Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012

Κεράσματα (σοκολατάκια)

 1 κούπα γάλα,250 γραμμάρια κουβερτούρα,1 φλυτζανάκι του καφέ κονιάκ(εγώ έβαλα λικέρ πεπόνι)2,5 κούπες καρύδια χοντροκομμένα(300) γραμμάρια,1 κούπα βούτυρο,1 κούπα άχνη ζάχαρη,4 κρόκους αυγών,4 κούπες μπισκότα πτί μπερ τριμμένα(2,5 πακέτα περίπου,300 γραμμάρια τρούφα περίπου για το τύλιγμα(εγώ τα τύλιξα και με καρύδι τριμμένο και με σκόνη σοκολάτα ).
 Χτυπάτε το βούτυρο με την άχνη
 Βράζετε το γάλα σε σιγανή φωτιά και λιώνετε μέσα τη σοκολάτα
 Το βούτυρο το χτυπάτε μέχρι να γίνει σαν κρέμα
 Αφού λιώσει την αφήνετε να κρυώσει λίγο
 Κόβετε στο μπλεντεράκι τα καρύδια και τρίβετε τα μπισκότα.
Ρίχνετε στο βούτυρο τους κρόκους των αυγών και ανακατεύετε να ενσωματωθούν.
 Ρίχνετε και τη σοκολάτα και ανακατεύετε.

 Ρίχνετε το μείγμα στα μπισκότα και τα καρύδια.










Ζυμώνετε το μείγμα και το βάζετε στο ψυγείο καμιά ώρα για να σφίξει.


Αφού μείνει καμιά ώρα στο ψυγείο το μείγμα και σφίξει γεμίζετε ένα κουπάκι με κονιάκ (εγώ έβαλα λικέρ κεράσι) βουτάτε μέσα τα δάχτυλα στο λικέρ και παίρνετε κομμάτια από το μείγμα και πλάθετε μπαλάκια .Τα τυλίγετε με τρούφα ,η καρύδι η ότι άλλο θέλετε και τα βάζετε στα ειδικά χαρτάκια.Τα ξαναβάζετε στο ψυγείο μέχρι να τα κεράσετε για να μην μαλακώσουν.




Και επειδή αύριο έχω πολλούς που γιορτάζουν αρχίζοντας από τον αγαπημένο μου γιο,τον γλυκό μου αδερφούλη, τον αγαπημένο μου ανηψούλη  θα ήθελα να σας κεράσω ένα και να σας ευχηθώ να χαίρεστε και εσείς αν έχετε κάποιον να γιορτάζει.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!

49 σχόλια:

  1. φιλεναδα κανε τον καφε και ερχομαι φυσικα θα κερασεις και κανενα απο τα ωραια σου σοκολατακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τους χαίρεσαι και τους τρεις φιλενάδα!! Τώρα που έχασα τα 4 κιλα που ήθελα ας ξαναπάρω κανένα δεν πειράζει :) Τρελαίνομαι για σοκολατάκια. Καλό βράδυ! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Φιλεναδίτσα μου που τα έχασες να πάρεις δύο σοκολατάκια τότε εσύ χαχαχα,καλό μας βράδυ,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
    2. Πέρασα να πάρω κανα δυο ακόμα:) Χρόνια πολλα!!!

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα να με έκανες και γέλασα φιλεναδίτσα μου,σε ευχαριστώ για την ευχη ,μακάρι πολλά νάναι τα χρόνια τους και καλά ολα,πολλά πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  3. Να τους χαίρεσαι όλους τους αγαπημένους σου εορτάζοντες Νέλλη μου!
    Τα κερασματάκια σου γλυκά σαν κι εσένα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελενα μου να είσαι και εσυ καλα και όλοι οι αγαπημένοι σου,φιλιά.

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά σε όλους τους αγαπημένους σου Νέλλη μου!πολύ ωραία τα σοκολατάκια που ετοίμασες!!!!!
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νάσια μου,νάσαι καλα και εσύ και να προσέχεις τον ερωτευμένο ειδικά αχαχαχαχα,καλό μας ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  5. Γειά στα χέρια σου Νέλη και Χρόνια Πολλά σε όλους τους αγαπημένους σου! Να τους χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σε ευχαριστώ πολύ,και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα,φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Νέλη μου!Νά τούς χαίρεσαι όλους τούς εορτάζοντες αύριο!Πολύ όμορφη συνταγή!Τά κάνω καί εγώ τά σοκολατάκια!Καλά νά περάσετε αύριο!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δήμμητρα μου,σε ευχαριστώ πολύ και σε σένα χρόνια πολλά με υγεία και τα αγαπημένα σου πρόσωπα δίπλα σου πάντα,και εσις επίσης καλά να περάσετε,φιλάλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Νελάκι! Να χαίρεσαι όσους αγαπάς και οπωσδήποτε θα κεραστώ ένα σοκολατάκι για τον καθένα! Σύνολο 3 δηλαδή! Καλή συνέχεια! Φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις όσα θέλεις θα φτιάξουμε άλλα,και εσύ να χαίρεσαι όσους αγαπάς και πάντα χαρούμενη,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  8. Να τους χαίρεσαι όλους Χρυσούλα μου, ν αείναι πάντα γεροί και ευτυχισμένοι. Τέλεια τα κεράσματα σου, θα μου φανούν πολύ χρήσιμα. φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ερη μου και εσύ να χαίρεσαι τον αδερφουλη σου,σε ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια για τα σοκολάτακια,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  9. Νέλη μου να τους χαίρεσαι όλους τους εορτάζοντες να είναι πάντα ευτυχισμένοι!Το κέρασμα καταπληκτικό, ευχαριστούμε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου,και σέ σένα εύχομαι οτι καλύτερο ,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Χρόνια Πολλά στους εορτάζοντες... ο Αγιος Δημήτρης να τους προστατεύει
    ότι έχει να κάνει με σοκολάτα μου αρεσει πολυ η σοκολάτα
    ευχαριστούμε για το κέρασμα
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Δελφινάκι μου νά έχουν την χάρη και την προστασία του Αγίου,χαίρομαι που σου αρέσει η σοκολάτα και σε πόσους άραγε δεν αρέσει?Καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες, να τους χαίρεσαι και να τους γλυκαίνεις όπως απολαύσαμε και εμείς τα σοκολατάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ νάσαι καλά και εσύ ότι ποθείς εύχομαι,και μακάρι να είναι γλυκειά πάντοτε η ζωή ολων.

