Σάββατο, 6 Οκτωβρίου 2012

Χοιρινό πρασοσέλινο

 700 γραμμάρια κρέας χοιρινό,καλύτερα να έχει λίγο παχάκι,7 πράσα,1 σέλινο με ρίζα,1 κρεμμύδι,1 καρώτο,2 λεμόνια,μαϊντανό,αλάτι ,πιπέρι, κόλιανδρο,1 ποτηράκι κρασιού λάδι,ένα ποτηράκι κρασιού κρασί άσπρο,νερό ,μια κουταλιά της σούπας γεμάτη αλεύρι.
 Πλένετε το κρέας και το βάζετε σε μια κατσαρόλα.
 Βάζετε το αλάτι ,το πιπέρι ,το κρεμμύδι και το κόλιανδρο.Το αφήνετε να κοκκινίσει από όλες τις πλευρές.
 Καθαρίζετε τα πράσα και τα κόβετε μεγαλούτσικα κομμάτια.Καθαρίζετε τη ρίζα από το σέλινο και αφού το πλύνετε κόβετε τη ρίζα σε φετάκια και τα φύλλα όχι πολύ ψιλοκομμένα.Κόβετε και το μαϊντανό, και το καρώτο και αυτό σε φετάκια.
 Όταν κοκκινίσει το κρέας  και μαραθεί καλά το κρεμμύδι,το σβήνετε με το κρασί,και αφου πάρει μια δυό βράσεις
 ρίχνετε νερό όσο να σκεπαστεί το κρέας.Το βράζετε μέχρι να σωθεί το νερό, δοκιμάζετε με το πιρούνι αν δεν έχει μαλακώσει το κρέας συμπληρώνετε ακόμη λίγο νεράκι.
Ρίχνετε μέσα τα λαχανικά και το χυμό από τα δύο λεμόνια.Αφού πάρουν έτσι μια δύο βράσεις ρίχνετε νερό μέχρι να σκεπαστούν τα λαχανικά.Δεν ανακατεύετε την κατσαρόλα με κουτάλι,απλά την κουνάτε για να μη διαλυθούν τα πράσα.Βράζετε το φαγητό για μισή περίπου ώρα να μαλακώσει το καρώτο και η ρίζα του σέλινου.Η φωτιά καλύτερα να μην είναι πολύ δυνατή.Μόλις είναι έτοιμο το φαγητό βγάζετε το ζουμί και αφού το βάλετε στο μπλεντεράκι το χτυπάτε για λίγο με το αλεύρι και το ξαναρίχνετε στο φαγητό.

Το φαγητό αυτό κανονικά θέλει αβγολέμονο ,αλλά εμένα δε μου πολύ αρέσει και για αυτό το κάνω έτσι.Το συνοδεύετε με κρασί άσπρο και φέτα.
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!!

50 σχόλια:

  1. Τέλειο!!!!Από τα φαγητά που αγαπάω πολύ!!!!
    Είναι πεντανόστιμο!!!!φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα τα πράσα δε μου αρέσουν μαγειρεμένα αλλά είναι το αγαπημένο του συζυγου,βάζω λίγο παραπάνω σέλινο και σώζεται η κατάσταση χααχαχαχα,σε ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια Ελπίδα μου,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
    2. ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΟ ΦΑΓΗΤΟ ΤΟ ΤΡΩΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΓΩ ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΝΤΟΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞ ΙΣΟΥ ΝΟΣΤΙΜΟ

      Διαγραφή
    3. Δεν το έχω φτιάξει ποτέ με ντομάτα ,θα το δοκιμάω όμως για την εμπειρία της γεύσης,καλή Κυριακή να έχεις.

      Διαγραφή
  2. καλημέρα και καλή Κυριακή
    χμμ ενδιαφέρον μου ακούγεται και νοστιμούλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου ,ναί είναι ένα νόστιμο πιάτο δοκίμασε το αύριο που είναι Κυριακή.Φιλιά.

      Διαγραφή
  3. Νελλη πεντανοστιμο παραδοσιακο μαμαδιστικο φαγητο να γλυφεις τα δαχτυλα σου...γεια στα χερια σου.
    Καλη Κυριακη να εχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη Κυραική Γωγώ μου ,ναί είναι ωραίο για Κυριακατικο φαγάκι,σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  4. Φαίνεται εύκολο και πεντανόστιμο !
    Το μαγειρεύω με ντομάτα και όχι με λεμόνι !
    Θα το δοκιμάσω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και νόστιμο ,και πολύ εύκολο ,δοκίμασε το με λεμόνι θα σου αρέσει σίγουρα,καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Νέλλη μου,τέλειο το φαγητό σου απ΄τα αγαπημένα μας.Του άντρα μου του αρέσει με άγρια χόρτα αλλά εγώ βάζω και πράσο μαζί το γλυκαίνει περισσότερο.Να είσαι καλά καλή Κυριακή φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι Ροδάνθη μου,και του δικού συζυγου του αρέσει πολύ, με άγρια χόρτα θα είναι πολύ νόστιμο,καλη Κυρακή να έχουμε,φιλιά.

