Πέμπτη, 6 Σεπτεμβρίου 2012

Διακοσμητικά κεριά.

 Με τη σημερινή ανάρτηση θυμήθηκα τη γιαγιά μου και μια παροιμία που έλεγε."Στον πρασά ,πράσα δεν μπορείς να πουλήσεις "Ε κάπως έτσι αισθάνομαι κι εγώ ,ότι κομίζω γλαύκαν εις Αθήνας ,για να θυμηθούμε και την τόσο όμορφη μας γλώσσα.Τέλος πάντων αρκετά είπα,στο θέμα τώρα.                                                                                                                       Τόσο καιρό τη μπλογκογειτονιά έχω δει ένα σωρό ωραίες κατασκευές πραγματικά αριστουργήματα.Θυμήθηκα κι εγώ ότι κάποια στιγμή στο σχολείο μας είχαν μάθει να κάνουμε κεριά από παλιά  κεριά με τη μέθοδο του λιωσίματος και να τα ξανακάνουμε καινούρια.Ψάξτε λοιπόν να βρείτε μπουκάλια πλαστικά με λίγο παράξενο σχήμα και ότι απομεινάρι κεριού έχετε.

Λιώστε τα κεριά και αφού κρυώσει ελαφρά το μείγμα γεμίστε σιγά σιγά τα μπουκάλια με το λιωμένο κερί ,μερικές φορές μπορεί να έχετε και ατυχήματα αν το πλαστικό του μπουκαλιού είναι μαλακό.Σε κάθε μπουκάλι βάζετε μια οδοντογλυφίδα για να στερεώσετε το φιτίλι του κεριού.



 Αφού τα γεμίσετε τα αφήνετε τελείως ακίνητα κάπου για να παγώσει το κερί,μπορεί κρυώνοντας το κερί να κατεβαίνει η στάθμη του .Τότε λιώνετε ξανά λίγο κερί και συμπληρώνετε ,μπορεί να χρειαστεί μερικές φορές να το κάνετε αυτό.Μετά από δυο με τρεις μέρες βγάζετε προσεκτικά το πλαστικό κόβοντάς το με μαχαίρι  κοφτερό.



Ακολουθεί το στόλισμα των κεριών με ότι κορδέλα και λουλουδάκι σας έχει μείνει από τις πολλές μπομπονιέρες που σίγουρα πέρασαν κατά καιρούς από τα χέρια σας.

Εδώ το ένα επειδή είχε σχήμα χειροβομβίδας το στόλισα με τριανταφυλλάκια  για να το γλυκάνω λίγο και το τελευταίο είναι πιο παλιό ,απλά το είχα και θέλησα να σας το δείξω.Για να προσθέστε χρώμα αν το κερί σας είναι άχρωμο  βάζετε στο λιώσιμο λίγη μπογιά από αυτή που βάφετε τα αυγά το Πάσχα και για να έχει άρωμα επιστρατεύετε τη βανίλια που χρησιμοποιείτε στα γλυκά σας ,θα έχετε πολύ καλά αποτελέσματα.

21 σχόλια:

  1. Πανέμορφα έγιναν,Neli!Τώρα που μας έδειξες πως γίνονται θα προσπαθήσω κι εγώ να ανακυκλώσω τις χρησιμοποιημένες λαμπάδες.
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ ,πέρασα ωραία φιτάχνοντας τα γιατί με πηγαν πίσω στα σχολικά χρόνια,ναι είναι ωραίος τρόπος να ανακυκλώνεις κεριά και να χρησιμεύουν τόσο σε σένα όσο και για μικροδωράκια.

      Διαγραφή
  2. Εγιναν,καταπληκτικά Νέλλη μου!!Μπράβο σου!!Είσαι πολύ χρυσοχέρα φίλη μου!!Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ dimi μου,και με τιμά να με λες χρυσοχέρα εσύ που ότι κάνεις ειναι πάντα πολύ όμρφο,καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  3. Que velas lindas adorei a dica das garrafinhas beijos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μα τι ομορφα που ειναι! μπραβο σου.
    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου ,νάσαι καλά θυμήθηκα τα σχολικά μου χρόνια,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  5. Φαντάζομαι πόσο όμορφα θα μυρίζουν με τη βανίλια...πάρα πολύ όμορφα τα κεριά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρα πολύ ωραία μυρίζουν σαν γλυκάκι , σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα!! Πολύ ωραία ιδέα για τις λαμπάδες. Δεν θυμάμαι να μου έμαθαν ποτέ στο σχολείο αυτή την κατασκευή. Αλλά μην δίνω στεγνά και τους δασκάλους μου...έχω και μικρή απώλεια μνήμης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Παρασκευή ,ίσως δεν τη μάθατε ,σχετικά με την απώλεια μνήμης άσε είναι ένα θέμα που οι περισσότεροι το έχουμε,φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  7. παπατζηλακη αντιγονη7 Σεπτεμβρίου 2012 - 12:19 π.μ.

    καταπληκτικη ιδεα και πολυ δημιουργικη,θα ηταν και ενα πολυ ωραιο δωρο να το δωσεις σε καποιον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα δεσποινίς μου ,ναι είναι πολύ καλή ιδέα για δωράκι, πιο πολύ γιατί είναι κάτι που αφου το φτιάξεις μόνος σου θα το χαρείς και αυτός που θα το πάρει θα σκεφθεί ότι αφιέρωσες χρόνο για να του το φτιάξεις,φιλιά πολλά και γλυκά.

      Διαγραφή
  8. πολυ ωραια τα κερακια σου neli θα προσπαθησω να τα κανω και εγω αλλα δεν νομιζω να τα κανω τοσο ωραια οσο εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα φιλενάδα,μια χαρά θα τα κάνεις,εσύ θα βάλεις και πλεκτά λουλουδάκια,φιλάκια.

      Διαγραφή
  9. Πολύ ενδιαφέρουσες οδηγίες!!!!!!!!
    Ευχαριστούμε!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Έφη μου ,ελπίζω να φάνηκαν και εύκολες για να κάνει και κάποιος κεράκια,καλό βράδυ φιλάκια.

      Διαγραφή
  10. Απίστευτη ιδέα!! και για δωράκι είναι ο,τι πρέπει!! ^_^
    Ευχαριστώ για την ανάρτηση <3
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Lydia σ ευχαριστώ ,ναι για δωράκι και είναι κάτι που το φτιάχνεις μόνος και έχει άλλη αξία και δε δινεις και καθόλου χρήματα,καλό μας βράδυ ,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έγιναν πολύ όμορφα!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........