Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012

Διάφορα κρέατα με λαχανικά

 1,5 κιλό μοσχάρι,1 κιλό χοιρινό ,700 γραμμάρια αρνί η κατσίκι.
1,5 κιλό πατάτες,1 μεγάλο κρεμμύδι,1 κίτρινη πιπεριά ,1 κόκκινη,1 πορτοκαλί,1 κονσέρβα μανιτάρια,100 γραμμάρια καλαμπόκι,3 καρότα,1 κολοκυθάκι,1 μελιτζάνα,150 γραμμάρια αρακά,μισό κιλό ντοματίνια,μαϊντανό,λάδι ένα ποτηράκι,αλάτι πιπέρι ,μείγμα μπαχαρικών για κρέας,1 ποτηράκι κρασί άσπρο.
 Πλένετε και κόβετε σε μερίδες τα διάφορα κρέατα.Τα βάζετε στη γάστρα με το λάδι το αλάτι και το μείγμα μπαχαρικών.Τα βάζετε στο φούρνο στους 200 βαθμούς Κελσίου στην αρχή και σε μισή ώρα τον κατεβάζετε στους 170.
 Καθαρίζετε τις πατάτες και τις κόβετε κυδωνάτες,κόβετε τις πιπεριές σε λωρίδες,το κρεμμύδι αρκετά χοντρές φέτες,τον μαϊντανό ψιλοκομμένο.
Βγάζετε το κρέας από το φούρνο μετά τις δύο ώρες ψήσιμο,και αφού ρίξετε το κρασί βάζετε από  πάνω και τα λαχανικά.Ρίχνετε αλάτι πιπέρι και ανακατεύετε τα υλικά να δέσουν καλά μεταξύ τους.Τα ξαναβάζετε στο φούρνο και τα ψήνετε για άλλη μία ώρα περίπου στους 200 βαθμούς.Το βγάζετε και βλέπετε αν έχει πολλά υγρά ακόμη ,γιατί επειδή έχει πολλά λαχανικά πιθανόν να βγάλει υγρά στη γάστρα.Το ξαναβάζετε μέχρι να τα τραβήξει και να μείνει με το λάδι.

Οι ποσότητες εδώ είναι λίγο μεγάλες γιατί ήταν για ένα οικογενειακό τραπέζι,εσείς τις προσαρμόζετε ανάλογα με όσα άτομα έχετε.
                                                    ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!!

26 σχόλια:

  1. νελη μου μου φαινεται πολυ καλη ιδεα η αναμιξη διαφορων κρεατων με τα λαχανικα. κατι αναλογο με το γκιουλμπασι που προβλεπει 3 διαφορετικα κρεατα.
    καλη σου μερα
    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί έχει ωραία γεύση και πιο πολύ εμένα μου αρέσει το μοσχάρι απο τα 3 είδη.Με τα λαχανικά μαζί ειναι νόστιμος συνδιασμός.Καλό βράδυ Ειρήνη μου.

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα φίλη μου! Έχω περίεργεια για την γεύση που αποδίδουν όλα αυτά τα κρέατα μαζί.
    Πριν φτάσω στο τέλος της ανάρτησής σου σκέφτηκα πως θα ήταν μια καλή ιδέα για ένα γιορτινό τραπέζι. Θα το δοκιμάσω σε μικρότερη ποσότητα και πρώτα ο Θεός να μαστε καλά θα το φτιάξω στην γιορτή του άντρα μου τον Ιανουάριο. Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φιλενάδα μου,είναι πολύ ωραία η γεύση του φαγητού,και εγώ στη γιορτή του δικού μου άντρα το έφτιαξα και γενικά το φτιάχνω σε γιορτές γιατί και νόστιμο είναι και αρκετά εμφανίσιμο με τοσα χρώματα.Φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα. Ωραίο φαγητό. Από τα κρέατα μόνο χοιρινό (και κοτόπουλο) τρωω. Από τα υπόλοιπα υλικά κάποια δεν έφαγα ποτέ μου. Αλλά άμα τα φύγω αυτά, είναι ένα ωραίο φαγητό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δελφινάκι μου,μπορείς να φας ότι σου αρέσει έχει τόσα πολλά υλικά μέσα που σίγουρα θα βρείς κάποια του γούστου σου,καλό βράδυ.

