Δευτέρα, 15 Οκτωβρίου 2012

Πατάτες με κρέμα γάλακτος και τυριά

 1 κιλό πατάτες,350 γραμμάρια διάφορα τυριά τριμμένα,1 ζαμπονάκι κονσέρβα,7 φέτες πάριζα,1 κρέμα γάλακτος μικρή,λίγη φέτα,5 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο,αλάτι,κόκκινο και μαύρο πιπέρι.
Καθαρίζετε τις πατάτες,τις κόβετε φέτες  και τις στρώνετε μέσα σε ένα ταψί.
 Ρίχνετε το ελαιόλαδο και τα μπαχαρικά και τις βάζετε στο φούρνο, στους 200 βαθμούς Κελσίου στον αέρα ,τις αφήνετε να μισοψηθούν .
 Κόβετε τις φέτες της πάριζας σε τετράγωνα και τρίβετε στον τρίφτη το ζαμπονάκι.
 Βγάζετε το ταψί από το φούρνο.
Ρίχνετε τη μισή ποσότητα από τα τριμμένα τυριά και τη φέτα και τα ανακατεύετε να ενσωματωθούν τα υλικά.
 Τα στρώνετε στο ταψί μέσα .
 Ρίχνετε την κρέμα γάλακτος.
 Ξαναβάζετε το ταψί στο φούρνο και το ψήνετε για ένα δεκάλεπτο.
Στο τέλος ρίχνετε από πάνω και τα υπόλοιπα τυριά και ξαναβάζετε το ταψί και ψήνετε μέχρι να γίνουν τα τυριά ροδοκόκκινα.










Είναι εύκολη και νόστιμη συνταγή με απλά υλικά ,το μόνο που έχει δύσκολο είναι ότι πρέπει να μπει και  να βγει αρκετές φορές στο φούρνο ,αλλά πιστέψτε με το αποτέλεσμα θα σας αποζημιώσει....
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!!!

49 σχόλια:

  1. Δεν έχω καμιά αμφιβολία Νέλλη μου ότι το αποτέλεσμα μας αποζημιώνει!
    Λαχταριστό το φαγάκι σου!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολύ Ελενά μου,για τα καλά σου λόγια,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  2. Είναι καταπληκτικό Νέλλη μου!
    Μου αρέσει που χρησιμοποιείς απλά υλικά!
    Φιλάκια πολλά!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Ελένη μου,φιλάκια πολλα και απο μένα,καλή μας εβδομαδα.

      Διαγραφή
  3. Με έπεισες θα δοκιμάσω να το φτιάξω...
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις Ελένη και πες μου εντυπώσεις,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  4. νοστιμούλα μου φαίνεται
    ευχαριστούμε για την πρόταση
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ νόστιμο ,τουλαχιστον αρέσει σε μας,καλό βράδυ Δελφινάκι.

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Νέλη! Πολύ ωραίο φαγητό φαίνεται και σίγουρα θα το δοκιμάσω! Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Ιρμα,νόστιμο είναι ,οταν το δοκιμάσεις μου λες,καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή


  6. Φαίνεται εύκολο και νοστιμότατο !
    Μια καλή λύση για βραδινο ,μόνο που χρειάζομαι να διπλασιάσω τη δόση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καί εύκολο είναι Ολυμπία μου και νόστιμο ,δοκίμασε το και μου λες.

      Διαγραφή
  7. Υπέροχη η συνταγή!!!! Πεντανοστιμη δείχνει!!! Καλο βράδυ εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και προπαντώς εύκολη Σοφοκλη,καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  8. Λαχταριστό, λαχταριστό, νόστιμο κι ευωδιαστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως ακριβώς τα λες Λίλα μου ,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  9. Γειά στα χεράκια σου :) Φαίνεται πεντανόστιμο, θα το δοκιμάσω. Φιλάκια καλή μου xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Αda ναι φτιάξτο είναι εύκολο και νόστιμο,φιλιά πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  10. Είμαι σίγουρη ότι η μυρωδιά θα είναι απίστευτη!Τέλειο!Και γιατί όχι μαζί με μια μπυρίτσα μια που ο καιρός εδώ ακόμα είναι για κοντομάνικο!Ευχαριστούμε!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως ωραία η μυρωδιά και συναγωνίζεται τη γεύση,πολύ καλός συνδιασμός με μια μπύρα αλλα και κρασί ασπρο που το δοκίμασα μια χαρά πήγαινε,εγω ευχαριστώ για τα ωραία σχολια,καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  11. Οπως η Ελενα ετσι κι εγω δεν εχω καμια αμφιβολια οτι ειναι νοστιμο...απλα ειναι
    ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΟ!!!Με καποιες διαφορες το φτιαχνω κι εγω...γεια στα χερια σου Νελλη!!!
    Καλη σου μερα φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφου το φτιάχνεις το ξέρεις περιπου τι γεύση έχει,σε ευχαριστω για τα καλα σου λόγια Γωγω μου,καλο βραδυ και φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  12. μμμ!!!!!αγαπημένη μου συνταγή κι επιτέλους πιο απλή ,γιατι ως τώρα δεν την έφτιαχνα γιατί απαιτούσε βρασιμο στις πατατες και βαριόμουν...η δική σου είναι πολύ ξεκούραστη,μην τα παραλέμε ότι το ανοιγοκλείσιμο του φούρνου είναι κουραστικό !!χαχαχα
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α!και πολύ ωραία αλλαγή στο φόντο!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Να που τώρα δε θα βράζεις τις πατάτες μελλοντικη πεθερά χαχαχα,ε είπα μήπως είναι κουραστικό το άνοιγμα και το κλείσιμο του φούρνου να σας προειδοποιήσω χαχαχαχα.Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για την αλλαγή του φόντου,καλό μας βράδυ.

