Δευτέρα, 1 Οκτωβρίου 2012

Γαρίδες σαγανάκι

500 γραμμάρια γαρίδες,(εγώ έβαλα καταψυγμένες,αν είναι φρέσκες και σας αρέσουν ολόκληρες μπορείτε να μην τις καθαρίσετε ).
1 μεγάλο κρεμμύδι,1 πιπεριά κόκκινη ,1 πιπεριά πράσινη,1 σκελίδα σκόρδο,μαϊντανό ,1 ποτηράκι του κρασιού ελαιόλαδο,αλάτι πιπέρι,άνηθο,δυόσμο,1 κουταλιά σούπας μουστάρδα,4 ντομάτες ώριμες και μισό κουτί στοματάκι τριμμένο ,η αν έχετε δική σας σάλτσα ντομάτα,ένα κομμάτι φέτα σκληρή για να βάλετε από πάνω,προαιρετικά κεφαλοτύρι.


Πλένετε καλά τις γαρίδες και τις αφήνετε να στραγγίσουν λίγο.
 Κόβετε σε ένα τηγάνι το κρεμμύδι ,την πράσινη και κόκκινη πιπεριά,τον δυόσμο ,τον άνηθο ,το μαϊντανό, λιώνετε το σκόρδο,ρίχνετε το λάδι,το αλάτι ,το πιπέρι.
 Τα αφήνετε να μαραθούν λίγο και ρίχνετε τις γαρίδες και τη μουστάρδα. Τα αφήνετε να βράσουν περίπου για 10 λεπτά όλα μαζί.Ρίχνετε μετά τις ντομάτες και το ντοματάκι και τα αφήνετε άλλα 10 λεπτά η μέχρι να μην έχει πολλά ζουμιά.Τις κατεβάζετε  και αφού τις σερβίρετε σε πιατέλα ρίχνετε από πάνω τη φέτα τριμμένη.

Μπορείτε να τη  βάλετε να βράσει και αυτή λίγο μέσα στο σαγανάκι η να ρίξετε κεφαλοτύρι κατά το σερβίρισμα,όπως και να το κάνετε είναι πολύ νόστιμο.
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!


26 σχόλια:

  1. Πολύ καλή!ότι πρέπει για κρασάκι, τώρα που θ΄αλλάξει ο καιρός.Φιλάκια, σεφ μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε τοτε καιρός για κρασάκια και σαγανάκια,καλημέρα Γιωργία μου.Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  2. Τέλειο φαγάκι και πολύ πολύ αγαπημένο,να είσαι καλά Νέλη μου και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δικό μου Ροδάνθη μου ,και γενικά μου αρέσουν τα θαλασσινα,καλό μήνα να έχουμε.

      Διαγραφή
  3. Παιδί μου, βαλτή είσαι ;;; ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ για θαλασσινά !!! Δεν έχω δοκιμάσει τη μουστάρδα σ΄αυτό το πιάτο. Θα το κάνω όμως άμεσα !
    Γουρ γουρ γουρ, γουργουρίζω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Φωτεινή μου,και μένα με τρελαίνουν όπως και να είναι μαγειρεμένα,δοκίμασε τη μουστάρδα του δίνει άλλη γεύση,φιλιά.

      Διαγραφή
  4. Καλο μηνα Νελη!!!Φαινονται πεντανοστιμες!Εγω παντως παρηγγειλα στον αντρα μου γαυρο για να κανω την συνταγη σου.Θα σου πω οταν γινει.Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Αναστασία,περιμένω να μου πείς άν σου αρέσει τελικά,εμείς πάμε για τη δεύτερη δόση,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  5. Εγώ θα πάρω τις γαρίδες, χωρίς το τυρί...
    Είναι σπαστικό το ξέρω, αλλά δε θέλω ούτε να το μυρίζω..
    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην το φας τότε Μαρία μου ,τίποτε δεν είναι σπαστικό σχετικά με τη γεύση ,και εγώ προτιμώ να μείνω νηστικη παρα να φάω κάτι που δεν ταιριάζει στις γευστικές μου προτιμήσεις,φιλά πολλά και απο μένα,καλημέρα σου.

      Διαγραφή
  6. με το δεξί μπήκες νελι στον νέο μήνα!πολύ ωραίο πιάτο ευχαριστούμε! ευτυχώς που σε βρήκαμε και λιγοστέψτε το ντελιβερι χαχαχαχ ... πάντα τέτοια γευστικά πιάτα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ,καλό μήνα,σε ευχαριστώ και εγω για τα καλά σου λόγια ,το ντελίβερι όμως δεν ξερω αν είναι ευχαρηστημένο που με βρήκες χαχαχαα.

      Διαγραφή
  7. you are very good at cooking..yummy..i must be envious of you..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα dinah,ευχαριστω για τα καλα σου λόγια,φιλια πολλά πολλα.

      Διαγραφή
  8. Το αγαπημένο μου φαγάκι!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Λίλα μου,χαίρομαι που σου αρέσει.

      Διαγραφή
  9. Εγώ κ σκέτες τις γαρίδες θα έτρωγα...είναι ένα από τα αγαπημένα μου θαλασσινά φαγητά!!!Δεν έχω δοκιμάσει γαρίδα με τυρί θα το κάνω σήμερα κιόλας έχουμε λαική οπότε τρέχω για γαρίδες.... Φαίνονται πεντανόστιμες όπως πάντα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελενα,να το δοκιμάσεις το τυρί είναι πολυ ωραίο,δένει πολύ σαν γεύση με τις γαρίδες ,καλή επιτυχία αν το φτιάξεις,φιλιά πολλά.Και μέ φρέσκες γαρίδες θα γίνει τελειο.

      Διαγραφή
  10. Καλημέρααα!! Καλό μήνα!
    Εγώ μπορώ να φάω μόνο το τυρι επειδή δεν τρώω γαρίδες;
    Συνηδειτοποιώ πως είμαι πολύ κακόφαγη τελικά.
    ΜΟυ αρέσει πάρα πολύ να μαγειρεύω γαρίδες και δεν έχω φάει ποτέ... ούτε να δοκιμάσω, το πιστεύεις;
    Μια συνταγή παλιότερη με γεμιστές πιπεριές που έχεις γίνεται με τις πιπεριές για γέμιση; Μου έφερε ο άντρας μου μια τσάντα πιπεριές και δεν ξέρω τι να τις κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοώ αυτή την συνταγή με τις πιπεριές κέρατο που έχεις.

      Διαγραφή
    2. Καλό μεσημέρι Παρασκευή μου και φυσικά γίνεται ,ακόμη και με φλωρίνης το έχω δοκιμάσει και έγινε πολύ ωραίο φτιάξτο.Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    3. Θα το φτιάξω αύριο...σε ευχαριστώ! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Kαλημέρα καλό μήνα Νέλη μου!Πού τό ήξερες ότι είναι τό αγαπημένο μου φαί?Γαρίδες σαγανάκι!!Τέλειο!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δημητρα μου,καλό μήνα να έχουμε,φιλάκια πολλα και μένα μου αρέσει πολύ αυτό το φαγητό.

      Διαγραφή
  12. Καταπληκτικό πιάτο!!!! Γεμάτο μυρωδιές!! Καλο μεσημέρι :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μενα μου αρεσει πολύ Σοφοκλη,καλο βράδυ.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........