Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2012

Μικρά και χρήσιμα ...συνέχεια

Πριν λίγο καιρό σας είχα πει μερικά κολπάκια που χρησιμοποιώ στο σπίτι και τα έμαθα η συζητώντας ,κάποια διαβάζοντας κάπου ,η και κάποια ανακαλύπτοντας τα τυχαία. Μερικά αφορούν την κουζίνα και μερικά γενικώς το σπίτι.Σας είχα πει τότε ότι θα επανέλθω όταν συγκεντρώσω και μερικά ακόμη.Λοιπόν τα συγκέντρωσα και νάμαι.

Όταν τηγανίσετε ψάρια για να φύγει η μυρωδιά από το χώρο βράστε σε ένα κατσαρολάκι για αρκετή ώρα φασκόμηλο.Καθαρίζει το χώρο και αφήνει μια φρεσκάδα.

Για να αρωματισθεί ο χώρος σας βάζετε στην ηλεκτρική σκούπα μια βανίλια από αυτή που βάζουμε στα γλυκά.Αφήνει μια γλυκιά μυρωδιά όσο σκουπίζετε.

Τα τζάμια σας θα καθαρίσουν πιο καλά και θα γυαλίσουν αν αντι για πανί μαζί με το απορρυπαντικό χρησιμοποιήσετε εφημερίδα.

Αν αλευρώσετε ότι θέλετε να τηγανίσετε με αλεύρι που φουσκώνει μόνο του τα τηγανητά σας έχουν πιο τραγανή κρούστα.

Για να διατηρηθούν παραπάνω τα αρωματικά φυτά σας στο ψυγείο τα τυλίγετε με χαρτί κουζίνας.

Αν λερωθούν τα ρούχα σας με σκουριά η μελάνη από στυλό η μαρκαδόρο,βάζετε πάνω στο λεκέ χυμό από λεμόνι και  αφήνετε το ρούχο στον ήλιο,πολύ καλά αποτελέσματα έχετε και με το γάλα.

Όταν κάνετε κέικ και θέλετε να βάλετε σταφίδες τις βάζετε πρωτα στο αλεύρι και μετά τις βάζετε στο κέικ ,έτσι δεν πάνε στον πάτο της φόρμας.

Αν θέλετε να δείτε αν είναι φρέσκα τα αυγά που θα χρησιμοποιήσετε τα βάζετε μέσα σε νερό ,το αυγό που επιπλέει είναι μπαγιάτικο.

Αν κολλήσει το φαγητό στην κατσαρόλα(και σε ποια από μας δεν έχει τύχει?)μη ζορίζεστε να τρίβετε με το σύρμα.Βάλτε λίγο απορρυπαντικό πλυντηρίου και νερό και βράστε το.Το καμένο ξεκολλάει και η κατσαρόλα αστράφτει.

Αν μυρίζει το ψυγείο σας βάλτε μέσα μια κουταλιά Ελληνικό καφέ,εξαφανίζει τις μυρωδιές.

Αν πέσει ζάχαρη στην κεραμική κουζίνα σας βρέχετε το σφουγγάρι από τα πιάτα και ρίχνετε πάνω στη ζάχαρη ελάχιστο νερό.Αυτό βράζει και ξεκολλάει μαζί και η ζάχαρη,έτσι δε χρειάζεται να ξύσετε με το ειδικό εργαλείο.

Για να μη βγάζουν ρίζες οι πατάτες σας βάζετε δίπλα τους ένα δύο μήλα.

Αυτά είχα να σας πω για την ώρα,θα επανέλθω μόλις μαζέψω ξανά κάποια κολπάκια.Πολλά από αυτά ίσως σας είναι γνωστά,αλλά έστω και ένα να σας φανεί χρήσιμο θα είναι καλό.


50 σχόλια:

  1. Πολύ χρήσιμο το ποστ σου Neli μου!! Είναι πολλά που δεν ήξερα και θα τα εφαρμόσω! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα jenny χαίρομαι αν κάπου βοήθησα,εγω σε ευχαριστώ,καλό μας βράδυ.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Νέλη,πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου. Κάποιες από αυτές θα τις ακολουθήσω άμεσα (όπως τη βανίλια στην ηλεκτρική σκούπα) :)) Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ιρμα,σε ευχαριστώ πολύ,θα αφήσει μια πολύ ωραία μυρωδιά,καλό μας βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα φιλενάδα!!
    Δεν ήξερα πολλά από αυτά.
    Καλά αυτό με την κατσαρόλα πραγματικά μαγικό! Έχω φάει τρίψιμο...ουυυυυ :)
    Την βανίλια στην σκούπα που την τοποθετούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φιλενάδα μου,αυτό με την κατσαρόλα είναι μεγάλη ευκολία,τη βανίλλια τη βάζεις σαν σκόνη στο σφουγγαράκι που έχει η σκούπα πάνω στο φίλτρο,με τη ζέστη που βγάζει,αφήνει τη μυρωδιά στην ατμόσφαιρα,καλό μας βράδυ.Φιλιά.

