Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2012

Προφιτερόλ

 1 Βιτάμ,1,5 σοκολάτα κουβερτούρα,(η μια σοκολάτα είναι 125 γραμμάρια)4 αυγά,1 φλιτζάνι τσαγιού άχνη  ζάχαρη,10 κουπάκια αλουμινίου,1 βανίλια, 3/4 φλιτζανιού γάλα,και ένα ποτηράκι λικέρ με τη γεύση που σας αρέσει,8 μπισκότα σαβουαγιαρ.
 Ρίχνετε το γάλα και το λικέρ μέσα σε ένα σκεύος,κόβετε στη μέση τα μπισκότα τα βουτάτε στο μείγμα,λικέρ -γάλα και τα βάζετε στον πάτο από το κάθε κουπάκι.
 Κόβετε και μικρά κομματάκια από τα μπισκότα και τα βάζετε για να καλυφθεί καλά ο πάτος.
 Λιώνετε σε ένα τηγάνι πρώτα τη μαργαρίνη.
 Μετά ρίχνετε και τις πλάκες της σοκολάτας.
 Χτυπάτε τα αυγά με την άχνη ζάχαρη.
 Κατεβάζετε από το μάτι της κουζίνας τη σοκολάτα να κρυώσει λίγο.
Έχετε χτυπήσει καλά τα αυγά με τη ζάχαρη να λιώσει και ενώνετε τα δύο μείγματα ανακατεύοντας τα καλά.
 Γεμίζετε τα κουπακια ,όχι  μέχρι επάνω γιατί μπορεί να θέλετε να βάλετε αρκετή σαντιγί.Εγώ εδώ τα γέμισα αρκετά γιατί δε θέλω πολύ σαντιγί.
 Τα γαρνίρετε  με σαντιγί,κερασάκι ζαχαροπλαστικής , η αν θέλετε ότι γλυκό του κουταλιού σας βρίσκεται στο σπίτι.
Εγώ έχω βάλει και τριμμένο καρύδι.











Η κανονική συνταγή έχει αντί για λικέρ έχει κονιάκ,εγώ έβαλα από το λικέρ κεράσι και πεπόνι που είχα δικά μου.Επίσης πρόσθεσα και τη βανίλια που δεν ήταν στη συνταγή για να είναι πιο αρωματική η κρέμα που γεμίζουμε τα κουπάκια.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!!

30 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Neli μου!Πολύ ωραίο το γλυκάκι σου απο τα αγαπημένα εννοείται, και πιο γρήγορη διακικασία με τα σαβουαγιάρ!!!Με λικέρ κεράσι πρέπει να είναι καταπληκτικό καλύτερο απο το κονιάκ, αλλά πεπόνι δεν έχω δοκιμάσει πρέπει να είναι εξαιρετικό!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Ελένη ,ναι με τα λικέρ γινονται πιο αρωματικά τα μπισκοτα ,ειδικά με το πεπόνι που έχει ωραίο άρωμα.

      Διαγραφή
  2. τρέλα είναι το προφιτερόλ!!
    παίρνω ενα..ή μηπως δυο κομμάτια;;; και φεύγω!!
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε και ένα και δύο άν σου αρέσουν ,θα φτιάξουμε άλλα,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  3. μμμμ...μούρλια!!!
    και τι όμορφη παρουσίαση-))))
    καλώς σε βρήκα στο νόστιμο μπλογκ σου-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε και θα τα λέμε σιγουρα.Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  4. ωραιο το γλυκακι σου neli το εχω κανει πολλες φορες εγω αντι για σαβουαγιαρ βαζω μπισκοτα μιραντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο θα είναι και με αυτά τα μπισκότα γιατί είναι νόστιμα ,θα το δοκιμάσω και έτσι.

      Διαγραφή
  5. αγαπώ τη σοκολάτα και ότι γλύκισμα σοκολατένιο
    ένα από τα αγαπημένα μου και το προφιτερόλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει η σοκολάτα ,η συνταγή είναι εύκολη μπορεις να τη φτιάξεις.

