Τετάρτη, 26 Σεπτεμβρίου 2012

Κουλουράκια βανίλιας

 1 φλιτζάνι του καφέ καλαμποκέλαιο,1 φλιτζάνι του καφέ ζάχαρη,1 βανίλια,1 αυγό,μισό μπαίκιν πάουντερ ,και αλεύρι όσο σηκώσει.(1 αυγό για να αλείψετε τα κουλουράκια από πάνω)

(Αυτά είναι τα υλικά για μια δόση κουλουράκια,και οι φωτογραφίες  μέχρι και τη ζύμη είναι με αυτή την ποσότητα,στο ταψί τα κουλουράκια,είναι σε διπλή δόση ,το γράφω αυτό για να μην απορείτε πως δεν σας βγήκαν τόσα πολλά.)
 Ρίχνετε το λάδι το αυγό το μπαίκιν πάουντερ,και τη βανίλια σε μια λεκανίτσα (εγώ ρίχνω δύο βανίλιες για τι μου αρέσει το άρωμα της πολύ)
 Ρίχνετε λίγο ,λίγο και το αλεύρι και ανακατεύετε με το χέρι.
 Το ζυμώνετε να γίνει μια ζύμη όχι πολύ σφιχτή και να μην κολλάει στα χέρια.
 Κόβετε μια ποσότητα ζυμαριού και πλάθετε ένα κορδόνι.
 Το κόβετε διαγώνια με ,ένα μαχαιράκι αφού αφαιρέσετε τις άκρες για να έχουν κι αυτές λοξό σχήμα.
 Στρώνετε τα μπαστουνάκια σε ένα ταψί που έχετε βάλει λαδόκολλα.
 Τα αλείφετε με ένα πινέλο με το αυγό που το έχετε χτυπήσει πρώτα.
 Βάζετε επάνω και αρκετό σουσάμι.
Τα βάζετε στο φούρνο να ψηθούν στους 180 βαθμούς Κελσίου στον αέρα για 25 λεπτά της ώρας .
Η μέχρι να δείτε ότι κοκκίνισαν καλά.Είναι πολύ οικονομική και νόστιμη συνταγή.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!

60 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Νέλη! Ξέρεις τι έπαθα; Το τυρόψωμό σου με βάζουν και τους το φτιάχνω όλη την ώρα. Λες να πάθω το ίδιο και με αυτά τα κουλουράκια; Έτσι μου φαίνεται! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ιρμα ,ωχ φοβάμαι ότι θα ξαναπάθεις το ίδιο,είναι πολυ νόστιμα και πολυ εύκολα,καλό μας βράδυ.

      Διαγραφή
  2. Kαλησπέρα Νέλη μου!Μέχρι εδώ μοσχοβόλησαν τά κουλουράκια σου!!Τό σουσάμι από επάνω τά κάνη τέλεια!Καλό βράδυ!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησέρα Δημητρούλα μου δεν πετάγεσαι για ένα βραδυνό καφεδάκι ,να φάμε μερικά?Ναι με το σουσάμι γίνονται ωραία,και με καρύδι τά εχω δοκιμάσει και τους πάει κι αυτό πολυ.

      Διαγραφή
  3. Κουλουράκια βανίλιας!!!Φαίνονται εξαιρετικά Neli μου!!Θα τα δοκιμάσω!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νοστιμα και εύκολα να γίνουν,δοκίμασε τα φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφα!
    Για τη νοστιμιά τους είμαι σίγουρη, τόσο περιποιημένα και καλοφτιαγμένα.
    Κι από χρώμα σκίζουν.

    Καλό βράδυ Νέλη μου!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ζαμπία μου για τα καλά σου λόγια,είναι πολύ νόστιμα,καλημέρα μας.

      Διαγραφή
  5. κουλουράκια βουτηγμένα σε γάλα με μέλι σούπερ ...
    ευχαριστούμε νελι όπως πάντα οι γεύσεις σου χαϊδεύουν τον ουρανίσκο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία είναι και με γάλα και με άλλα ροφήματα ,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσει πολύ η μυρωδιά της βανίλιας ! Θα δείξω στον συμβίο την συνταγή, γιατί αυτός ασχολείται με την ζαχαροπλαστική ! Χα ! Κι εγώ απολαμβάνω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε καλή επιτυχία στον συμβίο τοτε ,και συ να τα απολάυσεις με το καφεδάκι σου

      Διαγραφή
  7. Neli μου καλησπερα!!! θα τα δοκιμάσω το συντομότερο φαίνονται πολύ νόστιμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα δοκιμάσεις Ελενα μου για το μανεκεν μας ,και για ολους σας ,φιλάκια πολλα.