      Διαγραφή
  6. τέλειο!!τρελαίνομαι γι αυτό το φαγητό!!!κι εμενα δεν μου τοσοαρέσει το αβγολεμονο,οπότε μου εδειξες πολύ ωραιο τροπο!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε πολύ η λέξη τοσοαρέσει,τέλεια τη βρηκα,λοιπόν αν δε θες το αυγολέμονο είναι πολυ καλή εκδοχή αυτή ,εγω την κάνω σε ότι μπορώ να το αποφύγω.Καλό μεσημέρι.

      Διαγραφή
  7. ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ..ΝΟΣΤΙΜΟ ΤΟ ΦΑΓΑΚΙ ΣΟΥ ΝΕΛΛΗ ΜΟΥ!!!!!ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ!!!!ΤΕΛΕΙΟ!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Κυριακή Μαρία,ναί είναι ωραίο για Κυριακή νομίζω.Να περνάς κι εσύ όμορφα,φιλιά.

      Διαγραφή
  8. Εχω να φτιάξω αυτό το φαγητό απο τα Χριστούγεννα!!
    Τέλειο κυριακάτικο γεύμα,το προτιμω με σέλινο μόνο και μπόλικο λεμονάκι:):)
    Καλή μας όρεξη!!!
    Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μας όρεξη,χαχαχχα είδες που στο θύμισα?Και μένα μου αρέσει πιό πολύ το σέλινο απο το πράσο γι αυτό βαζω λίγο παραπανω,φιλάκια.

      Διαγραφή
  9. Πολύ νόστιμο κ εύκολο φαίνεται κ αυτό!!!! Μου αρέσουν όλα τα υλικά εγώ ίσως να έβαζα κ λίγη πατάτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και εύκολο και νόστιμο ,και η εκδοχή με πατάτα μέσα και μένα μου ακούγεται ωραία γιατι τρελαινομαι για τις πατάτες,φιλάκια.

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Νέλη!Πολύ ωραία η συνταγή σου!Μού αρέση πού έβαλες καί τό πράσο!Καλή Κυριακή!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι Δημητρα μου,σε ευχαριστώ πολυ,καλη Κυριακή να έχουμε,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  11. καλημερα νελη
    ωραιο φαγητο, μου αρεσει πολυ, αλλα με πρασα δεν το εφιαξα ποτε. αλλα καθε χρονο τουλαχιστον μια φορα το φιαχνω και μαλλον θα το δοκιμασω ετσι.

    καλο απογευμα
    φιλακια
    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι Ειρήνη μου,εγω πάντα έτσι φτιάχνω αν και το πρασο μου αρέσει πιο πολύ ωμό,δοκιμασέ το και έτσι ,καλό υπόλοιπο Κυριακης ,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  12. Πεθαίνω για αυτό το φαγητό!!!!!!!!!!!!
    Καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά μάλλον αρέσει σε πολλούς αυτό το φαγητό,καλη εβδομάδα και φιλια πολλά.

      Διαγραφή
  13. Το έχω φάει και είναι καταπληκτικό!Τελικά αλήθεια λένε πως η μαγειρική δεν τελειώνει ποτέ!Καλό απόγευμα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μαγειρική Πινελίτσα μου δεν τελειώνει γιατί ο καθένας απο μας προσθέτει τη δική του πινελιά και εκδοχή,νάμαστε όλοι καλά να της δίνουμε ο καθένας κάτι απο μας,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  14. Υπέροχη η εκδοχή σου Χρυσούλα μου, είναι πολύς κόσμος που δεν τρώει το αυγολέμονο. Τέλεια λύση! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και έγώ τη βρήκα καλή και νόστιμη αυτή τη λύση και την εφαρμόζω όπου μπορώ και δεν υστερεί και σε νοστιμιά,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  15. τέλειο χειμωνιάτικο φαγητό!!!!Και πάντα με πάρα πολύ όμορφη παρουσίαση-)))
    πολλά φιλιά(συμπτωματικά έβαλα το ίδιο φόντο με σένα)....πειράζει?-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι λίγο Χειμωνιάτικο χαχαχα εμ Οκτωμβρης και ο καιρός έχει Άνοιξη.Και γιατί να πειράξει το ίδιο φόντο? Μια χαρά είναι και τα δύο ,εξαλλου φόντο είναι το αλλάζουμε όποτε θέλουμε και ανάλογα με τη διαθεση μας,μην αγχώνεσαι ,πολλα φιλιά και απο μένα.Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια σχεικά με την παρουσίαση του φαγητού ,νάσαι καλά.

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Νέλη! Ωραία παραλλαγή το πράσο μου αρέσει πολύ! Επίσης το να το χτυπήσω στο μουλτι με αλεύρι, θα το δοκιμάσω σίγουρα!! Καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ιρμα,ναι έτσι δε χρειάζεται να το χτυπάς πολύ ώρα και δεν αφήνει σβόλους καθόλου,καλή εβδομάδα να έχουμε όλοι μας.