      Διαγραφή
  6. Απόψε έπεσες διάνα!!! τρελαίνομαι για προφιτερόλ!!
    Μπαίνει στα υπόψιν...αχ και έχω πάρει κιλά αυτό τον καιρό! Τι μου κάνεις!
    Έφτιαξα τις γεμιστές πιπεριές αλλά είχα ξεχάσει να πάρω ζαμπόν και έβαλα πάριζα. Ανάρπαστο έγινε!
    Καληνύχτα! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Παρασκευή μου που σου αρέσει το γλυκάκι μου,εύκολη είναι και αυτή η συνταγή,με πάριζα δεν τις έχω δοκιμάσει τις πιπεριές θα τις φτιάξω και εγώ αφου σου γίναν ωραίες,καλό μας βράδυ.

      Διαγραφή
  7. Πάνω πού ήθελα γλυκό,νά η Νέλη μας μέ τό προφιτερόλ!Ωραία συνταγή!Καλό μήνα!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα μακαρι να το τρώγαμε και στ αλήθεια μαζί,καλό μήνα να έχουμε, φιλάκια.

      Διαγραφή
  8. γειά σου Νέλι-))
    σε ευχαριστώ για την επίσκεψή σου,και το όμορφο σχόλιο-)))
    θα σε βάλω στα αγπημένα μου-)))
    πολλά φιλιά,και χάρηκα-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ που με βάζεις στα αγαπημένα σου νάσαι καλα και να τα λέμε.

      Διαγραφή
  9. αγαπημένο γλυκάκι .....θα το τιμήσω δεόντως ....ευχαριστούμε νελι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ ευχαριστώ για τα ωραία σχολια πάντα,αν το φτιάξετε πες τε μου εντυπώσεις.

      Διαγραφή
  10. Το λατρεμένο γλυκάκι του γιόκα μου είναι το προφιτερόλ, σούπερ ενισχυμένο και σούπερ νόστιμο το δικό σου Νέλλη μου!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του δικου μου γιού είναι Ελενα μου,σε ευχαριστώ για καλά σου λόγια.Πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  11. Καλά, είσαι καταπληκτική!Τέλειο και πολύ οικονομικό τελικά!Θα το κάνω σίγουρα και θα πω ότι η συνταγή είναι από μία blogoφιλενάδα μου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις Πινελιά μου όπως το ειπες και εύκολη και οικονομική,σε ευχαριστώ που θα με αναφέρεις,φιλάκια.

      Διαγραφή
  12. Καλημερα Νελη!Δεν το εχω κανει ποτε αλλα η συνταγη σου μου φανηκε ευκολη.Θα το δοκιμασω.Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αναστασία,κάντο θα αρέσει πολύ στα παιδιά εγγυημένα,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  13. Απίθανο φαίνεται και είναι το αγαπημένο μου γλυκό!Κρατώ τη συνταγή και θα τη δοκιμάσω!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σου αρέσει ,δοκίμασε το και πες μου εντυπώσεις,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
    2. Τα γλυκά δεν είναι το φόρτε μου, αλλά άν το είχα, θα το τσάκιζα !

      Διαγραφή
    3. Ούτε και μένα Φωτεινούλα μου αλλά αυτό πίστεψε με είναι πολύ νόστιμο ,εξάλλου είναι μικράκι καλέ,ίσα που θα σε γλυκάνει.

      Διαγραφή
  14. Πολύ-πολύ ενδιαφέρουσα εκδοχή προφιτερόλ Νέλη μας.
    Ειδικά για τους σοκολατοφάγους που έχω εγώ στο σπίτι μου :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ Πηνελόπη μου ,έχω και εγω μερικους τέτοιους χαχαχαχα ναναι καλα αυτοί να τρώνε και εμείς να φτιάχνουμε,καλό απόγευμα.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........