Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2012

Μα που πήγε;

Αχ ,βαχ ,τι με βρήκε τον έρμο και σκοτεινό;Γύρισα  κατάκοπος από τη δουλειά και τι να δω;Το σπίτι άδειο και  έρημο.Έλειπε η γυναίκα μου αλλά λείπανε και μερικά πράγματά της.Όπα τι έγινε εδώ λέω μεγάλε;Μας την πέσαν;Η κυρία έκοψε λάσπη;Με παράτησε;Πήγε σ άλλες πολιτείες πως το λένε;Μπα δεν μπορεί δε θα μου το έκανε εμένα αυτό.Θα πάω έξω να την περιμένω.Κάπου εδώ γύρω θα τριγυρίζει.Σε καμιά φίλη για καφέ;Στο σούπερ μάρκετ; θα δούμε.
 Μπα σα να πέρασε μου φαίνεται η ώρα και άργησε θα μας πάρει η νύχτα.Βρε λες να μην ήμουν εγώ σωστός απέναντί της; Μπα μια χαρά ήμουν.
 Όπα αεροπλάνο είναι αυτό;Βρε λες να πήρε κάνα τέτοιο και άντε να τη βρεις τώρα.Ας ξανακαθίσω να την περιμένω και ας μη βάζω κακό με το νου μου.Δεν μπορεί είναι καλή γυναίκα και πιστή δε θα μου έκανε κάτι τέτοιο.
 Αλλά κι εγώ κυρία την είχαμε τα ωραία της τα φορέματα,στις σαλονάρες της.Τι έγινε και μου έφυγε ξαφνικά;
 Ας περιμένω λίγο ακόμη εδώ έξω.Θα με δει εδώ και θα χαρεί που την περιμένω στην αυλή.Πω πω με πήρε η νύστα.Και σαν να παραπέρασε η ώρα.Βρε λες να μη γυρίσει πίσω;
 Όπα με κοιτάνε και οι γείτονες.Τι να κάνω;Θα πάω μέσα ρεζίλι έγινα ,να σκεφτώ και τι άλλο μπορώ να κάνω.Τώρα που το ξανασκέφτομαι μήπως τη φόρτωνα λίγο παραπάνω με δουλειές;Μήπως ήμουν λίγο περισσότερο απαιτητικός;Μπα δε νομίζω.Αυτή ποτέ δεν έκανε παράπονο.Ήταν άξια γυναίκα,τα κατάφερνε σε όλα,ήμουν ήσυχος ότι όλα θα γίνουν όπως πρέπει.Για να πάρω τηλέφωνο το θείο.Αυτός μεγαλύτερος είναι και κάτι θα ξέρει να μου πει περισσότερο.

"Έλα θείε τι γίνεσαι;Πως πάνε τα κέφια;"
"Πως πάνε,άσε και μη ρωτάς"
"Που σε βρίσκω θείε ,θα θελα να μου δώσεις συμβουλές τι να κάνω.Γύρισα στο σπίτι και έλειπε η γυναίκα μου.Δεν καταλαβαίνω τι έγινε,τι να κάνω πες μου.
"Χα! εμένα ρωτάς;Στους δρόμους με βρίσκεις,και εγώ τη θεία σου ψάχνω.Από προχτές λείπει"
"Πω πω τι λες μπάρμπα μου;Άντε περαστικά μας."
"Εμ ανηψούδι μου πολύ στο τρέξιμο την είχα τη θεία σου κι αυτή η έρμη να τα προλάβει όλα. Θα μαύρισε το μάτι της και πήρε δρόμο αγύριστο".
"Ρε το σόι τόχει σκέφτηκα από μέσα μου,και του είπα μη  στεναχωριέσαι θείε μου θα γυρίσουν"
Το έλεγα πιο πολύ για να το ακούω μόνος μου.
"Ανηψιέ από πρίν τα προσέχουν αυτά,τώρα άστα,θα δούμε τι θα γίνει.Άντε σε κλείνω τώρα να συνεχίσω το  ψάξιμο.Αν δεις τη γυναίκα σου, που δεν το  νομίζω δηλαδή,δως της χαιρετίσματα."
Ρε λες να είχε δίκιο ο θείος;Εμ μεγαλύτερος είναι κάτι παραπάνω θα ξέρει.Και τι είπε; Την ψάχνει τρεις μέρες; Ωχ ομαδική έξοδο μου φαίνεται κάναν οι γυναίκες.
Αφού αυτός δεν τη βρήκε ούτε και η δικιά μου θα γυρίσει.Ε  ρε γλέντια.Την πατήσαμε.Θα πω σε όλους ,φίλους και γνωστούς.Τις γυναίκες σας και τα μάτια σας.Μη σας φύγουν όπως μου έφυγε και μένα,ναι ναι.....

