Τετάρτη, 12 Σεπτεμβρίου 2012

Μηλόπιτα

 4 μήλα,1 κούπα ζάχαρη,200 γραμμάρια μαργαρίνη,1 κουταλιά της σούπας κανέλα (κοφτή)
ΓΙΑ ΤΗ ΖΥΜΗ
5 αυγά,1 κούπα ζάχαρη,3 βανίλιες,1 κούπα αλεύρι που φουσκώνει μόνο του,μισό κουταλάκι μπαικιν παουντερ.
 Πλένετε και καθαρίζετε τα μήλα,και τα απλώνετε στον πάτο του ταψιού(το ταψί να είναι νούμερο 30).Τα βάζετε λίγο στριμωχτά γιατί αν ψηθούν μαζεύουν.Κόβετε τη μαργαρίνη κομμάτια και τη ρίχνετε από πάνω ,ρίχνετε και τη ζάχαρη και την κανέλα.
 Τα βάζετε στο φούρνο για 15 λεπτά περίπου, όσο να ετοιμάσετε τη ζύμη.
 Χτυπάτε τα αυγά με τη ζάχαρη να γίνουν αφράτα.Ρίχνετε τη βανίλια ,το μπαίκιν πάουντερ και το αλεύρι ενώ συνεχίζετε το χτύπημα.(η ζύμη να είναι προς το αραιό,σαν χυλός)
 Ρίχνετε το μείγμα στο ταψί με τα μήλα που έχετε βγάλει από το φούρνο και το αφήνετε 5 λεπτά να κρυώσει λίγο.
 Το ψήνετε στους 180 βαθμούς Κελσίου στον αέρα.Το ψήνετε για μισή περίπου ώρα ,η το δοκιμάζετε με μια οδοντογλυφίδα ,αν το τρυπήσετε και βγει στεγνή σημαίνει ότι η μηλόπιτα σας είναι  ψημένη.
Όταν  βγάλετε το ταψί από το φούρνο το αφήνετε για λίγο να κρυώσει και το γυρνάτε ανάποδα σε μια πιατέλα.Έτσι τα μήλα έρχονται από πάνω και η ζύμη πάει κάτω.Αν θέλετε όταν το σερβίρετε της βάζετε λίγη σαντιγί και τριμμένο καρύδι.   ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!

30 σχόλια:

  1. Εποχή γιά μηλόπιτα!Πολύ όμορφη συνταγή!!Καί μέ σαντιγύ,άστα φιλενάδα!!Στείλε ένα κομμάτι καί εδώ!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Δημητρα μου ,φθινόπωρο και μήλα πάνε μαζι,το ταψί ολόκληρο πάρε χαλάλι σου,καλη μέρα να έχουμε,φιλάκια κι απο μένα.

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω μηλόπιτα!!Μπράβο, φαίνεται πεντανόστιμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου αρέσει Χριστίνα μου , και αυτή εδω η συνταγή είναι πολύ εύκολη και αρωματική,και νόστιμη επίσης.

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσεις Εφη μου πες μου άν σου άρεσε μετά.

      Διαγραφή
  4. Τι μου κάνεις βραδιάτικα! Πάντα με πιάνει υπογλυκαιμία τέτοιες ώρες. Ευτυχώς έχω μια σοκολάτα :)
    Ένα εύκολο γλύκισμα και αρκετα νόστιμο ειδικά με σαντιγύ και καρύδια. Το περνάω στα υπόψιν!!!
    Καλό βράδυ! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Παρασκευή μου αν το ήξερα θα την έβαζα άλλη ώρα και όχι βράδυ χααχαχαχα.Ναί είναι νόστιμη και ελαφριά,να τη φτιάξεις,καλη μας μέρα ,φιλάκια κι απο μένα.

      Διαγραφή
  5. Τέτοια εποχή, δεν έχω καλύτερο γλυκάκι από μια γευστική και λαχταριστή μηλόπιτα σαν την δικιά σου!
    Φιλάκια Νέλλη μου, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι εποχή της μηλόπιτας,εμένα μου θυμίζει την εποχή που ξεκινούσαν τα παιδιά το Σχολείο και τους ετοίμαζα να έχουν να τρώνε κάτι την ώρα που διαβάζαν.Καλημέρα μας ,φιλάκια.