      Διαγραφή
    2. Είναι και αυτό ένα μεγάλο πρόβλημα. Σκουπίζεις και χαλάει η ατμοσφαιρα!
      Σε ευχαριστώ πολύ! Καλό βράδυ. Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    3. Αν βάλεις τη βανίλια θα έχεις μια πολύ όμορφη μυρωδιά,δοκίμασε το και πες μου.

      Διαγραφή
  4. Πολύ χρήσιμα Νέλη μου...σε ευχαριστούμε.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου ,μακάρι να βοήθησα ,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  5. Μία και μία οι συμβουλές σου!! Να σαι καλά! Να αναφέρω πως το blog σου είναι η νέα μου πρόταση...Φιλιά και καλό βράδυ εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σοφοκλή για τα καλά σου λόγια,χαίρομαι αν σου φάνηκε κάτι χρήσιμο απο ότι έγραψα ,φιλιά και καλό βράδυ και απο μένα.

      Διαγραφή
    2. Και πάλι σ ευχαριστω πολύ για την τιμη.

      Διαγραφή
  6. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Νανά μου,χαίρομαι που τις βρήκες χρήσιμες τις συμβουλές μου,φιλάκια πολλά καλό μας βράδυ.

      Διαγραφή
  7. To κόλπο με την ηλεκτρική σκούπα είναο φοβερό, το κάνω συχνά!
    Χρησιμότατες οι συμβουλές σου Νέλλη μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι παλιό κόλπο ναι ,εγώ και στο μπρίκι βράζω πολλές φορές βανίλια έχει τόσο γλυκό αρωμα,μυρίζει το σπίτι σαν να έκανες γλυκό,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα.Καλώς σε βρήκα στο "νόστιμο" σπιτάκι σου.!!!!!! Ήρθα απο τον φίλο μας τον Leviathan. Οι συμβουλές σου άπαιχτες ειδικά αυτό με τα αυγά (έχω παιδιά και θέλω όσο γίνεται το καλύτερο).Σε ευχαριστούμε πολύ.!!!!!Θα τα λέμε συχνά.Καλό σου βράδυ.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,καλώς ήρθες,σε ευχαριστώ και σένα και το Σοφοκλή,θα τα λέμε ναι ,χάρηκα που σου άρεσαν οι συμβουλές μου,καλό μας βράδυ.

      Διαγραφή
  9. Πολυ χρησιμες οι συμβουλες σου!!!Ομολογω οτι τα περισσοτερα δεν τα ηξερα.Πολλα φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αναστασία,σε ευχαριστω πολύ,χαίρομαι αν σου φάνηκα χρήσιμη,πολλά φιλιά και απο μένα,καλο μας βράδυ.

      Διαγραφή
  10. ωραιες οι συμβουλες σου neli μου αυτη με την βανιλια την εχω κανει και εγω απλως εγω την βανιλια την βαζω μεσα στην σακουλα της σκουπας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και έτσι που λες είναι σωστό ,αρκεί να βγαίνει η μυρωδια για να έχουμε ωραία αρωματισμένο το χώρο μας.

      Διαγραφή
  11. Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου Νέλη μου, κάποιες τις εφαρμόζω ήδη, αλλά πολλές δεν τις είχα ξανακούσει.Ευχαριστούμε και πολλά - πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Γιωργία μου,είναι τόσα πολλά τα μυστικά σε ένα νοικοκυριό που να τα ξέρεις όλα?Πολλά πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  12. Πολύ χρήσιμες συμβουλές για καθημερινά πράγματα!Κάτι άλλο που με έχει εντυπωσιάσει είναι ότι όταν ένα ταπεράκι έχει τη μυρωδιά του φαγητού που περιείχε και δε φεύγει με τίποτα, του βάζεις μέσα μια εφημερίδα, το κλείνεις και μετά από τρεις μέρες η μυρωδιά έχει εξαφανιστεί!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Πινελιά μου,αυτό που λές πρώτη φορά το ακούω και θα μου χρειαστεί σίγουρα ,είναι μερικές φορές που όντως η μυρωδιά δε φεύγει με τίποτε.Φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  13. καλα κανεις και τα θυμιζεις. που και που διαβαζω διαφορα, αλλα μετα τα ξεχναω. θα επρεπε καποια στιγμη να τα μαζεψω για να τα εχω προχειρα.
    καλη σου μερα

