Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012

Κρεατόσουπα (βραστό)

 600 γραμμάρια μοσχάρι,4 πατάτες,2 καρότα ,1 κρεμμύδι ,1 πράσο,1 κολοκυθάκι,4-5 φύλλα μαρούλι,3-4 κλωνάρια σέλινο,μερικά φετάκια τζίντζερ,1 κουνουπίδι,αλάτι ,πιπέρι μαύρο,1 ποτήρι του κρασιού ελαιόλαδο,1 λεμόνι.
(μπορείτε να προσθέσετε και άλλα λαχανικά,όπως φύλλα από σπανάκι,λάχανο,κρεμμυδάκι φρέσκο και ότι σας αρέσει εσάς,όσο πιο πολλά λαχανικά τόσο πιο νόστιμη γίνεται η σούπα.)
 Βάζετε το μοσχάρι να βράσει,μέχρι σχεδόν να είναι μαλακό.
Πλένετε και καθαρίζετε τα λαχανικά σας.
 Τα κόβετε σε κομματάκια όχι πολύ χοντρά,τα βάζετε στην κατσαρόλα μαζί με το λάδι και τα ανακατεύετε μέχρι να μαραθούν λίγο.Ρίχνετε και το αλάτι ,το πιπέρι, το τζίντζερ και το χυμό του λεμονιού.
 Τη μία από τις πατάτες την τρίβετε στον τρίφτη και τη ρίχνετε στην κατσαρόλα για να χυλώσει η σούπα σας.
 Ρίχνετε και το κρέας στα λαχανικά μαζί με το ζωμό που έχει και συμπληρώνετε και νερό μέχρι να σκεπαστούν καλά τα λαχανικά και αρκετά πιο πάνω.
Το κουνουπίδι το κρατάτε για το τέλος σχεδόν του φαγητού γιατί δε θέλει και πολύ βράσιμο ,μη λιώσει,το χωρίζετε σε φουντίτσες και το  ρίχνετε να βράσει κι αυτό μαζί με τα άλλα υλικά σας.

Το τζίντζερ αφήνει μια ωραία μυρωδιά στη σούπα σας.Επειδή ίσως δε θα βρείτε πάντα, όταν βρείτε καθαρίστε το κόψτε το φετάκια και βάλτε στην κατάψυξη.
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!!!

42 σχόλια:

  1. Μμμμμμμ!!!!!!!!!! νοστιμιά!!!! Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  2. καλημέρα και καλή εβδομάδα
    η σούπα μου αρέσει ή σκέτη ή με κοτόπουλο
    το μοσχάρι δε μου αρέσει καθόλου (με όποιο τρόπο μαγειρέματος)


    υγ-τώρα έπεσε το μάτι μου στο μπανεράκι σας, μπορούμε να κάνουμε ανταλλαγή αν θέλετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γούστα είναι αυτά Δελφινάκι μου,εγώ δεν τρώω την κοτόσουπα,ενω μου αρέσει το κοτόπουλο,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Χρυσούλα μου! Νομίζω πως η συνταγή σου είναι ότι πιο σούπερ θρεπτικό θα μπορούσα να φτιάξω για τον πατερούλη μου που είναι αρρωστούλης. Θα βάλω όσα πιο πολλά λαχανικά μπορώ! Μήπως έχεις καμιά συμβουλή για να μην κολλάνε τα μπιφτέκια στα κάρβουνα;
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου όντως αυτή η σούπα ειναι πολύ θρεπτική και νόστιμη,με τόσα λαχανικά,όσο για τα μπιφτέκια,εγω λαδώνω καλά τη σχάρα και δεν τα γυρνάω πολλές φορές ψήνεται καλά η μια μεριά και τα γυρνάω μετά απο την άλλη,μια φορά δηλαδή,επίσης δε θέλει πολυ δυνατή φωτιά.Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές!! Ούτε λάδωνα την σχάρα και είχα πολύ δυνατή φωτιά. Αυτό με το ψήσιμο καλά, το κατάλαβα, μιας και δυο τρία που είχαν ψηθεί καλά δεν κόλλησαν. χαχαχα τα υπόλοιπα τους είχα αλλάξει τα φώτα να τα γυρνάω και φυσικά μου κόλλησαν. :)

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Νέλη μου!Αυτό τό φαγητό φτίαχνω σήμερα πού έπιασε ψυχρούλα!Τό τζίτζερ δέν τό προτιμώ σάν γεύση!Πολύ ωραία συνταγή!Καλή συνέχεια!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παει με τον καιρό,όντως,το τζίντζερ έχει και διαίτερη γεύση και άρωμα μπορείς να το παραλείψεις αν δεν σου αρέσει,πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Οι κρεατόσουπες από δω και πέρα θα έχουν την τιμητική τους...ωραία συνταγή μας έδωσες πάλι!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου αρέσουν γενικά οι σούπες με το κρύο,σε ευχαριστώ,καλη μας εβδομάδα.

      Διαγραφή
  6. Τι νόστιμο πιάτο! Το απόλυτο comfort food!
    Και τι ωραία μαγειρεμένο, Νέλη μου είσαι άψογη μαγείρισσα!

    Την πιο γλυκιά μου καλημέρα από Νότια!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ζαμπία μου,για τα καλα σου λόγια,καληνυχτα τώρα πιά απο βορρά,φιλιά.

      Διαγραφή
  7. ωραια η σουπιτσα σου neli μου οτι πρεπει για την σημερινη κρυα μερα του σεπτεμβρη να ειχα ενα πιατο τωρα zεστη σουπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι σουπίτσες πάντα πάνε με το κρύο ,πολύ μου αρέσουν και μένα.

