως για όλα τα πολύ κολακευτικά που είπες για μένα,μακάρι να είμαστε πιό κοντά να τρώγαμε καμμιά μερα παρεούλα.Αντε δες τι έχει το ψυγείο τώρα και συμβιβάσου χαχαχαχα ,φιλάκια πολλά κορίτσι καλό μήνα και θα σου πώ για άλλη μια φορά ότι τον κατέχεις πολύ καλά το γραπτό λόγο,κάνεις απίστευτα σχολια οπως και αναρτήσεις άλλωστε.Φιλιά πολλά πολλά.

      Διαγραφή
  17. Ε΄να απο τα αγαπημένα μου φαγήτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........