Τρίτη, 9 Οκτωβρίου 2012

Να σας πώ για.....

Θα θυμόσαστε βέβαια την ατίθαση καρπουζιά μου που σε μια της επίσκεψη στις φραουλιές τους άφησε δώρο ένα της καρπουζάκι.
 http://neli62.blogspot.gr/2012/08/blog-post_29.html
Ε λοιπόν αυτό το καρπούζι απασχόλησε ένα Καλοκαίρι μια ολόκληρη γειτονιά μιας και ήταν πάνω σε πεζοδρόμιο και κινούσε την προσοχή.
 Μεγάλωσε μέσα στη ζαρντινιέρα ,αφήνοντας μια μικρή γωνιά και για τις φραουλιές που το φιλοξενούσαν.
Και μετά απο πολλές πολλές γνώμες για το πότε πρέπει να κοπεί αποφάσισα μια μέρα να το κόψω μιας και είχα δει ότι τα φύλλα από την καρπουζιά άρχισαν να ξεραίνονται. 
 Και το πρόλαβα στο παραπέντε που λένε.Είχε ωριμάσει και μάλιστα λίγο παραπάνω από το κανονικό.Ακόμη λίγο και δε θα μπορούσαμε να το φάμε.
 Ήταν γλυκό και πολύ τραγανό.Από άρωμα πάλι άλλο πράγμα,τι να σας πω!!!!!!!!
 Το απολαύσαμε σε μια πολύ ωραία φρουτοσαλάτα.
 Σκέτο, μετά το φαγητό μας.
 Με φετούλα που μερικοί τρελαίνονται ,εγώ πάλι όχι και τόσο.
 Και έφτιαξα και το τουρσί της  Ζαμπίαςhttp://www.kitchenstori.es/2012/09/watermelon-rind-pickles.html. όπως είχαμε πει τότε που ξεκίνησε η όλη ιστορία,ήθελα να φτιάξω και γλυκό κουταλιού αλλά καθότι ψιλόφλουδο δεν θα μου πετύχαινε.
 Αλλά ένα ξεχωριστό καρπούζι θέλει και ξεχωριστή εμφάνιση.Και έτσι άνοιξαν κουτιά συρτάρια.επιστρατεύτηκαν υφάσματα.
 Κλωστές ,βελόνια..
 κουβαρίστρες και βελονάκια.
Φτιάχτηκε ένα ωραίο σκέπασμα για το καπάκι του βάζου και σας το παρουσιάζω.Τέλος καλό όλα καλά και για το καρπούζι και για μας.Του χρόνου λέω να φυτέψω εγώ καρπουζιά μιας και δε θα ξαναγίνει αυτό φαντάζομαι,αλλά κανείς ποτέ δεν ξέρει.....

41 σχόλια:

