Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2012

Γαρίδες με ρύζι πικάντικο

 500 γραμμάρια γαρίδες καθαρισμένες(όσο πιο μεγάλες είναι οι γαρίδες τόσο πιο καλά),1 κρεμμύδι,μια πιπεριά Φλωρίνης από βάζο (είναι πιο πικάντικη),μαϊντανό,μισή πράσινη καυτερή πιπεριά,αλάτι πιπέρι,λάδι ένα ποτηράκι μικρό του κρασιού,μια κούπα ρύζι,μισό καρολίνα και μισό κίτρινο(γίνεται πιό νόστιμο έτσι),νερό,2 ώριμες μέτριες ντομάτες.
 Πλένετε τις γαρίδες και τις βάζετε να στραγγίσουν και να φύγουν τα νερά.
 Κόβετε το κρεμμύδι ,τις πιπεριές και τον μαϊντανό.
 Καθαρίζετε και πλένετε το ρύζι,περνάτε και τη ντομάτα από το μπλεντεράκι.
Τα  ρίχνετε όλα μαζί στην κατσαρόλα να μαραθούν λίγο και να πάρουν μερικές βράσεις.Ρίχνετε το ρύζι ,τη ντομάτα και συμπληρώνετε λίγο νερό ίσα να σκεπαστεί  το ρύζι.
Βράζετε  μέχρι να δείτε ότι φουσκώνει το ρύζι,περίπου 5-7 λεπτά και μετά κλείνετε το καπάκι και αφήνετε να ρουφήξει το ρύζι τα υπόλοιπα υγρά.
Αν θέλετε όταν το σερβίρετε ρίχνετε λίγο κεφαλοτύρι από πάνω,η το συνοδεύετε με φέτα.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!


41 σχόλια:


  1. Νέλλη μου , είναι κάπως αργά και μας ανοίγεις την όρεξη !(όχι ότι είναι και κλειστή !).Τέλεια και εύκολη μου φαίνεται . Μοναδικός ο τρόπος που παρουσιάζεις τις συνταγές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την,ναι κάπως αργά μου βγήκε χαχαχαχα.Και μένα το ίδιο ανοιχτή είναι Ολυμπία μου,πολύ εύκολη συνταγή και άν σου αρέσει και λίγο το καυτερό θα την βρείς υπέροχη,καλό ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα.. Ρυζι μου αρέσει το τρώω , γαρίδες όμως δεν έφαγα ποτέ μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα.Ε γουστα είναι αυτά πολύς κόσμος δεν τρώει τα θαλασσινα.

      Διαγραφή
  3. Τα θαλασσινά τα λατρεύω.......καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το ίδιο ότι είναι μέσα στη θάλασσα και τρώγεται μου αρέσει,καλη εβδομάδα να έχουμε ολοι μας.

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Νέλη και καλή εβδομάδα!
    Έχω αδυναμία στα πικάντικα πιάτα, οπότε το δικό σου που είναι και γεμάτο λαχανικά είναι πολύ του γούστου μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ερμιόνη,και μένα μου αρέσουν τα πικάντικα πιάτα και αυτό όντως ήταν αρκετά αλλά νόστιμο,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα φιλενάδα και καλή εβδομάδα να έχουμε!
    Δεν τρώω τις γαρίδες, αλλά κάποιος εδώ μέσα τρελαίνεται για αυτές! Ο επίσημος δοκιμαστής των περισσότερων συνταγών σου!!
    Χθες το απόγευμα έφτιαξα δεύτερη φορά τα σοκολατάκια σου..καθώς ήταν και οι φίλοι των παιδιών, μέχρι τα ξημερώματα που έκατσαν δεν άφησαν ούτε ένα!!
    Να μαστε καλά στις γιορτές τώρα θα τους φτιάξω πάλι :)) Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φιλενάδα καλη εβδομάδα ναι ,χαίρομαι που έχω ένα δοκιμαστή της μαγειρικής μου,θα του αρέσει σίγουρα το πιάτο είναι νόστιμο αρκετά και αν του αρέσουν και τα καυτερά θα ενθουσιαστεί.Αυτά τα σοκολατάκια όντως τρογωνται χωρίς να τα καταλάβεις,δεν τα πολυφτιάχνω γιατί πάω έρχομαι και τρώω όταν τα έχω,για τις γιορτές θα βάλω και μελομακάρονα ,και αυτά είναι πολύ νόστιμα ,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
    2. Μμμμ....θέλω μια καλή συνταγή για μελομακάρονα :)
      Θα την περιμένω με ανυπομονησία!

