Τετάρτη, 8 Αυγούστου 2012

Χρόνια Πολλά

 Σήμερα θα ήθελα να ευχηθώ στον αγαπημένο μου γιο ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για τα γενέθλια του μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου.Είναι τόσο σημαντικός για μένα ,αλλά και ποιο παιδί δεν είναι για τη μαμά του;Να είσαι αγόρι μου πάντα γερός για όλους εμάς που σ αγαπάμε και να έχεις πάντα το άστρο της τύχης σου αναμμένο να σου φέγγει στο δρόμο της ζωής.
Θα ήθελα ακόμη να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που μου χάρισες δυο πανέμορφα αστεράκια που στα μάτια τους  μέσα βλέπω όλο τον κόσμο. Χαρούμενα γενέθλια αγόρι μου να σε χαιρόμαστε όλοι μας. (η τούρτα σοκολατένια γιατί ξέρω ότι σ αρέσει η σοκολάτα, και το τριαντάφυλλο από την αυλή που μεγάλωσες.)

34 σχόλια:


  1. Χρόνια του Πολλά!

    Όμορφα, Επιτυχημένα, Δημιουργικά!

    Να χαίρεστε και τα δυο μικρά λαμπερά Αστεράκια σας. Δώρα ζωής!

    Σε φιλώ!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ζαμπία μου ,σ ευχαριστώ για τις ευχές και εύχομαι και σε σένα ότι καλύτερο,φιλάκια πολλά πολλά..

      Διαγραφή
  2. Χρόνια του πολλά!!!Να είναι πάντα καλά και ευτυχισμένος!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σπυριδούλα μου σ ευχαριστώ για τις ευχές και εύχομαι και εσύ να είσαι το ίδιο καλά, φιλάκια.

      Διαγραφή
  3. ΝΕΛΑΚΙ
    ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΟΥΡΑΝΌΣ ΣΟΥ ΝΆΝΑΙ ΠΆΝΤΑ ΈΝΑΣΤΡΟΣ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Χαρά μου και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα,φιλάκιααααααα..

      Διαγραφή
  4. xronia t polla k eytyxismena..na ton xairesai..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κοπέλα μου κι εσυ να είσαι πάντα καλα,κι ότι θελήσεις στη ζωή σου να έχεις

      Διαγραφή
  5. Να τον χαιρεσαι μαζι με τα αστερακια του!!!Ευχομαι οτι καλυτερο!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αναστασία μου κι εσύ ότι επιθυμείς,τα καλύτερα να έρχονται πάντα για όλους μας.

      Διαγραφή
  6. ευχομαι τον γιο σου χρονια πολλα και να ειναι παντα ευτυχισμενος παλι με εκανες να κλαψω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Φρίντα ,θυμάσαι τι ώραία ήταν που τα είχαμε όλα μικρά και τα μεγαλώναμε με όνειρα;Να είναι καλά τώρα πιά τις οικογενειές τους κι εμείς απο κοντά να χαιρόμαστε με τις χαρές τους..

      Διαγραφή
  7. Να τον χαίρεσαι τον γιόκα σου Νέλλη μου,να είναι χιλιόχρονος και καλόχρονος εύχομαι από καρδιάς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα Ελενα μου,σ ευχαριστώ πολύ,να είσαι κι εσύ πάνττα καλά και χαρούμενη.φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Νελη μου χρονια πολλα στον γιοκα σου να τα εκατοστησει τα χρονια του με υγεια και ευτυχια,φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γωγούλα μου ,νάσαι καλά και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα να έχεις και να χαίρεσαι πάντα,φιλάκια.

      Διαγραφή
  9. Ήρθα να σε γνωρίσω και έπεσα σε γεννέθλια!!Χρόνια Πολλά, Χρόνια Ευλογημένα και τυχερά για το λουλούδι της ζωής σου..Να το χαίρεσαι γλυκιά μου, να τον δεις όπως τον ονειρεύεσαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Αχτίδα μου ,ωραίο νικνειμ,όλο ελπίδα και προσμονή,σ ευχαριστώ και σένα και σου εύχομαι πάντα καλά να είσαι και θα τα λέμε...φιλιά.

      Διαγραφή
  10. Neli μου, να σου ζήσει ο γιόκας σου!!!!! Πολύχρονος με υγεία και πολλές χαρές!!!!!!! Ωραία τούρτα του έχεις!!!!!!!
    Καλό βράδυ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω και εσένα Effie για τις ευχές σου και σε καλοσορίζω ,οτι επιθυμίσεις κι εσύ εύχομαι να το αποκτήσεις,καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  11. Καλως σε βρήκα Νέλη μου κ να το χαιρεσαι το αγοράκι σου, να είναι πάντα γερός και ευτυχισμένος. Τετριμένες ευχές αλλά τόσο ουσιαστικές! Φιλιά πολλά, είμαι η Ερη απο το Captain Cook και θα χαρώ πολύ να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ήρθες Ερη μου, σ ευχαριστώ πολύ και για σένα εύχομαι υγεία και τύχη ,και θα τα λέμε ναί κι εγώ είμαι χαρούμενη που βρεθήκαμε,φιλιά...

      Διαγραφή
  12. χρόνια πολλά να τον χαίρεσαι με υγεία ευτυχία νελι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ,να είσαι και εσύ πάντα καλά και να έχεις όλα όσα επιθυμείς...

      Διαγραφή
  13. Να τον χαίρεσαι, πάντα με ευτυχία και υγεία και καλή πρόοδο!Καλώς σε βρήκα κι εγώ!Θα τα λέμε μέσα από τα σπιτάκια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε ,ναι και σίγουρα θα τα λέμε,υγεία κα τύχη και σε σένα εύχομαι.....

      Διαγραφή
  14. Kαλώς σέ βρήκα Νέλη!!Χρόνια πολλά γιά τό αγοράκι σού!Νά τόν δής όπως επιθυμείς!!Πολύ γουστόζικό τό σπιτάκι σου!!Θά ξανάρθω!!Φιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα και σε σένα, καλως ήρθες σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,θα χαρώ να ξαναπεράσεις και να ξαναπεράσεις,φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια του πολλα πολλα!!! Να είναι πάντα γερός και δυνατός εύχομαι!!!! Υπεροχη η τούρτα!!!! Φιλιά και καλο μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα τώρα πιά, και σε σένα εύχομαι ότι πιο καλό γίνεται,φιλιά....

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά να χαίρεσαι το αγοράκι σου!! Δυνατός κι ευτυχισμένος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα Κατερίνα ,σ ευχαριστώ για τις ευχές σου νάσαι και εσύ καλά ,πάντα γερή και ευτυχισμένη,φιλιά...

      Διαγραφή
  18. Χρόνια του πολλά και ευτυχισμένα!!
    Να είναι γερός και δυνατός..
    φιλιά<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ για τις ευχούλες σου νασαι και εσύ καλά και να έχεις ότι ποθήσεις ,καλή εβδομάδα

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........