Κυριακή, 2 Σεπτεμβρίου 2012

Μελιτζανοσαλάτα

4 μεγάλες μελιτζάνες,(εδώ έχω άσπρες,είναι πολύ ωραίες,έχουν σφιχτή σάρκα και γλυκιά) 4 σκελίδες σκόρδο,αλάτι ,λίγο ξύδι και ελαιόλαδο περίπου ένα ποτήρι του κρασιού.
 Ψήνετε και καθαρίζετε τις μελιτζάνες.Τις πατάτε με ένα πιρούνι,βάζετε το λάδι ,το ξύδι,το σκόρδο και τα ανακατεύετε αρκετή ώρα.Όσο πιο πολύ την ανακατεύετε τόσο πιο αφράτη γίνεται.
 Κρατάει αρκετές μέρες στο ψυγείο.Αν  όμως τη φάτε την ίδια μέρα μπορείτε να προσθέσετε μια μικρή ντομάτα  ξεφλουδισμένη και κομμένη σε κυβάκια,μια πιπεριά πράσινη  κι αυτή ψιλοκομμένη και μια κόκκινη ψητή.(αν δεν έχετε ψήσει πολύ καλή λύση είναι οι έτοιμες που πουλάνε στο σούπερ μάρκετ).
Τα ανακατεύετε όλα μαζί και τη σερβίρετε.Θεωρώ  ότι είναι πολύ ωραία σαλάτα και πικάντικη.ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!

24 σχόλια:

  1. Η μελιτζανοσαλάτα είναι η αγαπημένη σαλάτα του αντρούλη μου!
    Αυτές τις άσπρες μελιτζάνες σου πολύ τις ζήλεψα!
    Φιλάκια Νέλλη μου, καλή βδομάδα να χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η δικιά μου το ίδιο Έλενα μου,είδες? άσπρες ναι, όμορφες ,παράξενες αλλά και πολύ νόστιμες,καλη εβδομαδα Ελενάκι.

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα και Καλό Φθινόπωρο Νέλλη!
    Μιαμ μιαμ! Μας άνοιξες την όρεξη χαχαχα!
    Καλά να περνάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο και σε σένα ,αν σου αρέσει κόπιασε να φάμε,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  3. Tη λατρεύω μπορώ να την τρώω κάθε μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω το ίδιο Λίλα,πολύ μου αρέσει ειδικα όταν έχει και τα υπόλοιπα λαχανικά μέσα,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  4. δεν έχω δει ως τώρα άσπρες μελιτζάνες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ όταν τις είδα πρώτη φορά παραξενευτηκα,όταν τις έφαγα παραξενεύτηκα πάλι αλλά απο την ωραία τους γεύση,καλη εβδομάδα.

      Διαγραφή
  5. Ο άντρας μου λατρεύει την μελιτζανοσαλάτα...δεν του έχω φτιάξει ποτέ σπιτική από όσο θυμάμαι. Μάλλον θα σε ευγνωμονεί αν την δει στο τραπέζι από τα χεράκια μου! Σήμερα έφτιαξα το κατσικάκι!! Έγινε πάρα πολύ ωραίο..Νομίζω ότι λάτρεψα αυτή την σάλτσα.Έχω τραβήξει και ντοκουμέντο.Θα λείψω λίγες μέρες,,όταν επιστρέψω θα δεις την δημιουργία μου! Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να του φτιάξεις τότε εύκολη είναι.Χαίρομαι που σου άρεσε η σάλτσα μου,να είστε καλά και να το απολαμβάνετε το κατσικάκι,δοκίμασε την και σε χοιρινό.Αφού θα λέιψεις θα περιμένω ανάρτηση ,καλα να περάσεις όπου και να πας,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  6. Καλημερα Νελι! Η συνταγη φαινεται πολυ ωραια! Σχετικα με τον διαγωνισμο, θα μπορουσες να μου ξανστειλεις e-mail, με την διευθυνση σου? Φιλακια και καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αλιόνα ,είναι ωραία σαλατα ,φτιάξτην η πες στη μαμά σου να τη φτιάξει,όσο για τα στοιχεία μου ελπίζω να βρήκαμε επιτέλους μια άκρη.Φιλάκια και σε σένα γλυκούλα.

      Διαγραφή
  7. αχ ζηλευω τις ασπρες μελιτζανες. εδω ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση.
    πολυ ομορφη η μελιτζανοσαλατα σου!
    καλη εβδομαδα

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ειρήνη μου, κι εδώ δεν πολυκυκλοφορούν αλλά είναι πολύ νόστιμες, και η σαλάτα γίνεται φανταστική,καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  8. Τελικα, βρηκα τα στοιχεια σου που μου εστειλες! Θα σου στειλω το δωρακια σου μια απο αυτες τις μερες! Φιλακια και καλη συνεχεια! Να σε ρωτησω την πορτοκαλι πασχαλιτσα στο δεικτη του κομπιουτερ, που την βρηκες? Γιατι θα ηθελα να βαλω κατι παρομοιο στο blog μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ και πάλι είναι ένα προγραμματάκι ,σου στελνω λινκ.

      Διαγραφή
  9. Μ'άρεσε πάρα πολύ η συνταγή! και θα την έτρωγα αν δεν είχε το σκόρδο.. δυστυχώς από μικρή το απέφευγα και τώρα δεν μπορώ να το τρώω.. Αν το φτιάξω χωρίς το σκόρδο λέει? ή θα χαλάσει πολύ η γεύση??

    Υ.Γ. υπέροχο το blog σου!! έχεις ωραίες συνταγές και με ωραία παρουσίαση!!! λάτρεψα και την πορτοκαλί πασχαλίτσα στον κέρσορα !! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καταρχην να σε καλοσορίσω και πάλι,μετά σου πώ ότι πολύ καλά δένει και με κρεμύδι αντί του σκόρδου,αν κι αυτό δεν το τρώς μη βάλεις τίποτε ,όχι δε θα χάσει απο νοστιμιά έχει πολλά λαχανικά και είναι γευστική.Την πασχαλίτσα την ερωτεύτηκα κι εγω όταν την είδα, σ ευχαριστώ και για τα καλά λόγια για το μπλόγκ,το διαφορετικο μ αυτό είναι ότι κάθε φορά δεν ξέρει τι θα δεί ο άλλος δεν είναι καθαρά μαγειρικής έίναι λίγο μπερδεμα χαχχαχα,φιλιά κι ελπίζω να τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μμμ! Νοστιμότατη!
    Οι άσπρες μελιτζάνες είναι εκλεκτές!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαί έχεις δίκο,είναι πιο γλυκές,και η σαλάτα γίνεται πιό νόστιμη, καλό μήνα Ζαμπία μου.

      Διαγραφή
  12. Kάθε καλοκαίρι φτιάχνω μελιτζανοσαλάτα!Είναι η αγαπημένη μου!Καί μέ τίς άσπρες γίνετε πιό νόστιμη!!Καλή εβδομάδα Νέλλη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι νομίζω η σαλάτα του Καλοκαιριού και μένα μου άρεσε πιο πολύ με τις άσπρες,Καλή εβδομάδα dimi.

      Διαγραφή
  13. Delicious post!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thanks marcela, for your good words and for your visit in my blog.Goodnighte

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........