Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2012

Ρεβύθια σούπα.......... και βραβείο

 250 γραμμάρια ρεβίθια,1 πράσο, 1 καρώτο,βασιλικό,δυόσμο,2 κουταλιές πελτέ ντομάτα ,αλάτι ,πιπέρι,1 ποτηράκι ελαιόλαδο,νερό.
 Μουσκεύετε τα ρεβίθια απο το προηγούμενο βράδυ. Το πρωί τα βάζετε να βράσουν μέχρι να μαλακώσουν.Αν θέλετε τα τρίβετε με σόδα για να βγουν οι φλούδες τους.Τα ξεπλένετε μετά για να φύγει η σόδα.
 Κόβετε το πράσο ,το βασιλικό,το δυόσμο,το καρώτο ,όλα ψιλά κομμένα.
Τα ρίχνετε στην κατσαρόλα και νερό και τα βράζετε για λίγο ,ρίχνετε το ελαιόλαδο και προς το τέλος το αλάτι και τον πελτέ.
Τα σερβίρετε με φέτα και σαλάτα της προτίμησης σας.
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!









Η Νανά από το μπλόγκ http://nanas-gastromageies.blogspot.gr μου έδωσε ένα βραβειάκι .Την ευχαριστώ πολύ πολύ.Το μπλόγκ της είναι υπέροχο με πολλές και πρωτότυπες συνταγές όλες μαγειρεμένες με πολύ μεράκι και με πολλές γνώσεις.Με τιμά πολύ λοιπόν ένα άτομο που κατέχει καλά την τέχνη της μαγειρικής να μου δίνει βραβείο, το οποίο το χαρίζω με τη σειρά μου σε όποιον το θέλει.Νανά μου σε ευχαριστώ από βάθους καρδιάς και σου εύχομαι καλά μαγειρέματα αλλά και προσωπική ευτυχία.Σε φιλώ γλυκά.
Αυτό το όμορφο πιάτο της λοιπόν μου το δίνει σαν βραβείο,νάσαι καλά Νανά.

34 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Νέλη μου.Τα ρεβίθια αν και δεν τα μαγειρεύω διότι δεν τα τρώει ο άντρας μου,έτσι όπως τα βλέπω μπορεί και να τα δοκίμαζε εγώ ευχαρίστως θα τσάκιζα ένα πιάτο.
    Φιλιά καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ,εγώ δεν ξέρω να τα κάνω άσπρα ,ετσι τα έφτιαχνε η μητέρα μου πάντα αλλά και άσπρα με λεμόνι θα ειναι νόστιμα,εγω θα δοκιμάσω να τα φτιάξω άσπρα τώρα για να ξέρω πως είναι,φιλιά και απο μένα,καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσουν πολύ τα ρεβύθια καθώς και όλα τα όσπρια απλά εγώ τα κάνω με λεμόνι .Κούκλα μου να είσαι καλά και πολλά βραβεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και εσυ να είσαι καλά,θα τα φτιάξω κι εγω τώρα μια που όλες σας το λέτε θα είναι ωραία.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Νέλη μου ότι πρέπει για τις κρύες μέρες που έρχονται.
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Ελένη μου ,αυτό σκέφτηκα κι εγώ και είπα να μια καλή συνταγή Χειμωνιάτικη,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφο!
    Πολύ λαχταριστό και τα ρεβίθια είναι αγαπημένο πιάτο όλης της οικογένειας.
    Στο...κόκκινο δεν τα έχω δοκιμάσει...Ευκαιρία να τα φτιάξω με τη δική σου πρόταση!

    * Να πω ότι άλλο περίμενα να δω? :D
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα φτιάξεις και κόκινα φιλενάδα ,να τα δοκιμάσεις,αυτό που περιμένεις έρχεται οσονούπω χαχαχαχαχ εν αναμονη λοιπόν.Φιλάκια.

      Διαγραφή
  5. Αγαπημένο όσπριο τα ρεβιθάκια Νέλη μου!
    Και ο συνδυασμός τους με τόσα λαχανικά τα κάνει ακόμα πιο θρεπτικά!
    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια ωραία σούπα με πολλα όπως είπες λαχανικά και αρωματική αρκετα λόγω βασιλικού και δυόσμου.Φιλιά και απο μένα ,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  6. Μια άλλη εκδοχή από τη συνηθισμένη
    Θα το δοκιμάσω... για το βραβείο σου πολλά να γίνουν!!!!
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά θα τα φτιάξω άσπρα έστω και για μία φορα ,θα είναι σίγουρα νόστιμα αφου το λέτε όλες,σε ευχαριστω για τις ευχές γιαγια Αντιγόνη με το όμορφο όνομα,καληνύχτα και σε σένα.