      Διαγραφή
  12. Να τους χαίρεσαι όλους, παίρνω 5-6 αγαπημένα κεράσματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Λίλα ,να πάρεις όσα θες ,καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Νέλη μου να χαίρεσαι όλους όσους γιορτάζουν να είναι γεροί κι ευτυχισμένοι.Πήρα το κέρασμά μου κι έφυγα,φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ροδάνθη μου,και εσύ να χαίρεσαι όλους τους αγαπημένους σου,στο καλό και πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  14. Να χαίρεσαι τους Δημλητρηδές σου!Με υγεία!Εγώ θα πάρω 2-3 γλυκάκια γιατί ποτέ δεν είναι ένα αρκετό!Η συνταγή σου είναι πανεύκολη!Το γάλα, πρέπει να είναι εβαπορέ, ελαφρύ, ή δεν έχει σημασία;Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Πινελιά μου,πάρε γιατί όντως δεν είναι ποτέ αρκετό,εγώ εβαπορε έβαλα γιατί αυτό είχα αλλά νομίζω ότι βγήκαν πιο νόστιμα,οπότε θα το καθιερώσω,φιλιά πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  15. Νέλη, να χαίρεσαι όλους τους αγαπημένους σου εορτάζοντες. Να είναι πάντα υγιείς, να τους καμαρώνεις!! Ευχαριστούμε για το ωραίο σου κέρασμα. Και του χρόνου.
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Ειρήνη,και σε σένα εύχομαι οτι καλύτερο,και του χρόνου να είμαστε όλοι μας καλα,καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  16. Σε τόσο νόστιμα σοκολατάκια δεν λέμε ποτέ όχι Νέλη μου!
    Παίρνω αυτό που μου αναλογεί και εύχομαι να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να τους έχεις πάντα τόσο γλυκαμένους!
    Να περάσετε πολύ όμορφα σήμερα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ερμιόνη μου,και εσυ να έχεις όλο γλυκές μέρες στη ζωή σου,πολλά φιλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  17. Νελλη μου χρονια πολλα και καλα με υγεια για ολους τους αγαπημενους
    σου που γιορταζουν σημερα,το γλυκακι σου ωραιοτατο...
    Και του χρονου με υγεια,φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γωγώ μου και για σένα και τους αγαπημένους σου εύχομαι τα καλύτερα,νάμαστε καλά όλοι μας του χρόνου,φιλάκια.

      Διαγραφή
  18. Neli μου καλησπέρα χρόνια πολλά στο γιο σου να τον χαίρεσαι κ σε όλους του αγαπημένους!!!! Τα γλυκά είναι η αγάπη μου μπορώ να κάθομαι όλοι μέρα στην κουζίνα κ να τα φτιάχνω!!!!
    Δυστυχώς μόνο ένα δεν μου φτάνει θέλω όλο το δίσκο χα χα!!!Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Έλενα μου,σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και εσυ να χαίρεσαι τους δικούς σου αγαπημένους,να τον πάρεις όλο το δίσκο χαλάλι σου αχαχαχα θα ξαναφτιάξουμε,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  19. ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΣΤΟΝ ΓΙΌ ΣΟΥ,ΑΝΙΨΙΟ,ΑΔΕΡΦΟ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΑΣ ΑΚΟΜΗ.
    ΠΑΙΡΝΩ 3 ΣΟΚΟΛΑΤΆΚΙΑ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ-))
    ΜΟΥΡΛΙΑ ΕΙΝΑΙ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΒΚ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ,και εσύ να χαίρεσαι τους δικούς σου όλους,ναι να πάρεις για όλους,καλοφάγωτα ,πολλά φιλιά και απο μένα και επίσης καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  20. Να σου πω, εγώ δεν είμαι του γλυκού, αλλά οι φωτό είναι λαχταριστές !!! Και φυσικά, άν ήμουν κοντά θα περνούσα για κέρασμα ! Δεν μπορεί, θα σου βρισκόταν και καμία σουπούλα εεε ;;;; Φιλάκια πολλά, Νελάκι μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κοντά και το μακριά το κάνουμε εμείς Φωτεινή μου,απόφαση είναι,έλα εσύ και εγώ θα σου και σούπα χαχαχα,φιλάκια πολλά και απο μένα, να είσαι πάντα γερή και με αυτό το απίστευτο χιούμορ ,καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  21. Χρόνια τους Πολλά Νέλη μου, αργοπορημένα μα από καρδιάς!

    Καλή Κυριακή για αύριο!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ζαμπία μου και εσύ να χαίρεσαι τους δικους σου ,υγεια και αγάπη σας εύχομαι.

      Διαγραφή
  22. Χρόνια Πολλά στους αγαπημένους σου !Τα σοκολατάκια είναι υπέροχα και έχεις ένα μοναδικό,υπέροχο τρόπο να τα παρουσιάζεις ώστε να φαίνονται εύκολα και απλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ολυμπία μου σε ευχαριστω και για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια,καλό μας ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ottime ricette una più buona dell'altra , brava se ti va passa da me www.metalfimo2.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........