Δευτέρα, 3 Σεπτεμβρίου 2012

Δώρο- Βραβείο


 Η Κυριακή που μας πέρασε ξεκίνησε για μένα πολύ ευχάριστα.Έφτιαξα το καφεδάκι μου ,πήρα το χυμό δίπλα, άνοιξα το λαπτοπ.Μου έχει γίνει πια συνήθεια να πίνω έτσι τον καφέ μου.Μου αρέσει πολύ να σας επισκέπτομαι για να διαβάσω τις αναρτήσεις σας και να κάνω σχόλια.Στα δικά μου σχόλια είδα ένα της Αλιόνας που με καλούσε να την επισκευθω.  http://alyonapar.blogspot.gr/ 

Πάω λοιπόν και τι να δω;Ο γατούλης μου είχε κερδίσει το πρώτο δώρο στον Καλοκαιρινό διαγωνισμό με θέμα τη γάτα.Το δώρο πολύ όμορφο και η Αλιόνα ένα πολύ χαριτωμένο κοριτσάκι,μιά σκέτη γλύκα(υπήρχε σχετικό βιντεάκι με την κλήρωση των νικητών).Ασε δε οι γατούληδες της,πανέμορφοι και μοιάζανε με τον δικό μου.                                     




Το βράδυ πάλι με περίμενε άλλη έκπληξη ,ένα βραβείο από τη γλυκιά Κατερίνα http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/  .Στο μπλόγκ της πάντα βρίσκω ωραία και ενδιαφέροντα θέματα.

Τις ευχαριστώ και τις δύο.
      Το δωράκι θα το κρατήσω.
Το βραβειάκι το δίνω με όλη μου την αγάπη και τα ειλικρινή μου αισθήματα σε όλες σας γιατί αν και είμαι λίγο καιρό στην παρέα με αγκαλιάσατε θερμά και αισθάνομαι μέλος αυτής της μεγάλης παρέας

Σας ευχαριστώ και πάλι και σας φιλώ γλυκά.


        Τώρα πρέπει να σας πω 7 πράγματα για μένα ε?
1)Έχω τις ίδιες φίλες  πάνω από 20 χρόνια.
2)Προτιμώ την ησυχία από την πολυκοσμία.
3)Δεν μου πολυαρέσουν τα ταξίδια αλλά όσες φορές πήγα τελικά περνάω καλά.
4)Προτιμώ τις αλμυρές γεύσεις από τις γλυκές, αλλά αν ένα γλυκό με πείσει οπτικά θα το φάω ευχαρίστως.
5)Προτιμώ το βουνό από τη θάλασσα.
6)Μου αρέσει περισσότερο η νύχτα από την ημέρα.
7)Πιστεύω ότι πρέπει να ζούμε την κάθε στιγμή όσο μας επιτρέπεται καλύτερα γιατί ποτέ δεν ξέρουμε τι θα μας φέρει η επόμενη.     




40 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το δωράκι σου!Πάντα καλότυχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Πινελιά.Σευχαριστώ πολύ,και σε σένα εύχομαι υγεία και προσωπική ευτυχία.

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Νέλλη μου!Πάντα τέτοια!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα dimi. Να είσαι κι εσύ καλά και να περνάς πολλές πολλές ώρες με τα αγαπημένα σου εγγονάκια.

      Διαγραφή
  3. Πάντα με καλή τύχη σε όλους τομείς της ζωής σου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιωργία μου.Σ ευχαριστώ πόλύ και σε σένα εύχομαι ότι καλύτερο.

      Διαγραφή
  4. Χαίρομαι που πήρες το βραβείο για το γατούλη,αν και σου αξίζει για σένα την ίδια!Οι αλήθειες διαφορετικές απο τις δικές μου,αλλά στην διαφορετικότητα υπάρχει η πρόκληση και το ενδιαφέρον.
    Φιλάκια πολλά Καληνύχτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χαρά ,είδες ο γατούλης?Οι αλήθεις είναι για όλους μας διαφορετικές γιατί είμαστε ο καθένας μας μοναδικός νομίζω.Και εκεί υπάρχει και η προκληση και το ενδιαφέρον ,φιλάκια κι απο μένα καλημέρας.

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια..Να είσαι γερή και δυνατή!!
    Πολλά τέτοια βραβειάκια,να χτυπήσουν τη πόρτα σου!
    φιλάκια*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα,σ ευχαριστώ εύχομαι και για σένα τα αντίστοιχα ως προς το γερή και δυνατή ,όσο για τα βραβειάκια καλοδεχούμενα και ευχαριστώ τα άτομα που με τιμούν,φιλάκια.