      Διαγραφή
  7. Νέλη μου η σουπίτσα σου είναι καταπληκτική με τόσα λαχανικά που έβαλες σίγουρα έγινε νοστιμότατη!Και μείς τις πιο πολλές φορές τα τρώμε με σάλτσα στο σπίτι παρά με λεμόνι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να που βρήκα και μία να τα φτιάχνει με σάλτσα ,Ελένη μου εσύ τότε ξέρεις περίπου τη γεύση,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα φιλενάδα! Να ξερες πόσο μου αρέσουν τα ρεβύθια!!! Όποτε μαγειρεύω ρεβύθια μόνο εγώ και ο πατέρας μου τρώμε. Όλοι οι υπόλοιποι... ούτε να τα δουν. 'Οταν ξαναφτιάξω θα δοκιμάσω την δική σου συνταγή....να' χα ένα πιάτο τώρα! :)
    Αν και δεν τρώω μύδια το πιάτο της φίλης σου είναι υπέροχο!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και σε σένα φιλενάδα,και μένα είναι τα αγαπημένα μου απο τα όσπρια,αλλα τώρα θα τα φτιάξω και άσπρα να δω πως είνα στη γεύση,φτιάξτα και μ αυτη τη συνταγή μήπως και τα φάνεχαχαχαχ.Μακαρι να η΄σουν κοντά να σου έκανα το τραπέζι.Ναι συμφωνώ είναι πολυ ωραίο το πιάτο της Νανάς.Φιλιά πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου
    Όμορφη συνταγη
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,Φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  10. Nέλλη μου , την επόμενη φορά θα το μαγειρέψω όπως εσύ !
    Πάντα μου έλεγε ο σύζυγος ότι τα ρεβύθια τα τρώνε και
    αλλιώς ...Δεν τα πάω και πολύ καλά με τη μαγειρική
    γι αυτό και οι συνταγές σου μου αρέσουν !Απλά και εύκολα υλικά
    μαγειρεμένα με αγάπη !Μπράβο για το βραβείο σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία μου,να τα φτιάξεις να του κάνεις και τη χάρη χααχαχα,Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,ναι προσπαθώ να τα κάνω απλά τα πράγματα,σε ευχαριστω και για την επιβράβευση για το βραβείο μου ,φιλιά,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  11. Η συνταγή θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα απο τη μητέρα μου :)))) μπράβο για το βραβείο!! Πολυ καλημέρα εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφοκλή μου θα εκτιμηθεί λες ε?Σε ευχαριστω για τα καλά σου λόγια,καλό βράδυ εύχομαι εγω.

      Διαγραφή
  12. Χρυσούλα μου γεια σου! Τρέχω λιγάκι γι αυτο χάθηκα. Δεν έχω κάνει ποτέ τα ρεβύθια κοκκινιστά και σούπα, θα τα δοκιμάσω οπωσδήποτε, έτσι κ αλλιώς τα λατρέυω! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου και σένα Έρη μου,δεν πειράζει καταλαβαίνω,πως και δεν τα ξέρεις εσυ εκεί πανω εμείς τα φτιάχνουμε έτσι,ευκαιρία να τα δοκιμάσεις τώρα.

      Διαγραφή
  13. Πάντα έβλεπα ρεβύθια αλλά δεν ήξερα καμία συνταγή με αυτά, κ να μια καλή ιδέα να φτιάξω την συνταγούλα σου Neli!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα μου πολύ χαίρομαι που θα τη φτιάξεις ,πες μου μετά αν σας άρεσε ,φιλάκια πολά και απο μένα.

      Διαγραφή
  14. Ενας διαφορετικός τρόπος για να απολαύσουμε τα αγαπημένα ρεβίθια, που μου αρέσει πολύ!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Νέλλη μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εόναι πολυ νόστιμα και έτσι Ελενά μου,αν τα φτιάξεις θα μου πεις,Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λογια,φιλιά και από μένα.

      Διαγραφή
  15. Tά ρεβύθια σου Νέλη μου είναι φανταστκά!Πολύ ωραία συνταγή!Θά τήν δοκιμάσω,πάντα τά έφτιαχνα άσπρα μέ λεμόνι!Μού αρέση αυτή η εκδοχή!Καλό βράδυ!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ dimi μου,με λεμόνι κι εσύ ε?Δοκιμασε την τότε να δείς πως είναι και κόκινα,καλό βράδυ και σε σένα,φιλιά.

      Διαγραφή
  16. καλημερα..τα ρεβύθια μου αρέσουν πολύ..μου φαίνεται νοστιμότατο.ότι πρέπει για τις νηστείες μιας και σήμερα η πρώτη μέρα..Καλή Σαρακοστή..Συγχαρητήρια για το όμορφο και πρωτότυπο βραβείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δελφινάκι μου,ναι ωραίο νηστίσιμο πιάτο κα θρεπτικό,καλή Σαρακοστή να έχουμε όλοι μας,σε ευχαριστώ για τις ευχές για το βραβείο.

      Διαγραφή
  17. Τα ρεβύθια είναι από τα καλύτερά μου φαγητά!!!Δε μπορώ να καταλάβω τους ανθρώπους που λένε ότι δεν τους αρέσουν!Και πολύ εύκολο το μαγείρεμά τους!Μου έδωσες ιδέα για αύριο!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μενα μου αρέσουν πολύ τα ρεβύθια πιό πολύ από όλα τα όσπρια είναι πολύ εύκολο σε μαγείρεμα,χαίρομαι πολύ που σου έδωσα ιδέα για φαγητό,φιλάκια.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........