  1. Ξεχνιέται αυτή η καρπουζιά;;;; Πώς και πώς περιμέναμε τη συνέχεια. Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν. Την αξιοποίησες και κατάλληλα! Άντε και του χρόνου στ' αλήθεια να φυτέψεις πιο πολλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτη η θρυλική καρπουζιά τελικά τα κατάφερε και μας εντυπωσίασε όλους,του χρόνου λέω εγω να βάλω το χεράκι μου να έχουμε κι άλλες τετοιες καρπουζιές,σίγουρα,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  2. Kαλησπέρα Νέλη!Της φίλης μου χάλασαν τά καρπουζάκια!Ευτυχώς πού τό πρόλαβες!Πρέπει νά είναι ωραίο σάν τουρσί!Πολύ όμορφο καί τό πετσετάκι πού τό στόλισες!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δημητρα μου,ευτυχως το προλαβα και το δικό μου είχε παραγίνει,δεν ξερω ποσο ωραίο θα είναι σαν τουρσί, αλλά είναι πολυ αρωματικό,θα σας πω εν καιρω για τη γεύση,ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για το πετσετάκι,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  3. Neli μου, αυτό το καρπουζάκι, μας απασχόλησε και εμάς , όχι μόνο την γειτονιά!!!!!!!!Πω, πω!!!!!!!!!Ήταν τέλειο!!!!!!!Και χωρίς ορμόνες!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τελικά Εφη μου τα κατάφερε και επιβίωσε,πραγματικά τέλειο άλλη γευση,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  4. Αυτό μεγάλωσε και πολύ! Δεν περίμενα με τίποτα ότι θα γινόνταν τόσο μεγάλο. Την φρουτοσαλάτα θα ήθελα αυτή την στιγμή :)
    Δεν έχω φάει ποτέ καρπούζι σε τουρσί. Έχεις ξαναφτιάξει;
    Μπράβο για το πετσετάκι! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανείς δεν το πρίμενε Παρασκευή μου ,αφού κάθε μέρα μόλις ξυπνούσα πήγαινα και το κοίταζα χααχαα,καλά κανεις και τη θέλεις τη φρουτοσαλάτα ,ραντισμένη με το λικέρ πεπόνι ήταν φανταστική.Τουρσί και εγω δεν έχω φάει,θα το δοκιμάσουμε τώρα χάρη στη Ζαμπία μας.Οσο για το πετσετάκι νομίζω ότι πρέπει να αρχισω να ξαναπλέκω το ευχαρηστηθηκα πολυ.Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  5. Τελικά τα τόσα λόγια και σχόλια που συνόδευσαν το μεγάλωμα του καρπουζιού σας Νέλη μου, έπιασαν τόπο! Έγινε γλυκό και τραγανό για να σας ευχαριστήσει με τον τρόπο του.
    Ωραίο και το τουρσάκι της φίλης μας της Ζαμπίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκο Πηνελόπη μου ,με τις ευλογίες όλων έγινε αυτό το καρπούζι και ναι μας ευχαρηστησε με το παπραπάνω,όσο για το τουρσάκι απο αρωμα σκίζει φαντάζομαι θα έχει και τελεια γεύση.

      Διαγραφή
  6. Καρπούζι..τουρσί!!;
    τι καλά που ξέρεις πλέξιμο!όταν μου φώναζε η μαμά μου να μάθω εγω σφύριζα ανέμελα!!
    τώρα,που θέλω..δεν μπορώ!
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρπούζι ναι ,είχα φάει απο τη μαμα μου τα μικρά καρπουζάκια,τώρα καιρός να φάμε και ώριμο.Όσο για το πλέξιμο? εμένα με κυνηγουσε γιατί παντα της χαλουσα το πλεκτό ,οπου το άφηνε πηγαινα εγώ και προσπαθουσα να πλέξω,τό έχω άφησει λίγο πίσω αλλα ο Χειμώνας είναι μεγάλος θα ξανα πλέξω μου φαίνεται πάλι.Καλό μας βράδυ.

      Διαγραφή
  7. Τι έκπληξη!
    Αυτό το καρπούζι έχει γίνει το δεύτερο μυθικό φρούτο μετά τα "Μήλα των Εσπερίδων"! :):):)
    Απίστευτο πως κατάφερε να επιβιώσει, να θεριέψει και να σας χαρίσει τη γλύκα του και την αψάδα του στο τουρσί!
    Ελπίζω να σας άρεσε;

    Δεν το περίμενα. Είχα τις επιφυλάξεις μου ότι αυτό κάποια στιγμή θα έφτανε σε μέγεθος βρώσης! Και όμως με ξεγέλασε!
    Νέλη μου εσύ εκεί έχεις κήπο Παραδείσιο! Ό,τι και να φυτρώσει θα αναπτυχθεί τέλεια, με την τόση αγάπη που τον φροντίζεις!

    Η "κουζινοσιτορίες" μου και εγώ σε ευχαριστούμε, σε αγαπάμε και προπάντων σε εκτιμάμε βαθύτατα!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πρώτη που ενδιαφέρθηκε γι αυτο το καρπούζι ήσουν εσυ που περνούσες να μάθεις νέα του,έχεις λοιπόν βάλει και εσύ το χεράκι σου.Το τουρσί σου έχει απίστευτο άρωμα ,περιμένω με αγωνία να ωριμάσει λίγο ακόμη για να δοκιμάσω και τη γεύση του.Οσο για τα αισθηματα είναι αμοιβαία,νάσαι πάντα καλά και να προσέχεις τον εαυτό σου.