      Διαγραφή
  17. Νελάκι μου εμένα με αυγολέμονο μου αρέσει αυτό το φαγάκι, αλλά αν νομίζεις ότι θα περιφρονήσω το δικό σου, έχασες!
    Το πρασοσέλινο συνδυάζει τόσο νόστιμες γεύσεις, που το τρώω με κλειστά μάτια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ναι δοκιμάσε το αν θες και έτσι εμενα μου αρεσει καντο και πες μου,αφου σου αρέσει πολυ το πρασοσέλινο θα το φας και έτσι ,φιλια πολλα καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα φίλη μου!!
    Μμμμ από τα αγαπημένα μου και βρήκα κοινό μαζί σου στην γεύση!
    Δεν το θέλω και εγώ αυγοκομμένο.
    Στην συνταγή τα έβαζα όλα που λες, εκτός από το κρασί και το κολίανδρο. ΔΕν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ κολίανδρο. Δεν έχω ιδέα τι γεύση δίνει.
    Καλή εβδομάδα! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα φιλενάδα μου,να που έχουμε το ίδιο γουστο αυτή τη φορά,ο κόλιανδρος είναι ένα πολύ ωραίο μπαχαρικό και πάει πολυ καλα με το χοιρινό κρέας,εγω το βάζω και στην τηγανιά έχει πολύ ωραία μυρωδια,και σε συνδιασμό με το κρασί γίνεται το κρέας πιό νόστιμο,καλη μας εβδομάδα ,φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ωραίο, παραδοσιακό, χειμωνιάτικο φαγητο, το χοιρινό πρασσοσέλινο, Νέλη. Από τα αγαπημένα γιορτινά φαγητά (Χριστούγεννα-Πρωτοχρονιά), της οικογένειας. Εμείς το θέλουμε αυγοκομμένο, για πιο δεμένη σάλτσα. Και με το αλευράκι όμως μια χαρά έδεσε, λύση για όσους δεν θέλουν την γεύση του αυγού στο φαγητό.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι καθαρά Χειμωνιάτικο φαγητό,ναι και με αλεύρι μια χαρά δένει και είναι πολυ καλή λύση,για μας που δε μας αρέσει ,εγω μόνο σε σούπες το βάζω το αυγολέμονο και οχι παντα σε όλες.Καλή μας εβδομάδα.

      Διαγραφή
  22. Neli μου απο τα αγαπημένα μου φαγητά και με αυγολέμονο και χωρίς. Απόλυτα γευστικό και θρεπτικό!Θα το δοκιμάσω με κόλιανδρο την επόμενη φορά, ωραία ιδέα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά ανακάλυψα ότι σε πολυ κόσμο αρέσει αυτό το φαγητό,εγω βάζω κόλιανδρο και όταν κάνω το χοιρινό σε τηγάνι ,αφήνει ωραίο αρωμα και γεύση στο κρέας,φιλιά πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  23. ...κι αφού είχα γράψει ένα σωρό κοσμητικά επίθετα γι αυτό το περιποιημένο πιάτο σου (το οποίο θα φτιάξω), πάνω που πατάω "δημοσίευση", κόβεται η σύνδεση...
    Απ΄ότι βλέπω δεν το πήρε το σχόλιο.

    Φιλιά κουρασμένα, όμως, σου στέλνω!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει φιλενάδα μου ,μονο που μου στέλνεις φιλιά έστω και κουρασμένα μου φτάνει,να μου προσέχεις τη Ζαμπία,φιλάκια και απο μένα πολλά πολλά.

      Διαγραφή
  24. Καλημερα!Το πιο αγαπημενο μου φαι απο μικρο παιδι με αυγολεμονο η οχι!!!Εγω το κανω και με baking powder,δενω τη σαλτσα και με μπολικο λεμονι και γινεται παντα ωραιο.Neli,δεν σε ξεχασα,απλως τις αναρτησεις μου τις κανει η κορη μου και δεν εχει πολυ χρονο ν'ασχοληθει.Θα το παρω το βραβειακι και σ'ευχαριστω που με θυμηθηκες.Καλο μηνα,φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρακι ,ωραία και αυτη η εκδοχη με το μπαίκιν παουντερ,δεν πειράζει καλή μου,νασαι καλά και να χαρείς και το βραβειάκι σου, να χαιρεσαι και την κορούλα σου,καλό μας μήνα,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  25. Τελειο φαγητό!! Αντε απο σημερα ν αρχισουν και τα κρυα να το κανουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι επιτελους κρύο,εμεις το φάγαμε και με ζέστη ,μια χαρά ηταν χαχαχαχχα ,καλημερούδια σου,φιλιά.

      Διαγραφή
  26. Φαίνεται τέλειο!!!θα το δοκιμάσω σύντομα!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλό απόγευμα Σπυριδούλα μου ,φτιάξτο και πες μου ,φιλάκια πολλά και απο μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........