Δευτέρα, 1 Οκτωβρίου 2012

Βραβεία...

                     






  Το βραβειάκι αυτό μου ήρθε από τη Γιωργία.http://armoniaart.blogspot.gr/ Το χάρισε σαν ενδειξη εκτίμησης σε πολλά μπλόγκς.Γιωργία μου σε ευχαριστώ πολύ και το εκτιμώ ιδιαίτερα που ήμουν και εγώ μέσα στα μπλόγκς αυτά.Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι ότι αγαπάς.











Το δεύτερο βραβειάκι είναι από το μπλόγκ http://saospy17.blogspot.gr/
Σε ευχαριστώ πολύ που με διάλεξες να είσαι πάντα καλά.
Εγώ με τη σειρά μου πρέπει να το χαρίσω σε 5 μπλόγκς που έχουν κάτω από διακόσια μέλη και να τα ειδοποιήσω κιόλας.
1)http://stellamark.blogspot.com/
2)http://elenas1986.blogspot.gr/
3)http://mytripssonblog.blogspot.gr/
4)http://confusedmindblog.blogspot.gr/
5)http://mariaslifetime.blogspot.gr/

Καλή εβδομάδα και καλό μήνα να έχουμε

23 σχόλια:

  1. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Νελάκι,γευστικό, αρωματικό και χαρούμενο!
    Φιλιά και εύχομαι πάντα βραβεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα Χαρά μου,εύχομαι όλα καλά και με τους δικούς σου ανθρώπους δίπλα σου.Φιλιά και απο μένα, σε ευχαριστώ και για την ευχή περι βραβείων.

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!! Σε ευχαριστώ που με επέλεξες για άλλη μια φορά.
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μηνα και καλή μας εβδομάδα Παρασκευή μου ,να το χαρείς και αυτό το βραβειάκι σου,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Νέλη μου,συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλό μας μήνα Ροδάνθη μου,σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Neli καλό μήνα!!!!!Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!!!!! Κ σ'ευχαριστώ πολύ πολύ που μου χαρίζεις κ πάλι ένα τόσο όμορφο βραβείο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καλό μας μήνα,σε ευχαριστώ.Να το χαρείς το βραβειάκι σου ,φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου..σε ευχαριστώ πολύ που σκέφτηκες και μένα..
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου και εσύ να χαρείς το δικό σου εύχομαι φιλακια και καλό μας μήνα.

      Διαγραφή
  6. Aχ Νέλη μου τι να σου πρωτογράψω;Σου στέλνω μαζί με τα συγχαρητήρια μου για τα βραβειάκια σου ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη συμπαράσταση και τις ευχές σου και την αγάπη σου!Και μόνο που έβαλα την έκφρασή σου "μάγκας και μαχητής" ως τίτλο, καταλαβαίνεις πως με συγκίνησες πολύ!Να είσαι πάντα καλά, καλό μήνα και φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι πολύ χαρούμενη με τα νέα του Λίο,όλη μου τη ζωή θυμάμαι να είμαι κοντά με ζωα,οι χαρακτήρες των ζώων μοιάζουν με των ανθρώπων.Ο Λίο ήρθε και διεκδίκησε μία θέση στη ζωή σας,δε θα άφηνε τη δική του ζωή χωρίς να παλέψει για αυτήν,νασαστε όλοι καλά και να μην ξανα εχει κανείς απο σας καμμία άσχημη εμπειρία πλέον.Καλό μήνα και φιλιά πολλά σε όλους σας.

      Διαγραφή
    2. Α πολύ χάρηκα που χρησιμοποίησες μία φράση μου σαν τίτλο για την ανάρτηση σου.

      Διαγραφή
  7. Με γεια τα όμορφα βραβεία Νέλλη μου!
    Καλό μήνα εύχομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελενα μου ,καλό μας μήνα,φιλιά.

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια Νέλη μου γιά τά βραβεία!!Καλό μήνα!!Ωραίο τό νέο σου look!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δημητρα μου,για τα καλά σου λογια,καλό μας μήνα,φιλάκιαααααααα.

      Διαγραφή
  9. καλό μήνα
    συγχαρητήρια για τα βραβεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα Δελφινάκι μου ,σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια Νέλι μου για τα βραβειάκια σου και σε ευχαριστώ θερμά και για το δικό μου!!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Στέλλα μου ,εύχομαι να το χαρείς φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........