Παρασκευή, 12 Οκτωβρίου 2012

Ψητό κοτόπουλο και ρύζι με λαχανικά

2 φιλέτα κοτόπουλου
(Μπούτι ,στήθος αλλά να το ανοίξετε για γκριλ,καλλίτερα να πείτε στον κρεοπώλη να κάνει τη διαδικασία.Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ολόκληρο κοτόπουλο.)Αλάτι , μείγμα μπαχαρικών για κοτόπουλο,2 κουταλιές σούπας μουστάρδα,2 λεμόνια το χυμό,1 ποτηράκι άσπρο κρασί,1 ποτηράκι ελαιόλαδο.
 Βάζετε σε ένα ταψί το κοτόπουλο,με τα μπαχαρικά το αλάτι και λίγο λάδι και το βάζετε στο γκριλ να ψηθεί.
 Το αφήνετε να μισοψηθεί και ετοιμάζετε τη σάλτσα με τη μουστάρδα ,το κρασί,τα λεμόνια και το λάδι.
 Το βγάζετε από το φούρνο  μισοψημένο και τη ρίχνετε επάνω.Το ξανά βάζετε στο γκριλ και αφού ψηθεί από τη μια μεριά το γυρίζετε και από την άλλη,και ρίχνετε λίγη από τη σάλτσα επάνω.Το βγάζετε από το φούρνο όταν έχει ψηθεί καλά,έχει δέσει και η σάλτσα μέσα στο ταψί.
ΓΙΑ ΤΟ ΡΥΖΙ...
1 καρώτο ,4 φύλλα μαρούλι,1 φλυτζανάκι του καφέ αρακά,μισό φλυτζανάκι του καφέ καλαμπόκι,1κούπα του τσαγιού ρύζι κίτρινο,λίγο κρασί άσπρο,5 κουταλιές της σούπας λάδι,1 κουταλιά της σούπας βούτυρο αγνό,αλάτι ,πιπέρι και 2 κούπες νερό περίπου.






Αφού πλύνετε τα φύλλα μαρουλιού τα κόβετε και τρίβετε σε ένα τρίφτη και το καρώτο,ρίχνετε τον αρακά,το καλαμπόκι ,το αλάτι ,το πιπέρι,το βούτυρο και το λάδι σε μια κατσαρόλα και τα αφήνετε να μαραθούν ελαφρά.Μόλις τα δείτε να μαραίνονται ρίχνετε και το ρύζι και αφού το αφήσετε και αυτό για λίγο μαζί με τα λαχανικά ,τα σβήνετε με το κρασί.Ρίχνετε και το νερό και αφήνετε να βράσει σε μέτρια φωτιά για 10 με 12 λεπτά περίπου.Το σβήνετε και το αφήνετε στην κατσαρόλα με το καπάκι σκεπασμένο,το ανοίγετε όταν μισοκρυώσει,έτσι γίνεται πιο ωραίο το ρύζι.
Το σερβίρετε με σαλάτα πράσινη και κρασί άσπρο.
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!



Θα ήθελα να πω στην Παρασκευή και από εδώ ένα μεγάλο μεγάλο ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανε να παρουσιάσει στο μπλόγκ της μερικές συνταγές μου.http://confusedmindblog.blogspot.gr/2012/10/photo-day-9-10-neli-s.html
http://confusedmindblog.blogspot.gr/2012/09/neli-photo-day-8-september.html
Πραγματικά με συγκίνησε πολύ αυτή της η πράξη ,ότι και να πω θα είναι λίγο.
Της αφιερώνω λοιπόν όλες τις συνταγές μου που έχει παρουσιάσει και θα ήθελα να της δώσω και αυτό σαν ένδειξη πραγματικής φιλίας και συμπάθειας.
Παρασκευή μου σε θεωρώ πραγματικά δικό μου άνθρωπο ....Πολλά πολλά φιλιά.

41 σχόλια:

  1. Αν και έχουμε φάει ( φασολάδα ,καθότι λίγη ψύχρα και Παρασκευή )θα το έτρωγα το πιάτο σου ευχαρίστως τώρα αμέσως !Είναι υπέροχο !Μου φαίνεται εύκολο , νοστιμότατο και πολύ υγιεινό !
    Μπράβο σου Νέλη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,είναι όντως πολύ εύκολο και είναι σιγουρο ότι όλοι θα το φάνε,δοκιμασε το και πες μου εντυπώσεις.