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νανά για τα καλά σου λόγια,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  14. Υπέροχη συνταγή Νέλη μου!Δείχνη πεντανόστιμή!!Καί τό καινούργιο σου look υπέροχο!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δημητρα μου,για όλα τα καλά λογια και για το look και για το φαγητό,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  15. Οτι πρέπει για ένα τραπέζι η συνταγή σου Χρυσούλα μου! τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ερη μου ,είναι απλό αλλά είναι νόστιμο.Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  16. Ένα πολύ εύκολο ,νόστιμο και εντυπωσιακό φαγητό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά Δήμητρα μου,εύκολο και νόστιμο και αρκετά εμφανίσιμο ,ναι,καλο μας βράδυ.

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα φιλενάδα!! Πατάτες,τυριά και αλλαντικά....τρελαίνομαι με οτιδήποτε περιλαμβάνει αυτά τα υλικά. χαχαχα μου είναι απαγορευμένα ιατρικώς αλλά δεν βαριέσαι!! Μια ζωή την έχουμε!!! Φτιάχνω κάτι παρόμοιο αλλά αυτό μου φαίνεται πολύ πιο νόστιμο. Έχει πιο πολλά από τα αγαπημένα μου είδη. Θα το δοκιμάσω σίγουρα!! Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάδα χαίρομαι πολύ που είναι του γούστου σου,δοκίμασε την και να μου πεις εντυπώσεις ,μια και εκτιμάς οπώς μου έδειξες ιδιαίτερα τις μαγειρικές μου ικανότητες.Φιλάκια πολλά πολλά και απο μένα,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  18. Βλέποντας τα υλικά...είμαι σίγουρη ότι θάναι πεντανόστιμο!!!...Εγώ πάντως κράτησα τη συνταγή....και θα δοκιμαστεί σίγουρα...
    Καλό βράδυ σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως ,τουλάχιστον για τα δικά μας γούστα ,όταν το κάνεις πες μου σε παρακαλώ εντυπώσεις,καλο βράδυ και απο μένα.

      Διαγραφή
  19. Αμάν Αμάν, ζαλάδες !!!! Άμα κάνω ποτέ δίετα, χαιρέτα με, Νελάκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαίτης ειναι,η κρέμα γάλακτος είναι light χαχαχα,καλησπερα φωτεινούλα μου ,ούτε και εγώ δεν καταφέρνω να κάνω ,δε βαριέσαι εμείς να είμαστε καλά,φιλάκια.

      Διαγραφή
  20. Τέλειο κ πεντανόστιμο φαίνεται μπράβο!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελενα μου,σ ευχαριστώ πολύ για τα καλα σου λογια.Φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  21. Πάλι εγώ τελεία η αλλαγή στο μπλογκοσπιτάκι σου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι αυτό που πολλές φορές λέω, φαγητό αξιοποίησης υλικών!
    Σηκώνει πολλές και γευστικές εναλλακτικές το φαγητό σου Νέλη μου.

    Μεγιά το νέο look, σαφώς πιο φωτεινό :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως αυτο το φαγητό μπορεί να γίνει και διαφορετικό και να έχει το ίδιο καλό γευστικό αποτέλεσμα,σε ευχαριστώ ,ναι και μένα μου άρεσε περισσότερο τελικά το νέο λουκ,καλό μεσημέρι.

      Διαγραφή
  23. Αργω μερικες φορες να περασω απο το μπλοκοσπιτο σου αλλα δεν ξεχνω να ερθω για να μαθω νεα σου.Να εισαι παντα καλα και καλο υπολοιπο εβδομαδας!!Το φαγητο σιγουρα ειναι τελειο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σκρουτζάκο ,ευπροσδεκτος πάντα ,να είσαι καλα και εσύ και να περνάς καλύτερα.Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για το φαγητό.

      Διαγραφή
  24. καλησπέρα Νέλη-)))
    κάνω συχνά αυτή την συνταγή,αντι για ζαμπονάκι,βάζω μπέικον.Θα δοκιμάσω όμως και τον δικό σου νόστιμο τρόπο-)))
    πολλά φιλιάααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,ναι το έχω δοκιμάσει και εγω όπως το κάνεις εσυ,έχει πολλες παραλλαγες αυτη η συνταγή αλλά έχει πάντα το ίδιο καλό αποτέλεσμα,να το δοκιμάσεις και να μου πείς καποια στιγμή ,πολλα φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........