Δευτέρα, 13 Αυγούστου 2012

Πλέκειν ....therapy.

 Θα έχετε δει στο προφίλ μου ότι μέσα σ αυτά που μ αρέσουν είναι και το πλέξιμο.Εκτός του ότι είναι δημιουργικό .είναι θεωρώ ότι  είναι ο καλύτερος τρόπος εκτόνωσης.Ήρθε μια εποχή που έπλεκα μανιωδώς και όταν κάποιοι με βλέπανε συνέχεια με ένα πλεκτό τους έλεγα κάνω πλέκειν θέραπυ.


 Τώρα τελευταία το έχω παρατήσει αλλά θεωρώ ότι κάποια στιγμή θα με πιάσει πάλι η μανία.Μου αρέσει το βελονάκι και οι βελόνες εξίσου.
 Πολλά από τα πλεκτά που βλέπετε είνια παλιότερα και άλλα πιο πρόσφατα.Μερικά είναι πρακτικά και άλλα για καθαρά διακοσμητικούς λόγους.


Θα δείτε και μάλλινα αν και είναι ακόμη Αύγουστος.Αλλά επειδή  ο σοφός λαός λέει από Μάρτη Καλοκαίρι και από Αύγουστο Χειμώνα θεώρησα ότι πάει μια χαρά. Δείτε λοιπόν...





Αυτά για την ώρα,θα σας  ξαναδείξω κάποια στιγμή κι άλλα,έχω αρχίσει από αυτά.

36 σχόλια:

  1. Πω! πω!..υπέροχα..αχ! μπορείς να μου στείλεις πατρόν για να πλέξω στο σκυλάκι μπου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ,χαίρομαι που σου άρεσαν ,πατρον δυστυχώς δεν έχω.Απλά σου λέω ότι αρχίζεις να το πλέκεις απο το λαιμό και μετά μετράς κάθε λίγο πάνω στο σκυλάκι ,εγώ έτσι το έφτιαξα,άν ξέρεις να πλέκεις δεν είναι δύσκολο,φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. Ααααα, δεν μας τα είπες αυτά!!
    Είσαι μια χρυσοχέρα!!
    Το πλέκειν είναι από αυτά που ουδέποτε τα πήγα καλά, ούτε να κρατήσω σωστά τις βελόνες δεν κατάφερνα.
    Θα ήθελα πολύ να ξέρω να πλέκω, κυρίως με βελόνες,αλλά κανείς δεν προσφέρθηκε να μου μάθει ποτέ, κλαψ!
    Τα έργα σου πολύ όμορφα και διαχρονικά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελενα μου ,λοιπόν ξέρω τι θα κάνουμε ,θα έρθεις και θα σου μάθω εγώ πολύ ευχαρίστως ,σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..

      Διαγραφή
  3. Μπράβο σου! Είναι όλα υπέροχα!! :) Ειδικά το τελευταίο!! Πολύ καλή εβδομάδα εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ,σ ευχαριστώ,όλα καλά? Καλή εβδομάδα και σε σένα.

      Διαγραφή
  4. Μπραβο!Χαρα στην υπομονη σου!Πολυ λεπτοδουλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αναστασία μου,μου αρέσει και τώρα που τα ξαναβλέπω μου φαίνεται θα ξαναρχίσω να πλέκω.Φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Καλά! Εγώ θα παραγγείλω τερλέκια...Έτσι δεν τα λένε;:):)

    Καλησπέρα Νέλη, με τις όμορφες δημιουργίες!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ζαμπία μου ,ναι τερλίκια τα λένε ,φιλάκια πολλά χαχαχαααχα.

      Διαγραφή
    2. Ναι! Τερλίκια...κοντά έπεσα.:)
      Τι ωραία που τα λέω!

      Ζ.

      Διαγραφή
    3. Χααχαχαχαχαχ μωρέ σ όλα μέσα είσαι εσύ χχααχαχ ,νάσαι καλά Ζαμπία μου...

      Διαγραφή
  6. Νέλη βλέπω ότι το πλέκειν θέραπυ καλά κρατεί...φτιάχνεις ωραία πράγματα.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ελένη μου ,καλά και σταθερά,σ ευχαριστώ πολυ΄καλή μας εβδομάδα.

      Διαγραφή
  7. και εγω καποια φαση της ζωης μου ειχα την μανια του πλεκειν, μετα μου περασε και μου ξαναηρθε τωρα τελευταια, αλλα πλεκω μονο διχτυ και πολυ αραιο γιατι βαριεμαι να μετραω.
    υπεροχα ολα. μπραβο.

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ειρήνη μου,μάλλον όλες περνάμε μια τέτοια φάση,καλό είναι και το δίχτυ που κάνεις, εκτονωση,σ ευχαριστ΄για τα καλά σου λόγια.τα λέμε φιλιά

      Διαγραφή
  8. τα πλεκτα σου ειναι υπεροχα ωραια σχεδια πιστευω να μας διξεις και τα ωραια σου λευκαδιτικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετχαριστώ φρίντα μου,άν μου τα δώσουν τα λευκαδίτικα μου να τα φωτογραφίσω γιατί τα έχω χαρίσει όλα,και να σου πω κάτι? εσύ πλέκεις πιο στρωτά απο μένα.

