Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2012

Σκορδαλιά με καρύδια και ψωμί

 Tην ψύχα απο ένα ψωμί του μισού κιλού,250 γραμμαρια καρύδια,6 σκελίδες σκόρδο,αλάτι  1 κουταλάκι του γλυκού κοφτο ,2 κουταλιές σούπας ξυδι,ενα ποτηράκι κρασιού όχι πολυ γεμάτο ελαιόλαδο.
Μουσκεύετε το ψωμί και το στίβετε  να φύγουν τα υγρά.Το βάζετε στο μπλέντερ με τα καρύδια το ξύδι ,το αλάτι και τα σκόρδα και ενω το χτυπάτε κάθε λίγο το σταματάτε και ριχνετε  το λάδι.Οταν δείτε ότι έχουν γίνει όλα μια αλοιφή η σκοραδαλιά σας είναι έτοιμη.Την σερβίρετε με γαλέο τηγανητό ,μπακαλιάρο,πέρκα και αλλα.Εδώ εγώ την έχω βάλει δίπλα σε γλαύκο ένα ψάρι που δεν το ήξερα και το ανακάλυψα στο σούπερ μάρκετ.Μου άρεσε πολυ.                ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!!

36 σχόλια:

  1. Μπακαλιαράκια φρέσκα τηγανιτά και μπόλικη σκορδαλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λίλα μου τέλεια ,δίκιο έχεις,φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Σκορδαλιά μυρωδάτη.... και όμως τόσο τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω μια ιδιοτροπία μου? Ενώ δε μου αρέσει γενικά το σκόρδο ,αυτη τη σκορδαλιά τη λατρεύω.

      Διαγραφή
  3. Η πιο αγαπημένη για μένα τουλάχιστον, εκδοχή σκορδαλιάς Νέλη μου. Από που είναι καλή μου η καταγωγή σου(;) μιας και αυτή συνηθίζεται σε μερικά μόνον μέρη της πατρίδας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για μένα Πηνελόπη μου,αν και δεν λέω και όχι και σ αυτήν με τη πατάτα.Θρακιώτισσα είμαι.

      Διαγραφή
  4. μου τρεχουν τα σαλια... ενδιαφερον ακουγεται η σκορδαλια απο καρυδια. μεχρι σημερα ηξερα μονο με πατατα πουρε με την πρωτη ευκαιρια θα το δοκιμασω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμη ,φτιάξτην έτσι θα σου αρέσει σίγουρα,καλό βράδυ.Είναι και ευκαιρια να τη δοκιμάσεις και διαφορετική από αυτό ήξερες ,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΗ!!!!!!ΘΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί δοκίμαστε την και περιμένω εντυπώσεις μετα,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα απο το www.radiopoint.gr
    Ωραιο το φαγητό σας σήμερα!!!!!!!!!
    Σας περιμένουμε στο site μας με πολυ μουσική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα επισκέφθηκα το ράδιο σας και μου κράτησε αρκετές ώρες συντροφιά με την ωραία του μουσικη,καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα!!!!Νάχα λίγη!!Η αγαπημένη μου!Δέν αρέση στόν άντρα μου καί τήν στερούμαι καί εγώ!!Καλό μεσημέρι φίλη μου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα Δημητρούλα μου ,ειλικρινά λυπάμαι που έιμαστε μακριά να σου έφερνα εγώ μια και σου αρέσει τόσο.Καλό μας βράδυ,φιλάκια.

      Διαγραφή
  8. Η αλήθεια είναι πως δεν πρόκειται να δοκιμάσω ποτέ σκορδαλιά. Θα δοκιμάσω λοιπόν την συνταγή σου για τον άντρα μου.....εκκρεμεί και η μελιταζανοσαλάτα! Δεν την έφτιαξα ακόμα :) Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά ο καλύτερος δοκιμαστής μου είναι ο άντρας σου χχαχαχα ,σας ευχαριστώ και τους δυο μου κάνετε την τιμη.Εσένα που τα μαγειρεύεις κι αυτόν που τα τρώει,φιλάκια.

