Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2012

Μακαρόνια με κιμά

  1 πακέτο μακαρόνια (εγώ παίρνω πολύ ψιλά),μισό κιλό κιμά,1 κρεμμύδι,1 πιπεριά πράσινη,μαϊντανό,2 κουταλιές πελτέ ντομάτας,ντοματάκια,λίγη κέτσαπ, 1 ποτηράκι κρασί άσπρο,αλάτι, πιπέρι,μείγμα μπαχαρικών για κιμά,2 κουταλιές βούτυρο (όχι μαργαρίνη).
 Κόβετε το κρεμμύδι στο μπλεντεράκι και το βάζετε σε κατσαρόλα μαζί με τον κιμά το αλάτι ,το πιπέρι την πιπεριά, το μείγμα μπαχαρικών ,το μαϊντανό και τ αφήνετε να σιγοψηθούν.Μόλις φύγουν τα υγρά το σβήνετε με το κρασί.    Ρίχνετε τον πελτέ τα ντοματάκια και την κέτσαπ και αφήνετε να βράσει για μισή ώρα. Βάζετε νερό σε μια κατσαρόλα,ρίχνετε το αλάτι, και μόλις αρχίσει να βράζει καλά ρίχνετε τα μακαρόνια                                                                                                                                               Τα βράζετε για 15 λεπτά, τα σουρώνετε ,τα πλένετε με κρύο νερό και τα ξαναρίχνετε στη κατσαρόλα. Βάζετε 2 κουταλιές   βούτυρο σε ένα μπρίκι να κάψει και το ρίχνετε πάνω στα μακαρόνια.                                                                                                                                             Στο ίδιο μπρίκι βάζετε ένα ποτηράκι του κρασιού νερό και αφρού ζεσταθεί λιώνετε ένα κύβο λαχανικών.Μόλις λιώσει καλά το ρίχνετε κι αυτό στα μακαρόνια.Τα σερβίρετε  ζεστά και ρίχνετε από πάνω κεφαλοτύρι...                                                                                                                                                                                                                                                                            Αυτό είχα να σας προτείνω σήμερα. Θα μου πείτε σιγά ρε Νέλη το φαγητό που μας έδειξες,αυτό μέχρι κι ο Ρουβάς ξέρει να το κάνει και το τραγουδάει, κι όλα μια χαρά.Ε, είπα να το δείξω κι εγώ μήπως και βρεθεί κάποιος να μην το ξέρει,εγώ να βοηθήσω ήθελα.Άντε σας εύχομαι .......                          ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!

23 σχόλια:

  1. εχεις δικιο. τα ξεχασαμε πια τα μακαρονια με κιμα.
    εγω με κιμα προτιμω πιο χοντρα μακαρονια και πολλες φορες αναγκαζομαι να φιαξω και χοντρα και λεπτα διοτι ο συζυγος προτιμα τα λεπτα!!!!
    καλο απογευμα

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα Ειρήνη μου,και εμείς σε πιο χοντρό το τρώγαμε αλλά δοκίμασα μιά μέρα τα ψιλά και μας έμεινε,όσο γι αυτό που λες ναί ,ψαχνουμε πιο πολύπλοκες συνταγες και ξεχάσαμε τα απλά,φιλιά τα λέμε ξανά.....

      Διαγραφή
  2. Ωραιο φαγητο!!!Σου ξαναεστειλα παλι το ιδιο με το πρωι.Ηρθε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αναστασία,οχι δεν μου ήρθε τίποτε ,δε μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς συμβαίνει...

      Διαγραφή
    2. στειλε μου απευθειας ενα γεια στο anastasiakark8@gmail.com

      Διαγραφή
  3. Τέλειο!!! Ίσως το πιο αγαπημένο μου φαγητό!! Καλό απόγευμα εύχομαι!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σ αρέσει...Καλό απόγευμα και σε σενα.