      Διαγραφή
  8. ...ξέχασα!
    Το σκεπασματάκι του βάζου είναι πανέμορφο και συνδυάζεται όμορφα με τα χρώματα του καρπουζιού!
    Χρυσοχέρα μου εσύ!

    Τη σοδειά του επόμενου χρόνου θα έρθω να τη απολαύσουμε μαζί. :)
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όταν καμμιά φορά παρατάμε το πληκτρολόγιο πλέκουμε χαχαχαχ μας έχει παρασύρει λίγο το νετ και η τεχνολογία αλλα που και που ξυπνάνε οι παλιές συνήθειες.

      Διαγραφή
    2. Και πούσαι,δίνεις υπόσχεση αυτή τη στιγμή ενωπιον όλων οτι θαρθεις για την σοδεια του επόμενου χρόνου ,μην ξεχνιόμαστε χαχαχαχα.φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  9. Μπράβο..έφτιαξες πάλι αριστουργήματα!
    Θαυματουργό το καρπουζάκι...!!
    Και μεγάλωσε και το απολαύσατε!
    Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαράκι μου για τα καλά σου λόγια,ναι είδες το καρπουζάκι μας? Τα κατάφερε μια χαρά,φιλια και απο μένα καλό μας βράδυ.

      Διαγραφή
  10. Τι τέλειο κ μεγάλο το καρπουζάκι σας!!! Άλλο πράγμα το σπιτικό εε..?? όταν πηγαίνω στο εξοχικό των γονιών μου πραγματικά δεν μπορώ να χορτάσω τα φρούτα κ λαχανικά η μυρωδιά η γέυση τι να πω καμία σχέση με αυτά που τρώμε από λαικές κ σούπερ μάρκετ!!! Με καρπούζι δεν έχω φάει ποτέ τουρσί πώς είναι?
    ΑΑΑΑ..... κ τέλειο το σκέπασμα απλά υπέροχο!!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα μου με τίποτε δε συγκρίνεται η γεύση και το άρωμα των φρέσκων φρούτων ,έχουν άλλο αρωμα και γεύση,το τουρσί και εγώ τωρα θα το δοκιμάσω,ωραίο αρωμα έχει πάντως,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λογια για το πετσετάκι,φιλια πολλά.

      Διαγραφή
  11. καρπουζι τουρσι δεν εχω φαει ποτε. αλλα το ερχομενο καλοκαιρι δεν θα μου γλυτωσει. νελη μου αν ξερεις ποσο σε ζηλευω που εχεις δικα σου φρουτα!!!!
    καλο βραδυ
    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το δοκιμάσω κι εγω Ειρήνη μου για πρώτη φορά,ναι είναι καταπληκτικό να έχεις τα φρούτα φρέσκα και αρωματικά και χωρίς φάρμακα,καλό μας βράδυ,φιλιά.

      Διαγραφή
  12. καλησπερα
    το φρούτο καρπούζι μου αρεσει πολυ , ειναι αγαπημενο μου
    εμεις το τρωμε μαζι με χαλλουμι και ειναι πολυ ωραιο
    μου αρεσει και το γλυκο κουταλιου καρπουζι
    το πετσετακι επισης μου αρεσε
    καλο βρδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο φρούτο είναι το καρπούζι ,έχεις δίκιο και το γλυκό κουταλιού μου αρέσει πολύ,το πετσετάκι έγινε όμορφο ναι,φιλιά.

      Διαγραφή
  13. Καρπούζι τουρσί???Αυτό δεν το ήξερα...περιμένω να μας πεις για την γεύση!!!Το πετσετάκι ονειρεμένο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω στο μπλόγκ της Ζαμπίας το είδα και επειδή είναι ασυνίθιστη γεύση το έκανα ,ναι θα σου πω,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ως προς το πετσετάκι.