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Νέλη!Καί από μένα ένα μπράβο στήν Παρασκευούλα μας!Τό σημερινό σου φαγητό,πού είναι μούρλια,θά τό δοκιμάσω γιά αύριο!Μού έδωσες μιά πολύ νόστιμη ιδέα!Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά μπράβο στην Παρασκευή μας,άντε καντο και πές μου αν σου άρεσε,πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα καλή Νέλι
    ωραία αυτή η συνταγή μου αρέσει πολυ αυτό το φαγητό
    μπράβο στην καλή Παρασκευή (ειχα δει την αναρτηση στο μπλογκ της προχθες) μπραβο και σενα για το ομορφο εικονακι, αλλα και για την έννοια της εικόνας (friends forever)
    καλό σαβ/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει το φαγητό μου,ναι πολύ με συγκίνησε η Παρασκευή,φιλάκια Δελφινάκι μου.

      Διαγραφή
  4. το κοτοπουλο σου ειναι υπεροχο. τωρα παω να δω τις συνταγες σου στο μπλογκ της παρασκευης.
    φιλακια και καλο σαββατοκυριακο
    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ειρήνη μου ,η Παρασκευή τις έκανε πιο σπουδαίες απο ότι είναι,φιλάκια και σε σένα και να έχεις και εσύ μια καλη Κυριακή.

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Νέλλη με τις νοστιμιές σου!
    Λαχταριστό και το σημερινό σου πιάτο και πολύ αγαπημένο!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελενα μου για τα καλά σου λόγια,χαίρομαι που σου αρέσει,φιλιά καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα φίλη μου!
    Δεν μπορώ να το πιστέψω πως μου αφιέρωσες εκείνες τις συνταγές και οτι έφτιαξες ένα βραβειάκι αποκλειστικά για μένα.
    Αυτό και αν είναι μεγάλη τιμή για μένα.
    Ναι!! μπορώ να πω πως για αυτό το βραβείο αισθάνομαι πραγματικά περήφανη. Θα το έχω πάντα στην καλύτερη θέση του μπλογκ μου.
    Θα ξαναπω πως από την πρώτη στιγμή που γνώρισα το μπλογκ σου σε εμπιστεύτηκα στις γεύσεις. Καθημερινές συνταγές και εσύ με αυτό το κάτι παραπάνω που πρόσθετες με προκάλεσες να δοκιμάσω. Είναι σπουδαίο να παίρνεις μια συνταγή και να σου βγαίνει επιτυχία. Και οι δικές σου ως τώρα έχουν βγει όλες.
    Το φιλετάκι δείχνει μούρλια και η παρουσίαση που του έκανες στο πιάτο σούπερ :)
    Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου επιτρέπει να πάρω την εικονίτσα. Θα μπορούσες να μου την στείλεις στο email μου; Είναι το confumind@gmail.com

      Διαγραφή
    2. Εγώ ευχαριστώ για όλα,δε θα ξαναπώ τα ίδια ,μονο ένα, χαίρομαι απο καρδιάς που ανταμώσαμε μέσα σ αυτό το χώρο,νά είσαι πάντα καλά και θα σέ έχω στην σκέψη μου φιλιά πολλά πολλά.

      Διαγραφή
  7. Νέλη μου,Θα τη δοκιμάσω σίγουρα!!!και συγχαρητήρια και στις δυο σας, την Παρασκευή κι εσένα για την αλληλοεκτίμηση που έχετε μεταξύ σας, η μια με την παρουσίαση και η άλλη με την ευγνωμοσύνη και την αφιέρωση.Ίσως τελικά εδώ μέσα, επειδή δε μετράει η δύναμη της εξωτερικής εμφάνισης, μετράει η δύναμη των ανθρώπινων συναισθημάτων, που δημιουργούν όμορφες σχέσεις.Πάω κι εγώ να δω την παρουσίαση στο σπιτάκι της Βασιλικής.Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ σωστό πάντως αυτό που λες περί εξωτερικής εμφάνισης,βλέπεις την ομορφιά του άλλου μέσα απο τα γραφώμενα του και τις κινήσεις του.