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια!Να παίρνεις πάντα βραβειάκια και να έχεις πολλές επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ,σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου εύχομαι και σε σένα τα καλύτερα.

      Διαγραφή
  7. Εχης καί άλλο βραβείο!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα dimi.Xίλια ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις θάρθω με χαρα να το παραλάβω,φιλάκιαααααα.

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Neli, σ'ευχαριστούμε για την επίσκεψη..Συγχαρητήρια για το δώρο και το βραβείο, καλή συνέχεια! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ,καταπληκτικα τα μαφινς σας ,θα τα φτιάξω.Ευχαριστώ πολύ,τα χαρηκα και τα δύο,καλή υνέχεια και σε σας.

      Διαγραφή
  9. Με γεια και με χαρά Νέλλη μου, να είσαι πάντα καλότυχη!!!
    Φιλιά πολλά, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελενα μου,και για σένα τα καλύτερα εύχομαι,φιλιά κι απο μένα.

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για τα δωράκια σου, Νέλη. Για να πάρει βραβειάκι ο γατούλης πρέπει να είναι γλύκας!! Και σε άλλα πολλά σου εύχομαι ακόμα.
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Ειρήνη,ναι είναι ομορφούλης,νάσαι κι εσύ καλά και να μας φτιάχνετε μαζί με τα άλλα κορίτσια νόστιμα φαγητά.

      Διαγραφή
  11. κι εγω προτιμώ το βουνό!!!!
    συγχαρητήρια για το βραβείο!πολύ κοριτσίστικο!
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άλλη αίσθηση το βουνό ε? Βέβαια θα μου πεις γούστα είναι αυτά,ευχαριστω ,ναι είναι πολύ όμορφο το βραβειάκι, καλή σου νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νέλη γειάσου!!! Να χαίρεσαι το δωράκι σου και το βραβείο!
    είναι ωραίο να σου δείχνουν την εκτίμησή τους άνθρωποι που μέχρι χθές σου ήταν άγνωστοι!!!Καλό σου βράδυ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Εφη ,όχι μόνο ωραίο ,εγω το βρίσκω σπουδαίο και είμαι πολύ χαρούμενη που μου κάνουν την τιμή.Και πραγματικά αισθάνομαι όμορφα που εχω μπεί μέσα σ αυτή τη μεγάλη και ζεστή παρέα. Καλό βράδυ και σε σένα.

      Διαγραφή
  14. συγχαρητήρια νελι πάντα επιτυχίες σου εύχομαι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά κι εσύ ,καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  15. ΚΑΛΗΜΕΡΑ NELI!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΤΥΧΗ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα,σ ευχαριστώ πολύ,τοίδιο καλότυχη εύχομαι να είσαι και εσύ,να περνας καλα πάντα,φιλια.

      Διαγραφή
  16. Χρυσούλα μου συγχαρητήρια για τα δωράκια σου! Πράγματι είναι ωραίο πράγμα να κάνεις βόλτες στην blogoγειτονιά.
    Φιλιά πολλά, σε όλα ταιριάζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημ.ερα Ερη,σ ευχαριστώ ,ναι είναι ωραίες αυτές οι βόλτες ,είναι σαν ένα ταξίδι σ ολόκληρο τον κόσμο,φιλιά πολλά και σε σένα ,χαίρομαι που ταιριάζουμε.

      Διαγραφή
  17. Με γεια το δώρο και το βραβείο!!! Να σαι πάντα καλα και τυχερή!!! Καλο μεσημέρι εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστώ πολύ, εύχομαι να είσαι κι εσύ τυχερός σε όλους τους τομείς της ζωής σου,καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητήρια για το δωράκι και το βραβειάκι! Πάντα τέτοιες επιτυχίες σου εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Βασιλική μου ,και πάλι σ ευχαριστώ για το γκράφιτι που μου έκανες θα το στολίσω εδώ.Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  19. Καλως σε βρηκα στο ομορφο σπιτικο σου και καλο μηνα να εχεις.Συγχαρητηρια για το βραβειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ήρθες και σ ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια,καλό μας μήνα.

      Διαγραφή
  20. Kαλως ήρθες,καλή συνέχεια και θα τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........