      Διαγραφή
  6. Πολύ γευστικό πιάτο και με υλικά που συνδυάζονται υπέροχα μεταξύ τους! Μου βάζεις ιδέες...
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί έτσι νομίζω κι εγώ οτι ταιριάζουν καλά,για φτιάξτο και πες μου σε παρακαλώ εντυπώσεις....Καλή μας εβδομάδα.

      Διαγραφή
  7. Νέλη μου πάρα πολύ ωραία πρόταση, μας αρέσουν οι γαρίδες!!!!
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου είναι όντως ένα νόστιμο πιάτο ,κατα τα δικά μου γούστα βέβαια,αν το δοκιμάσεις πες μου κι εσύ.Φιλιά πολλά και απο μένα και καλή εδομάδα.

      Διαγραφή
  8. Νέλη μου καλή εβδομάδα!
    Τι όμορφη λαμπρίτσα είναι αυτή στον κένσορα!!!!!!!!!!!
    Οι γαρίδες σου τέλειες!!!!!!!!!!Σε παρακολουθω και στο facebook!!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί εχει όντως πλάκα αυτή η πασχαλίτσα, σε ευχαριστώ που με παρακολουθείς,πολλά φιλιά και απο μένα και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  9. Από τους αγαπημένους και σε μένα συνδυασμούς (αν και όχι του πολύ καυτερού στην γεύση) τούτο το πιάτο καλή μου Νέλη. Γειά στα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε συχαριστώ Πηνελόπη μου,μου αρέσει το ρύζι με όλα τα θαλασσινα νομιζω πάνε πολυ οι γεύσεις,εμένα πάλι μου αρέσουν τα καυτερά πιάτα.Καλό βράδυ καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  10. Λες και ήσουν μέσα στο μυαλό μου.Σκεφτόμουν για αύριο να φτιάξω κάτι σε ψάρι ή θαλασσινά.Μια χαρά μου η συνταγή σου!Θα σου πω εντυπώσεις, αύριο βράδυ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαίρομαι που σου έδωσα ιδέα ,εσύ όμως μας έχεις δώσει τις ομορφότερες για τις γιορτινές μέρες,αν τη φτιάξεις τη συνταγή πες μου αν σας άρεσε,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  11. Πικάντικο και υπέροχα νόστιμο το φαγάκι σου Νέλλη μου, από αυτά που είναι απολύτως του γούστου μας!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που είναι σύμφωνα με τα γούστα σας,καλή μας εβδομάδα,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  12. Πολύ νόστιμη συνταγη Νέλλη μου!!Μού αρέσουν πολύ οι γαρίδες!Θά τήν δοκιμάσω!Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί είναι νόστιμη αλλά λίγο πικάντικη ,αν τη δοκιμάσεις πες μου άν σου άρεσε τελικά,καλή μας εβδομάδα και φιλάκια.

      Διαγραφή
  13. Πολυ ωραίο το φαγάκι σου Χρυσούλα μου, μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έρη μου,είναι απλό και νόστιμο,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Ναί είναι αρκετά ,φιλιά και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  15. Θα πω απλά ότι χτες το διάβασα της μαμάς μου και σήμερα το μαγειρεύει!Πρέπει να είναι τέλειο!Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ,ωραία να ξαναπεράσεις να μου πεις αν σας αρεσε τελικά,θα μου πείς εσυ,να εισαι καλα κι εγω ευχαριστώ που το μαγειρευετε.

      Διαγραφή
  16. Νελλακι φαινεται πεντανοστιμο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kατρίνα,είναι αλλα λίγο πικάντικο,καλο βράδυ.

      Διαγραφή
  17. Επανέρχομαι για να σου πω ότι η συνταγή σου έδρεψε δάφνες, ακόμα κι από τον άντρα μου που δε πολυαγαπά τα θαλασσινά (του έβαλα μέσα όμως μπόλικη φέτα..χι..χι..!)Η συνταγή γράφθηκε στο τετράδιο συνταγών μου.Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιωργία μου,χαίρομαι πολύ που σας άρεσε και θα την έχεις στο τετράδιο σου,τουλάχιστον έτσι θα με θυμάσαι κάθε που τη μαγειρεύεις,φιλιά πολλά και σε σενα.

      Διαγραφή
  18. Καταγράφεται κι αυτή!!
    Σε ευχαριστούμε για τις νόστιμες συνταγές..
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα εγώ ευχαριστώ για την προτίμηση και την καταγραφή της συνταγης,φιλιά πολλά επίσης και απο μένα.

      Διαγραφή
  19. cisoy clikia moy poli omorfi i sintaci soy ca tin efarmoso filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........