      Διαγραφή
  9. Πώς μ΄άρέσει η σκορδαλιάααα !!! Μόνο που όταν τρώω λίγο παραπάνω ... πέφτω σε κόμμα, γιατί μου ρίχνει την πίεση ! Και είμαι ήδη υποτασική, χμμμμ ...
    Είναι δλδ απαγορευμένο φρούτο για μένα, αλλά πάντα θα φάω ... όση αντέξει ο οργανισμός μου ! Αχχχ, κι αυτός ο βακαλάος ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένααααααααα ,αλλά έχω κι εγω το ίδιο θεμα με σένα αν φάω λιγη παραπάνω,εγω ειμαι υπερτασικη βέβαια αχχαχαχα αλλα αυτή με κάνει λιώμα βρε παιδί μου,παρόλα αυτά την τιμώ ιδιάιτερα.Καλό βράδυ φιλάκια.

      Διαγραφή
  10. Αααααα να και κάποια που κάνει την σκορδαλιά όπως εγώ, με ψωμί και καρύδια δηλαδή και όχι με πατάτα.
    Για μένα είναι η καλύτερη σκορδαλιά!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ την τρώω και την άλλη αλλά ο συζυγος λέει σκορδαλιά είναι μονο με καρυδι οπότε τις πιο πολλές φορές φτιάχνουμε με καρύδι.Και για μένα αυτή είναι η καλύτερη εκδοχή της σκορδαλιάς.Φιλάκια,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  11. εμεις παλι, δεν εννοουμε σκορδαλια με ψωμι. παντα με πατατα.! :)
    καλο βραδυ νελη μου.

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όπως συνιθίσεις Είρηνη μου σωστό το ένα σωστό και το άλλο.Καλό μας βράδυ και φιλιά.

      Διαγραφή
  12. Η μαμά μου την κάνει με ψωμί αλλά καρύδια δε βάζει! Πολύ ωραία, να είχα λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί μερικές την κάνουν μόνο με ψωμί ,την άλλη φορά πες της να προσθέσει και καρύδια είναι πολύ πιο γευστική ,βέβαια γούστα είναι αυτά,να μπορούσα κι εγώ να σου έδινα ,μακάρι.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία το σχόλιο σου ηρθε στο μέιλ μου ,δεν την έχει συνιθίσει ο πολύς κόσμος με καρύδια,και εδω στη θράκη όλοι σχεδόν με καρύδια τη φτιάχνουν,μακαρι να μπορουσα να σου δώσω λίγη, καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  14. Ετσι την κάνω κ εγώ Χρυσούλα μου, εννοείται, όπως την έκανε η γιαγιά μου σε μπακιρένιο γουδί καθισμένη κάτω στο πάτωμα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Ερη μου δεν έχω γουδι χαχαχαχα στο μπλέντερ την κανω.Είσαι πιο παραδοσιακή ,μπράβο,φιλάκια και απο μένα πολλα πολλα.

      Διαγραφή
  15. Καλώς σε βρήκα! Νόστιμη η σκορδαλιά σου. Κι εμένα μ' αρέσει με την προσθήκη καρυδιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε,ναί είναι πιο ωραία με τα καρυδάκια μέσα.

      Διαγραφή
  16. Δεν εχω φαει σκορδαλια με καρυδια πρεπει να ειναι πολυ νοστιμη!!!!Γεια στα χερακια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φτιάξτην και θα με θυμηθείς,πραγματικά είναι πολύ νόστιμη,σε ευχαριστώ πολύ καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. γεια σας
    συγνώμη που ήρθα ακάλεστη σας βρήκα από ένα άλλο μπλογκ
    συγνώμη αν ενοχλώ
    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου,καθόλου δεν ενοχλείς ,καλως ήρθες θα χαρώ πολύ να τα λέμε καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
    2. Καλωσόρισες στο μπλογκοσπιτάκι μου και στην παρέα μας
      καλώς βρεθήκαμε θα χαρώ κι εγώ να τα λέμε
      καλό βράδυ

      Διαγραφή
    3. Καλως βρεθήκαμε ,θα τα λέμε,καλό μας βράδυ.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........