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα Νέλη μου είναι ότι πρέπει αυτή η συνταγή να ετοιμαζόμαστε για τα καφεδάκια του χειμώνα,φιλιά καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ροδάνθη μου ,συμφωνώ και για τις σοκολάτες μας ,τα τσαγάκια μας,πάνε μια χαρα με όλα,φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  9. ..και τώρα ξεσηκώνω τη συνταγή, γιατί ένα κοριτσάκι εδώ μέσα
    τρελαίνεται για κουλουράκια βανίλιας.Όσο για το λικέρ δύσομου, μοσχομυρίζει, δε βλέπω την ώρα να το βάλω στο μπουκάλι και να πιω το πρώτο ποτηράκι στην υγειά σου!Καλή σου νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που κάποιος θα τα τιμήσει δεόντως τότε,Αντε να το πιείς και να μου πείς και εντυπώσεις εγω θα κανω τη δεύτερη δοση,ηδη ειμαι στην προετοιμασια.

      Διαγραφή
  10. Φτιάχνω κάτι κουλουράκια νηστίσιμα με καλαμποκέλαιο.
    Πριν δω τα κορδονάκια απορούσα πως τους έδωσες αυτό το σχήμα.
    Θα έφτιαχνα αυτές τις μέρες κουλουράκια οπότε η δική σου συνταγή θα δοκιμαστεί άμεσα. Καληνύχτα φίλη μου! Φιλάκια!!

    ΥΓ Παπρικάσι....σούπερ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάξτην και πες μου ,χαίρομαι που σας φάνηκε σούπερ το παπρικάσι ,ελπίζω να το φάγατε με παρεούλα και ουζάκια,φιλάκια πολλά Παρασκευή μου.

      Διαγραφή
  11. υπεροχα φαινονται. στειλε κανενα για τον καφε! :)
    καλη σου μερα

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να πίναμε μαζί και τον καφέ Ειρήνη μου και να τα τρώγαμε παρεούλα,φιλιά.

      Διαγραφή
  12. Νόστιμα, αρωματικά και τραγανά τα κουλουράκια σου, Νέλη μου!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου ,έχω μείνει έκθαμβη απο τις τούρτες σου ,νάσαι καλά κορίτσι μου να φτιάχνεις αριστουργήματα,φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  13. Πόσα τέτοια λαχταριστά τραγανά μπαστουνάκια δικαιούμαι???
    Υπέροχα Νέλλη μου, η πιο γλυκιά συντροφιά για το καφεδάκι μας!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα μου χαλάλι σου όλη η πιατέλα ,νάμαστε και καλα και θα φτιάξουμε πολλά ακόμη για τα καφεδάκια μας,φιλάκια και απο μενα.

      Διαγραφή
  14. Καλώς σε βρήκα!
    Πολύ ωραίο το μπλογκ σου, θα περνάω συχνά...

    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε ,ηδη πέρασα και είδα τους πατατοκεφτέδες σου και με έπιασε μια λιγουρα ,αλλα και το βιβλιο των ευχών τέλειο.Θα τα λέμε σίγουρα ,έχουμε κοινά μάλλον και μας αρέσουν και οι ίδιες ταινίες ,ειδικά το περπατώντας πάνω στα σύννεφα ούτε ξέρω κι εγώ πόσες φορές το έχω δει.Καλό μας μεσημέρι.

      Διαγραφή
  15. κατενθουσιάστηκα!!!!δεν το έχω με το πλάσιμο και μόλις θα ζητούσα απο τις γιαγιάδες (πάλι)να μας φτιάξουν κουλούρια για το σχολειο...μόλις είδα αυτή την τεχνική θα τα φτιάξω μόνη μου!!!!μ'έσωσες απο την υποχρέωση που θα τους είχα χαχαχαχαχα
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Νάσια μου,είδες τι εύκολο είναι? χαχαχαχα και γίνονται και πολλά να τρώνε τα παληκάρια σου ,αντε φτιάξτα και μην έχεις υποχρέωση σε κανέναν ,φιλια σε όλους σας.

      Διαγραφή
  16. θα κερασεις το απογευμα καφεδακι να φαμε και κανενα απο τα ωραια σου κουλουρακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί όχι? Μόνο που είμαστε μακριά ,πως θάρθεις? χαχαχαχα.

