Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2012

Βραβείο απο τη Γιωργία

Ένα βραβειάκι  μου χάρισε η φίλη Γεωργία http://armoniaart.blogspot.gr/.Την ευχαριστώ πάρα πολύ από τα βάθη της καρδιάς μου.Το βραβείο συνοδεύετε από 11 ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσω.Και είναι οι εξής
1)Τι σου αρέσει να φοράς πιο συχνά;
  Παντελόνι ,το βρίσκω πιό βολικο.
2)Τι διασκέδασες πιο πολύ Σχολείο η Πανεπιστήμιο;
Το Σχολείο,Πανεπιστήμιο δεν πήγα γιατί στα είκοσι μου είχα δύο παιδιά.
 3)Αγαπημένο βιβλίο
Το να ζεις ν αγαπάς και να μαθαίνεις του Λεό Μπουσκάλια
4)Ένα πράγμα που φοβάσαι .
Να μη μείνω κατάκοιτη σε ένα κρεββάτι.
5)Τι σε οδήγησε στο blogging?
Είχα ένα ειδικό λόγο ,αλλά και βλέποντας άλλα blogs.Mε κέρδισε ο χώρος.
6)Αγαπημένο προϊόν μακιγιάζ;
Η μάσκαρα.
7)Η πιο τρυφερή ανάμνηση.
Εδώ όσο και να προσπάθησα να βρω μια μόνο δεν τα κατάφερα.Μου έρχονται στο νου πολλές και όλες πολύ τρυφερές κατ εμε.Μήπως είμαι λίγο παραπάνω συναισθηματική τελικά;
8)Τι προτιμάς; Ελαφρύ η βαρύ μακιγιάζ;
Ελαφρύ έως καθόλου.
9)Ένα πράγμα που σου αρέσει να κάνεις πολύ.
Να κάθομαι το Χειμώνα δίπλα στο τζάκι να το βλέπω να καίει,με ηρεμεί.
10)Καμία φοβία;
Υψοφοβία,δεν μπορώ να κοιτάξω κάτω ούτε από το δεύτερο όροφο ενός σπιτιού,νομίζω ότι θα με πάει κάτω.
11)Κραγιόν η lipgloss?
Κραγιόν ,δε μου αρέσει η λιπαρή αίσθηση του lipgloss.


Tώρα πρέπει να το δώσω και εγώ μαζί με την αγάπη μου σε 5 μπλογκοσπιτάκια που έχουνε κάτω από 200 μέλη .Το δίνω λοιπόν στο..http://confusedmindblog.blogspot.gr/  Παρασκευή μου με όλη την αγάπη μου.
http://okipostisfantasias.blogspot.gr Αλεξάνδρα μου να το χαρείς εύχομαι.
http://craftmakesmyday.blogspot.gr/Φωτεινούλα μου να το χαρείς εύχομαι και πάντα έχεις το χιούμορ που έχεις.
http://alyonapar.blogspot.gr/Γλυκιά Αλυόνα  δικό σου ,με πολλή αγάπη.
http://saospy17.blogspot.gr/Εύχομαι να το χαρεις.


   



39 σχόλια:

  1. Ω! τι χαρα! Ενα βραβειακι για μενα?
    Σε ευχαριστω πολυ πολυ!!!
    Μεσα απο τις απαντησεις σου ειδα οτι μοιαζουμε σε αρκετα πραγματα.
    Να εισαι καλα, να χαιρεσε τα παιδακια σου και οτι αγαπας!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα το χαρείς το βραβειάκι σου εύχομαι και εσύ το ίδιο να χαίρεσαι την οικογένεια σου.Φιλιά πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια κ πάλι για το υπέροχο βραβειάκι Νέλι μου!!!!!!!!! Διαβάζοντας της απαντήσεις σου στα πιο πολλά θα έδινα τις ίδιες απαντήσεις χα χα!!!! Να λοιπόν γιατί σε συμπαθώ τόσο πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελενα μου,χαίρομαι που μοιάζουμε,και σε ευχαριστώ για τα αισθήματα συμπαθειας που μου έχεις,είναι αμοιβαία ,φιλάκια στο μανεκεν μας και σε σένα όμως ,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια Νέλη μου καί γιά αυτό τό όμορφο βραβείο!Μού άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου!Μιά δημιουργική εβδομάδα σού εύχομαι!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δημητρα μου,και εγω το ίδιο να έχουμε μια καλή εβδομάδα ,φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  4. Αλλο ένα όμορφο βραβείο, συγχαρητήρια Νέλλη μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελενα μου.Φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια Νελάκι! Να είσαι καλά και να το χαίρεσαι το βραβειάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρστώ Ίρμα,και εσύ νάσαι καλά,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  6. Όμορφο!!Να τα χιλιάσεις,γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hello, how are you?
    I love your blog, I always visit now.
    I invite you to visit my FAN PAGE on facebook : http://www.facebook.com/couturetrend1
    And also visit my blog, you'll love it. In addition to the fashion world, we will cover various topics such as: the beauty, the architecture, the decor, pop culture, travel, places, people and food.
    BLOG : http://couturetrend.blogspot.it/

    I hope your visit!

