Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2012

Βραβείο και παιχνίδι ερωτήσεων

Ένα βραβειάκι δέχτηκα σήμερα  από τη Φωτεινή με το υπέροχο μπλόγκ
και τις πανέμορφες δημιουργίες.http://littletreasureshandmade.blogspot.grΤο βραβείο αυτό πρέπει να το πάρουν
μπλόγκς που΄χουν κάτω από 200 μέλη, και να ειδοποιηθούν κιόλας.
Φωτεινή σε ευχαριστώ πολύ πολύ και για τη σκέψη να μου το δωσεις και
για τα πολύ καλά σου λόγια.Εγώ ήδη το έχω δώσει σε άλλα μπλόγκς,αλλά μπορούν να το πάρουν και όσα έχουν κάτω από διακόσια μέλη και δεν το έχουν.


Η Πινελιά με το πολύ όμορφο μπλόγκ και τις απίθανες δημιουργίες τηςhttp://pineliapin.blogspot.gr/ μου ζήτησε να παίξω ένα παιχνιδάκι με τον Pingu,γιατί όχι αφού θέλει να ρωτήσει κάποια πράγματα εγώ θα του απαντήσω . Θέλει λοιπόν να μάθει 4 πράγματα
που θα ήθελα να είχα αλλάξει από το παρελθόν και 4 πράγματα που ονειρεύομαι για το μέλλον μου. Λοιπόν Pingu ,άκου.....

ΠΑΡΕΛΘΟΝ
1)Θα ήθελα να διέγραφα κάποιες ημερομηνίες που μου άλλαξαν τη ζωή.
2)Θα ήθελα να  μην είχα στεναχωρηθεί για πράγματα που εκ των υστέρων είδα ότι ήταν ανούσια.
3)Αν μπορούσα θα ήθελα να γυρίσω το χρόνο πίσω στα παιδικά μου χρόνια στο χωριό.
4)Θα ήθελα να κάνω πολλά περισσότερα στη ζωή μου από αυτά που έχω κάνει.

ΜΕΛΛΟΝ
1)Να είμαι υγιής.
2)Να έχω δίπλα μου αγαπημένα μου πρόσωπα,την οικογένεια μου.
3)Να μη χάσω μερικούς πολύ καλούς φίλους.
4)Να μπορέσω να πάω ένα ταξίδι που ονειρεύομαι εδώ και χρόνια.

Αυτά είναι αυτά που θα άλλαζα Pingu και αυτά που θέλω για το μέλλον μου.
Καλό σας βράδυ φιλαράκια μου.

18 σχόλια:

  1. Μπράβο για το βραβείο!!!! :) Η αλήθεια είναι πως τα ανούσια δε τα παίρνουμε νωρίς χαμπάρι :))) Εύχομαι όλα όσα θες για το μέλλον έτσι να γίνουν!! Καλό βράδυ!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σοφοκλή ,ναι είναι η αλήθεια οτι πάντα τα παίρνουμε χαμπάρι αργά τα ανούσια,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητηρια γιά τό βραβείο Νέλη μου!Μού άρεσαν οι απαντήσεις σου!Σού εύχομαι τά καλύτερα φίλη μου!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δημητρα μου,μακαρι να είναι καλά για όλους ολα απο εδώ και μπρός,φιλάκια.

      Διαγραφή
  3. καλή μου Νέλη συγχαρητήρια για το βραβείο
    σου εύχομαι να πραγματοποιηθούν τα 4 μελλοντικά σου
    καλό βραδάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δελφινακι μου,μακαρι για όλους μας να πραγματοποιούνται οι προσδοκίες και τα όνειρα τους,καλημερα σου.

      Διαγραφή
  4. Το παρελθόν δυστυχώς δεν μπορούμε να το αλλάξουμε Νέλλη μου!
    Για το μέλλον όμως, σου εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλα τα όνειρά σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς Ελενα έχεις δίκιο ,δεν γίνεται να αλλάξουμε τίποτε απο το παρελθόν,μακάρι όμως το μέλλον να είναι όσο γίνεται πιό κοντά στις προσδοκίες του καθενός μας,φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για τα βραβεία και σου εύχομαι να πραγματοποιηθούν αυτά που επιθυμείς για το μέλλον.
    Καληνύχτα! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Παρασκευή μου ,μακάρι να είναι καλά όλα για όλους μας ,φιλιά,καλημέρα.

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι!Οι απαντήσεις πολύ ωραίες, σου εύχομαι υγεία και να κάνεις πολλά και όμορφα ταξίδια με την οικογένεια σου και τους καλούς σου φίλους !Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Πινελιά μου και για σένα εύχομαι να πραγματοποιηθούν όσα ευχήθηκες για το μέλλον σου ,φιλάκια.

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!Για το παρελθόν δε μπορούμε να κάνουμε κάτι αλλά για το μέλλον εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλες σου οι επιθυμίες!!!
    Φιλιά πολλά!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχως Ελένη μου ,μακάρι να γινόταν να αλλάξει κάτι εύχομαι το μέλλον να είναι για όλους μας πιο όμορφο και να φέρει στον καθένα ότι θέλει,φιλια και απο μένα και ένα όμορφο Σαββατο κύριακο.

      Διαγραφή
  8. Νέλη, το παρελθόν είναι αυτό που είναι. Αν βλέπουμε το ποτήρι μισογεμάτο αντί για μισοάδειο, ίσως να έχουμε ένα καλύτερο μέλλον. Σου εύχομαι, να είσαι υγιής, να έχεις πάντα γύρω σου τους ανθρώπους που αγαπάς, τους καλούς σου φίλους, να κάνεις τα ταξείδια που ονειρεύεσαι, αλλά και ότι άλλο ονειρευτείς ακόμα, να γίνει πραγματικότητα.
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φυσικα Ειρήνη μου ,δε γίνεται τίποτε με το παρελθόν,αλλά αν γίνουν όλα αυτα που μου εύχεσαι το μελλον μου θα είναι τέλειο, το ποτήρι σίγουρα θα είναι όχι μισογεμάτο αλλα εντελώς γεμάτο,σε ευχαριστώ πολύ καλο μας βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς σε βρήκα, Νέλη! Συγχαρητήρια για το πολύ όμορφο βραβείο σου! Το blog σου είναι καλοφτιαγμένο, γεμάτο υπέροχες συνταγές, εικόνες, γεύσεις κι αρώματα, που ανοίγουν την όρεξη!!!
    Πολύ χρήσιμα όλα όσα μας παρουσιάζεις!

    Σου εύχομαι να είσαι πάντα αισιόδοξη, χαρούμενη κι ευτυχισμένη, κοντά σε ανθρώπους που σε νοιάζονται πραγματικά και σε αγαπούν! Καλή συνέχεια στο χαρούμενο και χρήσιμο για όλους ιστολόγιό σου!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα πάρα πολύ που βρεθήκαμε,σε ευχαριστώ απο καρδιάς γιά όσα καλά μου ευχήθηκες και για όλα τα καλά που είπες για το μπλόγκ μου,θα χαρώ πολύ να συνεχίσουμε να τα λέμε.Καλό απόγευμα.Και πάλι ευχαριστώ.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........