Πέμπτη, 6 Σεπτεμβρίου 2012

Βραβείων και δώρων συνέχεια....

Επιτρέψτε μου να κάνω μία δεύτερη ανάρτηση για σήμερα γιατί θα ήθελα να ήθελα να ευχαριστήσω  την γλυκιά μου DIMI  για το βραβείο που μου έδωσε και να της πω άλλη μια φορά ότι είμαι χαρούμενη που γνωριστήκαμε έστω και μ αυτό τον τρόπο.Να είναι πάντα καλά και δημιουργική όπως είναι τώρα για να  μας δείχνει τις ωραίες της δημιουργίες.Θα το χαρίσω με τη σειρά μου σε όλες σας,με την αγάπη μου.  http://decdimisaussi.blogspot.gr/
Επίσης πολλά ευχαριστώ στην Βασιλικούλα μας που αφιέρωσε τόσο χρόνο για να έχουμε όλες εμείς το γκράφιτι που της ζητήσαμε.Να είναι πάντα καλά και να ασχολείται με το γκράφιτι που τόσο της αρέσει.                                       http://basilikis-art.blogspot.gr/                                   
Και επίσης θα ήθελα τη βοήθεια όποιας ξερει να μου πεί γιατί δεν ανοίγουν τα λίνκ για να παραπέμπουν στο κάθε μπλογκ που αναφέρω;Μήπως χρειάζεται κάποια ειδική ρύθμιση ,ευχαριστώ πολύ.

18 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια!Πάντα τέτοια!Α!Έκανα το λικέρ πεπόνι!Θα σου πω αποτελέσματα σε κάνα 20ήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ ,ωραία θα περιμένω να μου πείς αν σου άρεσε τελικά η γεύση,φιλάκια και καλή επιτυχία.

      Διαγραφή
  2. Σέ ευχαριστώ πολύ Νέλλη γιά τά καλά σου λόγια ,αλλά καί γιά τήν φιλία σου!Μπές στήν ανάρηση σου,κάνε αντιγραφή στό όνομα,καί μπές στόν σύνδεσμο καί κάνε ότι σού ζητηθή!Ελπίζω νά βοήθησα!!Φιλάκια,πάντα τέτοια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για άλλη μια φορά σ ευχαριστώ έκανα ότι μου είπες και μου το έβγαλε όπως πρέπει,νάσαι καλά ,φιλιά πολλά.Και τη φιλία μου θα την έχεις πάντα,όσο για τα καλά μου λόγια τα αξίζεις.

      Διαγραφή
    2. Ειχα αγωνία εάν κατάλαβες!Ευτυχώς τό βρήκες!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    3. Σ ευχαριστώ dimi μου νά είσαι καλά ,φιλάκια και σε σένα.

      Διαγραφή
  3. Κι άλλο όμορφο βραβειάκι, να τα χιλιάσεις Νέλλη μου!
    Τα links είδα τα κατάφερες, μια χαρά ανοίγουν τώρα
    Πολλά φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ελενα ,ναι ευτυχώς γιατί δεν ήξερα πώς γινόταν να σε παραπέμπει στο μπλογκ κατευθείαν,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!!
    Και το γκράφιτι είναι πολύ όμορφο!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Μαρία, ναι είναι όμορφο το γκράφιτι νάναι καλά η Βασιλική που μου το έφτιαξε,φιλιά κι απο μένα.

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για τα βραβεία. Είδα και την προηγούμενη ανάρτηση σου σχετικά. Τα ίδια λόγια λέω και εγώ και αισθάνομαι τυχερή που σας γνώρισα όλους. Αυτές τις μέρες που ήμουνα στο νοσοκομείο με τον πατερούλη μου μου λείψατε πολύ. Χαίρομαι που γύρισα και ελπίζω από αύριο να είμαι οκ να αρχίσω τις αναρτήσεις μου ξανά! Καλό βράδυ! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου ,είδες τελικά πόσο πολύ δένεσαι με άτομα που δεν έχεις δεί καν,περαστικά στον πατέρα σου ,σιδερένιος,καλως μας ξαναγύρισες ,θα περιμένω νέα σου, φιλάκια.

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Νέλη, κι άλλο βραβειάκι σε περιμένει!!
    http://geysimentas.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ιρμα,σ ευχαριστώ πολύ,ήταν μια μικρή και ευχαριστη έκπληξη για μένα,η πρώτη επίσκεψη στη μπλογκογειτονειά για σήμερα να είναιενα βραβείο μου ξεκίνησες ωραία τη μέρα ,σ ευχαριστώ και πάλι φιλάκια.

      Διαγραφή
  7. Γεια σου Neli μου! Πολλά μπράβο για το όμορφο βραβειάκι σου! Είμαι σίγουρη ότι σε λίγο καιρό το σπιτάκι σου θα είναι full με βραβειάκια! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές! αίρομαι πολύ που σας αρέσουν τα γκράφιτι μου! Βλέπω μια χαρά λειτουργούν τα link σου τώρα! Καλή συνέχεια! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βασιλικούλα μου γλυκειά,ναι λειτουργούν νάναι καλά η καλή μου dimi ,μου είπε πως γίνεται,το μεγαλύτερο βραβείο και δώρο είστε όλες εσείς χαίρομαι που είμαι στην παρέα σας ,αντε καλη μου φιλούθκια κι απο μένα,καλή Κυριακή να περάσεις.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........