    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλορίζικο το βραβείο σου Νέλη. Και στα χίλια βραβεία, σου εύχομαι!!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ειρήνη μου ,νάσαι καλά,καλό μας βράδυ.

      Διαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ πολύ!! Έχουμε την ίδια συνήθεια με το τζάκι. Ο άντρας μου έχει τώρα τρία Σαββατοκύριακα που κουβαλάει ξύλα.Είμαι ικανή να κάθομαι εκεί μπροστά με τις ώρες. χαχαχα άσε που παρατήρησα μια φορά πως είχε ψηθεί σχεδόν το πόδι μου στο γόνατο.
    Καλή εβδομάδα! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παρασκευή μου επιτέλους σου δίνω ένα βραβείο ,αν και είδα οτι το έχεις,άσε με το τζάκι έχω κολλημα ,το ανάβω σχεδόν κάθε μέρα το Χειμώνα,το θεωρώ καλή παρέα,καλή μας εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια!!
    Πάντα βραβεία να σου χαρίζουν..
    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε ευχαριστώ πολύ νάσαι καλα,καλή εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. γέμισε η μπλογκόσφαιρα ομορφιές!μπράβο Neli !
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με γειά τα βραβειάκια κια εύχομαι όλο βραβεία, δώρα και χαρές στη ζωή σου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ,ωραίες ευχές,καλη μας εβδομαδα ,φιλάκια.

      Διαγραφή
  15. Πότε πρόλαβες, κοριτσάκι, να πέσεις στα βαθιά ;;; Εσύ είσαι ακόμα εφηβούλα !!! Θα είσαι σχεδόν σαν αδερφούλα με τα παιδάκια σου !!! Συγχαρητήρια για το βραβείο που έλαβες !!! Εγώ αρπάζω το δικό μου και χοροπηδάω απ'τη χαρά μου !!! Σ' ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ, που με σκέφτηκες !!! Πρέπει, μήπως, να απαντήσω κι εγώ στις ίδιες ερωτήσεις ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδες όλα τα πρόλαβα εγω ,χαχααχ ,πολυ χαίρομαι που χοροπηδάς με το βραβειο σου,να εισαι πάντα έτσι χαρούμενη εύχομαι,ναι θα απαντήσεις κι εσυ΄και θα το δώσεις σε άλλα 5 blogs.

      Διαγραφή
  16. Ωχ ! Δεν μπορώ να πάρω το βραβειάκι, γιατί έχεις απενεργοποιήσει το δεξί κλικ στο ποντίκι ! Υπάρχει άλλος τρόπος ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mην μου αγχώνεσαι μόνο ,όλα θα τα βρούμε ,σου έχω στειλει μηνυμα στο μέιλ σου ,πες μου τι δεν καταλαβες? θα το φτιάξουμε.

      Διαγραφή
    2. Βρε Νελάκι μου, δεν το βλέπω το μέιλ :((((
      Πωπω, σ΄έπρηξα !!!!!

      Διαγραφή
  17. Πες μου το δικο σου να σου ξαναστείλω η πες μου αν έχεις φεις μπούκ να τα πούμε εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Μπράβο Φωτεινούλα ,νά είσαι καλά και να το χαρείς σου έύχομαι ,θα πάρεις πολλά πολλά ακόμη ,ειμαι σίγουρη.

      Διαγραφή
  19. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Χρυσούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Ερη μου ,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  20. Νέλη μου, προσπάθησα και το μεσημέρι να σχολιάσω, αλλά άλλες οι βουλές του διαδικτύου.Σου άξιζε το βραβείο σου, κορίτσι μου και με το παραπάνω και μετά τις απαντήσεις σου χαίρομαι, που διαισθάνθηκα σωστά.Η ευαισθησία, κοπέλα μου, είναι προτέρημα, μη σε πείσουν ποτέ για το αντίθετο, πονάει, αλλά δείχνει ψυχή.Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και να είσαι πάντα δημιουργική.Φιλιά γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σε ευχαριστώ πάρα πολυ Γιωργία μου,για όλα και για το βραβείο,δίκιο έχεις για την ευαισθησία,αλλα δεν μπορεις να την αλλάξεις την έχεις μαζι σου απο τη μέρα που γεννιέσαι. Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου,φιλιά και απο μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Neli έχεις βραβειάκι και από μένα πέρνα να το πάρεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Hоwԁy! It loοκs aѕ though
    wе both hаνe a іnterest fоr the
    same thіng. Yοur blоg, "Blogger: Aρώμaτa kaι Γeύσeις" аnd mine are very similaг.
    Hаve you ever thought about authorіng а guest articlе for
    а similaг blog? It will unquestionablу
    helρ gain publicіtу to your websіte (my site recieves а lot of tаrgеtеԁ traffic).
    If уou're interested, email me at: erica.mchenry@googlemail.com. Thanks

    HTTP://Www.Dfw-Taxicab.com/contact-us/
    Feel free to visit my page :: cheap irving taxi companies

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........