      Διαγραφή
  8. Μη γελάσεις!!!!!Γκάφα!!Πήγα και ξαναήρθα!!!!! γιατί και το είχα δει και το είχα σχολιάσει και είχα πει ήδη στην Παρασκευή, ότι έφτιαξα τα κουλουράκια βανίλιας και έγιναν εξαιρετικά(πράγμα που δεν είχα πει σε εσένα).Τι χαζή!!!!Είδα όμως την απάντηση της Παρασκευής, που ήταν εξαιρετικά τιμητική για σένα και τις συνταγές σου!Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί όντως ήταν πολύ τιμητική Γιωργία μου και πολύ συγκινητική ,χειρονομία και πραξη όλο ευγένεια και ανωτερώτητα,είμαι πολύ συγκινημένη,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο πιάτο και καλομαγειρεμένο!Μπράβο Neli μου!Πηγαίνω και στο blog της Παρασκευής, συγχαρητήρια και στις δυο σας!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ Ελένη μου,χαίρομαι που λέτε καλά λόγια για τις συνταγές μου ενω όλες μαγειρευετε υπέροχα,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  10. Νελάκι, μοσχομύρισε η blogογειτονειά από το κοτοπουλάκι! Μα πιο πολύ ακόμα μοσχομύρισε από την όμορφη φιλία που έχει γεννηθεί ! Εύχομαι πάντα να έχεις όμορφες συναντήσεις ! Φιλάκιαααα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Φωτεινούλα μου,είμαι πολυ χαρουμενη και για την Παρασκευή αλλα και για όλες εσάς που έχω συναντήσει εδω μέσα,φιλακια και απο μένα.

      Διαγραφή
  11. Χρυσούλα μου τέλειο το φαγάκι σου ποιος μπορει να πει όχι, καλομαγειρεμένο και πολύχρωμο, υπέροχο! Μπράβο και στην φίλη σου, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Ερη μου που λες καλα λόγια για τις τόσο απλές συνταγες μου ,νάσαι καλα,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  12. Νόστιμο φαγάκι...μου έδωσες ιδέα για το μεσημεριανό της Κυριακής!!!
    Καλό βράδυ φίλη μου:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενα και ένα ειναι για Κυριακάτικο ,και θα το φάνε εγγυημένα και τα παιδιά σου.Καλό μας βράδυ και πολλά πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  13. Νοστιμότατο το φαγάκι σου!Ό,τι πρέπει για κάτι που να καλύπτει όλα τα γούστα!Χαίρομαι που δημοσιεύτηκαν και αλλού οι συνταγές σου!Βέβαια, το ανανεωμένο σου σπιτάκι είναι απλώς όλα τα λεφτά!Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα τα καλά που είπες,χαίρομαι και που σου άρεσε η αλλαγή που έκανα,φιλακια πολλά.

      Διαγραφή
  14. ΄Ολα ωραία,
    και το φαγητό και το νέο look !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία,νάσαι καλα.

      Διαγραφή
  15. Εγώ ένα έχω να πω τυχερή η οικογένεια σου!!!! Τέλεια τα φαγητά σου ειδικά αυτό θα το έτρωγα τώρα ευχαρίστως!!!!! Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελενα μου,νασαι καλά για όσα καλά λες για μένα πάντα,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  16. Κορίτσια να είστε καλά και οι δυο...!!
    Καλά μαγειρέματα!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστουμε Μαρία νάσαι καλά και εσύ ότι ποθείς.

      Διαγραφή
  17. Με συγκινήσατε και ξέχασα να πω πως το φαγητό φαίνεται λαχταριστό λαχταριστό!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα και γι αυτό σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  18. μπραβο σου παλι neli μου για την ωραια συνταγη σου και φανταζομαι θα ειναι και νοστιμη γιατι ξερω οτι μαγιρευεις ωραια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φιλενάδα ,το παστίτσιο σου όμως δεν το φτάνει κανείς,φιλιά.

      Διαγραφή
  19. para polu nostimo fainete kai eimai sigouri pws tha einai.mprabo gia akoma mia fora
    apo www.nanas-gastromageies.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Νανά μου ,σε ευχαριστώ πολύ,χαίρομαι για τα καλά σου λόγια και σε ευχαριστώ πολύ πολύ ,φιλάκια,καλή Κυριακή

      Διαγραφή
  20. Καλημέρα!Σε περιμένει βραβείο! Με την αγάπη μου! http://tetradiosyntagon.blogspot.gr/2012/10/daphnofila.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σ ευχαριστώ πλύ έρχομαι να το παραλάβω ,και την δικιά μου αγάπη έχεις.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........