      Διαγραφή
  14. Μου αρέσει που συνδυάζεις γεύση με εμφάνιση!Τέχνη με μαγειρική!Πρέπει να είναι πολύ ωραίο το τουρσί!Ανά πάσα στιγμή τρως λίγο και θυμάσαι το καλοκαιράκι!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και η μαγειρική θεωρώ πως είναι τέχνη,πάντως εχει ωραίο αρωμα αυτό το τουρσι,θα δουμε για τη γεύση που πιστευω θα είναι πολύ ωραια,φιλάκια πολλά και απο μένα

      Διαγραφή
  15. Το καρπουζάκι σας φαίνεται καταπληκτικό!Το ίδιο και το πετσετάκι σου!Καρπούζι τουρσί δεν έχω δοκιμάσει μα είμαι σίγουρη οτι θα είναι τέλειο!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν πολύ νόστιμο Σπυριδούλα μου ,τώρα μένει να δούμε τι γεύση θάχει το τουρσί,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λογια για το πετσετάκι.Φιλάκια ,καλό μεσημέρι.

      Διαγραφή
  16. δεν έχω φάει καρπούζι τουρσί-)))καλό φαίνεται!!!Και το καρπούζι σου,τι ιστορία.....και τι μεγάλο που έγινε!!!Τέλεις φώτογραφίες....
    εγώ δεν είχα τύχη φέτος ούτε με καρπούζια,ούτε με πεπόνια,φταίει το κλίμα μάλλον.
    πολλά καρπουζοφιλιάαααααααααα-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ναί μετά απο μιά ολόκληρη ιστορία,τελικά είχαμε αυτο το τέλος, καρπούζι τουρσί ούτε και εγώ έχω φάει,θα δούμε μόλις γίνει.Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τις φωτογραφίες μου.Αν είσαι κάπου που κάνει κρύο δε θα έχει τέτοια φρούτα ναι.ααχαχαα ωραια τα καρπουζοφιλιά,ανταποδίδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο στο καρπουζάκι που μπόρεσε να επιβιώσει!Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ καρπούζι τουρσί αλλά είμαι σίγουρη πως είναι καταπληκτικό!Όσο για το πετσετάκι που έφτιαξες πραγματικά πανέμορφο!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί το θρυλικό καρπούζι,επιβίωσε και μάλιστα έγινε και μεγάλο,και εγώ τώρα θα δοκιμάσω το τουρσί,σε ευχαριστώ για το πετσετάκι,φιλιά πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  19. Καρπούζι σε ζαρντινιέρα, απίστευτο !
    Και του χρόνου λοιπόν,
    το πετσετάκι κουκλίστικο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ,απο τα ωραία και απίστευτα όντως,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λογια για το πετσετάκι,φιλιά.

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφη η ιστορία του καρπουζιού σου, Νέλη! Κλεισμένη μέσα στο πιο εντυπωσιακό βαζάκι, για να μας θυμίζει με νοσταλγία το καλοκαιράκι!!! Το καρπούζι είναι το αγαπημένο, καλοκαιρινό μου φρούτο!!!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,ναι ,μετά απο πολλές περιπέτειες έφθασε σε αίσιο τέλος,για αυτό είπα να το στολίσω λίγο,σε πολλούς αρέσει το καρπούζι σαν φρούτο,και ναί Καλοκαίρι και καρπούζι πάνε μαζι,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  21. Νέλη, ωραίες λιχουδιές έφτιαξες με το καρπούζι που μεγάλωσε στην ζαρντινιέρα. Και στόλισες ωραία το βάζο αξιοποιώντας το ύφασμα με δαντελένια μπορντούρα. Φέτος το καλοκαίρι, είχα βάλει πεπόνια στις γλάστρες μου. Μπορεί να μην γίνονται τόσο μεγάλα όσο του εμπορίου, είναι όμως νοστιμότατα!! Και του χρόνου να ξαναφτιάξεις καλούδια με τα δικά σου καρπουζάκια!!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κατα λάθος καρπούζι τελικα μας αποζημείωσε απο τα ανελπιστα και ευχαριστα,ναι οτι ειναι δικο σου το φροντιζεις και δεν εχει και φαρμακα οπως του εμποριου ,σ ευχαριστω για την ευχη.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........