Στο ρόλο του παρατημένου συζύγου ο Ρούμπυ,ο σκυλάκος της φίλης μου της Φρίντας ,της το είχα πει ότι μια μέρα θα τον κάνω πρωταγωνιστή .Ελπίζω να σου άρεσε Φρίντα ό ρόλος που του έδωσα.

30 σχόλια:

  1. ωραιο ρολο εδωσες τον σκυλακο μου τον αγαπημενο μου ρουμπυ το γιαβρι μου αλλα επειδη ειναι εφτα χρονων και ειναι ακομα παρθενος μηπως υπαρχει καμια σκυλιτσα για να τον ζευγαροσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τόσο κουκλος,κάποια νύφη θα τον διαλέξει,χαχαχαχα να τον χαίρεσαι.

      Διαγραφή
  2. Πρωταγωνιστικός κι απολαυστικός ρόλος για το Ρούμπυ τον παρατημένο! Είπαμε έχεις έφεση ...
    Φιλάκια Νελάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Χαρά μου ,σ ευχαριστώ που λές ότι γράφω καλά,όσο για το Ρούμπη κάποια άλλη θα τον διαλέξει,φιλάκια Χαρα μου.

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η ιστορία σου Νέλλη μου!Ολά τά σκυλάκια είναι κουκλιά!Κόλει είχα καί εγώ!Τό λατρεμένο μου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δημητρα μου,ναί είδες τι όμορφα είναι όλα τους?Κόλει είχαμε και εμείς πολύ παλιά την Ιρμα,μας την κλέψαν όμως,είναι πολύ καλά σκυλιά,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  4. ρουμπη μην σκας αγόρι..... εάν σε αγαπάει θα γυρίσει συγχώρησε την... ήταν μια στιγμής αδυναμίας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να ξανάεθει? μπα δεν το πολυβλέπω χααχαχχαχα.

      Διαγραφή
  5. Χαχα, τέλειο κειμενάκι Χρυσούλα μου! Και τι κούκλος ο σκυλάκος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έρη μου,ναί είναι πολύ όμορφο σκυλάκι,φιλάκια.

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα!!!
    Είσαι φοβερή! Πολύ μου άρεσε αυτό που πέρασες αλλά και ο τρόπος που το έκανες.
    Λατρεύω όλα τα σκυλάκια! Ο Ρούμπυ φαίνεται μεγάλη "φάτσα". Να τον χαίρεται η φιλενάδα σου!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Παρασκευή μου ,σε ευχαριστώ πολύ,ναί είχε ένα μύνημα το κείμενο,όσο για τον τρόπο είχα καλό πρωταγωνιστή χαχαχα.Και έγώ τα αγαπώ,ναι είναι πολύ όμορφο σκυλάκι ο Ρούμπυ και έχει πάρει πολυ αγάπη είναι τυχερός.Φιλάκια πολλα και απο μένα.

      Διαγραφή
  7. παπατζηλακη αντιγονη21 Σεπτεμβρίου 2012 - 12:28 μ.μ.

    εμ..φιλαρακο επρεπε να σφιξεις τα λουρια οσο ηταν καιρος τωρα..παει πεταξε το πουλακι...και στην νικολουλη να πας τιποτα δεν θα κανεις..την ποδια τωρα γρηγορα και στην κουζινα σου!και αν θες καλες συνταγες για να μαθεις να μαγειρευεις μπες στο ΑΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΕΥΣΕΙΣ!!!!¨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες του τα ,έτσι να βάλει μυαλό,όλα στον καιρό τους γίνονται αυτά,άσε που σταμάτησε και η Νικολούλη τις εκπομπές,γι αυτό καλα θα κανει την ποδιά και σην κουζίνα ,και αν θέλει και καμμιά μαγειρική συμβουλή εδώ είμαστε εμείς.

