Σάββατο, 8 Σεπτεμβρίου 2012

Και τα βραβεία συνεχίζονται....


Χθες το πρωί είχα μια γλυκιά καλημέρα και μια ακόμη πιο όμορφη καρδούλα με περίμενε στο μπλόγκ  http://geysimentas.blogspot.gr,ευχαριστώ πολύ με τιμάτε και με συγκινήσατε ιδιαίτερα .Χαίρομαι που κάθε μέρα γνωρίζω ανθρώπους και έχω μαζί τους αυτή τη γλυκιά επαφή,εύχομαι να είμαστε μια όμορφη παρέα πάντα.
Αλλά την ίδια καρδούλα μου την ξανάδωσε η Παρασκευή,http://confusedmindblog.blogspot.gr και με πρόλαβε γιατί είχα στο νού μου να της την προσφέρω ,γλυκιά Παρασκeυή σε ευχαριστώ πολύ  και εύχομαι να περνάς καλά και να μας ταξιδεύεις σε μέρη όμορφα με τις ωραίες φωτογραφίες σου.










Εγώ με τη σειρά μου θα ήθελα να το χαρίσω στα εξής μπλογκς
1)http://naleipeitovisino.blogspot.gr/
2)http://decdimisaussi.blogspot.gr/
3)http://leviathanfromkavala.blogspot.gr/
4)http://mytripssonblog.blogspot.gr/
5)http://wildrose-home.blogspot.gr/
6)http://eisygian.blogspot.gr/
7)http://eri-captaincook.blogspot.gr/
http://mystickland.blogspot.gr/
8)http://kantomagapi.blogspot.gr/
9)http://basilikis-art.blogspot.gr/
10)http://nasiasblog2012.blogspot.com/
Τα επτά πράγματα που θα σας πω είναι....
1)Έκοψα το τσιγάρο πριν 5 χρόνια και ένα μήνα και είμαι πολύ χαρούμενη που ούτε μια φορά δε μου πέρασε από το μυαλό να το ξαναρχίσω.
2)Σιχαίνομαι τη γεύση της καρύδας δεν μπορώ ούτε να τη σκεφτώ.
3)Πίνω μόνο Ελληνικό καφέ σε κούπα ,σκέτο.
4)Δε μου αρέσει το αλκοόλ ,κάνω όμως εξαίρεση για ένα ποτήρι κόκκινο κρασί η άσπρο.
5)Φοβάμαι  πολύ τις βροντές  από τις Καλοκαιρινές μπόρες.
6) Με τρελαίνει το δήθεν και η διπροσωπία.
7)Πιστεύω ότι όλες οι ηλικίες στη ζωή του ανθρώπου είναι σημαντικές δεν θα ήθελα να είμαι για πάντα νέα.



41 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες!!!
    Μεγάλη τιμή για εμένα!!!
    Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά και να χαρείς το βραβειάκι σου,χαίρομαι που σας έχω γνωρίσει έστω και έτσι όλες σας,φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Νέλη μου και συγχαρητήρια για το βραβείο σου.Δεν ξέρω γιατί αλλά είσαι μια απ΄ τις μπλοκοφίλες που συμπαθώ πολύ μου βγάζεις κάτι ωραίο.Να είσαι καλά και σ΄ ευχαριστούμε πολύ για το βραβείο,φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και σένα Ροδάνθη με το μυρωδάτο όνομα,το να συμπαθούμε κάποιον είναι νομίζω της μοίρας μου έχει τύχει και μένα οπότε σε καταλαβαίνω απόλυτα,να χαρείς την καρδουλα σου και εύχομαι στη δική σου καρδιά να φωλιάζει πάντα η χαρά και όπως είναι λουλουδένιο το ονομά σου έτσι να είναι και η ζωή σου όλη,φιλιαααα.

      Διαγραφή
  3. Πες μου πως καταφερες να κόψεις το κάπνισμα...μου το έχουν απαγορεύσει οι γιατροί προ δεκαετίας και εγώ το δυνάμωσα.Νιώθω εντελώς ανίκανη να το κάνω! Σε ευχαριστώ που σκεφτηκες και μένα για την καρδούλα και στεναχωρήθηκα πολύ χθες που πάνω στην βιασύνη μου δεν σε είχα γράψει. Σήμερα έφτιαξα και το σπετσοφάι σου! Πρώτη φορά τα παιδιά μου έφαγαν πιπεριές κολοκυθάκι και μελιτζάνα! Σου χρωστάω μεγάλη χάρη! Φιλάκια πολλα πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου δεν έχω λόγια,πραγματικά με συγκίνησες ,χαίρομαι που σας άρεσαν τα φαγητά,να είστε πάντα καλά και όλη σου η οικογένεια μαζεμένη στο τραπέζι σου.Τρελαίνομαι για οικογενειακά τραπέζια,φιλιά πολλά, πολλά κι απο μένα.

