Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2012

Ρυζότο με κιμά

 3 μεγάλα φρέσκα μανιτάρια ,1 καρότο ,1 κολοκυθάκι,μισό ματσάκι άνηθο,1 φλυτζανάκι καλαμπόκι,1 κούπα ρύζι κίτρινο,αλάτι ,πιπέρι μαύρο,κιμά 300 γραμμάρια,ένα κρεμμύδι,1 ποτήρι κρασιού ελαιόλαδο.1 κουταλιά σούπας πελτέ ντομάτας, νερό.
(αν σας έχει περισσέψει κιμάς από μακαρόνια με κιμά που είχατε φτιάξει άλλη φορά βάλτε αυτόν εγώ τέτοιο χρησιμοποίησα γι αυτό το πιάτο).
 Κόβετε το κρεμμύδι και το βάζετε σε ένα τηγάνι να μαραθεί,ρίχνετε τον κιμά το αλάτι το πιπέρι το λάδι και το αφήνετε να τσιγαριστεί καλα.Ρίχνετε λίγο νερο και τον πελτε ντομάτας και το αφήνετε να βράσει όσο να φυγουν όλα τα υγρά του.
Καθαρίζετε τα μανιτάρια από τη φλούδα τους και κόβετε και το κοτσάνι σχεδόν όλο.Καθαρίζετε το καρότο, το κολοκυθάκι.
 Τα κόβετε όλα σε κομμάτια και τον άνηθο ψιλοκομμένο,τα ανακατεύετε όλα μαζί και ρίχνετε και το καλαμπόκι.
 Στον κιμά βάζετε 3 κουταλιές κέτσαπ και τον ανακατεύετε.
Βάζετε πρώτα τα λαχανικά να μαραθούν και αφού μισοψηθούν ρίχνετε τον κιμά και τα τσιγαρίζετε λίγο ακόμη όλα μαζί.
Ρίχνετε και το ρύζι και αφου τα ανακατεύετε μερικές φορές ρίχνετε το νερό όσο να σκεπαστούν τα υλικά σας.Βράζετε για μισή περίπου ώρα και το αφήνετε σκεπασμένο στην κατσαρόλα για λίγο να τραβήξει το ρύζι όλα τα υγρά.
Το σερβίρετε με κεφαλοτύρι τριμμένο.
Επίσης αυτό το ρύζι μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για γέμιση σε γεμιστό κοτόπουλο η στη γαλοπούλα των Χριστουγέννων.
Το ρύζι φαίνεται λίγο σκούρο γιατί εχει πάρει χρώμα απο τα μανιτάρια,αν βάλετε κονσέρβα θα είναι πιό άσπρο στο πιάτο,αλλά και φρέσκα να βάλετε τα τσιγαρίζετε μόνα τους και τα ρίχνετε στο τέλος,μόνο για το χρώμα το κάνετε αυτό ,αλλιώς η νοστιμιά είναι ίδια.
                                                         ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

30 σχόλια:

  1. καλησπέρα..ευχαριστώ για την ωραία συνταγή, το ωραίο φαγητό..να είστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δελφινάκι μου και εσύ να είσαι καλά ,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  2. Μμμμ ωραίο και εύκολο, έχει τύχει να περισσέψει αρκετές φορές κιμάς απο μακαρόνια και το βάζω στην κατάψυξη για επόμενη χρήση,τώρα μου έδωσες ωραία ιδέα Νέλη μου θα το φτιάξω με την πρώτη ευκαιρία.Να είσαι καλά καλό βράδυ,φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί είναι και ωραίο και εύκολο σωστά,εγω αν περισσέψει κιμάς φτιάχνω πάντα γεμιστές πιπεριές μετά.Καλό βράδυ Ροδάνθη.

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Νέλη μου!Μού αρέση πολύ η συνταγή σου!Πολύ όμορφη καί η πρόταση νά βάλουμε κιμά!Φτίαχνω ριζότο μέ λαχανικά!Θά τήν δοκιμάσω!Καλή εβδομάδα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα dimi μου,ειναι εύκολο και νόστιμο πιάτο,το ρυζότο λαχανικών και μένα μου αρεσει πολύ,καλό βράδυ και φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  4. φαινεται πολυ νοστιμο το ρυζι με κιμα. δεν το εχω δοκιμασει αλλα νομιζω αξιζει.
    φιλια και καλο βραδυ.