      Διαγραφή
  17. Εύκολη και οικονομική συνταγή !Εμφανιση τέλεια ! Σκέτο θα τον πιώ τον απογευματινό μου καφέ ....Κερνάς ένα γιατί η μυρωδιά τους πέρασε απο την οθόνη ?
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την Ολυμπία και βέβαια ,γιατί όχι? να κεράσω πολλά σκέτος ο καφές δεν πάει άλλη χάρη έχει με ένα κουλουράκι,φιλιά θα χαρώ να τα λέμε..

      Διαγραφή
  18. Αγαπημένα κλασσικά μπισκοτάκια βανίλιας, με αυτά μεγαλώσαμε! Φιλιά πολλά Χρυσούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Έρη μου ,είναι διαχρονικά και νόστιμα. Και απο μένα πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  19. ΝΕΛΙ ΜΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΝΟΣΤΙΜΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Εφούλα μου ,κερνάω καφεδάκι με κουλουράκι βανίλιας,η νύφη μου ειναι καλά? ,φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  20. Φαίνονται τέλεια τα κουλουράκια σου!Θα τα δοκιμάσω άμεσα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ καλή επιτυχία και στα κουλουράκια και στη συμμετοχή σου,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  21. Είναι η παραδοσιακή συνταγή που κάνει και η μαμά μου!Τόσο εύκολη!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γιατί διαβάζω συνταγές της μαμάς μου εδώ και τις κάνω εύκολα!Όταν τη ρωτάω απευθείας, μου λέει αλεύρι- όσο πάρει, λάδι-θα δεις με το μάτι................καταλαβαίνεις!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Πινελιά μου,ναι έτσι κάνουμε εμείς οι μαμάδες ,τις έχουμε φτιάξει τόσες πολλές φορές τις ίδιες συνταγές που όλα γίνονται με το μάτι πιά ,σου εύχομαι καλή επιτυχία , νασαι καλά και πολλα φιλιά.

      Διαγραφή
  22. Μμμμ...μοσχομύρισαν τα κουλουράκια σου...η μυρωδιά με έφερε ως εδώ...!!
    Καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Μαρία μου,η βανίλια φταίει ,είδες ωραίο άρωμα?Καλό μας μεσημέρι.

      Διαγραφή
  23. καλημέρα καινούρια μπογκογειτονίσσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη και γλυκεια σου μέρα Δελφινακι μου.

      Διαγραφή
    2. ευχαριστώ..επίσης..με συγκίνησε η ευαισθησιά σου να αφιερώσεις αυτό το μπλογκοσπιτάκι σου στην φιλενάδα σου..διαβασα εχθες την αναρτηση σου με τίτλος Καλώς Ηρθατε.

      Διαγραφή
    3. Σου έχω στείλει μηνυμα σχετικο Δελφινάκι μου και σου εξηγώ φιλιά πολλα.

      Διαγραφή
    4. ωω ευχαριστώ..αλλά δε το κανα από περιέργεια..ίσως ακουστηκε λάθος αυτό που έγραψα στο προηγούμενο μου σχόλιο

      Διαγραφή
    5. Γλυκειά μου ούτε ακι εγώ το εξέλαβα ως περιέργεια ,απλά ήθελα να σου εξηγήσω,φιλιά.

      Διαγραφή
    6. ευχαριστώ..χαίρομαι που το ξεκαθαρίσαμε
      απαντησα και γω στο εμαιλ σας..εστειλα εμαιλ

      Διαγραφή
    7. Το ειδα ,θα τα λεμε ,καλο μεσημερι.

      Διαγραφή
  24. Γειά σου Νελάκι μου με τις ωραίες συνταγές σου !γεια στα χεράκια σου ! παιρνω τα κουλουράκια που μου αναλογούν και εύχομαι καλό σαββατοκύριακο !!!!!!!!!!!!


    φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία ,σε ευχαριστώ πολύ ,να τα πάρεις και να πιείς το καφεδάκι σου ,καλό Σαββατοκύριακο και απο μένα,και φιλια πολλά επίσης.

      Διαγραφή
  25. Είδα τη συνταγή στο μπλογκ της Παρασκευής!
    Τέλεια φαίνονται και πολύ εύκολα!!!
    Θα τα φτιάξω οπωσδήποτε:)
    Φιλάκια :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να τα φτιάξεις είναι πανεύκολα,και πολυ οικονομικά.Φιλάκια;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........