      Διαγραφή
  8. πολυ ωραια σουπιτσα και με πολλα λαχανικα. ελεγα και εγω να φιαξω μια αλλα τωρα ξαναπιασε η ζεστη και μου περασε η ορεξη για σουπες.
    καλη εβδομαδα

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε πως να φάς σούπα με ζέστη Ειρήνη μου,πολύ το σκέφτεται φέτος να χειμωνιάσει τελικά,εδω τώρα σαν να ψύχρανε λίγο,φιλιά καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  9. συγνωμη πηγα ενα μηνα πισω οκτωβριο ηθελα να πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ότι πρέπει γι αυτές τις μέρες!!!!μου αρεσουν τα λαχανικά που έβαλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί πολύ ωραία είναι,άντε να ταίσεις τους άντρες σου χχαχαχαα φιλιά.

      Διαγραφή
  11. Επιτέλους φθινοπώριασε και μπορούμε να απολαύσουμε μια νόστιμη και ζεστή σουπίτσα σαν αυτή που μας προτείνεις!
    Ωραία η προσθήκη τζίντζερ, δίνει μια σπιρτάδα στο πιάτο!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί έπιασε λίγο κρύο να θυμίσει Φθινόπωρο,εμένα μου αρέσει πολύ η γεύση του και το άρωμα του ,καλά το λές δίνει διαφορετική γεύση,φιλιά και κλαή εβδομάδα και απο μένα.

      Διαγραφή
  12. Νέλλη μου πολύ ωραία σούπα, ότι πρέπει για τον φθινοπωρινό καιρό επιτέλους!Μου αρέσει η προσθήκη του τζίντερ!
    καλή εβδομάδα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι Έλένη μου ,και εγω αυτό είπα,αν και απο εδω και πέρα θα χορτάσουμε σούπες γιατί θα έχουμε ένα χειμωνα μπροστά μας,και μενα μου αρέσει το τζίντζερ,καλή εβδομάδα.Πολλά φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  13. Έτσι κι αλλιώς απο ΄δω και πέρα η σούπες θα έχουν την τιμητική τους και εσύ άρχισες με την καλύτερη,μπράβο Νέλη μου πολύ καλή.Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ροδάνθη μου,και μένα η αγαπημένη μου είναι,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  14. Λαχταριστή!!!!
    Καθώς δροσίζει ο καιρός, όλο και περισσότερο θα αποζητάμε την θαλπωρή μιας υπέροχης σούπας σαν την δικιά σου Νέλλη μου!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα μου πάνε μαζί αυτά τα δύο νομίζω,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  15. Αγαπημενο φαγητο του συζυγου και εμενα φυσικα...πολυ ωραια σου εγινε απ'οτι βλεπω...γεια στα χερακια σου,και τωρα που κρυωσε ο καιρος ειναι οτι πρεπει..
    Καλη εβδομαδα να εχεις Νελλη μου φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του δικού μου Γωγώ αλλα και εγώ δεν πάω πίσω,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,καλή εβδομάδα και απο μένα.

      Διαγραφή
  16. Νέλη μου , νοστιμότατο και υγιεινό φαγητό για όλη την οικογένεια ! Το λατρεύω !
    Δεν βάζω όμως κουνουπίδι , την επόμενη φορά θα δοκιμάσω τη συνταγή σου !
    Καλή εβδομάδα
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί είναι ένα φαγητό για όλους,το μπρόκολο μου προέκυψε κατα τύχη και μένα και μας άρεσε,ετσι κατοχυρώθηκε,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα φαίνεται πολύ νόστιμη λατρεύω τις σούπες το χειμώνα κ τώρα που πια κρύωσε ο καιρός είναι ότι πρέπει!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι πρέπει για κρύο ναι,είναι και ωραία σούπα,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  18. καλησπέρα
    ευχαριστώ για την αποδοχή ανταλλαγής μπάνερ
    το δικό μου θα το βρείτε εδώ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/p/blog-page_792.html
    παίρνω το δικό σας και πάω να το αναρτήσω στην σελίδα των φιλικών μπάνερς
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/p/banners.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λινκ σου δεν ανοίγουν Δελφινακι ,το εβαλα αλλά δεν ξερω αν το έχω βάλει σωστά θα το ξαναδούμε μάλλλον.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Ευχαριστώ που βάλατε το μπανεράκι μου το είδα στο κάτω μέρος
      δε ξέρω γιατί, εμένα μου άνοιξαν κανονικά και τα δύο λινκς

      Διαγραφή
  19. Πω πω!Τέλειο!Ειδικά τώρα που κρυώνει ο καιρός, θα είναι ότι πρέπει!Είναι και πολύ υγειινή με τα λαχανικά της!Σουπίτσα, καναπές και απ'έξω βροντές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελιά μου ,όντως είναι πολύ ωραία μια ζεστή σουπίτσα με το κρύο ,καθε πράμα στον καιρό του που λεει και η παροιμία,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  20. Αχ, Νελάκι μου, συγγνώμη που αργώ να σε σχολιάσω, αλλά εντός της εβδομάδας είναι κομματάκι δύσκολο ! Εγώ είμαι ... σουπού και μακαρονού ! Έτσι με λένε οι δικοί μου ! Οπότε καταλαβαίνεις, τί παθαίνω με τις συνταγές σου ! Λιγουρεύομαι απίστευτα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μην αγχώνεσαι γλυκειά μου που αργείς χαίρομαι τόσο όταν βλεπω σχόλιο σου ,σε πολλους τελικά αρέσουν αυτά τα φαγητά,αχ και να είμαστε πιο κοντά να σου έκανα το τραπέζι,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........