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ειρήνη μου,μερικές φορές μας χρησιμεύουν αυτά τα μικρά τρύκς ,και εγώ έχω ενα τετραδιάκι που τα γράφω,καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  14. Πολύ ωραίες οι συμβουλές σου, ευχαριστούμε!!!Δεν τις είχα ξανακούσει!!!Τη βανίλια σε ποιό μέρος της σκούπας τη βάζεις;Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σπυριδούλα,και μέσα στο φίλτρο της σκουπας ,αλλα και μέσα στη σακούλα που μαζεύει τα σκουπίδια,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  15. Να 'σαι καλά Νελάκι μου που μας τα ξαναθύμισες !!!

    φιλια πολλά και καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ φιλιά και απο μένα και επίσης καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  16. Νελλη μου πάρα πολύ ωραίες και χρήσιμες οι συμβουλές σου!Άλλες τις εφαρμόζω και άλλες δεν τις ήξερα καθόλου!Ευχαριστούμε!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά είσαι καλά Ελένη μου,κάθε μέρα μαθαίνουμε και κάτι ,είναι τόσα πολλά,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφες καί χρήσιμες οι συμβουλές σου Νέλη μου!Κάποιες τίς ήξερα!Σέ ευχαριστώ γιά τό πολύ όμορφο σχολιό σου!Ούτε ραντεβού νά είχαμε!Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε ευχαριστώ Δημητρα μου,νασαι καλά,και μετά είδα και μερικές ωραίες αλλαγες στο μπλόγκ σου,νά έχουμε ένα καλό Σαββατοκύριακο,φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ πρακτικές οι συμβουλές σου σίγουρα τα περισσότερα τα χρειάζομαι συχνά!!!! Ευχαριστούμε που τα μοιράζεσαι μαζί μας!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλα Έλενα μου,πάντα χρειάζεται και κάτι καινούριο στο σπίτι,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  20. Την συμβουλή της σκούπας δεν την ήξερα ! Υπέροχες συμβουλές !
    Να συμπληρώσω ότι στο ψυγείο αποτελεσματικό είναι και ένα φλυντζανάκι
    με σόδα φαγητού !Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα Ολυμπία μου,είναι πολυ χρήσιμη αυτη η συμβουλή και αρωματίζεις και καθαρίζεις,και αυτή που προτεινεις εσυ μου φαίνεται πως ειναι πολυ χρήσιμη,καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλησπέρα
    με γεια η νέα εμφάνιση του μπλογκ
    πολυ ενδιαφέρουσες αυτές οι συμβουλές , δεν τις ήξερα καμια από αυτές, νομίζω δεν είμαι σίγουρη όμως, τη μόνη που ξανάκουσα ειναι αυτή με τις πατάτες και τα μήλα
    επίσης εντύπωση μου έκανε αυτό με τα τζάμια και την εφημερίδα
    μάζευα και γω παλιά τέτοιες συμβουλές από περιοδικά, τώρα έχει καιρό που το σταμάτησα
    θα μπορούσα να την βάλω αυτή την ανάρτηση στο μπλογκ μου;
    ευχαριστώ
    καλό βράδυ και καλή Κυριακή
    ευχαριστώ που περνάτε από το ταπεινό μου μπλογκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα Δελφινάκι μου ,φυσικα και μπορείς να τη βάλεις ,τιμη μου,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για το μπλογκ μου,Καλή Κυριακή να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ για την άδεια δημοσίευσης
      καλή μας Κυριακή

      Διαγραφή
    2. Παρακαλώ θα περάσω να τη δω,φιλιά.

      Διαγραφή
  24. Νελάκι, οι πληροφορίες που μας έδωσες είναι πάρα πολύ χρήσιμες ! Ειδικά για κάτι νοικοκυρές γιαλαντζί σαν εμένα !!! Να ΄σαι καλά ! να μας πείς κι άλλα τέτοια, ε !!! Να έχεις μια όμορφη Κυριακή, κοπελίτσα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Κυριακη και σε σενα Φωτεινή σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια , μόλις ξαναμαζέψω θα επανέλθω δρυμιτερη,χαίρομαι αν σου φάνηκα χρήσιμη,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  25. ω Νέλη μου,υεροχες σμβουλές!!!Ειδικά αυτή για το κέικ!!!Να ήξερες πόσο με βοήθησες τώρα!!!
    πολλά φιλιά και καλή εδομάααααδαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου φάνηκα χρήσιμη,φιλιά πολλά και απο μένα ,καλη μας εβδομάδα.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........