Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2012

Ένα βραβείο απο το Greco

Aυτός είναι ο GRECO  o σκύλος της Βασιλικής με το φίλο του τον Blaki.Μου χάρισε το βραβείακι  που βλέπετε τον ευχαριστώ πολύ και του λέω πως κάνει πολύ καλή δουλειά σαν μπλόγκερ,να συνεχίσει έτσι ,και θα τον βοηθάει και  η Βασιλική που και πού.Το βραβειάκι αυτό εγώ πρέπει να το χαρίσω σε 5 αγαπημένα μπλόγκς και όποιος το πάρει πρέπeι να απαντήσει στις εξής ερωτήσεις
 1)Ποια είναι η αγαπημένη σου ράτσα σκύλου?
2)Σε ποιό ζώο έχεις ιδιαίτερη αδυναμία?
3)Έχεις κατοικίδια και αν ναι τι ζωάκια είναι?
4)Εσύ πως περνάς τα απογεύματα σου με τους καλύτερους φίλους σου?

Λοιπόν πρώτα θα απαντήσω εγώ και μετά θα σας πω σε ποια μπλόγκς το χαρίζω με τη σειρά μου.

Η αγαπημένη μου ράτσα σκύλου είναι το κανίς,εξάλλου τέτοιο είναι το δικό μου.
Τα σκυλάκια είναι οι αδυναμία μου αλλά μου αρέσουν και οι γάτες.
Έχω κατοικίδια ,ναι το Ρόκυ μου,μια γατούλα που έκανε κατάληψη τώρα τελευταία στην αυλή μου και έχει φέρει το σκύλο μου στα πρόθυρα νευρικής κρίσης,μια καρδερίνα ,και μία χελωνίτσα.
Εγώ τα απογεύματα με τις φίλες μου τα περνάω πίνοντας καφεδάκι πλέκοντας μερικές φορές, πάμε όλες μαζί βόλτες,η κάνοντας ομαδικό μπειμπισίτιγκ μιας και όλες είμαστε γιαγιάδες.
Αυτααααααααααα......
Και τώρα θα ήθελα αυτό το βραβείο να το πάρουν...
http://effiessweethomedesigns.blogspot.gr/
http://my-3d-origami.blogspot.gr/
http://scroodgejkok.blogspot.gr/
http://el-newseye.blogspot.gr/
http://aspa-katathesipsixis.blogspot.gr/
Φιλιά πολλά Greco και σ ευχαριστώ για άλλη μια φορά,να χαίρεσαι την αφεντικίνα σου,τη Βασιλικούλα και τα  μάτια σου ε? Καλή Σχολική Χρονιά Βασιλική μου.Φιλάκια πολλά.

33 σχόλια:

  1. Συγχαρητηρια για το βραβειακι! Σου ευχομαι να παρεις πολλα ακομα! Φιλακια και καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστώ Αλιόνα μου,καλό βράδυ και φιλάκια κι απο μένα.

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο σου!!Μού άρεσε πολύ αυτό τό βραβείο πού έφτιαξε η Βασιλική!!Νά χαίρεσε τά ζωάκια σου!!Καλό μεσημέρι φίλη μου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστώ Δημητρά μου,ναί είναι πολυ όμορφο,νάσαι καλά ,καλό βράδυ ,φιλάκια.

      Διαγραφή
  3. τι γλυκό βραβείο!καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια!! Είναι πανέμορφο το βραβείο της Βασιλικής.
    Να χαίρεσαι τα ζωάκια σου..Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστώ Παρασκευή μου,πολύ όμορφο το βραβειάκι ναι ,να τα χαιρόμαστε τα ζωάκια μας.

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια Νέλη για το βραβειάκι σου! Να το χαίρεσαι και αυτό και τα ζωάκια, τα δικά σου και τους ... καταληψίες! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ιρμα,ειδικά οι καταληψίες μας έχουν κερδίσει,φοβερός γάτος μάγκας και θρασύς χαχαχχα.Φιλιά κι απο μένα.