      Διαγραφή
  4. Το φαγητό που μας έχει ξελασπώσει άπειρες φορές, γιατί και εύκολο είναι, και νόστιμο και αρέσει σχεδόν σε όλους.
    Αυτό με τον κύβο λαχανικών δεν το ήξερα, συνήθως βράζω τα μακαρόνια μέσα σε νερό που έχω διαλύσει έναν κύβο, για να τραβάνε περισσότερη νοστιμιά!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελενα,εμένα μ αρέσει πολυ αυτό το φαγητό,και το τρύκ με τον κύβο κι εγώ απο αλλού το πήρα,αν θες δοκίμασε το,φιλιά πολλά,καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  5. Αγαπημένο φαγάκι Νέλη, και του γιου μου και του άντρα μου! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα ,για δές λοιπόν πόσους φαν έχουν τα μακρόνια με τον κιμά,δεν το πίστευα χαχαααχχ να περνάς καλά εύχομαι..

      Διαγραφή
  6. Τό αγαπημένο μου φαγητό!!Καί λέω αύριο νά τό φτιάξω!!Καλή συνέχεια Νέλλη!!Καλό απόγευμα!!Σέ ευχαριστώ γιά τό όμορφο περασμά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα και σε σένα DIMI,είμαι χαρούμενη που σου έδωσα ιδέα για το αυριανό φαγητό ,οσο για το πέρασμα,είπαμε θα τα λέμε συχνά,φιλάκιαααα

      Διαγραφή
  7. Γειά σου Neli, πολύ ωραία η μακαρονάδα σου, "μαμαδίσια"! Εγώ όσες φορές και να φτιαξω αυτό το φαγάκι δεν το πετυχαίνω, νιώθω να λείπει κάτι από το πώς το έχω συνηθίσει από το σπίτι μου!
    Χαίρομαι πολύ που σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα κοπελιά να ερθεις να σου κάνω εγω το τραπέζι άν σου λείπει ,μια παρέα είμαστε άντε καλώς βρεθήκαμε,σου λείπει μαλλον και το σπίτι σου και η μαμά σου ,φιλακια πολλά.

      Διαγραφή
  8. αυτά είναι είμαι μακαρονάς τι να κάνω !χαχαχαχ
    ευχαριστούμε νελι για μια ακόμη φορά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα εγω ευχαριστώ που πάντα κάνετε καλά σχόλια,τελικά πολυς κόσμος ειναι μακαρονάς θα ξαναβάλω κι άλλο πιάτο μου φαίνεται,τα λεμε...

      Διαγραφή
  9. Και σε ποιον δεν αρέσουν τα μακαρόνια με κιμά!Ευχαριστούμε πολύ, μας διευκρίνησες κάποια πράγματα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ,ναι τελικά ανακάλυψα ότι άρεσαν σε πολλούς τα μακαρόνια,να είσαι καλά σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια....φιλάκια

      Διαγραφή
  10. ΑΠο τις γεύσεις που δεν ξεχνάς ποτέ! συνυφασμένη με την παιδική ηλικία και όχι μόνο,ευχαριστούμε που μας ξαναθύμισες οτι μαγειρική τέχνη δεν είναι μόνο το γκουρμέ!
    Φιλιά Νελάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χαρά ,ναι είδες σουξέ το ταπεινό μακαρονάκι με τον κιμά? χαχαχαχα...Τελικά το παραδοσιακό δεν τέρπει μόνο τον ουρανίσκο ,αλλά ξυπναει και στο νού αναμνήσεις,φιλάκια Χαρά μου..

      Διαγραφή
  11. Αγαπημένο φαγητό, όλης της οικογένειας!Τουλάχιστον μια μέρα στο 15ημερο, στο τραπέζι μας, με μια παραλλαγή όμως..βάζω κι εγώ knor στο φαγητό, αλλά την ώρα που βράζω τα μακαρόνια, καθώς και μια κουταλιά λάδι, για να μη φουσκώνει το νερό και χύνεται και μετά αφού τα σουρώσω, βάζω λίγο ωμό λάδι στον πάτο της κατσαρόλας και ρίχνω τα μακαρόνια.Πιστέψτε με , δεν υστερούν με τίποτα απ΄ότι αν τα είχα κάψει!..και βέβαι σουξέ η ανάρτηση σου, ποιος δεν θέλει να τρώει φαγητά της ελληνικής κουζίνας?Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μεσημέρι,μμμμμμμ πολύ καλή και η δική σου εκδοχή ,έτσι θα το κάνω την επόμενη φορά,για να το δοκιμάσω,τελικά όλοι έχουμε μια έφεση πρός το παραδοσιακό,φιλάκια....

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........