      Διαγραφή
    2. Όσο για το τσιγάρο το είχα σιχαθεί τόσο πολυ που δεν πήγαινε νομίζω άλλο.

      Διαγραφή
    3. Και εγώ σε ευχαριστώ πολύ. Είσαι τυχερή που το σιχάθηκες...μακάρι να συμβεί και σε μένα. Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Αλήθεια δεν σου αρεσει η καρύδα???
    Εγώ πάλι την λατρεύω!!
    Οσο για το κάπνισμα.... πονεμένη υπόθεση!
    Ξεκίνησα το ηλεκτρονικό τσιγάρο, το κράτησα 5 μήνες, και τώρα έχω επανέλθει δριμύτερη.
    Ντροπή μου!!
    Φιλάκια Νέλλη μου, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου δεν μου αρέσει η κρύδα Ελενά μου,πολύς κόσμος κατέφυγε στο ηλεκτρονικό τσιγάρο και μερικοί είχαν καλά αποτελέσματα,αν δεν μπορείς να το κόψεις είναι δύσκολο,εύχομαι να το καταφέρεις κάποτε,φιλιά και καλο Σαββατοκύριακο επισης και σε σένα.

      Διαγραφή
  5. εγω παλι ειμαι καπνιστρια τροπος του λεγειν. καπνιζω μεσο ορο 1 / 2 τσιγαρα την εβδομαδα και αν και αυτα. την καρυδα την λατρευω!
    καλη σου κυριακη.

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου νομίζω ότι αυτό είναι το καλύτερο γιατί καπου διάβαζα ότι ο οργανισμός του ανθρωπου χρειάζεται και μικρή δοση νικοτίνης,οπότε εσύ κάνεις το σωστό μάλλον,με την καρύδα μαλωσα (κατα το εγω με την αγάπη μάλωσα ) το γνωστό τραγουδάκι χαχαχαχ φιλάκια.Καλή Κυριακή επίσης.

      Διαγραφή
  6. μπράβο για το βραβείο και ξανά μπράβο για το τσιγάρο!!!!
    κι εγω σιχαίνομαι την καρύδα ...σε όποια γιορτή σερβίρουν γλυκό με καρύδα στενοχωριέμαι να τους πω ότι δεν το τρώω!
    ευχαριστώ για το βραβείο αλλά δεν ξέρω πως να το βάλω στο μπλογκ μου!είμαι πολύ άσχετη μ'αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ ,ευχαρσιτώ και για τα δύο ,μην αγχώνεσαι κάποιος θα βρεθεί να σου δείξει πως να το βάλεις και μένα στο πρώτο με βοήθησαν,δεν πολυήξερα ,αν δε βρέθει κάποιος θα σου στείλω στο μέιλ σου οδηγίες,όχι ότι κι εγώ είμαι φωστήρας αλλα κάτι θα κάνουμε ,φιλιά.

      Διαγραφή
    2. οκ ευχαριστώ,στείλε μου όποτε μπορείς!

      Διαγραφή
    3. αν και δεν εγγυώμαι ότι θα τις καταλάβω χαχαχα

      Διαγραφή
    4. Σου έστειλα ήδη,αν και δεν ξέρω αν σε βοήθησα καθόλου ;-)

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια γιά τά βραβεία σου!Τά αξίζης φίλη μου!Σέ ευχαριστώ πολύ πού μού τό χαρίζης!Μεγάλη μου τιμή!!Ενα καλό Σ/Κ σού εύχομαι!!Αύριο φτιάχνω σπεντζοφάι,μέ ξεσηκώσατε μαζί μέ τήν Παρασκευή!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δήμητρα μου,σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,και σένα σου αξίζει γιατί έχεις κι εσύ χρυσή καρδιά,ναι άντε φτιάξε κι εσύ ένα σπετσοφάι και όταν θα πίνεις το τσιπουράκι σου ,γιατί πάει ωραία μ αυτό το φαγητό να πιείς και ένα στην υγειά μας,φιλιά πολλά πολλά.

      Διαγραφή
  8. Νελάκι
    σ ευχαριστώ πολύ γι αυτή την όμορφη καρδιά μεγάλη μου τιμή που την παίρνω απο τα δικα σου χέρια.
    Φιλιά πολλά και πάντα η καρδούλα σου χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά με συγκινείς με τα ωραία σου λόγια,είμαι πολύ χαρούμενη που σε γνώρισα έστω και έτσι.Μακάρι όλων μας οι καρδιές να είναι πάντα χαρούμενες και γαλήνιες,πολλά πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ NELI ΜΟΥ!!!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ,σ ευχαριστώ πολύ,και σε σένα εύχομαι το ίδιο να είμαστε όλοι μας καλά και την επόμενη εβδομάδα ,φιλιά.