      Διαγραφή

  4. Νέλλη , μου θυμίζει κάτι σαν εξοχικό η μου φαίνεται ?
    Όλα τα λαχανικά έτσι όπως τα περιγράφεις τα ψήνω με
    το χοιρινό και είναι πεντανόστιμο ! Φαντάζομαι τη γεύση
    καταπληκτική θα έχει η ανάμιξη των κρεάτων !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία μου σωστά το λές μοιάζει με το εξοχικό περίπου την ίδια γεύση έχει απλά αυτό έχει διαφορετικα κρέατα και ναι είναι πολυ νόστιμο το αποτέλεσμα.

      Διαγραφή
  5. Και πάνω που ετοιμαζόμουν να σε ρωτήσω Νέλλη μου πόσα άτομα τάϊσες με αυτά τα υλικά, είδα ότι τα ετοίμασες για γιορτινό τραπέζι!
    Είμαι σίγουρη ότι όλοι θα τιμήσανε με ευχαρίστηση το φαγάκι σου αυτό, που πρέπει να έγινε πεντανόστιμο με τόσες νοστιμιές που συνδύασες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί είχαμε τραπέζι για γιορτή ,όντως το τιμήσαμε γιατί έγινε πολύ νόστιμο,η γάστρα πάντα ψήνει πολυ καλά τα φαγητά.

      Διαγραφή
  6. Φαίνεται νοστιμότατο!!! Πολύ το ζήλεψα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ητάν όντως και αρκετά εύκολο να γίνει,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Νέλη! Ωραία ιδέα να αναμίξεις διαφορετικά είδη κρέατος και να τα ψήσεις στη γάστρα! Μου αρέσει αυτή η ανταλλαγή γεύσεων και αρωμάτων!
    Ακόμα περισσότερο μου αρέσει που τα συνόδευσες με τόσα πολλά λαχανικά! Δίνουν όμορφη εικόνα στο πιάτο και είναι και ωφέλιμα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ερμιόνη,ειναι όντως ωραία ιδέα γιατι το κάθε είδος κρέατος αφήνει τη δική του γεύση και άρωμα το ίδιο και τα λαχανικά και το αποτέλεσμα ειναι καταπληκτικό,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  8. Η γεύση του πρέπει νά είναι φανταστική Νέλλη μου!Στήν γάστρα πάντα τά φαγητά γίνονται πιό νόστιμα!Καλό βράδυ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί είναι ωραία η γεύση του με τόσα υλικά και η γάστρα έχεις δικιο έχει την ιδιότητα να κάνει το φαγητό και πολύ νόστιμο και καλομαγειρεμένο,καλό βράδυ και απο μένα και φιλάκια.

      Διαγραφή
  9. Νέλη, ωραίος ο συνδυασμός των υλικών που επέλεξες για το φαγητό αυτό. Δεν του λείπει τίποτα. Η γάστρα κάνει εξαιρετικό ψήσιμο, σε ότι φαγητό και αν την χρησιμοποιήσω. Οι καλεσμένοι σου, θα πρέπει να ενθουσιάστηκαν με το αποτέλεσμα!!
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Ειρήνη μου ,και πολλά υλικά και καλό ψήσιμο ,έφερε ενα ωραίο αποτέλεσμα.Ναί το τίμησαν δόντως καλό βράδυ και απο μένα.

      Διαγραφή
  10. Νέλη μου καταπληκτικοί συνδυασμοί, φαντάζομαι άρωμα και γεύση!Σίγουρα όσοι φάγανε μείνανε απολύτως ικανοποιημένοι!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου όντως είχε πολύ καλό αποτέλεσμα,ναι φάνηκε να άρεσε στους καλεσμένους μου,φιλιά πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  11. Πάλι ζωγράφισες στην κουζίνα..μπράβο!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ με τιμάς να λες ότι ζωγρφίζω στην κουζίνα νάσαι καλά,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  12. Μπράβο Νέλλη μου, φαίνεται πεντανόστιμο!!!
    καλή σας όρεξη!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Φωτεινή μου ήταν όντως νόστιμο και πολύ μαλακό λογω γάστρας,το φάγαμε μια χαρά,φιλάκια και απο μένα και καλη μας εβδομάδα.

      Διαγραφή
  13. 2 κρέατα έχω κάνει και είναι πανόστιμο.Το δικό σου όμως είναι πιο ξεχωριστό-)))
    στην επόμενη κρεατοαγορά μου,θα την έχω στα υπ'όψιν μου,την υπέροχη συνταγή σου-)))
    πολλά φιλιά Νέλη και καλή όρεξη-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να προσθέσεις και κοτόπουλο ,γίνεται ακόμη πιο νόστιμο,έχει πολλά υλικά και γι αυτό γίνεται πολύ ωραίο,έχει ακόμη το καλό ψησιμο της γάστρας και το αποτέλεσμα είναι ωραίο,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........