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα..Αγαπημένο μου γλυκό το χειμώνα-και όχι μόνο-είναι η μηλόπιτα!!
    Θα τη δοκιμάσω οπωσδήποτε!!
    Φιλιά και ευχαριστώ για τις βολτούλες στο myStickland!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καί μένα μου αρέσει ,να τη φτιάξεις είναι πολύ εύκολη και νόστιμη,νάσαικαλά,οι βολτούλες είναι γιατί πάντα κάτι καινούριο βλέπω.Φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από μια μοσχομυρωδάτη μηλόπιτα! Πολύ ωραία και εύκολη μας την έφτιαξες:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή ειδικά έχει τόσο δυνατή μυρωδια ,μοσχοβολούσε το σπίτι για ωρες βανίλλια και κανέλα.Ναί είναι πολύ εύκολη και νόστιμη,φιλιά.

      Διαγραφή
  8. Τέλεια η μηλόπιτά σου Νέλη μου απλή και εύκολη.Τελικά κάθε εποχή έχει τα δικά της.Αυτή θα την φτιάξω σίγουρα,να είσαι καλά καλή σου μέρα,φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλήερα Ροδάνθη ναι είναι η εποχή της τώρα φιάξτην είναι πολύ εύκολη και σίγουρα θα σου αρέσει η γεύση της.Φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  9. αγαπημένο μου γλυκάκι το Χειμώνα!περίπου έτσι τη φτιάχνω και με τον καφέ το πρωί είναι ο τέλειος συνδυασμός!!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί με τον καφε πάει ολύ ωραία,αλλά και για τις βραδυνές υπογλυκαιμίες ,οπως είπε η Παρασκευή τέλεια είναι,καλημέρα σου Νάσια.

      Διαγραφή
  10. Μπράβο! Σου έγινε πολύ όμορφη Νέλη μου.
    Βγήκαν τα μήλα σιγά-σιγά και αρχίζει η τάση να θέλουμε να τα δοκιμάσουμε με όλους τους τρόπους :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί βγηκαν και τώρα που το ανέφερες κάποτε τα έφτιαχνα ψητά με καρυδια και σαντυγί ,μου θύμισες μια παλιά και ωραία συνταγή ,για να ψάξω τα συρτάρια μου,καλημέρα Πηνελόπη

      Διαγραφή
  11. Μου αρέσουν πολύ οι συνταγές σου γιατί είναι καθημερινές και ευκολονόητες!Ευχαριστούμε!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Πινελιά μου ,ναί είναι το καθημερινο μας φαγητό γι αυτό είναι εύκολες και απλές,εγω σας ευχαριστώ που με τιματε με την παρουσία σας και τα σχόλια σας.Φιλάκια κι απο μένα.

      Διαγραφή
  12. Καλησπερα αν και ποτε δε μου αρεσε η μηλοπιτα, αυτη εδω δειχνει λαχταριστη και νοστιμη!
    Το Σαββατο θα παω λαικη και θα την δοκιμασω κιολας.
    Θα σε ενημερωσω αν την πετυχα.
    Α! επειδη ο αντρας μου ειναι μελισσοκομος και το μελι στο σπιτι ρεει αφθονο, πιστευεις οτι μπορω να της προσθεσω?
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Αλεξάνδρα μου,νομίζω ότι θα αλλάξεις γνώμη για τη μηλόπιτα μετά απο αυτήν ,ούτε και μένα μ αρέσουν τα γλυκά πολύ ,τα μήλα δε,ούτε κι αύτα συγκαταλέγονται στα αγαπημένα μου φρούτα,όμως αυτή τη μηλόπιτα την τρώω άνετα,όσο για το μέλι? δεν ξέρω τι να σου πώ? δεν τη δοκίμασα έτσι ,αλλά γιατί όχι?Αλλά οχι στα μήλα που μπάινουν στο φούρνο ,στη ζύμη μάλλον και σε λιγότερη ίσως ποσότητα γιατί το μέλι είναι πιο γλυκό,Φιλάκια πολλά και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ετσι τη φτιάχνω κι εγω και μ αρέσει πολύ η επιφάνεια με τα καραμελωμένα μήλα!
    Καλοφάγωτη Νελάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Χαρούλα μου,είναι νόστιμα έτσι τα μήλα και γίνεται και πολυ μυρωδάτη ,πάει τη φάγαμε νάταν κι άλλη.Καλό βράδυ,φιλάκια.

      Διαγραφή
  15. Πωπω υπέροχη, υπέροχη, η αγαπημένη της μανούλας μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε ευχαριστω Ερη μου,νάσαι καλά και να μας χαρίζεις ωραίες συνταγές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πραγματικα υπεροχη κ παρα πολυ ευκολη συνταγη την εφτιαξα προχτες κ ηταν τελεια λατρευουμε τα γλυκα!!!!! σε ευχαριστουμε πολυ πολυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού σας άρεσε να τη φτιάχνεις πραγματικά είναι ένα πολυ εύκολο και γρήγορο γλυκό αλλά και νόστιμο.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........