Δευτέρα, 10 Σεπτεμβρίου 2012

Φιλέτα μπακαλιάρου με λαχανικά &Δώρο

 4 φιλέτα μπακαλιάρου φρέσκου η κατεψυγμένου 1 κιλό πατατούλες μικρές,4 καρότα,2 λεμόνια,1 μεγάλο κρεμμύδι, μισό ποτηράκι κρασί άσπρο,κόκκινο πιπέρι , αλάτι μαϊντανό.
 Καθαρίζετε τις πατάτες και αφού τις πλύνετε τις χαράζετε ελαφρά σταυρωτά ,και τα καρότα επίσης,το ίδιο κάνετε και με το κρεμμύδι.Πλένετε και ρίχνετε αλάτι,πιπέρι κόκκινο και κρασί στο ψάρι.Το αφήνετε έτσι για όση ώρα πάρει να βράσουν τα λαχανικά.
 Τα βάζετε όλα μαζί με το λάδι, το αλάτι  και το πιπέρι σε μια κατσαρόλα(εγώ έχω ένα βαθύ τηγάνι με καπάκι που με βολεύει πολύ) και τα τηγανίζετε ελαφρά.Τα σβήνετε με το χυμό από τα λεμόνια και λίγο κρασί.
Αφήνετε να πάρουν έτσι μερικές βράσεις  και ρίχνετε νερό όσο να σκεπαστούν καλά.Τα βράζετε όσο να μαλακώσουν.Μόλις δείτε ότι έγιναν(τα τσιμπάτε με το πιρούνι) ρίχνετε αρκετό μαϊντανό και το ψάρι.Αφήνετε να βράσουν 10 λεπτά ακόμη και είναι έτοιμο.                     ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!






Το πρωί πίνοντας τον καφέ μου στην αυλή είδα τον ταχυδρόμο να πλησιάζει και να μου φέρνει ένα μεγάλο φάκελλο από αυτούς που συνήθως μας στέλνουν κάτι
Έχετε ένα δεματάκι μου είπε.Κοίταξα για τον αποστολέα και είδα το όνομα της Αλιόνας.http://alyonapar.blogspot.gr/Είχε έρθει το δωράκι που είχε κερδίσει ο γατούλης μου. Στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο όμορφο .Το αδικούν οι φωτογραφίες πολύ .Φτιαγμένο με μεράκι και προσεγμένο.ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ  για άλλη μια φορά και της εύχομαι καλή Σχολική χρονιά μιας και η Αλιόνα μας είναι μικρούλα και μαθήτρια Να είσαι καλά κοπέλα μου και να σε χαίρεται η οικογένειά σου.Φιλάκια πολλά και ειλικρινή.




30 σχόλια:

  1. Καταρχήν θέλω να σε ευχαριστήσω για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια!Το φαγητό είναι από τα πολύ αγαπημένα μου!!!!Συγχαρητήρια για το δωράκι!Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου,και μένα μου αρέσει πολυ αυτό το φαγητό,και γενικα προτιμώ το ψάρι απο το κρέας,να είσαι καλά ,καλη συνέχεια.

      Διαγραφή
  2. Χαίρομαι που μου έδωσες, ακόμα μια φορά, λύση στο τι θα μαγειρέψω το βράδυ!Πανέμορφο το δωράκι σου.Να είναι καλά η κοπελίτσα και το ίδιο κι εσύ, καλή μου.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολυ Γιωργία μου που σου έδωσα λύση,ναί νάναι καλά το κοριτσάκι και να το χαίρεται η οικογενεια του,φιλάκια κι απο μένα.

      Διαγραφή
  3. Γεια σου Νέλη μου πολυ ωραίο το φαγάκι σου και πολύ ελαφρύ,να χαίρεται το δώρο του ο γατούλης σου.Να είσαι καλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ροδάνθη μου, σ ευχαριστώ ναι όντως είναι ελαφρύ,ο γατουλης μου πολύ χαρηκε με το δωράκι του, ααχαχαχα και εσύ να είσαι καλά φιλακια.

      Διαγραφή
  4. Γεια σου Neli μου! Πολύ νόστιμη φαίνεται η συνταγή! Συγχαρητήρια ξανά για το δωράκι! Πολύ καλή δουλειά έκανε η Αλιόνα! Είναι ωραίο το αίσθημα να παίρνεις κάτι! Σε περιμένει ένα βραβειάκι από τον Greco!Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Βασιλικούλα μου,ναι πολύ όμορφο το τετράδιο της Αλιόνα,πολύ χάρηκα που μου χάρισε κάτι o Greco,θα το πάρω με χαρα πολλή.Φιλάκια κοριτσάκι μου γλυκό.

