Παρασκευή, 7 Σεπτεμβρίου 2012

Σπετσοφάι

 2 χωριάτικα λουκάνικα,4 πιπεριές κέρατα ,1 κολοκυθάκι,1 μελιτζάνα, 1 κρεμμύδι μεγάλο,4 ντομάτες μεγάλες ώριμες μεγάλες,αλάτι  πιπέρι,μισό ποτηράκι ελαιόλαδο.
 Πλένετε και καθαρίζετε τα λαχανικά,κόβετε κατά μήκος τις πιπεριές στη μέση,βγάζετε τους σπόρους.Κόβετε τη μελιτζάνα και το κολοκυθάκι σε κομμάτια αφού τα καθαρίσετε.
 Τα βάζετε σε ένα τηγάνι και μόλις κοκκινίσουν ρίχνετε και τα λουκάνικα κομμένα σε κομμάτια,να τηγανιστούν κι αυτά.
Μόλις γίνουν ρίχνετε τις ντομάτες που τις έχετε αλέσει στο μπλεντεράκι μαζί με το κρεμμύδι, αλάτι και πιπέρι.Αν το θέλετε πιο πικάντικο το σπετσοφάι ρίχνετε στο τηγάνι μια καυτερή πιπεριά η μπούκοβο(καυτερό κόκκινο πιπέρι)Αφήνετε να βράσει για 10 λεπτά και το κατεβάζετε.ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!

26 σχόλια:

  1. κοντεύω να μπω μέσα στον υπολογιστή!!!!!τρελαίνομαι για λουκάνικο κι ακόμα περισσότερο για σπετσοφάι!!!!!!!!!!!!!τι ωραίο που το έχεις κάνει!
    ωχ! μάνα!!! χαχαχαχαχα
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαλάλι σου Νάσια μου ,αφου σου αρέσει,κι εγω του έχω αδυναμία τρελλη,καλο ξημέρωμα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  2. Τρελαίνομαι γιά σπεντζοφάι!!!Τό φτίαχνω πάντα στήν γιορτή μου καί τόν χειμώνα!!Καλό βράδυ φίλη μου!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Δημητρούλα μου το φτιάχνω συχνά μας αρέσει πολυ,ναι είναι πιο πολύ Χειμωνιάτικο φαγητό.καλό βράδυ φιλενάδα μου ,φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. και ελεγα αυριο τι να μαγιρεψω ωραια ιδεα θα κανω σπετσοφαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί άντε να το φτιάξεις,είδες σε γλύτωσα απο σκέψεις,καλή επιτυχία.

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες,νάσαι πάντα καλά και να έχεις όρεξη κι άν βρισκουμε και τρώμε σε λίγο καιρό θα είναι ευχής έργον χαχχαχα,ελπίζω να σε ξαναδούμε ,καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  5. Λατρεμένο πιάτο!!!! Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να φανταστώ ότι το έχεις στη λίστα των αγαπημένων τότε? Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα Σοφοκλη.

      Διαγραφή
  6. Mμμ..μέχρι εδω μύρισε!!
    Λατρεύω το σπετζοφάι..
    Καλό βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι ,ναί είδες άρωμα το σπετσοφάι? ωραίο φαγητό ,πικάντικο και γευστικό,τελικά αρέσει πολύ και σε πολλούς.

      Διαγραφή
  7. Και εγώ είμαι λάτρης του σπετζοφάι....και το δικό σου δείχνει υπέροχο!
    Σου έχω δώρο μια καρδούλα!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι Παρασκευή μου σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,όσο για την καρδούλα σ ευχαριστώ πάρα πολύ και θέλω να σου πώ ότι μόλις με πρόλαβες θα σου χαριζα την ίδια.Φιλάκια πολλά Παρασκευή μου και πάλι ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  8. Λατρεύω το σπετσοφάι και ειδικά όταν έχει και λίγη σαλτσούλα παραπάνω για καμιά βούτα με φρέσκο ψωμί,ζητάω πολλά!!!!!Καλό σ/κ να έχεις Νέλη μου φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ ακριβώς το ίδιο ζητάω ,μήπως την επόμενη φορά να το φτιάχναμε και να το τρωγαμε παρέα να κάνουμε μαζί τις βούτες μας?Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα.

      Διαγραφή
  9. Αν και είναι λίγο πρωί για το νόστιμο, πικάντικο πιάτο σου, εκτός κι αν πάρω αγγλικό πρωινό, ειδάλλως θα το κρατήσω για κρασάκι στη βεράντα το βραδάκι!:)

    Νέλη μου φιλάκια!
    Καλό ΣουΚού
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κράτα το για κρασάκι ,που ξέρεις? μπορεί να πεταχτώ κι εγώ μέχρι εκεί να το πιούμε παρέα,καλό Σου Κου και σε ένα φιλενάδα μου.

      Διαγραφή
  10. Very rich!!!
    Have a wonderful weekend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φαίνεται και φαντάζομαι ότι είναι νοστιμότατο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί είναι Μαρία μου και πολύ παχυντικό επίσης αχαχααχ αλλά δε βαριέσαι δεν το τρώμε κάθε μέρα ,φιλάκια.

      Διαγραφή
  12. Νοστιμότατος μεζές!Εγώ θα βάλω σίγουρα και μπούκοβο! Καλή εβδομάδα! ΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ βάζω πάντα καυτερό του πάει πολύ,καλη εβδομάδα και σε σενα.

      Διαγραφή
  13. Μμμμ... η αγαπημένη μου καλοκαιρινή λιχουδιά!!! Συγχαρητήρια Νέλλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Φωτεινή μου,είναι ωραίο όντως αυτό το μεζεδακι.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........