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ειρήνη μου,δοκιμασέ το είναι πολυ ωραίος συνδιασμός ,σύμφωνα βέβαια με τις δικές μου γευστικές προτιμήσεις,φιλιά και απο μένα και καλό μας βράδυ.

      Διαγραφή
  5. Τέλεια συνταγή!!!! Μου αρέσουν πολύ τα φρέσκα μανιτάρια κ με το κύμα ακόμα περισσότερο!!!Μπράβο Neli πολύ νόστιμο φαίνεται!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Ελενα μου,και μένα μου αρέσουν αυτές οι γεύσεις πολύ,φιλιά και καλο μας βράδυ.

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα φιλενάδα!! Μια συνταγή αποκλειστικά για μένα που δεν τρώω ζυμαρικά. Αν και είχα μπριζόλες σήμερα δεν σου κρύβω πως λαχταράω αυτό το πιάτο με χίλια αυτή την στιγμή. Μιας και αύριο το μενού έχει όσπρια την Πέμπτη δεν μου την γλιτώνει με τίποτα. Αύριο θα φτιάξω τα σοκολατάκια σου. Τα ονειρεύομαι τόσες μέρες :) Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φιλενάδα μου,χαίρομαι που σου αρέσει η συνταγή μου ,να τη φτιάξεις και να μου πείς αν και αυτή ήταν τελικά κοντα στις γευστικές σου προτιμήσεις.Θα περιμένω,και για τα σοκολατάκια θελω εντυπώσεις,πολύ γλυκό και όμορφο βράδυ εύχομαι και εγώ σε σένα ,φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία πρόταση Νέλη μου!Ρύζι, κιμάς και λαχανικά συνδυασμένα υπέροχα, τι άλλο να ζητήσουμε!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλα σου λογια Ελένη μου,οντως συνδιάζει πολλά υλικά,και εχει καλο αποτέλεσμα,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  8. Πολύ μου άρεσε και έτσι αλλά και ως γέμιση...Μάλλον το δεύτερο θα δοκιμάσω πρώτα μιας και με φιλέψαν μια ...τεράστια χωριάτικη κότα κι έχω και καλεσμένους για το Σαββατοκύριακο!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με χωριάτικη κότα Ασπα θα γίνει πολυ ωραίο αλλα και σκετο είναι νόστιμο καλα να περάσεις με τους καλεσμένους σου καλή σας όρεξη να το απολαύσετε,φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  9. πολύ ωραία διαφορετική συνταγή Χρυσούλα μου θα την δοκιμάσω! φιλάκια πολλά, ελπίζω να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ερη μου,οταν τη δοκιμάσεις να μου πεις τις εντυπώσεις σου,φιλάκια και απο μένα,καλά είμαι σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  10. nice recipe..rice! my favorite..have a nice day, hugs!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ωραια μαγειρεψες παλι neli μου νοστιμο πρεπει να ειναι το ρυζοτο σου το ξερω γιατι εισαι καλη μαγειρισα φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ φιλενάδα,ναί έγινε νοστιμο,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  12. Φαγάκι νόστιμο και χορταστικό, με κιμά και πολλά λαχανικά!
    Πολύ μου αρέσουν τα λουλουδάκια καρότου με τα οποία έχεις διακοσμήσει το πιάτο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ερμιόνη,ναι όπως τα λες και νόστιμο και χορταστικό,τα λουλουδάκια όντως φαίνονται πολύ όμορφα,φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  13. Ωωωω!!!! φαίνεται πολύ καλό πιάτο!!! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  14. Νέλη μου, μου έλυσες τα χέρια και το μυαλό, για το αυριανό μας πιάτο!Φαίνεται πεντανόστιμο και η αλήθεια είναι ότι κι αν έχω δοκιμάσει, από αυτά που μας προτείνεις, είναι όλα υπέροχα!Σε φιλώ γλυκά και σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Γιωργία μου που σου ελυσα ένα προβληματάκι,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τις συνταγές μου,φιλια και αγκαλιές και απο μένα.

      Διαγραφή
  15. τρελαινομαι,παρα μα παρα πολυ ωραιο,ευχαριστουμε πολυ για ακομα μια υπεροχη συνταγη
    www.nanas-gastromageies.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Νανά μου,να είσαι καλά ,φιλιά .

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........