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα!!!
    Σε ζηλεύω πολύ που έκοψες το τσιγάρο...
    Συγχαρητήρια για το βραβείο και σε ευχαριστώ πολύ που το έδωσες και σε μένα..πάω να το συμπληρώσω στην ανάρτησή μου αμέσως..φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι Μαράκι,μόνο τις 5 πρώτες μέρες ήταν δύσκολα,απόφαση είναι όλα και στο μυαλό μας μέσα.Να το χαρείς το βραβειάκι σου και να είσαι πάντα χαρούμενη και υγιής,φιλιά.

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Neli μου! Συγχαρητήρια για την καρδούλα σου-εύχομαι να πάρεις άλλες τόσες!!! Πολλά μπράβο που κατάφερες και έκοψες το τσιγάρο! Ξέρω πως είναι πολύ δύσκολο αφού συνήθως οι καπνιστές είναι εθισμένοι σε αυτό . . Στο 6 και στο 7 συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την καρδούλα!! Πραγματικά με έκανες πολύ χαρούμενη! Πάω να προσθέσω το όνομα σου!Να έχεις μία χαρούμενη Κυριακή! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλικούλα μου ήταν λίγο δύσκολο αλλά όπως βλέπεις ο άνθρωπος έχει δύναμη και αντιμετωπίζει πολύ χειρότερα,χαίρομαι που συμφωνούμε σε δύο απο τα επτά.Χαλάλι σου η καρδούλα,την άξιζες πραγματικα.

      Διαγραφή
  12. Νέλη καλώς σε βρήκα στο όμορφο σπιτάκι σου!!Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και σου εύχομαι πολλά πολλά ακόμα!!Φιλάκια και θα χαρώ να σε δω και στο δικό μου μπλογκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την ,σ ευχαριστώ πολύ για τα καλα σου λόγια και τις ευχές φυσικά και θα έρθω φιλάκια κι απο μένα εδω θάμαστε παρεούλα να τα λέμε

      Διαγραφή
  13. Χρυσούλα μου συγχαρητήρια για τις καρδουλίτσες σου κ σέυχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες το εκτιμώ πολύ.
    Βρίσκομαι σε ενα εκτακτο ταξίδι αλλά επιστρέφω αύριο.
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα και πάλι ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σευχαριστώ πολύ Έρη μου με το καλό να επανέλθεις φιλάκια πολλά και καλή μας εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια για το βραβείο,Neli!Και σ''ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες!Πες μας,σε παρακαλώ και το μυστικό,για να κόψουμε το τσιγάρο!Την τελευταία φορά που το έκοψα,η αιτία ήταν ένα βιβλίο που διάβασα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ ππολύ και εσύ να χαρείς το δικο σου,όσο για το πως έκοψα το τσιγάρο? Το είπα πιο πάνω ,το είχα σιχαθεί πολύ,φιλάκια.

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια για τα βραβεία, ΧΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ,καλή εβδομάδα. (το ΧΟ τι σημαίνει?)

      Διαγραφή
  17. Μεγειά το βραβειάκι και συγχαρητήρια για το τσιγάρο!Πολύ σημαντικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Πινελιά και για το βραβείο και για το τσιγάρο, τελικά ανακάλυψα ότι πολύς κόσμος θέλει να το κόψει και δεν μπορεί,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  18. Νέλη, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο που χάρισες στο μπλογκ μου ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ!
    Είναι μεγάλη η τιμή , που λαμβάνω αυτό το βραβείο , από εσένα!
    Χαίρομαι επίσης , για τις πολύ υγιεινές σου συνήθειες, όπως το ότι έκοψες το κάπνισμα!
    Όλοι μας έχουμε πολύ μεγάλη δύναμη μέσα μας! Αν θελήσουμε να διακόψουμε άσχημες συνήθειες θα τα καταφέρουμε! Να είσαι καλά! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ είναι ένα μπλόγκ που πάντα βρίσκω χρήσιμα πράγματα και ενημερώνομαι,μου αρέσει πολυ και το διαβάζω πάντα ,συνεχισε το αξίζει τον κόπο.Να είσαι καλά κι εσύ πάντα.Φιλιά κι απο μένα και να χαρείς το βραβειάκι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σε ευχαριστω πολυ πολυ!!! Έλειπα...Μόλις επεστρεψα και σου ηρθα!! Να σαι καλα!!!! Υπέροχο είναι!!! Καλο σου βράδυ!!! Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το χαρείς καλορίζικο ,κι εσύ να είσαι πάντα καλά καλό ξημέρωμα,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........