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητηρια για το βραβειο σου.Πολυ γλυκο.Ευχαριστω που με επελεξες αναμεσα σε τοσους καλους φιλους.Το παιρνω στο σπιτικο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σκρουτζάκο,νάσαι καλά,να το χαρείς το βραβειάκι,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  7. καλως σε βρηκα!!! συγχαρητηρια για το βρεβειο σου!!! κ φυσικα για το μπλογκ σου με συγκινησε που το αφιερωσες σε ενα πολυ αγαπημενο σου προσωπο!!! συγχαρητηρια κ παλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες,σ ευχαριστώ πολύ,ναι ήταν μία επιθυμία μου να το κάνω αυτό,νάσαι καλά και θα τα λέμε,φιλιά.

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια!Πολύ γλυκό βραβείο!Μπράβο και στη Βασιλική που το έφτιαξε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστώ ναι πολλά μπράβο στη βασιλικούλα,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστώ πολύ,ναι είναι πολυ όμορφο ,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  10. Είμαστε ζωόφιλοι με πατέντα!
    Με γεια το βραβείο σου Νέλη μου, γλυκιά και καλομίλητη ακόμα και στα ζωάκια σου!

    Έτσι είναι οι άνθρωποι με ευγενική ψυχή, όπως εσύ!
    Μεταξύ μας, εγώ τον Ιβάν τον σιχτιρίζω καμιά φορά...:)

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φιλεναδίτσα μου καλησπέρα,κι εγω αν νευριάσω του φωναζω μη νομίσεις μα κι αυτός είναι λιγο αλητάκος,όλο και κάποιος μου τον φέρνει αν φύγει είναι η φίρμα της γειτονιάς ,μεταξύ μας κάποια μέρα θα μου απαντήσει σ αυτά που του λέω,έτσι νομίζω ,μπορεί να μην είναι κούκλος αλλά απο εξυπνάδα σκίζει,καλό μας βράδυ. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φοβερό το βραβείο που σου χάρισε ο κούκλος Greco Νέλλη μου!!
    Με γεια και με χαρά!
    Φιλάκια, καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελενα μου,νάσαι καλά ,καλό μας βράδυ,φιλάκια.

      Διαγραφή
  13. Σε ευχαριστώ πολύ για το πολύ όμορφο βραβειάκι!!Τι κρίμα να μην το δω πριν κάνω την σημερινή ανάρτηση!!!Αύριο όμως θα το τιμήσω...τρελαίνομαι για παιχνιδάκια ερωτήσεων!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά και να το χαρείς,όπως το χάρηκα κι εγώ,φιλάκια πολλά και να σου έρθουν όλα καλά.

      Διαγραφή
  14. Ευχαριστώ πολύ!!!!!!
    Τωρα το είδα .......έχω τον μπαμπά μου νοσοκομείο από το περασμένο Σαββατο........Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά είσαι καλά να το χαρείς και περαστικά στο μπαμπα σου Εφη μου ,εύχομαι να είναι κάτι περαστικό,φιλάκια και πολλές ευχές για γρήγορη ανάρρωση.

      Διαγραφή
  15. Ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!! Φιλιά στον Greco & τον Blaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα ναι θα τους τα πώ τα φιλιά κι αν κρίνω απο το μεγάλο ευχαριστώ μαλλον το χάρηκες το βραβειάκι χαίρομαι κι εγώ μαζί σου,φιλιά.

      Διαγραφή
  16. Neli μου συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου! Εύχομαι το blogoσπιτάκι σου να γεμίσει από αυτά!! Χαίρομαι που σας άρεσε το βραβειάκι! Να χαίρεσαι τα ζωάκια σου-τα κανίς είναι σκέτη γλύκα! Καλά να περνάς! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλικουλα, σ ευχαριστώ πολύ ναστε καλά όλοι εσεις που μου τα δίνετε ,πραγματικά με έχετε συγκινήσει.Τα κανίς είναι σκέτη γλύκα αλλά και ζαβολιάρικα βρε παιδάκι μου,ο δικός μου δε ένα παραπάνω άλλο να στο λέω κι άλλο να τον δείς αλήτισσα ψυχη χαχαχαχα,φιλια μωρό μου κι απο μένα,καλό βράδυ.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........