Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2012

Βραβείο...

Ένα βραβείο με περίμενε στο μπλόγκ Συνταγές, αναμνήσεις,στιγμές ...από ...το παλιό τετράδιο.http://tetradiosyntagon.blogspot.gr
Είναι ένα μπλόγκ που γνώρισα τώρα τελευταία και μου άρεσε πολύ.
Από την εικόνα με το παλιό αλφαβητάριο που έχει μέσα ,μέχρι κάποιες συνταγές που έχει μέσα πραγματικά είναι αναμνήσεις  από άλλες όμορφες εποχές με θαλπωρή και πιο οικογενειακές.
Τότε που ο κόσμος δεν είχε τόσο τρέξιμο ούτε τόσο άγχος,που η οικογένεια έτρωγε όλη μαζί τις Κυριακές ,που γελούσε περισσότερο.
Είμαι πολύ χαρούμενη που το παρακολουθώ και θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί αν και γίναμε πολύ πρόσφατα μέλη το ένα μπλόγκ στο άλλο με διάλεξε ανάμεσα στα μπλόγκς που ήθελε να δώσει το βραβείο.
Τα  πράγματα που πρέπει να πω για μένα ήδη τα έχω πει άλλες φορές οπότε δε θα σας ξανακουράσω να λέω τα ίδια και θέλω το βραβείο να το δώσω σε όλες εσάς που μου φερθήκατε τόσο καλά και φιλικά.
Πραγματικά σας αισθάνομαι φίλες μου και ας μην γνωριζόμαστε από κοντά,σας φιλώ γλυκά.
Να έχουμε όλοι μια όμορφη και γλυκιά μέρα.

32 σχόλια:

  1. Καλή Κυρία Νέλι με συγκίνησαν τα λόγια σας...
    να χαρείτε το βραβείο σας, συγχαρητήρια και εύχομαι κι άλλα..πάω να γνωρίσω το μπλογκ τετράδιο συνταγών
    καλή σας ημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Δελφινάκι σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια εύχομαι και σένα ότι καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να χαίρεσαι το βραβειάκι σου!Μπορεί να είναι απλά μια εικόνα, όμως πάντα τα βραβεία μας χαροποιούν!Και σε άλλα με το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Πινελιά μου ,σε χαροποιοεί η σκέψη που είχε ο άλλος για να στο δώσει σημαίνει οτι σε σκεφτηκε θετικά και ότι θετικό είναι καλό για τον καθένα μας.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!!Πάντα τέτοια εύχομαι!Πάω τώρα να δω και το μπλόγκ τετράδιο συνταγών!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σπυριδούλα,να είσαι καλά,να πας να δεις το μπλόγκ,πραγματικά αξίζει τον κόπο,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για το βραβείο φιλενάδα! Το αξίζεις!! Θα το πάρω το βραβειάκι από σένα :)
    Καλό απόγευμα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φιλεναδίτσα μου,νά είσαι καλά,να το χαρείς σου εύχομαι,καλό μας απόγευμα,φιλιά πολλά πολλά.

      Διαγραφή
  6. Πολλά συγχαρητήρια Νέλλη μου και σε ευχαριστούμε που γνώρισες και σ' εμάς το φιλικό σου blog!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελενα μου,είναι ένα πάρα πολύ ωραιο μπλόγκ,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια Νέλη μου!Καί σέ άλλα πολλά εύχομαι!Πάω στήν φίλη μας γιά επίσκεψη!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δημητρα μου ,να είσαι καλά,ναι κάνε μια επίσκεψη ,αξίζει τον κόπο,καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια Νέλη μου για το βραβείο σου να το χαίρεσαι γιατί πραγματικά το αξίζεις.
    Να είσαι καλά καλό σου βράδυ,φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ροδάνθη μου,χαίρομαι που το λές αυτό,εύχομαι και για σένα να είσαι πάντα καλά,φιλάκια.

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια Νέλλη μου για το βραβείο σου!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια και από εμένα Νέλλη και εύχομαι πάντα να κερδίζεις στην ζωή μικρά η μεγάλα πραγματακια δεν έχει σημασία. Σημασία έχει η ελπίδα και η χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ,να είσαι καλά για τις ευχες που μου δίνεις,έτσι δεν έχει καθόλου σημασία τι κερδίζεις,και μόνο η σκεψη και μόνο η χαρά φτάνει,δεν καταλαβα όμως απο ποιο μπλόγκ είσαι δεν μου βγαζει προφίλ πες μου σε παρακαλώ,καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΕΛΗ ΜΟΥ!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα ,σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά,φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  12. Μπραβο Νελλη,παντα τετοια!Πολλες χαρες και λιγες λυπες,γιατι η ζωη εχει πολλες,δυστυχως!Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου,να είσαι καλά για την ευχή σου ,δυτυχώς το ξέρω πολύ καλά ότι ειναι άνισα μοιρασμένες οι χαρές και οι λύπες σ αυτή τη ζωή ,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήρια για το βραβείο , το αξίζεις πραγματικά !
    Μόλις χθές το βράδυ συζητούσαμε με την μητέραμου , πως
    έκαναν τέτοιο καιρό όλες τις προετοιμασίες για τις προμήθειες του χειμώνα !
    Καλό απόγευμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  14. Συγχαρητήρια, να είσαι χαρούμενη πάντα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Σοφία ,σ ευχαριστώ πολύ και για σένα εύχομαι τα καλύτερα,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητήρια για το δωράκι σου, Νελάκι μου ! Κι εγώ χαίρομαι που σας έχω γνωρίσει και ποτέ δεν κουράζομαι να το επαναλαμβάνω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε ευχαριστώ πολύ Φωτεινή μου ,είδες πόση μεγάλη χαρά μπορείς να πάρεις απο άτομα που τα γνωρίζεις μόνο μέσα απο τα γραφόμενα τους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή μου φίλη Neli..... Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Δίνεις τη δική σου "πινελιά" σ΄αυτόν τον χώρο τόσο όμορφα, διακριτικά και γευστικά... που σίγουρα άξιζες επιβράβευση! Να είσαι καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγω σ ευχαριστώ για άλλη μια φορά,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........