      Διαγραφή
  5. Πολύ νόστιμο τα φαγάκι σου!Συγχαρητήρια και για το πολύ όμορφο δωράκι σου πάντα τυχερή σου εύχομαι να είσαι!Φιλάκια πολλά και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σπυριδουλα μου,και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα,καλό μας Φθινόπωρο ,φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Εκτός που είναι πολύ νόστιμο το φαγάκι σου Νέλλη μου,είναι και πολύ υγειινό!
    Με γεια και με χαρά το δωράκι!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν όντως νόστιμο Έλενα μου ,ειδικά το ψάρι και το ζουμί,και ελαφρύ και υγιεινό.Σε ευχαριστώ για τις ευχές,καλή μας εβδομάδα.

      Διαγραφή
  7. Πρώτον: μ' αρέσουν πολύ τα ψάρια, ακόμα και σε σούπα, που πολλοί δεν τα τρώνε. Αλλά με κόκκινο πιπέρι δεν έχω ξαναδοκιμάσει. Πολύ ωραία ιδέα, μπράβο. Με την πρώτη ευκαιρία, θα το κάνω.
    Δεύτερον: μα δεν είναι τέλειο όταν έρχονται δέματα με το ταχυδρομείο; Είναι τέλειο να μην σου έρχονται μόνο λογαριασμοί μια στο τόσο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα ψαρια συμφωνούμε απόλυτα, και εγω τα τρώω όπως και να είναι μαγειρεμένα,τους πάει πολύ ωραια το κόκκινο πιπέρι ,πρωτη φορά μου το είπε κάποιος που πουλάει χρόνια ψάρια,το βάζω σε όλα τα ψάρια που θα μαγειρέψω,είναι πολυ ωραίο.Πολύ χάρηκα την άφιξη του δέματος ,πραγματικά μόνο λογαριασμούς παίρνουμε ,νισάφι πιά,φιλάκια κι απο μένα.

      Διαγραφή
  8. Πεντανοστιμο και υγειινοτατο το φαγητο σου Νελλη,μας αρεσει πολυ...μπραβο και για το δωρακι σου,παντα τετοια!
    Καλη εβδομαδα σου ευχομαι φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Γωγώ για τις ευχές ,καλη εβδομάδα να έχουμε,φιλιά κι απο μένα.

      Διαγραφή
  9. Από τα πιο υγιεινά φαγητά! Δεν τρελαίνονται τα παιδιά μου αλλά το επιβάλλω.
    Συγχαρητήρια για το δώρο σου! Πάντα τέτοια!
    Καλή εβδομάδα...Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτό να μην αρέσει ένα φαγητό στην οικογένεια είναι λίγο ζόρικο ,εύχομαι να το φάνε,σ ευχαριστώ για τις ευχές,καλη εβδομάδα και φιλάκια κι απο μενα.

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια γιά τό δωράκι σου!Αυτήν τήν σούπα τήν έφτιαχνα στήν μητέρα μου!Της άρεσε πάρα πολύ!!Νάσαι καλά φίλη μου!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δημητρα μου,και μενα μου αρέσει πολύ.Να είμαστε όλοι μας καλά πάντα,και να περνάμε όσο γίνεται καλύτερα,φιλάκια πολλά και δικά μου.

      Διαγραφή
  11. αγαπημένο το φαγάκι σου Χρυσούλα μου, τρελαίνομαι για ψαρόσουπα και αν και ακόμη κάνει ζέστες, θα την φτιάξω την σουπίτσα σου αυτη την εβδομάδα.
    Συγχαρητήρια και για το δωράκι, πράγματι είναι πολύ ωραίο!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι φτιάξτην Ερη μου κι εδώ ζέστη είχε και τη φάγαμε μια χαρά,είναι ελαφριά ,σ ευχαριστώ ,ναι είναι πολύ όμορφο το δωράκι,φιλιά και απο μενα.

      Διαγραφή
  12. Γλυκια Νελι, τι νοστιμη συνταγη! Χαιρομαι που σου αρεσει το δωρακι σου! Σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου! Πολλα φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι μικρό και όμορφο,πάρα πολύ ωραίο το τετραδιό σου,το χάρηκα πολύ,θα γράφω μέσα τις συνταγές μου,να είσαι πάντα καλά ,καλή Σχολική χρονιά.

      Διαγραφή
  13. Εγώ γιατί δεν έφαγα απ΄αυτό?
    Καλά, καλά ξέρω. Θα μπει στη λίστα!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φάγαμε γρήγορα και δεν πρόλαβες,χχαχαχαχ θα το βάλω ναι κι αυτό.

      Διαγραφή
  14. Λατρευω μπακαλιαρο σε ολες του τις μορφες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ πολύ μου αρέσει οπως και να είναι.Συμφωνώ μαζί σου.

      Διαγραφή
  15. Τώρα σύνδεσα εσένα με τη Neli!!
    Γειά σου Χρυσούλα!
    Νόστιμη η σουπίτσα σου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Στέλλα μου , θα τα λέμε φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........