      Διαγραφή
  9. Neli μου είναι φανταστικά!!!!!!
    Πολυτάλαντη! Το πρώτο σχέδιο μου αρέσει πολύ και φαίνεται ότι είναι με ψιλή κλωστή! Μπράβο σου!!!!!!
    Τον γαμπρό μου όμως τι τον κουκούλωσες με τέτοιο μαλλί που έχει....χα χα χα!!!!!!!! Πλάκα κάνω! Φαίνεται ότι του αρέσει!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χχααχαχαχα ,καλέ για τις αναγκες της φωτογράφισης,δε φτάνει που τον έκανα φίρμα χαχαχαχχα,είδες όμως τι γαμπρό θα πάρεις? με προίκα χαχαχαχα,σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,φιλάκια..

      Διαγραφή
  10. Nέλλη μου,τί χρυσοχέρα είσαι εσύ!Μέ εντυπωσίασες!!Μικρή κοπέλα καί τά έχης φτιάξη όλα τέλεια!!Τό κορμάκι στό σκυλάκι,πολύ όμορφο!!Αλλά κατάλαβα καλά γιά Λευκάδα?Από εκεί είσαι??Εύγε σου κοπελιά!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα σ ευχαριστώ ,δεν είμαι η μικρή κοπέλα που βλέπεις αν εννοείς τη φωτό ,όχι δεν είμαι απο Λευκάδα αν και τη λατρεύω,Είδες όμορφος που είναι ο σκυλάκος μου με το κοστουμάκι του? χαχαχαχχ ,μ αρέσουν τα λευκαδίτικα κεντηματα και εχω κανει αρκετα,φιλια.Έχεις φεις?κανε με φίλη να τα πουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλως σε βρήκα και εγώ...με τα ωραια σου πλεκτα...και βέβαια το πλέκειν ειναι θεραπειν...το ίδιο έκανα και εγώ πρίν μάθω να σερφάρω...χι..χι.. τωρα έγινα μια σέρφερ ...όχι στην θάλασσα καλέ;;; αυτό το αγώνισμα το αφήνω για άλλους..χι..χι..απο ότι καταλαβα έχεις και εγγονακια... να τα χαρείς...και να τα καμαρώνεις...τα δικά μου έχουν πιά μεγαλώσει πολύ..και ..έχω ελευθερο χρόνο πιά....για μένα.. φιλακια θα τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την ,ναί είδες? απο τότε που σερφάρουμε ψιλοαφήσαμε το πλέκειν ,ναί έχω δυο αστεράκια,να μας ζήσουν και σένα και μένα και να είναι γερά και τυχερά,φιλάκια σμαραγδένια μου ναι θα τα λέμε.

      Διαγραφή
  13. Πόλύ όμορφα!Μου αρέσει πάρα πολύ αν και δεν ξέρω να πλέκω!Τυχερή εσύ που ξέρεις!Περιμένω να δω και άλλες δημιουργίες σου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα,σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ναι θα σας δείξω καλα να είμαστε και εδω θάμαστε στην ωραία αυτή γειτονιά,φιλάκια....

      Διαγραφή
  14. Καλώς σε βρήκα Νέλλυ με τις ωραίες δημιουργίες....τα πατικάκια για τα πόδια πολύ τα ζήλεψα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα Λίλα και καλώς βρεθήκαμε,εύκολο κάποια στιγμή που θα αρχίσει ο Χειμώνας και θα αρχίσω να πλέκω ,μου λες και σου στέλνω ,φιλιά....

      Διαγραφή
  15. Καλώς σε βρήκα Neli! Υπέροχες οι δημιουργίες σου! Λατρεύω τα πλεκτά!
    http://art-of-hand.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την ,θα έχουμε πολλά να πούμε τότε ,κι εγώ επίσης καλώς βρεθήκαμε ,φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα Νέλη,σ'ευχαριστούμε για την επίσκεψη..Πολύ όμορφα τα εργόχειρα, χρυσοχέρα!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάστε καλά και πάντα να δημιουργείτε τόσο ωραία πράγματα,ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια,τα λέμε ,φιλιά.

      Διαγραφή
  17. Neli, πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου. Είχα την τύχη να έχω την αγαπημένη μου θεία, που ήταν "άσσος" στο πλέξιμο και μου έχει φτιάξει ένα σωρό όμορφα πλεκτά. Πραγματικά στολίδια. Μου αρέσει πολύ το καρέ αλλά και το...παλτουδάκι που έχεις φτιάξει για το σκυλάκι σου. Όσο βαρύ χειμώνα και αν θα έχουμε εφέτος, αυτό έχει εξασφαλισμένη ζεστασιά.
    Όσον αφορά το "θέραπυ", εγώ έχω το κεντάν και μαγειρεύειν θέραπυ!!!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σ ευχαριστώ Ειρήνη ,τυχερή που είχες τη θεία,το παλτουδάκι ναί είναι όντως ζεστό ,του αρέσει να το φοράει το χειμώνα αλλά τώρα για να τον βγάλω φωτογραφίες δεν ενθουσιάστηκε με τόση ζέστη χααχαχα.Μια χαρά τις βρίσκω τις μεθόδους θέραπυ που ακολουθείς τις έχω για εναλλακτική αν βαρεθώ το πλέκειν,φιλιά και χρόνια πολλά για την αυριανή μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κοριτσια παρτε νημα και βελονακι και πλεξτε οπως λεει και η neli ειναι πλεκειν therapy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάμε λοιπόν όλες για ομαδική θεραπεία χαχαχαχαχα καλή συνέχεια,πλέξε εσύ θέλουμε πουγκιά αχααχχχχα.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........