      Διαγραφή
  8. Πολλή όμορφη ιστορία, καλή μου!Πέρνα από το σπιτάκι μου, έχεις βραβειάκι!Φιιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Γιωργία μου ,και για τα καλά σου λογια και για το βραβειάκι,φιλάκια.

      Διαγραφή
  9. Χα χα χααα, καλά είσαι φοβερή!
    Τι απίθανες φατσούλες όλα τα σκυλάκια, γλύκα είναι!
    Φιλάκια Νέλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελενά μου,ναί είναι όμορφα όλα,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  10. O σκυλάκος σου έπαιξε πολύ ωραία τον απογοητευμένο σύζυγο............Έτσι για να μαθαίνουν μερικοί μερικοί!Αλλά και ο Ρούμπης κούκλος !Ό,τι πρέπει για τη Λάρα μου!!!Πίνω το λικεροπεπονάκι σου!Στην υγειά σου και πάλι ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Ρούμπυ είναι ο απογοητευμένος σύζυγος,και είναι ο μικρούλης,εσύ θα λές για τον άλλο παρατημένο,τον μεγάλο άν κρίνω απο τη Λάρα σου άντε λοιπόν να τους γνωρίσουμε χαχαχαχαχαχ.Πολύ χαίρομαι που πίνεις το λικέρ απο τη συνταγή μου .Στην υγείά μας νάμαστε όλοι καλά και να περνάμε όσο γίνεται καλύτερα,φιλιά.

      Διαγραφή
  11. Φοβερή ιστορία...φοβεροί οι ηθοποιοί...τρέλα οι φωτογραφίες!!!Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ασπα,ναι είναι πολύ όμορφα όλα τα σκυλάκια, όσο για την ιστορία είχα καλούς ηθποιούς και την εμπνεύστηκα χααχαχα,καλό μας Σαββατο κύριακο.

      Διαγραφή
  12. τι ομορφά σκυλάκια!!! κ τέλεια η ιστοριά σου Neli, περιμένουμε κ έμεις να μεγαλώσει λίγο ο μικρός για να πάρουμε κ εμείς ένα ζωάκι!!!!! τι ωραία που θα είναι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρετε Ελενα,εγώ μεγάλωσα με ζώα , και τα παιδιά μου το ίδιο,είναι μεγάλη χαρά μέσα στο σπίτι ,βέβαια δε συμφωνούν όλοι με αυτό αλλα αν το αποφασίσει η οικογένια είναι πολύ όμορφο.Και να δώσεις αρμοδιότητες ως προς το ζωάκι στα παιδιά θα γίνουν υπεύθυνα,εύχομαι γρήγορα να αποκτήσετε το ζωάκι σας,φιλια στα παιδάκια σου και σε σένα φυσικά.

      Διαγραφή
  13. Τα λατρεύω όλα!!!!!!
    Αλλά ο δικός σου είναι ο πιό όμορφος!!!!!!!!
    Πλάκα είχε η ιστορία του!!!!!!
    Φιλησέ μου τον, συμπεθέρα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μη μου στεναχωριέσαι συμπεθέρα στα πούπουλα θα τον έχω και εσυ φιλιά στη δικιά σου,καλο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαχαχαχα, Νελάκι να ΄σαι καλά !!! Τί μουσούδια οι πρωταγωνιστές !!! Η δε στιχομυθία του μπάρμπα με τον ανιψιό όλα τα λεφτά !!! Να μας πεις όμως και κάποια στιγμή τη συνέχεια, γιατί είμαστε εν αναμονή εξελίξεων !!! Πολλές Πολλές Καλημέρες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα ,καλημέρα ,είδες φάτσες οι πρωταγωνιστές? Λες να την πάμε και πραπέρα την ιστορία?Χμμμμ καλή ιδέα, αντε να δούμε,φιλιά ,καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η ιστορία σου πολύ καλή!
    Καταπληκτικός ο τρόπος που γράφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα Δήμητρα, καλώς ήρθες,σε ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια θα τα λέμε,καλο μας Φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........