Σάββατο, 1 Σεπτεμβρίου 2012

Καλως όρισες Σεπτεμβρη....

Να που μας χτύπησε την πόρτα κι  ο Σεπτέμβρης.Φθινόπωρο.Εποχή γλυκιά και μελαγχολική.Εποχή για προετοιμασίες υλικές και ψυχικές.Οι μέρες χάνουν σιγά σιγά ώρα και την κερδίζουν οι νύχτες αλλά και ο καιρός γίνεται πιο δροσερός και μελαγχολικός.Πάντα μου άρεσαν οι βόλτες τα απογέματα τα Φθινοπωρινά.Να βλέπεις τα  δένδρα να αλλάζουν χρώματα. Να ρίχνουν τα φύλλα τους κι εσύ να περπατάς πάνω σ αυτά.Να κάθεσαι στη λιακάδα που σιγά σιγά αρχίζεις και την αποζητάς γα ένα καφεδάκι με  καλή παρεούλα η πάλι να πας μια Κυριακάτικη βόλτα με την οικογένεια.Να περάσεις έξω από ένα Σχολείο και ν ακούσεις τις χαρούμενες φωνές των παιδιών.Να σκύψεις το κεφάλι και να χαμογελάσεις νοσταλγικά για τα δικά σου παιδικά χρόνια.Να βρεις όλους αυτούς που σου είχε πάρει μακριά το Καλοκαίρι και να αναπληρώσεις στιγμές που έχασες.Να κάνεις ετοιμασίες για τις βαριές μέρες του χειμώνα.Να βρεις γενικά χρόνο να κάνεις πράγματα για σένα και τους αγαπημένους σου.Καλώς όρισες Σεπτέμβρη.Εύχομαι νάσαι καλός και ευλογημένος,που θα είσαι δηλαδή. Πως να μην είναι καλός ένας μήνας που ξεκίνησε με μπλε φεγγάρι ,ρομαντικός και γλυκός.Εύχομαι σε όλες και όλους τα καλύτερα και να είναι ο μήνας αυτός που θα εκπληρώσει όλες σας τις προσδοκίες και όλα τα θέλω σας.Σας φιλώ γλυκά.......

26 σχόλια:

  1. Καλημέρα,καλό μήνα Νέλλη!!Τά καλύτερα σού εύχομαι φίλη μου!!Μού αρέση πολύ ο Δελιβοριάς!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι dimi.Kαι σε σένα το ίδιο εύχομαι να είμαστε καλα και να χαιρόμαστε τις οικογενειές μας.Φιλάκια κι απο μένα.

      Διαγραφή
  2. καλημερα και καλο μηνα. εδω φθινοπωριασε εντελως με μια ομορφη βροχη, μετα απο ενα καλοκαιρι που μας ταλαιπωρησε με τους καυσονες.

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ειρήνη ,εδω ακόμη δεν έχει βρέξει αλλά ο καιρός άλλαξε και άρχισε σιγά σιγά τα βράδυα να δροσίζει.Ναι φέτος το Καλοκαίρι ήταν λίγο δύσκολο,με πολλές ζέστες.

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Νέλλη μου! Κάθε εποχή έχει τις δικές της μοναδικές ομορφιές! Και έχεις δίκιο....το φετινό φθινόπωρο ξεκίνησε με ένα όμορφο φεγγάρι και ένα απίστευτο ταξίδι του νου! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα σου Παρασκευή μου,συμφωνώ όλες οι εποχές είναι όμορφες,εγω είμαι βέβαια λίγο του Χειμώνα ας έχουμε λοιπόν ένα καλό Φθινόπωρο και ακόμη καλύτερο Χειμώνα.Φιλάκια.

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα επίσης ,καλά ταξίδια σας εύχομαι.

      Διαγραφή
  5. Καλώς σε ξαναβρίσκω Νέλλη μου!
    Καλό μήνα, καλό Φθινόπωρο να έχουμε!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μας ξανάρθες και καλό σου μήνα επίσης,και το φθινόπωρο μας καλό κι η ζωή μας γενικά όσο γίνεται καλή ,φιλάκιαααααααααα.

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα!Καλώς μας ήρθε ο Σεπτέμβρης!Μακάρι να εκπληρώσει τα όνειρα και τις προσδοκίες όλων μας!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου μήνα και αμήν σε όλα. Τα καλύτερα για όλους μας πολλά φιλιά κι απο μένα.

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα γλυκιά μου Χρυσούλα, τι υπέροχο κείμενο με συγκίνησε πολύ. Να είσαι πάντα καλά, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ερη μου,σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Όλοι μας να είμαστε καλά και να περνάμε μικρές και όμορφες στιγμές ,ανάσες ζωής,φιλιά πολλά και σε σένα.

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο να έχουμε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλό μήνα σου εύχομαι επίσης και καλό μας Φθινόπωρο.

      Διαγραφή
  9. Καλό Μήνα Νελάκι, μία παρόμοιου ύφους ανάρτηση έχω για τα προσεχώς.Χαίρομαι που συμπίπτουμε!
    Φιλάκια καληνύχτας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο σου μήνα Χαρούλα,αυτό σημαίνει ότι τον αισθανόμαστε παρόμοια το Σεπτέμβρη ,ότι μας δημιούργει τις ίδιες σκέψεις και συναισθήματα ,ας είναι καλός και ευλογημένος.Φιλάκια κι απο μένα,αλλά καλημέρας.

      Διαγραφή
  10. Καλο μηνα Νελι! Και εμενα μου αρεσει ο Σεπτεμβριος! Α, εκανα την κληρωση του διαγωνισμου μου! Σε περιμενει μια μεγαλη εκπληξη! Φιλακια και καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μήνα Αλιόνα μου,ωραίααααααααα έρχομαι να δώ μάλλον μας μπήκε καλά ο Σεπτέμβρης,φιλάκια και σε σένα καλη μου.

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα,καλό μήνα,καλό και δημιουργικό φθινόπωρο!!!
    Καλώς βρεθήκαμε!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς την ,καλό μηνα και καλό Φθινόπωρο,να είμαστε καλά και θα τα λέμε.Καλώς βρεθηκαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα κορίτσι μου και καλό φθινόπωρο.Φιλιά πολλά πολλά σε όλους σας.

      Διαγραφή
  14. ΄Εχεις φοβερή πένα... διάβασα και την ανάρτησή σου για το καρπουζάκι σου... ωραίο γράψιμο και με χιούμορ... μπράβο σου! Α, και κάτι άλλο... λατρεύω την πασχαλίτσα σου.
    Φιλάκια XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,το θρυλικό καρπουζακι για την ώρα αυξάνεται και πληθύνεται,μάλλον θα έχουμε κι άλλο επισόδειο στο σήριαλ χχααχαχχ.Ναί είδες τι χαριτωμένη είναι η πασχαλίτα? Κι εγω την ερωτεύτηκα μόλις την είδα,φιλάκια κι απο μένα και μια χαρούμενη εβδομάδα.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........